Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur

Gestart door Arno A, april 15, 2025, 19:16:21

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Galdiano op april 24, 2025, 18:08:08
Omdat wij toen wel de punten pakten.
Sinds R?lke op de bank kwam te zitten, werd het een stuk minder, ook qua punten.
zou um ook opstellen. Maar wat is dat om opeens hem wel in de basis te zetten. Net zoals met Wiebe bij Roda, van maanden op de tribune naar opeens basis. Dat deed ie hartstikke goed en moest weer op de bank. R?lke speelde bij Graafschap heel best en 2 wedstrijden later niet een minuut

Vlampiep

Folgend seizoen de SK flink omhoog en dan un dorpsgek as trainer, it sil wel weer los lopen, mar ik krei dur wel uitslag van.
As Henk dit soort volslagen idioate  strapatsen blieft uithalen, haalt die de Kerst echt niet.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Vlampiep op april 24, 2025, 18:22:58
Folgend seizoen de SK flink omhoog en dan un dorpsgek as trainer, it sil wel weer los lopen, mar ik krei dur wel uitslag van.
As Henk dit soort volslagen idioate  strapatsen blieft uithalen, haalt die de Kerst echt niet.

Wat gooi jij de laatste tijd een enorme hoop negatieve zooi hier op het forum zeg.

Tip: verleng je Sk niet; blijf lekker thuis en volg Cambuur niet meer. Scheelt jou een berg ergernis en dat zal je leven leuker maken.

Succes :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op april 24, 2025, 16:39:03
Smand   :_schater maar weer even een assist

Mja, ik heb wel meer vertrouwen in deze combi dan in die van vorige week ;)

Het maakt morgen weinig uit wie er in staan. We winnen toch wel |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 24, 2025, 19:02:02
Wat gooi jij de laatste tijd een enorme hoop negatieve zooi hier op het forum zeg.

Tip: verleng je Sk niet; blijf lekker thuis en volg Cambuur niet meer. Scheelt jou een berg ergernis en dat zal je leven leuker maken.

Succes :proost

Niet zo raar doen gelijk,Holwerd.... Vlam zit inderdaad een beetje in een negi spiraal, dat heeft iedereen wel eens. Ik had het ook al gezien maar het zijn wel echte Cambuur mensen he !
Beter ff aan zn oor trekken en dan een schouderklop geven Vrijdag :). Ik hoop echt op een mooie wedstrijd ! |:)

Vlampiep

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 24, 2025, 19:02:02
Wat gooi jij de laatste tijd een enorme hoop negatieve zooi hier op het forum zeg.
Tip: verleng je Sk niet; blijf lekker thuis en volg Cambuur niet meer. Scheelt jou een berg ergernis en dat zal je leven leuker maken.
Succes :proost
Je kunt ook inderdaad iedere week naar de zelfde slechte film gaan kijken en dan positieve recensies gaan schrijven.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

okkele

Citaat van: Vlampiep op april 24, 2025, 20:58:19
Je kunt ook inderdaad iedere week naar de zelfde slechte film gaan kijken en dan positieve recensies gaan schrijven.
daar is het henk de jong- topic voor.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.



zeewolde

Citaat van: sunderland op april 24, 2025, 18:16:25
ja prietpraat Henk. Wat moet ie anders zeggen. Smand was vorige gewoon kut en al helemaal naast Zorro.
Smand speelde heel behoorlijk afgelopen week. Heb er speciaal op gelet. Enige wat je aan kan geven dat hij weinig risico nam.

zeewolde

Citaat van: okkele op april 24, 2025, 23:55:32
daar is het henk de jong- topic voor.
jij bent ook wel eens positiever geweest. Masr probeert nu constant af te geven op Henk de Jong.

Over 2 jaar maar Menzo met Arts en Ultee als assistenten? :devil

El FLaco


Vlampiep

Smand vind ik een speler zonder groot zelfvertrouwen en speelt meestal erg ingetogen en sober, maar kan dit wel naast Nieling.
Maar ook Jonker zou voor mij een keuze kunnen zijn, dit om te kunnen zien hoe hij zich houdt mbt de nacompetitie.
Smand laten spelen om hem in de etage te zetten voor komend seisoen lijkt mij hier de onderliggende reden boven het opstellen van Jonker en voor beide valt wel iets te zeggen. De keuzes in de opstellingen die de laatste tijd in de thuiswedstrijden zijn gedaan hebben  wat mij betreft niet vaak kunnen leiden tot meer dominantie en vloeiende combinaties.




sunderland

Citaat van: Vlampiep op april 25, 2025, 13:45:43
Smand vind ik een speler zonder groot zelfvertrouwen en speelt meestal erg ingetogen en sober, maar kan dit wel naast Nieling.
Maar ook Jonker zou voor mij een keuze kunnen zijn, dit om te kunnen zien hoe hij zich houdt mbt de nacompetitie.
Smand laten spelen om hem in de etage te zetten voor komend seisoen lijkt mij hier de onderliggende reden boven het opstellen van Jonker en voor beide valt wel iets te zeggen. De keuzes in de opstellingen die de laatste tijd in de thuiswedstrijden zijn gedaan hebben  wat mij betreft niet vaak kunnen leiden tot meer dominantie en vloeiende combinaties.
Smand hoeft helemaal niet in de etalage, zijn contract loopt gewoon af. Jonker had er vorige week in gemoeten.