Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur

Gestart door Arno A, april 15, 2025, 19:16:21

Vorige topic - Volgende topic

NRG

Citaat van: Benniepos op april 22, 2025, 16:26:08
In de 70 min ( begin 69 ) staan en klappen voor Geert van Tuinen. De man heeft namens OA Cambuur in al die jaren nooit in een verkeerd daglicht gezet. Dit is zijn laatste wedstrijd als verslaggever voor de radio  |:)  |:) Cambuurman in hart en nieren

Ik zal wel de enige zijn, maar ik ken die hele man niet. Deed verslag voor OF? Nog nooit naar gehoord. Nah ja. Ik klap wel mee hoor..

V-man


Galdiano

Citaat van: Benniepos op april 22, 2025, 18:51:50
Ja maar dan zijn al die jaren en jaren toch gelijk niet slecht. Iedereen zegt weleens wat toch......?

Hij is gewoon te laat gestopt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Ik weet niet dat het a.s. vrijdag vol komt ivm Meivakantie.

Noordtribune uitverkocht
Zuidtribune nog 56 kaarten beschikbaar
Oost nog ongeveer 100 kaarten beschikbaar
West weet ik niet?

denistel

Citaat van: Vlampiep op april 22, 2025, 19:51:11
Nou wat wij dur soms uitbrake komt oek niet foor de skoanhiedspries in anmerking en oek wel bedenkeluk hoor.

ja hij is cambuur verslaggever toch tis zijn werk

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op april 23, 2025, 18:48:37
Ik weet niet dat het a.s. vrijdag vol komt ivm Meivakantie.

Noordtribune uitverkocht
Zuidtribune nog 56 kaarten beschikbaar
Oost nog ongeveer 100 kaarten beschikbaar
West weet ik niet?
een wedstrijd die voor spek en bonen is waar toch nog zoveel op afkomen.

zeewolde

Citaat van: sunderland op april 24, 2025, 08:45:31
een wedstrijd die voor spek en bonen is waar toch nog zoveel op afkomen.

It aint over till it's over

De Gast

Drie oefenwedstrijdjes nog.. hef er eigenlijks niet zoveel sin an. Maarja.

Ik zou Wiebe wel eens even in actie willen zien. Kan me niet voorstellen dat hij het minder doet dan Pauwels. Bovendien staat in je beleidsplan met koeienletters dat je voor eigen jeugd wilt gaan. Geef die jongen dan eens 3 wedstrijden.

Specuveter

Drie wedstrijden om je voor te bereiden op de nacompetitie
Gaan we door met de bekende opstelling
Of gaan we dingen uitproberen??
Hilterman zal wel rust krijgen om hem fit te krijgen voor de nacompetitie.
Wat een hoofdpijndossier zeg die spitsen dit jaar.
Jonge spelers de kans geven??
Ben benieuwd.

Arno A

Je kan ook Sinterklaas / Kerst spelen. Alle briefjes in een schaal of balletjes? En dan die knvb pief/ notaris 11 namen laten trekken.


Dan zou iedereen een kans moeten kunnen maken op een basisplaats. Uiteraard live uitgezonden bij OF. Presentatie natuurlijk door ....  :_schater

N?e Henk is al lang uit. Gewoon weer de gebruikelijk basis. Jong speelt geen competitie  zaterdag...

Vlampiep

Citaat van: De Gast op april 24, 2025, 09:15:28
Drie oefenwedstrijdjes nog.. hef er eigenlijks niet zoveel sin an. Maarja.
Ik zou Wiebe wel eens even in actie willen zien. Kan me niet voorstellen dat hij het minder doet dan Pauwels. Bovendien staat in je beleidsplan met koeienletters dat je voor eigen jeugd wilt gaan. Geef die jongen dan eens 3 wedstrijden.
Henk is een beste kerel en een uithangbord voor de club, maar als er een wedstrijd is van tegen de zee lullen in Scheveningen, wint  hij de hoofdprijs.
In het verleden zorgde Henk met zijn TS voor een verrassing in zijn opstelling, maar dat is nu uitgegroeid tot teleurstelling.
Flikker die Pauwels en Hilterman mooi op het bankje en zet Kooistra en Henstra er neer.

Dreet

Citaat van: Benniepos op april 22, 2025, 16:26:08
In de 70 min ( begin 69 ) staan en klappen voor Geert van Tuinen. De man heeft namens OA Cambuur in al die jaren nooit in een verkeerd daglicht gezet. Dit is zijn laatste wedstrijd als verslaggever voor de radio  |:)  |:) Cambuurman in hart en nieren
Hij is een journalist die gewoon zijn werk doet. Waarom zouden we daarvoor moeten gaan staan en klappen? En dat Cambuurman in hart en nieren is een beetje overdreven vind ik.

Vlampiep

Citaat van: Dreet op april 24, 2025, 12:33:45
Hij is een journalist die gewoon zijn werk doet. Waarom zouden we daarvoor moeten gaan staan en klappen? En dat Cambuurman in hart en nieren is een beetje overdreven vind ik.
Even jouw stelling doortrekken naar de spelers van Cambuur, het is gewoon hun werk, worden hiervoor vorstelijk betaalt en zelfs na een wanprestatie worden ze nog toegezongen.
En Geert van Tuinen is zo langzamerhand verworven tot een meubelstuk binnen de club,,doet zijn verslaggeving met veel enthousiasme en is hierin realistisch. Hij verslaat te wedstrijd als een commentator en niet zoals Marten de Moes bij OF die als een DKV fan de meest idiote onzin uitkraamt.
Ik sluit niet uit dat Geert van Tuinen best eens een functie binnen de club zou gaan krijgen na zijn werkzaam leven als sportverslaggever.

sunderland

Citaat van: Dreet op april 24, 2025, 12:33:45
Hij is een journalist die gewoon zijn werk doet. Waarom zouden we daarvoor moeten gaan staan en klappen? En dat Cambuurman in hart en nieren is een beetje overdreven vind ik.
dat is niet overdreven. Als journalist moet je eigenlijk neutraal blijven maar dat heeft hij nooit gedaan. Vind hem veel beter dan die Faber die met alle winden mee lult en zelf geen mening heeft. Geert doet al zoveel jaar Cambuur

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: sunderland op april 24, 2025, 13:47:36
dat is niet overdreven. Als journalist moet je eigenlijk neutraal blijven maar dat heeft hij nooit gedaan. Vind hem veel beter dan die Faber die met alle winden mee lult en zelf geen mening heeft. Geert doet al zoveel jaar Cambuur

Hoort bij Cambuur, een soort van pers icoon eigenlijk in het geel blauw. Zou toezingen en klappen heel erg prima vinden !