Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur

Gestart door Arno A, april 15, 2025, 19:16:21

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: EdsjeSCC op april 26, 2025, 20:25:35
Ik heb je hoog zitten Otto, maar natuurlijk zegt een trainer dat.. ik ben ook trainer en vind dat mijn selectie ook heel veel dingen niet heeft die je als trainer graag zou willen, maar ik verkondig dat we een een heel goed elftal zijn! Je gaat niet zeggen wat een kut team dit eigenlijk is...

En dan inhoudelijk; wij hebben geen verdedigers die kunnen voetballen, ja Galvez. Middenveld met te weinig scorend vermogen en de echte wil om dat te doen. Aanvallend al het hele seizoen geen echte spits, 1 buitenspeler met potentie die nog heeeeel veel stappen moet maken en aan de andere kant een rommelaar of iemand die veel te weinig stootkracht heeft.

er is ook een middenweg toch je hoeft niet te zeggen kut team maar als je een slechte wedstrijd
speelt of meerdere dan kun je dat gewoon zeggen toch ook tegen je spelers ik deed dat wel gewoon
ander hou je je zelf voor de gek,

mark1989

Citaat van: denistel op april 27, 2025, 18:43:47
er is ook een middenweg toch je hoeft niet te zeggen kut team maar als je een slechte wedstrijd
speelt of meerdere dan kun je dat gewoon zeggen toch ook tegen je spelers ik deed dat wel gewoon
ander hou je je zelf voor de gek,

Spelers aansturen doe je binnenskamer, niet via de pers. Het voegt weinig toe en is ook onverstandig. De mensen in Leeuwarden zijn al negatief genoeg dus ben blij dat Henk het een beetje positief houd. Dat hebben de mensen hier wel nodig.

Vlampiep

Citaat van: mark1989 op april 27, 2025, 19:01:09
Spelers aansturen doe je binnenskamer, niet via de pers. Het voegt weinig toe en is ook onverstandig. De mensen in Leeuwarden zijn al negatief genoeg dus ben blij dat Henk het een beetje positief houd. Dat hebben de mensen hier wel nodig.
Henk is zo positief dat hij groen licht uitstraalt. Een beetje meer realiteit zou Henkie niet misstaan.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

tja mooi verhaal. Henk had het tactisch slecht voor elkaar. Vitesse had Cambuur goed geanalyseerd. De linksback weg lokken. Het middenveld veel lopers door elkaar. Het was van ons kant een hele slechte vertoning. Vitesse had te weinig kwaliteit om punten te halen

denistel

zal wel maar dan in de pers ook geen mooie verhalen die niet kloppen is mijn mening
maar ik zal deze wel niet snappen zelfde als een speler een totaal verkeerde bal geeft
en zijn mede speler een duimpje omhoog steekt pfff niet mijn sport beleving,