Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: De Gast op maart 18, 2024, 09:27:23

Titel: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: De Gast op maart 18, 2024, 09:27:23
Een ouderwets avondje Cambuur op de zaterdagavond. In theorie een heerlijk avondje.

Wegstrepen kunnen we ook nog eens Uldrikis al maakt het volgens mij niks uit wie je in de spits zet. Het is allemaal behelpen. Smit zal het de volle 90 minuten moeten doen. Op de buitens maar weer Anello en Balkie bij gebrek aan ook maar ??n andere serieuze optie. Het middenveld kunnen we wel invullen en achterin is het maar weer zien of Sylla er in staat of Poll.

Volgens Henk zitten we op het verkeerde spoor maar heb ook geen idee hoe je er weer af komt. Knal de suggesties er maar weer in.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: EdsjeSCC op maart 18, 2024, 10:24:55
Ik zou een 532/352 maar eens proberen. Balk en Smit voorin als lopers, Sylla/Poll op de flanken, Smand, Tol en Bergsma achterin. Middenveld vind ik wel lastig
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op maart 18, 2024, 10:38:21
Zoals het er nu voorstaat ga ik mijn vrijdagavond niet invullen met het kijken naar het programma knutselen met een kansloze spelers.
Als de TS besluit om een aantal posities van spelers die wekelijks door het ijszakken in te vullen met beloftes schakel ik over naar avondje Cambuur.
En ik ben mij bewust dat dit heel veel spelers betreft, maar slechter als nu kan het niet.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: EdsjeSCC op maart 18, 2024, 10:40:51
Citaat van: Vlampiep op maart 18, 2024, 10:38:21
Zoals het er nu voorstaat ga ik mijn vrijdagavond niet invullen met het kijken naar het programma knutselen met een kansloze spelers.
Als de TS besluit om een aantal posities van spelers die wekelijks door het ijszakken in te vullen met beloftes schakel ik over naar avondje Cambuur.
En ik ben mij bewust dat dit heel veel spelers betreft, maar slechter als nu kan het niet.

Ze spelen zaterdag
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: De Gast op maart 18, 2024, 10:49:11
Citaat van: Vlampiep op maart 18, 2024, 10:38:21
Zoals het er nu voorstaat ga ik mijn vrijdagavond niet invullen met het kijken naar het programma knutselen met een kansloze spelers.
Als de TS besluit om een aantal posities van spelers die wekelijks door het ijszakken in te vullen met beloftes schakel ik over naar avondje Cambuur.
En ik ben mij bewust dat dit heel veel spelers betreft, maar slechter als nu kan het niet.

In goede en (aanhoudende) slechte tijden Vlampiep. Zolang we nog een kansje maken mutte we maar weer.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op maart 18, 2024, 11:22:02
Ik reken er maar op dat we niet gaan winnen dan valt alles wel mee.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: denistel op maart 18, 2024, 11:55:34
------------------------------------minnema------------------

  otessen------------tol-----------bergsma--------------pol


--------------------v kaam--------narty----------------------

----------------------------de jong-----------------------------

balk-----------------------smit------------------------sylla
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op maart 18, 2024, 11:57:51
Citaat van: EdsjeSCC op maart 18, 2024, 10:40:51
Ze spelen zaterdag
Oeps, maar de insteek blijft onveranderd.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op maart 18, 2024, 12:06:03
Citaat van: De Gast op maart 18, 2024, 10:49:11
In goede en (aanhoudende) slechte tijden Vlampiep. Zolang we nog een kansje maken mutte we maar weer.
Must dei foorstelle, zaterdagavond kieke nar un Telstar wat warskienluk hier sie  beste westried van ut seizoen speult teugen un volledig uutbluste Cambuur selectie. Nou bin ik miskien toch wel un bitsje masochistisch krekt as die 9000 andere supporters en ken ut warskienluk niet late om toch stiekem te kommen.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: SCC op maart 18, 2024, 12:09:04
Citaat van: denistel op maart 18, 2024, 11:55:34
------------------------------------minnema------------------

  otessen------------tol-----------bergsma--------------pol


--------------------v kaam--------narty----------------------

----------------------------de jong-----------------------------

balk-----------------------smit------------------------sylla

Eens. Zou zelf wel met Smand spelen nu (met het oog op volgend seizoen). Die heeft goede wedstrijden gespeeld en ik denk dat hij wel of een stabiele factor bij ons kan worden of nog wel transferwaarde gaat vertegenwoordigen.
Narty wel bij jong gevolgd een paar keer, te weinig bij 1 om daar iets over te kunnen zeggen. Dus stel hem maar op.
En als Jonker echt veel potentie heeft, dan die ook steeds langer en vaker.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 18, 2024, 13:01:43
Nog maar 3 punten achterstand he. VVV kun je nog wel acter je houden, maar Emmen heeft echt gemakkelijk programma. Ach..... laat ook maar
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: janou op maart 18, 2024, 13:48:20
Ik zou toch gaan voor:

V Osch, Otessen, Van Mullem, Bergsma, Sylla, V kaam, De jong, Smit, Balk, Uldrikis, Anello.

Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 18, 2024, 14:01:33
Citaat van: janou op maart 18, 2024, 13:48:20
Ik zou toch gaan voor:

V Osch, Otessen, Van Mullem, Bergsma, Sylla, V kaam, De jong, Smit, Balk, Uldrikis, Anello.

Uldrikis is niet in NL
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Bankzitter op maart 18, 2024, 14:51:02
Een aantal spelers heeft het keer op keer niet laten zien, met name qua instelling en taktisch inzicht.
Ik heb er geen vertrouwen meer in dat die zich nog kunnen opladen om alles te geven voor een plek in de PO.

Begin nu maar vast met doorselecteren en zet er spelers in waar we in de toekomst mee verder kunnen.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Beul B op maart 18, 2024, 15:08:08
geen van Osch hoop ik. Geef Minnema nu eens een echte kans. Zeg tegen hem dat hij in ieder geval het restant van deze competitie keept. Is de druk bij deze jongen er ook iets van af en kan hij rustig in het team groeien.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: janou op maart 18, 2024, 15:09:35
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 18, 2024, 14:01:33
Uldrikis is niet in NL

Dan wordt dat een lastig verhaal inderdaad ja 8P
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: janou op maart 18, 2024, 15:15:53
Citaat van: Beul B op maart 18, 2024, 15:08:08
geen van Osch hoop ik. Geef Minnema nu eens een echte kans. Zeg tegen hem dat hij in ieder geval het restant van deze competitie keept. Is de druk bij deze jongen er ook iets van af en kan hij rustig in het team groeien.

Op basis waarvan Minnema en bijv niet Reiziger?
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Inferno-058 op maart 18, 2024, 15:29:40
Citaat van: janou op maart 18, 2024, 15:15:53
Op basis waarvan Minnema en bijv niet Reiziger?
Reiziger is nog slechter dan van Osch + Minnema is eigen jeugd en verdiend eens een eerlijke kans
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op maart 18, 2024, 15:45:20
Citaat van: janou op maart 18, 2024, 15:15:53
Op basis waarvan Minnema en bijv niet Reiziger?
Brett heeft de goede lichaamsbouw voor een keeper, heeft goede reflexen, kan een strafschop tegenhouden en komt van onze beloftes, met de potentie volgend seizoen 1e keeper te zijn. Maar dan moet de TS hem wel de kans bieden.
0
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Inferno-058 op maart 18, 2024, 16:10:06
Telstar thuis, het clich? deze moet je winnen kan weer gebruikt worden. Ik heb er maar heel weinig vertrouwen in, en dat tegen de nummer 18. Wat betreft SCC, plaats 14 is niet ondenkbaar maar ook is er nog aansluiting mogelijk met de PO plekken. Bij puntverlies denk ik dat het ?cht klaar is.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: janou op maart 18, 2024, 16:14:01
Citaat van: Vlampiep op maart 18, 2024, 15:45:20
Bretons heeft de goede lichaamsbouw voor een keeper, heeft goede reflexen, kan een strafschop tegenhouden en komt van onze beloftes, met de potentie volgend seizoen 1e keeper te zijn. Maar dan moet de TS hem wel de kans bieden.

Maar Henk en Vd Vlag werken dagelijks met hem. Dan mogen wij toch er vanuit gaan dat die hem laten spelen als zij echt potentie in hem zien als eerste keeper en als hij wekelijks uitblinkt op trainingen? Blijkbaar zien Henk etc het niet in hem zitten als eerste keeper, want toen V Osch er niet was, speelde Reiziger. Los van het emotionele sentiment, is er daarin dus vrij weinig aanleiding om te denken dat Minnema het beter gaat doen. En een keeper 90 minuten op goal zetten vanwege een goede lichaamsbouw en omdat hij in de jeugd penalties pakte is voor mij geen basis.

Ik vertrouw daarin gewoon op wat Henk kiest, die ziet die jongens dagelijks trainen. Alhoewel het voor het verhaal natuurlijk heel mooi zou zijn als hij uiteindelijk 1e keeper wordt. Dat is die jongen van harte gegund.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: denistel op maart 18, 2024, 16:58:41
Citaat van: janou op maart 18, 2024, 16:14:01
Maar Henk en Vd Vlag werken dagelijks met hem. Dan mogen wij toch er vanuit gaan dat die hem laten spelen als zij echt potentie in hem zien als eerste keeper en als hij wekelijks uitblinkt op trainingen? Blijkbaar zien Henk etc het niet in hem zitten als eerste keeper, want toen V Osch er niet was, speelde Reiziger. Los van het emotionele sentiment, is er daarin dus vrij weinig aanleiding om te denken dat Minnema het beter gaat doen. En een keeper 90 minuten op goal zetten vanwege een goede lichaamsbouw en omdat hij in de jeugd penalties pakte is voor mij geen basis.

Ik vertrouw daarin gewoon op wat Henk kiest, die ziet die jongens dagelijks trainen. Alhoewel het voor het verhaal natuurlijk heel mooi zou zijn als hij uiteindelijk 1e keeper wordt. Dat is die jongen van harte gegund.

zie je em wel eens keepen bij de o21? is meer dan alleen pingels stoppen toch.

v Osch keept voor mij alleen omdat ie meer ervaring heeft maar heeft ook elke wedstrijd
een paar fouten. zo lang je geen andere keeper probeerd kun je ook niet zeggen of
ie het beter zou doen
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: CambuurArnhem op maart 18, 2024, 17:08:37
Ik ga toch maar weer eens kijken... Wie weet valt het mee? Heb er wel zin in.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 18, 2024, 17:09:31
Citaat van: janou op maart 18, 2024, 16:14:01
Maar Henk en Vd Vlag werken dagelijks met hem. Dan mogen wij toch er vanuit gaan dat die hem laten spelen als zij echt potentie in hem zien als eerste keeper en als hij wekelijks uitblinkt op trainingen? Blijkbaar zien Henk etc het niet in hem zitten als eerste keeper, want toen V Osch er niet was, speelde Reiziger. Los van het emotionele sentiment, is er daarin dus vrij weinig aanleiding om te denken dat Minnema het beter gaat doen. En een keeper 90 minuten op goal zetten vanwege een goede lichaamsbouw en omdat hij in de jeugd penalties pakte is voor mij geen basis.

Ik vertrouw daarin gewoon op wat Henk kiest, die ziet die jongens dagelijks trainen. Alhoewel het voor het verhaal natuurlijk heel mooi zou zijn als hij uiteindelijk 1e keeper wordt. Dat is die jongen van harte gegund.
volgens mij gaat Henk volledig op van de vlag af. Sinds van de Vlag ist nivo van de keepers slecht. Heb geen vertrouwen in hem. Prima vent overigens
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 18, 2024, 17:11:09
Citaat van: CambuurArnhem op maart 18, 2024, 17:08:37
Ik ga toch maar weer eens kijken... Wie weet valt het mee? Heb er wel zin in.
zaterdag avond 20 uur is wmb de mooiste tijd voor Cambuur. Ben benieuwd hoeveel er komen.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: denistel op maart 18, 2024, 17:42:51
Citaat van: sunderland op maart 18, 2024, 17:11:09
zaterdag avond 20 uur is wmb de mooiste tijd voor Cambuur. Ben benieuwd hoeveel er komen.

op papier uitverkocht denk ik of ze allemaal komen is was anders
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op maart 18, 2024, 18:13:40
Citaat van: janou op maart 18, 2024, 16:14:01
Maar Henk en Vd Vlag werken dagelijks met hem. Dan mogen wij toch er vanuit gaan dat die hem laten spelen als zij echt potentie in hem zien als eerste keeper en als hij wekelijks uitblinkt op trainingen? Blijkbaar zien Henk etc het niet in hem zitten als eerste keeper, want toen V Osch er niet was, speelde Reiziger. Los van het emotionele sentiment, is er daarin dus vrij weinig aanleiding om te denken dat Minnema het beter gaat doen. En een keeper 90 minuten op goal zetten vanwege een goede lichaamsbouw en omdat hij in de jeugd penalties pakte is voor mij geen basis.
Ik vertrouw daarin gewoon op wat Henk kiest, die ziet die jongens dagelijks trainen. Alhoewel het voor het verhaal natuurlijk heel mooi zou zijn als hij uiteindelijk 1e keeper wordt. Dat is die jongen van harte gegund.
Van Osch en Reiziger hebben bewezen geen betrouwbaar sluitstuk te zijn.  Vanwege de onzekerheid binnen de TS is niet de durf aanwezig om de bezem door de deze selectie te halen. Dus doormodderen tot het einde is voor hun de veiligste weg.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: janou op maart 18, 2024, 20:21:06
Citaat van: denistel op maart 18, 2024, 16:58:41
zie je em wel eens keepen bij de o21? is meer dan alleen pingels stoppen toch.

v Osch keept voor mij alleen omdat ie meer ervaring heeft maar heeft ook elke wedstrijd
een paar fouten. zo lang je geen andere keeper probeerd kun je ook niet zeggen of
ie het beter zou doen

Nee, woonachtig in Zwolle en voetbal zelf nog dus dat is lastig. Geloof direct dat hij het goed doet bij o21 hoor, maar dat is met alle respect toch heel wat anders dan een 1e elftal. Ook de schoten zijn een stuk harder. Daarom denk ik dat de technische staf dit het beste kan inschatten. Die zien hem overdag onder de weerstand van een 1e elftal.

Wel mee eens dat je niet kan zeggen of hij het beter doet, dat zul je niet weten. Trouwens vind ik dat V Osch ook wel goede momenten heeft. Maar pakt totaal nog geen punten nu, daar ben ik het mee eens. Het moet echt beter, maar dat zal hij zelf ook wel weten.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: janou op maart 18, 2024, 20:27:20
Citaat van: Vlampiep op maart 18, 2024, 18:13:40
Van Osch en Reiziger hebben bewezen geen betrouwbaar sluitstuk te zijn.  Vanwege de onzekerheid binnen de TS is niet de durf aanwezig om de bezem door de deze selectie te halen. Dus doormodderen tot het einde is voor hun de veiligste weg.
/
Met alle respect, waarop baseer je dit verhaal? Met een aanname die jij doet?  Wat heeft een technische staf aan doormodderen? Wat valt er voor hen te winnen?

Helemaal niets. Henk stelt gewoon de spelers op waarvan hij denkt dat het de meeste kans maakt om te winnen. De spelers die op de bank zitten zijn of minder goed, of passen niet in het wedstrijdplan van de trainer. Zo simpel is het.

Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: janou op maart 18, 2024, 20:30:15
Citaat van: sunderland op maart 18, 2024, 17:09:31
volgens mij gaat Henk volledig op van de vlag af. Sinds van de Vlag ist nivo van de keepers slecht. Heb geen vertrouwen in hem. Prima vent overigens

Stevens is ook gekomen onder Van der Vlag, dus dat klopt al niet. En ik zou het heel goed vinden als Van der Vlag dat bepaald, die is dagelijks het meest met alle keepers bezig en kent de kwaliteiten van alle keepers.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: denistel op maart 18, 2024, 20:55:04
Citaat van: janou op maart 18, 2024, 20:30:15
Stevens is ook gekomen onder Van der Vlag, dus dat klopt al niet. En ik zou het heel goed vinden als Van der Vlag dat bepaald, die is dagelijks het meest met alle keepers bezig en kent de kwaliteiten van alle keepers.

jammer dat je in zwolle woont en dan helaas geen trainingen kan bekijken dan
signaleer je meer.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op maart 18, 2024, 20:59:27
Citaat van: janou op maart 18, 2024, 20:27:20
/
Met alle respect, waarop baseer je dit verhaal? Met een aanname die jij doet?  Wat heeft een technische staf aan doormodderen? Wat valt er voor hen te winnen?

Helemaal niets. Henk stelt gewoon de spelers op waarvan hij denkt dat het de meeste kans maakt om te winnen. De spelers die op de bank zitten zijn of minder goed, of passen niet in het wedstrijdplan van de trainer. Zo simpel is het.
Ik verwoord wat ik zie, hoor en denk,.
Maar jij spreekt jezelf wel enigsinds tegen met te stellen dat de spelers die opgesteld worden de meeste kans op winnen geeft. Nou dat hebben we de afgelopen gezien. Dat spelers op de bank zitten die niet in het wedstrijdplan horen is ook niet logisch, want dan behoren ze op de tribune te zitten.
Dus zo simpel is het blijkbaar ook weer niet.
Ik heb Henk heel hoog zitten en hoop dat hij hier een contract voor het leven krijgt, maar hij is het momenteel wel  even kwijt.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: janou op maart 18, 2024, 21:55:05
Citaat van: Vlampiep op maart 18, 2024, 20:59:27
Ik verwoord wat ik zie, hoor en denk,.
Maar jij spreekt jezelf wel enigsinds tegen met te stellen dat de spelers die opgesteld worden de meeste kans op winnen geeft. Nou dat hebben we de afgelopen gezien. Dat spelers op de bank zitten die niet in het wedstrijdplan horen is ook niet logisch, want dan behoren ze op de tribune te zitten.
Dus zo simpel is het blijkbaar ook weer niet.
Ik heb Henk heel hoog zitten en hoop dat hij hier een contract voor het leven krijgt, maar hij is het momenteel wel  even kwijt.

Dat er toevallig niet gewonnen wordt heeft niets te maken met het feit dat Henk de in zijn ogen beste 11 in het veld zet.Spelers zitten niet voor de lol op de bank of omdat ze zoveel beter zijn. En spelers die vanwege een wedstrijdplan niet in de basis starten kunnen prima invallen. Bijvoorbeeld tegen NEC voor v Mullem kiezen ipv Van Kaam. Zo simpel is het dus wel.

Als je Henk hoog hebt zitten, dan zou je tot de conclusie moeten komen dat het gebrek aan kwaliteit is in de selectie.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 18, 2024, 23:24:37
Citaat van: janou op maart 18, 2024, 21:55:05
Dat er toevallig niet gewonnen wordt heeft niets te maken met het feit dat Henk de in zijn ogen beste 11 in het veld zet.Spelers zitten niet voor de lol op de bank of omdat ze zoveel beter zijn. En spelers die vanwege een wedstrijdplan niet in de basis starten kunnen prima invallen. Bijvoorbeeld tegen NEC voor v Mullem kiezen ipv Van Kaam. Zo simpel is het dus wel.

Als je Henk hoog hebt zitten, dan zou je tot de conclusie moeten komen dat het gebrek aan kwaliteit is in de selectie.
nou dat is niet toevallig want je word compleet voor lul gezet de laatste tijd. Wat Denistel schreef kom eens trainingen kijken dan signaleer je meer.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: nee,wel? op maart 19, 2024, 00:25:12
misschien heeft van osch iets in zijn contract staan waardoor hij altijd onder de lat staat en alleen als ie ziek zwak of misselijk is word vervangen door de tweede keeper  (misschien weet grijskijkert dat)

als ik minnema was ging ik elders heen waar ik wel minuten kon maken,dat bankje warm houden als derde man.........
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 20, 2024, 11:20:18
Je kunt je toch niet voorstellen dat wij bij ADO ,Graafschap, VVV winnen met prima voetbal en er nu niks meer van kunnen. Het lijkt er idd wel op maar ik hou de moed erin. 3 punten met goed voetbal verwacht ik.  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: janou op maart 20, 2024, 11:41:09
Citaat van: sunderland op maart 18, 2024, 23:24:37
nou dat is niet toevallig want je word compleet voor lul gezet de laatste tijd. Wat Denistel schreef kom eens trainingen kijken dan signaleer je meer.

Dat het niet goed is, is zeker een feit en ook dat het zeker niet toevallig is ook. En ik geloof inderdaad dat je met trainingen ook wel meer kan signaleren inderdaad m.b.t. vorm van een ploeg en hoe spelers zich verhouden.

Maar wat zou dan de reden zijn dat er minder gepresteerd wordt? Dat is toch gebrek aan zelfvertrouwen en het maken van persoonlijke fouten vooral? Zou een andere verhouding in de staf ervoor zorgen dat bijv. De Jong de bal niet op zo'n plek verspeelt of V Osch een bal wel of niet tegenhoudt?
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: janou op maart 20, 2024, 11:42:34
Citaat van: sunderland op maart 20, 2024, 11:20:18
Je kunt je toch niet voorstellen dat wij bij ADO ,Graafschap, VVV winnen met prima voetbal en er nu niks meer van kunnen. Het lijkt er idd wel op maar ik hou de moed erin. 3 punten met goed voetbal verwacht ik.  |:)

Eens! Manier waarop maakt mij voor nu eigenlijk niet eens uit. 3 punten MOET.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 20, 2024, 11:43:05
Citaat van: nee,wel? op maart 19, 2024, 00:25:12
misschien heeft van osch iets in zijn contract staan waardoor hij altijd onder de lat staat en alleen als ie ziek zwak of misselijk is word vervangen door de tweede keeper  (misschien weet grijskijkert dat)

als ik minnema was ging ik elders heen waar ik wel minuten kon maken,dat bankje warm houden als derde man.........
Zoiets heb ik begrepen, en is gebeurde op voorspraak van Ultee. Daarom gaf ik ook aan dat er met hem gesproken zal worden.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: janou op maart 20, 2024, 11:53:22
Citaat van: Grijskijkert op maart 20, 2024, 11:43:05
Zoiets heb ik begrepen, en is gebeurde op voorspraak van Ultee. Daarom gaf ik ook aan dat er met hem gesproken zal worden.

Los van dat ik denk dat hij wel potentie heeft om een goede keeper te zijn voor Cambuur is dit natuurlijk een debiele regel in het contract als dit waar is. Als iemand niet presteert moet hij gewoon gewisseld kunnen worden.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 20, 2024, 11:59:45
Citaat van: janou op maart 20, 2024, 11:53:22
Los van dat ik denk dat hij wel potentie heeft om een goede keeper te zijn voor Cambuur is dit natuurlijk een debiele regel in het contract als dit waar is. Als iemand niet presteert moet hij gewoon gewisseld kunnen worden.
Eensch!
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: papier op maart 20, 2024, 13:52:29
Citaat van: janou op maart 20, 2024, 11:53:22
Los van dat ik denk dat hij wel potentie heeft om een goede keeper te zijn voor Cambuur is dit natuurlijk een debiele regel in het contract als dit waar is. Als iemand niet presteert moet hij gewoon gewisseld kunnen worden.

Ik kan me dat echt niet voorstellen. En mocht dat zo zijn dan hoeven we niet Ultee daar de schuld van te geven maar de TD van dienst. Die is verantwoordelijk voor de contracten en als de coach wil dat de betreffende spelers ook iedere dag z'n schoenen poetst dan is dat ontzettend leuk en fijn voor de coach maar daar hoeft een TD natuurlijk geen invulling aan te geven.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: V-man op maart 21, 2024, 00:07:19
Laat a.u.b Zaterdag de ommekeer zijn naar een mooi slotoffensief!
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 21, 2024, 08:03:58
Citaat van: Grijskijkert op maart 20, 2024, 11:43:05
Zoiets heb ik begrepen, en is gebeurde op voorspraak van Ultee. Daarom gaf ik ook aan dat er met hem gesproken zal worden.
dat kan toch niet waar zijn? Als dat zo is moeten ze iedereen ontslaan die daar ook maar iets vanaf wist! Dat hij via Ultee kwam is zeer duidelijk. Dat er nu word gezegd dat er potentie inzit kan ik totaal niet bij, zal hij dan nog groeien in de lengte? Los van zijn fouten is dat natuurlijk een groot probleem voor een keeper. We hebben nu al een aantal doelpunten tegen gehad omdat ie simpelweg te klein was. Kan nu ook niet echt iets noemen waar hij wel goed in is.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Mike SCC op maart 21, 2024, 08:41:03
Citaat van: V-man op maart 21, 2024, 00:07:19
Laat a.u.b Zaterdag de ommekeer zijn naar een mooi slotoffensief!

De allerlaatste strohalm. Hopelijk voelen ze nu de urgentie wel  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op maart 21, 2024, 09:09:55
Citaat van: Mike SCC op maart 21, 2024, 08:41:03
De allerlaatste strohalm. Hopelijk voelen ze nu de urgentie wel  |:)
Ze voelen de urgentie wel, maar er zit niet meer in.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Bankzitter op maart 21, 2024, 09:17:05
Het probleem is dat ze juist totaal niet aanvoelen wat er gevraagd wordt. Niet in de competitie en niet in fases van de wedstrijd.
Goals tegen krijgen op het moment dat je de wedstijd op slot moet gooien, duels verliezen in situates die je moet winnen, desnoods met een overtreding.

Dat speelde al toen we degradeerden met grotendeels dezelfde spelers (vKaam, Tol, Bergsma met name). Ik heb weinig hoop dat dit nu ineens anders is.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 21, 2024, 11:56:12
Citaat van: Bankzitter op maart 21, 2024, 09:17:05
Het probleem is dat ze juist totaal niet aanvoelen wat er gevraagd wordt. Niet in de competitie en niet in fases van de wedstrijd.
Goals tegen krijgen op het moment dat je de wedstijd op slot moet gooien, duels verliezen in situates die je moet winnen, desnoods met een overtreding.

Dat speelde al toen we degradeerden met grotendeels dezelfde spelers (vKaam, Tol, Bergsma met name). Ik heb weinig hoop dat dit nu ineens anders is.
duels verliezen in situaties die je moet winnen dat is een groot ding bij ons. Toch nog even, waarom gebeurden dit soort dingen bijna niet in de wedstrijden ADO uit, Graafschap uit, VVV uit , NAC uit, Willem 2 uit ,NEC thuis, Willem 2 thuis, Roda thuis. Tis zo ongrijpbaar en we hebben daar de spelers niet echt naar. Verwacht 3 punten met goed voetbal omdat het zomaar weer de goede kant om kan slaan.
Wat nu wel wat speelt zijn de contracten van 10 spelers die of weg willen of graag blijven. Dat cre?ert een hoop onrust.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 21, 2024, 11:59:05
Wat mij nu gelijk opvalt nu ik dat schrijf is dat bij al die wedstrijden Breij er wel was
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: De Gast op maart 21, 2024, 12:46:24
Sprak gister nog met een Groningen supporter. Vroeg hem hoe het nu kan dat ze als een speer gaan. Blijkt dat ze alles wat huur is d'r af hebben gehaald en met veel eigen jeugd zijn gaan spelen.
Kun je hier ook wat voor zeggen.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 21, 2024, 12:50:05
Citaat van: sunderland op maart 21, 2024, 11:59:05
Wat mij nu gelijk opvalt nu ik dat schrijf is dat bij al die wedstrijden Breij er wel was
En cachilli?
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: De Gast op maart 21, 2024, 12:55:39
Citaat van: sunderland op maart 21, 2024, 11:59:05
Wat mij nu gelijk opvalt nu ik dat schrijf is dat bij al die wedstrijden Breij er wel was

Dan weten we dus waar het aan ligt.
Als ??n speler met een beetje inzet en kwaliteit blijkbaar al zo'n verschil maakt..
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: denistel op maart 21, 2024, 13:41:39
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 21, 2024, 12:50:05
En cachilli?


zeker weten dat zijn nou juist de 2 die wel duels wonnen en pit in het
team brachten..nog mee r het bewijs dat we ook daarop moeten
selecteren,,niet alleen lieve voetballende spelers.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 21, 2024, 16:44:11
Citaat van: De Gast op maart 21, 2024, 12:46:24
Sprak gister nog met een Groningen supporter. Vroeg hem hoe het nu kan dat ze als een speer gaan. Blijkt dat ze alles wat huur is d'r af hebben gehaald en met veel eigen jeugd zijn gaan spelen.
Kun je hier ook wat voor zeggen.
klopt niet. Ze hebben alleen van Veen aan de kant gedaan en bacuna was geblesseerd wat ook niet slecht uitkwam.Lukkien is sto?cijns doorgegaan waar ie mee bezig was. Hun hebben vooral in de as een paar goede spelers. Ze zijn vooral heel moeilijk te verslaan en dan win je vaak ook veel wedstrijden
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: beam op maart 22, 2024, 09:08:48
Citaat van: Bankzitter op maart 21, 2024, 09:17:05
Het probleem is dat ze juist totaal niet aanvoelen wat er gevraagd wordt. Niet in de competitie en niet in fases van de wedstrijd.
Goals tegen krijgen op het moment dat je de wedstijd op slot moet gooien, duels verliezen in situates die je moet winnen, desnoods met een overtreding.

Dat speelde al toen we degradeerden met grotendeels dezelfde spelers (vKaam, Tol, Bergsma met name). Ik heb weinig hoop dat dit nu ineens anders is.
Van Kaam en de centrale verdedigers voelen dit totaal niet aan en herkenne de situaties ook niet in het veld. Instappen ipv achteruit lopen. Weten op welk moment je absoluut een duel moet winnen omdat het veld achter je helemaal open ligt. Als je jong bent maak je hier nog wel eens een fout in. Maar de jongens die er nu instaan missen inzicht, voetbal slimheid. Ze zijn gewoon niet slim genoeg en inzicht gaan ze niet meer krijgen. Je hebt het of je hebt het niet. Schouten, Reijen die hadden het wel en brachten altijd rust aan de bal en verdediging.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: beam op maart 22, 2024, 09:14:46
Citaat van: denistel op maart 21, 2024, 13:41:39

zeker weten dat zijn nou juist de 2 die wel duels wonnen en pit in het
team brachten..nog mee r het bewijs dat we ook daarop moeten
selecteren,,niet alleen lieve voetballende spelers.
Sinds de blessure van Caschvili is de ondergang wel begonnen. Doke kon dit ook brengen. Naast de pit bracht hij ook veel leiderschap met coaching in het veld. Als je ervoor zorgt dat iedereen constant positioneel goed staat dan voetbalt het zoveel makkelijker. Elkaar coachen is zo belangrijk. Dat mis ik in dit Cambuur ook enorm. Henk moet constant de jongens neerzetten. Je zou er toch moedeloos van worden. De jongens missen spel inzicht en voetbal slimheid.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sjaak op maart 22, 2024, 09:28:22
Als we goddomme al afhankelijk zijn van een simpele rechtsback met wat vuur in sien billug, is het wel heel erg triest.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Drumfather SCC op maart 22, 2024, 09:53:45
Onpopulaire mening; Ik heb er eigenlijk niet zo veel zin meer in om in dit minne weer naar ongemotiveerde spelers te kijken...

En dat voel ik al sinds Jong AZ; Voor mij voelt dit seizoen wel als over
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 22, 2024, 09:59:53
Citaat van: Drumfather SCC op maart 22, 2024, 09:53:45
Onpopulaire mening; Ik heb er eigenlijk niet zo veel zin meer in om in dit minne weer naar ongemotiveerde spelers te kijken...

En dat voel ik al sinds Jong AZ; Voor mij voelt dit seizoen wel als over
Al een hele week dus.. :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: papier op maart 22, 2024, 10:23:36
Citaat van: Grijskijkert op maart 22, 2024, 09:59:53
Al een hele week dus.. :_schater

Dat valt wel mee inderdaad.

Dit seizoen voor het eerst het rondje van de spelers niet afgewacht in pak hem beet 15 jaar. Los van dat het slecht is mis ik ook wel een bepaalde mate van inzet/wilskracht. Het afgelopen half jaar is wel het slechte half jaar dat ik ooit gezien heb, het is nog wel minder dan onder Hake denk ik. Maar wellicht verzacht de tijd die herinneringen.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 22, 2024, 10:29:51
Citaat van: Drumfather SCC op maart 22, 2024, 09:53:45
Onpopulaire mening; Ik heb er eigenlijk niet zo veel zin meer in om in dit minne weer naar ongemotiveerde spelers te kijken...

En dat voel ik al sinds Jong AZ; Voor mij voelt dit seizoen wel als over
dus bliefst zaterdag thus :devil
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 22, 2024, 10:32:10
Citaat van: papier op maart 22, 2024, 10:23:36
Dat valt wel mee inderdaad.

Dit seizoen voor het eerst het rondje van de spelers niet afgewacht in pak hem beet 15 jaar. Los van dat het slecht is mis ik ook wel een bepaalde mate van inzet/wilskracht. Het afgelopen half jaar is wel het slechte half jaar dat ik ooit gezien heb, het is nog wel minder dan onder Hake denk ik. Maar wellicht verzacht de tijd die herinneringen.
Waar ik verder niemand over hoor is dat de waarde van de selectie van Jong AZ 15,80 miljoen is t.o.v die van Cambuur van 8,18 miljoen...
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: PePe op maart 22, 2024, 10:42:54
Je gaat bijna denken, dat het intern al bekend is, van wie Cambuur afscheid gaat nemen? (afnemende motivatie?)
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Bankzitter op maart 22, 2024, 10:49:26
Of spelers die zelf al wegwillen.
Een aantal hebben in hun koppie dat ze op een hoger niveau kunnen spelen dan 10e plek KKD.
Alleen zouden we daar niet staan als ze echt zo goed waren geweest als ze zelf denken.

Er zit weinig zelfreflectie bij sommige spelers.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 22, 2024, 10:56:26
Citaat van: Bankzitter op maart 22, 2024, 10:49:26
Of spelers die zelf al wegwillen.
Een aantal hebben in hun koppie dat ze op een hoger niveau kunnen spelen dan 10e plek KKD.
Alleen zouden we daar niet staan als ze echt zo goed waren geweest als ze zelf denken.

Er zit weinig zelfreflectie bij sommige spelers.
Citaat van: PePe op maart 22, 2024, 10:42:54
Je gaat bijna denken, dat het intern al bekend is, van wie Cambuur afscheid gaat nemen? (afnemende motivatie?)
Dat is ook al bekend bij insiders....
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: oost op maart 22, 2024, 10:57:19
In deze selectie zijn misschien 1 of 2 spelers die 1 of 2 stapjes omhoog kunnen zetten. Absoluut niet meer.
Sterker nog ik verwacht dat 75% van de selectie binnen nu en 2 a 3 jaar bij de amateurs speelt
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Drumfather SCC op maart 22, 2024, 11:34:04
Citaat van: sunderland op maart 22, 2024, 10:29:51
dus bliefst zaterdag thus :devil

Komst mij even onder de bealig naar ons Woanskip skoppen dan?  :devil

Ik zal uiteraard mijn aanwezigheid houden maar het is toch niet zo gek dat het met een bitsje load inne skoen'n is?
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 22, 2024, 11:40:38
Jonathan Ploeg
@JonathanPloeg
Opvallend: Henk de Jong kiest tegen Telstar voor vijf verdedigers. Ottesen, Tol, Bergsma, Smand, Sylla.

Voorin bij Cambuur het koppel Balk en Anello en op het middenveld Van Mullem, Van Kaam en De Jong.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 22, 2024, 11:41:29
5-3-2 dus... Ik zou zeggen h?h?  :zweep
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: zeewolde op maart 22, 2024, 12:03:44
Waar is Smid?
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 22, 2024, 12:09:50
Citaat van: zeewolde op maart 22, 2024, 12:03:44
Waar is Smidt?
Geschorst.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Inferno-058 op maart 22, 2024, 12:15:50
Citaat van: Grijskijkert op maart 22, 2024, 11:41:29
5-3-2 dus... Ik zou zeggen h?h?  :zweep
Tegen de nummer 18 van de KKD in eigen huis met 5 verdedigers spelen, wie had dat ooit verwacht?  :|
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 22, 2024, 12:17:54
Citaat van: Drumfather SCC op maart 22, 2024, 11:34:04
Komst mij even onder de bealig naar ons Woanskip skoppen dan?  :devil

Ik zal uiteraard mijn aanwezigheid houden maar het is toch niet zo gek dat het met een bitsje load inne skoen'n is?
zelfde hier. Gaan sowieso maar had even lief in de Cambuurbar bleven met mien maten  :proost
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 22, 2024, 12:19:42
Citaat van: Grijskijkert op maart 22, 2024, 11:40:38
Jonathan Ploeg
@JonathanPloeg
Opvallend: Henk de Jong kiest tegen Telstar voor vijf verdedigers. Ottesen, Tol, Bergsma, Smand, Sylla.

Voorin bij Cambuur het koppel Balk en Anello en op het middenveld Van Mullem, Van Kaam en De Jong.
balk had toch geel tegen jong Az?
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Bernardo op maart 22, 2024, 12:20:24
5 verdedigers. Voorspelling in de rust moeten ze het weer omzetten omdat het niet werkt.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 22, 2024, 12:22:41
Citaat van: Inferno-058 op maart 22, 2024, 12:15:50
Tegen de nummer 18 van de KKD in eigen huis met 5 verdedigers spelen, wie had dat ooit verwacht?  :|
nou ik niet. Henk Ist spoor kwijt. Ik weet hij heeft niks meer maar probeer dan een andere. Het word iig een oersaaie weds want Telstar speelt met 1 spits.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 22, 2024, 12:23:48
Citaat van: Inferno-058 op maart 22, 2024, 12:15:50
Tegen de nummer 18 van de KKD in eigen huis met 5 verdedigers spelen, wie had dat ooit verwacht?  :|
Als je geen verstand van tactiek hebt dan zie je het als negatief...
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 22, 2024, 12:24:40
Citaat van: sunderland op maart 22, 2024, 12:22:41
nou ik niet. Henk Ist spoor kwijt. Ik weet hij heeft niks meer maar probeer dan een andere. Het word iig een oersaaie weds want Telstar speelt met 1 spits.
Hahaha, dit had ik niet van jou verwacht maar toe maar hahahaha
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Bernardo op maart 22, 2024, 12:25:26
Wormgoor weer geblesseerd. Miskoop.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Bernardo op maart 22, 2024, 12:25:53
Citaat van: Inferno-058 op maart 22, 2024, 12:15:50
Tegen de nummer 18 van de KKD in eigen huis met 5 verdedigers spelen, wie had dat ooit verwacht?  :|

We zijn hard gezakt in 2 jaar tijd...
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 22, 2024, 12:29:01
Citaat van: Grijskijkert op maart 22, 2024, 12:24:40
Hahaha, dit had ik niet van jou verwacht maar toe maar hahahaha
ik ook niet 8). Henk moet iets dat weet ik. Telstar speelt met 1 diepe spits en bij een omschakeling komt er 1 bij. Dus degelijk en oersaai tegen ons systeem. Weet wel dat Otessen en Sylla als wingbacks spelen net zoals het Nederlands elftal. Nu tevreden griezerd
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op maart 22, 2024, 12:34:39
Citaat van: Bernardo op maart 22, 2024, 12:20:24
5 verdedigers. Voorspelling in de rust moeten ze het weer omzetten omdat het niet werkt.
Wat je ook voor systeem bedenkt, deze selectie is niet instaat welk systeem  dan ook maar uit te voeren.
Zo hoop je maar dat je met 5 verdedigers een dikke afstraffing te voorkomen.   :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 22, 2024, 12:34:43
Citaat van: sunderland op maart 22, 2024, 12:29:01
ik ook niet 8). Henk moet iets dat weet ik. Telstar speelt met 1 diepe spits en bij een omschakeling komt er 1 bij. Dus degelijk en oersaai tegen ons systeem. Weet wel dat Otessen en Sylla als wingbacks spelen net zoals het Nederlands elftal. Nu tevreden griezerd
Telstar speelt 5-2-2-1 en de 2 achter Gravenberch zijn op de brommer. Maar het systeem wat Henk wil spelen is wel degelijk aanvallend maar wel compact zodat die snelle jongens niet snel in actie kunnen komen en Smand maar in de slag met die Gravenberch.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Inferno-058 op maart 22, 2024, 12:36:56
Citaat van: Grijskijkert op maart 22, 2024, 12:23:48
Als je geen verstand van tactiek hebt dan zie je het als negatief...
Je kan het ook goedpraten natuurlijk  8P
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 22, 2024, 12:40:45
Citaat van: Inferno-058 op maart 22, 2024, 12:36:56
Je kan het ook goedpraten natuurlijk  8P
Echt geen verstand van voetbal dus, had Ultee toch gelijk :zweep
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: michello op maart 22, 2024, 12:45:56
Citaat van: Inferno-058 op maart 22, 2024, 12:15:50
Tegen de nummer 18 van de KKD in eigen huis met 5 verdedigers spelen, wie had dat ooit verwacht?  :|

Sylla en Otessen kunnen prima de zijkanten bespelen. Dat hoeft niet verdedigend te zijn. Maar die discussie zal elke keer weer opgerakeld worden bij een 5mans verdediging.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Inferno-058 op maart 22, 2024, 12:47:39
Citaat van: Grijskijkert op maart 22, 2024, 12:40:45
Echt geen verstand van voetbal dus, had Ultee toch gelijk :zweep
Ik neem aan dat je het over jezelf hebt
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: michello op maart 22, 2024, 12:48:18
Citaat van: Bernardo op maart 22, 2024, 12:25:26
Wormgoor weer geblesseerd. Miskoop.

Ik neem aan dat we die ook gewoon niet gaan houden. (Optie niet lichten) Zijn er geen reet mee opgeschoten. Zal wel naar de amateurs gaan.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 22, 2024, 12:51:45
Citaat van: Inferno-058 op maart 22, 2024, 12:47:39
Ik neem aan dat je het over jezelf hebt
Dan ben je nog dommer dan Ultee dacht....
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 22, 2024, 12:52:02
Citaat van: Grijskijkert op maart 22, 2024, 12:34:43
Telstar speelt 5-2-2-1 en de 2 achter Gravenberch zijn op de brommer. Maar het systeem wat Henk wil spelen is wel degelijk aanvallend maar wel compact zodat die snelle jongens niet snel in actie kunnen komen en Smand maar in de slag met die Gravenberch.
dus spelen ze idd met 1 spits. Ze hebben vorige week gigantisch veel geluk gehad. Die lui op de brommer zijn gewoon matige spelers
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Inferno-058 op maart 22, 2024, 12:52:57
Citaat van: Grijskijkert op maart 22, 2024, 12:51:45
Dan ben je nog dommer dan Ultee dacht....
Goede argumentatie kerel, leg het eens even uit? Ipv onnozel roeptoeteren
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 22, 2024, 12:54:38
Citaat van: sunderland op maart 22, 2024, 12:52:02
dus spelen ze idd met 1 spits. Ze hebben vorige week gigantisch veel geluk gehad. Die lui op de brommer zijn gewoon matige spelers
El Kachati wil ik er volgend seizoen wel bij hebben, een leuk spelertje..

Eigenlijk gaan we in balbezit met 3 achterop spelen en met de wingbacks hoog op het veld...
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 22, 2024, 12:55:18
Citaat van: Inferno-058 op maart 22, 2024, 12:52:57
Goede argumentatie kerel, leg het eens even uit? Ipv onnozel roeptoeteren
Hoezo uitleggen jij weet het toch zo goed :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Inferno-058 op maart 22, 2024, 12:55:27
Citaat van: michello op maart 22, 2024, 12:45:56
Sylla en Otessen kunnen prima de zijkanten bespelen. Dat hoeft niet verdedigend te zijn. Maar die discussie zal elke keer weer opgerakeld worden bij een 5mans verdediging.
Dat is waar, maar dat kan ook in een aanvallende opstelling lijkt me. Je hebt aanvallend niet veel in te brengen morgen op papier. En past je wat aan terwijl dat helemaal niet hoeft tegen zo'n tegenstander en voor eigen publiek.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Inferno-058 op maart 22, 2024, 12:57:11
Citaat van: Grijskijkert op maart 22, 2024, 12:55:18
Hoezo uitleggen jij weet het toch zo goed :_schater
Je zegt dat ik geen verstand van zaken heb maar komt niet met tegenargumenten. Nu moet je niet met je vinger naar mij wijzen
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 22, 2024, 12:57:25
Citaat van: Inferno-058 op maart 22, 2024, 12:55:27
Dat is war, maar dat kan ook in een aanvallende opstelling lijkt me. Je hebt aanvallend niet veel in te brengen morgen op papier. En past je wat aan terwijl dat helemaal niet hoeft tegen zo'n tegenstander en voor eigen publiek.
Het heeft ook te maken met het ontbreken van Smit en Uldrikis...
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Inferno-058 op maart 22, 2024, 12:57:58
Citaat van: Grijskijkert op maart 22, 2024, 12:57:25
Het heeft ook te maken met het ontbreken van Smit en Uldrikis...
Speel je 4-4-2 toch, middenvelder extra
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 22, 2024, 12:59:25
Citaat van: Inferno-058 op maart 22, 2024, 12:57:11
Je zegt dat ik geen verstand van zaken heb maar komt niet met tegenargumenten. Nu moet je niet met je vinger naar mij wijzen
Het is goed met je...
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Bankzitter op maart 22, 2024, 13:02:12
Het is hetzelfde middenveld... dan zullen we ook in deze opstelling dezelfde problemen houden.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 22, 2024, 13:02:54
Citaat van: Inferno-058 op maart 22, 2024, 12:57:58
Speel je 4-4-2 toch, middenvelder extra
4 verdedigers tegen 1 spits? De backs spelen als veredelde vleugaanvallers(in balbezit) en dan speel je met 3 verdedigers tegen die ene spits en sluit je de weg af voor de rappe jongens die onder de spits spelen.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: zeewolde op maart 22, 2024, 13:39:30
Citaat van: Grijskijkert op maart 22, 2024, 13:02:54
4 verdedigers tegen 1 spits? De backs spelen als veredelde vleugaanvallers(in balbezit) en dan speel je met 3 verdedigers tegen die ene spits en sluit je de weg af voor de rappe jongens die onder de spits spelen.
Dan speel je volgens mij 3-5-2
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 22, 2024, 13:45:42
Citaat van: zeewolde op maart 22, 2024, 13:39:30
Dan speel je volgens mij 3-5-2
In balbezit speel je dat inderdaad...
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Trainert! op maart 22, 2024, 13:46:43
Eindelijk heeft Henk het licht gezien. 5-3-2 |:)
Met deze formatie sleepten we tegen nac ook de overwinning uit het vuur.
Heb er vertrouwen in dat we vanaf nu punten gaan pakken met deze formatie en play offs gaan veilig stellen
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op maart 22, 2024, 14:04:45
Citaat van: Grijskijkert op maart 22, 2024, 11:40:38
Jonathan Ploeg
@JonathanPloeg
Opvallend: Henk de Jong kiest tegen Telstar voor vijf verdedigers. Ottesen, Tol, Bergsma, Smand, Sylla.

Voorin bij Cambuur het koppel Balk en Anello en op het middenveld Van Mullem, Van Kaam en De Jong.
gaat het nog wel goed met Henk 8P
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: De Gast op maart 22, 2024, 14:20:59
Citaat van: Trainert! op maart 22, 2024, 13:46:43
Eindelijk heeft Henk het licht gezien. 5-3-2 |:)
Met deze formatie sleepten we tegen nac ook de overwinning uit het vuur.
Heb er vertrouwen in dat we vanaf nu punten gaan pakken met deze formatie en play offs gaan veilig stellen

De doelpuntenmaker toen en topscorer van ons clubje zijn er anders niet bij. Klein detail!
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: De Gast op maart 22, 2024, 14:21:58
Anello en Balk voorin. Jongens jongens jongens jongens jongens. Bedrijven we hier nog profvoetbal in Leeuwarden?
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op maart 22, 2024, 14:31:15
Citaat van: De Gast op maart 22, 2024, 14:21:58
Anello en Balk voorin. Jongens jongens jongens jongens jongens. Bedrijven we hier nog profvoetbal in Leeuwarden?
verdomme die lange let interland verplichtingen en Smit geschorst hoe bedenk je het :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: EdsjeSCC op maart 22, 2024, 14:32:16
Citaat van: EdsjeSCC op maart 18, 2024, 10:24:55
Ik zou een 532/352 maar eens proberen. Balk en Smit voorin als lopers, Sylla/Poll op de flanken, Smand, Tol en Bergsma achterin. Middenveld vind ik wel lastig

Wat een kenner   8P jammer dat Smit er niet is
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 22, 2024, 15:00:06
Henk de Jong heeft genoeg gezien en gooit het roer bij SC Cambuur om richting duel met Telstar: 'Het moet anders'

Jonathan Ploeg ? Vandaag, 14:45 ? Sport

Dit kan zo niet langer, concludeerde Henk de Jong vorige week al tijdens de wedstrijd tegen Jong AZ. Tegen Telstar kiest de trainer van SC Cambuur er daarom voor vijf verdedigers het veld in te sturen. En dan is daar nog het trieste nieuws omtrent Vito Wormgoor.

Het was een opvallend beeld de afgelopen week. Henk de Jong, gedurende zijn carri?re steevast een fervent voorstander van een systeem met vier verdedigers, probeerde zijn elftal klaar te stomen om Telstar zaterdagavond in eigen huis met vijf verdedigers te lijf te gaan. Het zal even wennen zijn voor de supporters in het Cambuurstadion. Maar het is wat het is: de punten zijn in deze fase heilig.

Vijf verdedigers voor langere tijd

?Ik wist vorige week al tijdens de wedstrijd tegen Jong AZ (2-0 verlies, red.) dat het anders moest?, zei De Jong vrijdag. ?Wat we ook doen, de doelpunten vliegen erin. We hebben deze tactiek lange tijd uitgesteld, maar het is nu echt noodzakelijk. De spelers doen wel degelijk hun best, maar dat is soms niet goed genoeg. Ik denk dat de supporters wel snappen dat er iets nodig is om het tijd te keren.?

Nee, het systeem zit er nog niet helemaal in bij de spelers van Cambuur, erkent De Jong. ?We moeten ook niet denken dat deze omzetting een garantie is voor goede resultaten. Je kunt het er nou eenmaal niet in zo?n korte tijd in krijgen. Dat duurt minstens een paar weken. Daarom voorspel ik nu alvast dat we ook in de wedstrijden na het treffen met Telstar aan deze tactiek zullen vasthouden.?


?Het is geen garantie voor winst?

De Jong wil benadrukken dat het systeem met vijf verdedigers niet betekent dat zijn ploeg alleen maar achteruit hangt. ?Ik kies wel voor voetbal. Dus we spelen wel zo dat er voor onze backs vrijheid is op de zijkanten. Ook in de centrale as, ondanks dat we daar nog weleens een mannetje laten lopen, kies ik met spelers als Dani?l van Kaam voor voetbal. Maar nogmaals: het is geen garantie voor winst.?

Wat natuurlijk ook meespeelt is het gebrek aan aanvallers. Roberts Uldrikis is met Letland op pad en Milan Smit is geschorst doordat hij tegen Jong AZ zijn vijfde gele kaart van het seizoen pakte. Spelen met twee aanvallers - Remco Balk en Agustin Anello - is dus deels ook uit personele armoede. De Jong sluit niet uit dat Uldrikis en Smit daar in de nabije toekomst een koppeltje gaan vormen.

Vito Wormgoor komt niet meer in actie

En dan was daar plots de mededeling over Vito Wormgoor. De 35-jarige centrale verdediger heeft donderdag tijdens een partijvorm zijn hamstring afgescheurd en zal dit seizoen niet meer in actie komen voor Cambuur. Wormgoor, binnengehaald als ervaren pion in de defensie ?n de kleedkamer, kwakkelde de afgelopen weken al met een kuitblessure, maar leek net weer fit te worden.

?Zonde?, zei De Jong. ?En heel sneu. Hij moest ervan huilen. Moet je je voorstellen: Vito is een 35-jarige stoere kerel, maar zo?n tegenvaller heeft impact hoor. Reken maar. Hij heeft de pech gehad dat wij de afgelopen periode een dubbel programma draaiden, waardoor we niet goed konden trainen en geen oefenduels konden spelen. Dat was juist wat hij nodig had om weer fit en belangrijk te worden.?

Vermoedelijke opstelling: Van Osch; Ottesen, Tol, Bergsma, Smand, Sylla; Van Mullem, Van Kaam; De Jong; Balk, Anello.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 22, 2024, 15:01:45
Citaat van: Trainert! op maart 22, 2024, 13:46:43
Eindelijk heeft Henk het licht gezien. 5-3-2 |:)
Met deze formatie sleepten we tegen nac ook de overwinning uit het vuur.
Heb er vertrouwen in dat we vanaf nu punten gaan pakken met deze formatie en play offs gaan veilig stellen
als trainert al positief is hoeven we nergens meer overin te zitten  |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op maart 22, 2024, 17:13:39
Onze aanvallers pakken meer kaarten dan onze verdedigers dan weet je al genoeg toch :y
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 22, 2024, 17:25:19
Verwacht 4-1
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: denistel op maart 22, 2024, 17:47:45
oja die smit ook nog geschorst,,gooi maar de jonge knapen er
in want scoren doen we de laatste tijd ook amper
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 22, 2024, 19:07:30
Citaat van: denistel op maart 22, 2024, 17:47:45
oja die smit ook nog geschorst,,gooi maar de jonge knapen er
in want scoren doen we de laatste tijd ook amper
Anello de topper hewwe toch. Die heb ik nog nooit op iets positiefs kunnen betrappen maar Henk zegt ie heel goed traint dus we gaan het zien
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op maart 22, 2024, 19:28:12
Citaat van: sunderland op maart 22, 2024, 19:07:30
Anello de topper hewwe toch. Die heb ik nog nooit op iets positiefs kunnen betrappen maar Henk zegt ie heel goed traint dus we gaan het zien
Henk kan natuurlijk niet roepen dat Anello er geen kloten van kan, maar hij zal het wel denken, want wij zien het ook.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: michello op maart 22, 2024, 20:50:24
Citaat van: denistel op maart 22, 2024, 17:47:45
oja die smit ook nog geschorst,,gooi maar de jonge knapen er
in want scoren doen we de laatste tijd ook amper

Ik had Nartey verwacht met Balk. Helaas..
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: papier op maart 22, 2024, 20:53:54
Citaat van: Grijskijkert op maart 22, 2024, 10:32:10
Waar ik verder niemand over hoor is dat de waarde van de selectie van Jong AZ 15,80 miljoen is t.o.v die van Cambuur van 8,18 miljoen...

Verliezen hoort bij cambuur, helemaal niet erg daar ben ik best wel aan gewend. Maar de manier waarop, daar kan ik wel van balen. Ik zie vaak niet alleen een team dat minder is dan de tegenstander maar ook een team dat minder moeite doet/minder graag wil winnen dan de tegenstander. En dat trek ik vrij slecht.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Galdiano op maart 22, 2024, 21:39:47
Ik snap henk niet. Dit is het moment om met jongens als Nartey en Wiebe Kooistra etc te spelen.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: EdsjeSCC op maart 22, 2024, 21:43:56
Citaat van: Galdiano op maart 22, 2024, 21:39:47
Ik snap henk niet. Dit is het moment om met jongens als Nartey en Wiebe Kooistra etc te spelen.

En wie in de spits?
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Bankzitter op maart 22, 2024, 22:54:38
Wiebe is van origine een spits. En ook snel.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 23, 2024, 08:17:42
Citaat van: EdsjeSCC op maart 22, 2024, 21:43:56
En wie in de spits?
nee Anello en Balk zijn spitsen? Zou die jongen die bij Willem 2 in de spits kwam de laatste 10 min daar neerzetten
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: papier op maart 23, 2024, 08:34:38
Citaat van: sunderland op maart 23, 2024, 08:17:42
nee Anello en Balk zijn spitsen? Zou die jongen die bij Willem 2 in de spits kwam de laatste 10 min daar neerzetten

Dat is een verdediger toch?
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: De Gast op maart 23, 2024, 08:38:38
 |:) Matchday  |:)

Ik zou zeggen geef de mensen gratis entree of helft van de prijs. Alles meer riekt naar afzetterij op dit moment.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: EdsjeSCC op maart 23, 2024, 08:56:30
Citaat van: sunderland op maart 23, 2024, 08:17:42
nee Anello en Balk zijn spitsen? Zou die jongen die bij Willem 2 in de spits kwam de laatste 10 min daar neerzetten

Hahahaha dat is een centrale verdediger.

Vandaar mijn vraag, wie zou je dan w?l in de spits zetten
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: SCC op maart 23, 2024, 09:17:16
Citaat van: Grijskijkert op maart 22, 2024, 15:00:06


?Ik wist vorige week al tijdens de wedstrijd tegen Jong AZ (2-0 verlies, red.) dat het anders moest?, zei De Jong vrijdag. ?Wat we ook doen, de doelpunten vliegen erin. We hebben deze tactiek lange tijd uitgesteld, maar het is nu echt noodzakelijk. De spelers doen wel degelijk hun best, maar dat is soms niet goed genoeg. Ik denk dat de supporters wel snappen dat er iets nodig is om het tijd te keren.?



Dat zijn exact de woorden waarmee Ultee ook begon.
Zo snel kan het omslaan. Wat waren we blij met Henk zn komst, eindelijk positief voetbal. Nu is dat alweer uitgewerkt met deze selectie en dus weer de realistische modus.

Om het voor de vakman Ultee op te nemen: hij probeerde ook het maximale eruit te halen, op zijn manier door een degelijke tactiek te creeeren. Dat is niet gelukt, dat zagen we allemaal. Maar het is dus Henk ook niet gelukt. Met Ultee hadden we qua punten wellicht niet lager gestaan.

Maar, vizier op volgend seizoen. Dan WEL des Henks voetballen, met een nieuwe, enegieke en gretige selectie. Wat mij betreft nu jongens en jeugd opstellen die er volgend seizoen ook bij zijn.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: EdsjeSCC op maart 23, 2024, 09:47:45
Citaat van: SCC op maart 23, 2024, 09:17:16
Dat zijn exact de woorden waarmee Ultee ook begon.
Zo snel kan het omslaan. Wat waren we blij met Henk zn komst, eindelijk positief voetbal. Nu is dat alweer uitgewerkt met deze selectie en dus weer de realistische modus.

Om het voor de vakman Ultee op te nemen: hij probeerde ook het maximale eruit te halen, op zijn manier door een degelijke tactiek te creeeren. Dat is niet gelukt, dat zagen we allemaal. Maar het is dus Henk ook niet gelukt. Met Ultee hadden we qua punten wellicht niet lager gestaan.

Maar, vizier op volgend seizoen. Dan WEL des Henks voetballen, met een nieuwe, enegieke en gretige selectie. Wat mij betreft nu jongens en jeugd opstellen die er volgend seizoen ook bij zijn.

Tijdens de periode Ultee hoopte je dat er meer uit de groep te halen viel, nu is duidelijk dat dit het gewoon is. Achteraf gezien had een trainerswissel dus in die zin niet zoveel zin. Alleen dat weet je pas... achteraf. Op dat moment was het in mijn ogen een logische keuze. Ten eerste zoals ik al zei om meer uit de groep te halen, geen klik, wel klik, maar ook de negatieve en positieve sentimenten.
Ik twijfel niet aan de kwaliteiten van Ultee, maar het is vanaf moment 1 niet een gelukkig huwelijk geweest. Praatjes waren wel goed, er ginf van alles gebeuren en binnen 20 minuten sta je kansloos achter tegen Volendam. Spelers slachtofferen en geen vertrouwen, publiek afvallen etc.

Deze selectie is niet beter dan dit. Bezem erdoor en gerichte aankopen doen, qua Henk zijn voetbal maar ook karakters. Ik hoop echt dat Lambooij snel deze kant op komt zodat we snel echt bezig kunnen
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Galdiano op maart 23, 2024, 10:00:46
Als ik heel eerlijk ben voelt het steeds meer als een verplichting.
Het is niet om aan te zien. Als je tenminste nog een leuke pot ziet en je verliest eens een keer dan kan dit gebeuren.
Maar dit seizoen? Het is totaal geen klantenbinding.

Uiteraard zal ik altijd blijven komen, maar kan me best voorstellen dat er ook een groep is die zegt. We slaan even over.

Het seizoen is toch al kut, dan moet je nu durven jong jongens te gebruiken. Nartey, Kooistra, Jonker etc.
Kijk eens naar Groningen, die gaan als de brandweer sinds er jeugd is ingepast.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Galdiano op maart 23, 2024, 10:07:19
Citaat van: EdsjeSCC op maart 22, 2024, 21:43:56
En wie in de spits?

Tom van der Werff
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 23, 2024, 10:24:36
Citaat van: Galdiano op maart 23, 2024, 10:07:19
Tom van der Werff
Is toch een middenvelder? Volgens mij speelt Roan v/d Weij nu regelmatig bij O21 n de spits.(afgelopen week tenminste wel)
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: papier op maart 23, 2024, 10:48:38
Citaat van: EdsjeSCC op maart 23, 2024, 09:47:45
Tijdens de periode Ultee hoopte je dat er meer uit de groep te halen viel, nu is duidelijk dat dit het gewoon is. Achteraf gezien had een trainerswissel dus in die zin niet zoveel zin. Alleen dat weet je pas... achteraf. Op dat moment was het in mijn ogen een logische keuze. Ten eerste zoals ik al zei om meer uit de groep te halen, geen klik, wel klik, maar ook de negatieve en positieve sentimenten.
Ik twijfel niet aan de kwaliteiten van Ultee, maar het is vanaf moment 1 niet een gelukkig huwelijk geweest. Praatjes waren wel goed, er ginf van alles gebeuren en binnen 20 minuten sta je kansloos achter tegen Volendam. Spelers slachtofferen en geen vertrouwen, publiek afvallen etc.

Deze selectie is niet beter dan dit. Bezem erdoor en gerichte aankopen doen, qua Henk zijn voetbal maar ook karakters. Ik hoop echt dat Lambooij snel deze kant op komt zodat we snel echt bezig kunnen

Als we geen 2 coaches onder contract hadden gehad denk ik dat Ultee wel was blijven zitten. Gelukkig heeft Henk veel krediet en gaan we niet weer iemand de laan uitsturen, want anders kun je iedere week wel een nieuwe persoon aanstellen.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Bankzitter op maart 23, 2024, 10:52:58
Waarschijnlijk een van de weinigen, maar ergens vind ik het jammer dat Ultee en De Jong niet konden samenwerken. Betalen met je ze toch.
Daarna vertrok Reijnen ook nog en moest Henk alles in zijn eentje regelen want de rest is (terecht) bezig geweest met financiering van het stadion.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 23, 2024, 11:35:34
Citaat van: papier op maart 23, 2024, 08:34:38
Dat is een verdediger toch?
ja en? Hij deed het toch best wel goed. Duels winnen dat moet daar voorin. Zoals het nu staat hebben we alleen iniminies voorop wb fysiek.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 23, 2024, 11:37:16
Citaat van: EdsjeSCC op maart 23, 2024, 08:56:30
Hahahaha dat is een centrale verdediger.

Vandaar mijn vraag, wie zou je dan w?l in de spits zetten
die dus!
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: oost op maart 23, 2024, 12:02:42
Citaat van: SCC op maart 23, 2024, 09:17:16
Dat zijn exact de woorden waarmee Ultee ook begon.
Zo snel kan het omslaan. Wat waren we blij met Henk zn komst, eindelijk positief voetbal. Nu is dat alweer uitgewerkt met deze selectie en dus weer de realistische modus.

Om het voor de vakman Ultee op te nemen: hij probeerde ook het maximale eruit te halen, op zijn manier door een degelijke tactiek te creeeren. Dat is niet gelukt, dat zagen we allemaal. Maar het is dus Henk ook niet gelukt. Met Ultee hadden we qua punten wellicht niet lager gestaan.

Maar, vizier op volgend seizoen. Dan WEL des Henks voetballen, met een nieuwe, enegieke en gretige selectie. Wat mij betreft nu jongens en jeugd opstellen die er volgend seizoen ook bij zijn.
Vakman en ultee in 1 zin :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: De Gast op maart 23, 2024, 12:31:48
Citaat van: Bankzitter op maart 23, 2024, 10:52:58
Waarschijnlijk een van de weinigen, maar ergens vind ik het jammer dat Ultee en De Jong niet konden samenwerken. Betalen met je ze toch.
Daarna vertrok Reijnen ook nog en moest Henk alles in zijn eentje regelen want de rest is (terecht) bezig geweest met financiering van het stadion.

Volkomen met dei eens. Henk was lyrisch over Ultee maar een samenwerking kon dan weer blijkbaar niet. En nu staat Henk er alleen voor en verzuipt hij.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 23, 2024, 13:04:59
Het voetbal is van weinig nivo maar hier wordt het nivo nog minder
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 23, 2024, 13:06:59
Dat trainert zo enthousiast was wat ik nog nooit had gezien geeft mij heelveel houvast.
Ga nu al van 3 punten uit
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 23, 2024, 13:07:05
Citaat van: sunderland op maart 23, 2024, 13:04:59
Het voetbal is van weinig nivo maar hier wordt het nivo nog minder
Wat seit Sjors? :zweep
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 23, 2024, 13:10:09
 :_spank
Citaat van: Grijskijkert op maart 23, 2024, 13:07:05
Wat seit Sjors? :zweep
:_spank
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: okkele op maart 23, 2024, 13:13:20
Citaat van: De Gast op maart 23, 2024, 12:31:48
Volkomen met dei eens. Henk was lyrisch over Ultee maar een samenwerking kon dan weer blijkbaar niet. En nu staat Henk er alleen voor en verzuipt hij.
misschien dat nu voor een ieder duidelijk is hoe de periode met arne slot was zoals het was.
de jong is een fantastische kerel maar dat maakt hem nog niet een fantastische trainer.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: oost op maart 23, 2024, 13:22:12
Citaat van: okkele op maart 23, 2024, 13:13:20
misschien dat nu voor een ieder duidelijk is hoe de periode met arne slot was zoals het was.
de jong is een fantastische kerel maar dat maakt hem nog niet een fantastische trainer.

Niet on Henk tot in ten treuren te verdedigen (zoals sommige ultee)

Maar Henk werkt met een selectie die door zijn voorganger zijn gehaald. Ook een paar eigen miskopen. Maar dit elftal is gewoon  zwak op alle vlakken. Geen 1 trainer gaat hier nog wat van maken. De goals voor camoufleren veel Maar nu die even achterwegen blijven zie je gelijk wat voor armoedig elftal/ selectie wij hebben.  1 ding is wel zeker, onder henk hebben wij de beste resultaten ooit behaald in de club historie. Dan ben je geen koekebakker,  En ja momenteel zijn er ook bij hem dingen die anders moeten of kunnen. Maar laten we eerlijk zijn wie van ons weer het wel? 5-3-2 of 4-4-2 of 4-2-3-1?
Deze selectie is gewoon  kut maakt niet meer uit hoe je speelt
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: denistel op maart 23, 2024, 13:26:48
5-3-2 is niet des henks en het puvliek houdt er ook niet van
us mijn mening, laatste weken gaat niet best dus wat hebben
we nog te verliezen ik zou gewooon volle bak voor uit spelen
en zet er maar wat jonge knapen in.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: oost op maart 23, 2024, 14:22:55
Citaat van: denistel op maart 23, 2024, 13:26:48
5-3-2 is niet des henks en het puvliek houdt er ook niet van
us mijn mening, laatste weken gaat niet best dus wat hebben
we nog te verliezen ik zou gewooon volle bak voor uit spelen
en zet er maar wat jonge knapen in.

In theorie kun je nog de PO halen dus ik begrijp dat henk nog 1x wat wil proberen. Bij  weer een verlies zou ik zeggen komende duels maar met half onder 21 aantreden.  Maakt dan toch niks meer uit
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: papier op maart 23, 2024, 15:01:35
Citaat van: oost op maart 23, 2024, 13:22:12
Niet on Henk tot in ten treuren te verdedigen (zoals sommige ultee)

Maar Henk werkt met een selectie die door zijn voorganger zijn gehaald. Ook een paar eigen miskopen. Maar dit elftal is gewoon  zwak op alle vlakken. Geen 1 trainer gaat hier nog wat van maken. De goals voor camoufleren veel Maar nu die even achterwegen blijven zie je gelijk wat voor armoedig elftal/ selectie wij hebben.  1 ding is wel zeker, onder henk hebben wij de beste resultaten ooit behaald in de club historie. Dan ben je geen koekebakker,  En ja momenteel zijn er ook bij hem dingen die anders moeten of kunnen. Maar laten we eerlijk zijn wie van ons weer het wel? 5-3-2 of 4-4-2 of 4-2-3-1?
Deze selectie is gewoon  kut maakt niet meer uit hoe je speelt

Los van de keeper, wie zijn er dan door Ultee gehaald? Bijna iedere speler zat er al voordat Ultee kwam joh. Overigens zijn er dat niet zoveel meer omdat we een ontzettend slecht samengestelde selectie hebben met dank aan weglopern Reijnen.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: oost op maart 23, 2024, 15:19:07
Citaat van: papier op maart 23, 2024, 15:01:35
Los van de keeper, wie zijn er dan door Ultee gehaald? Bijna iedere speler zat er al voordat Ultee kwam joh. Overigens zijn er dat niet zoveel meer omdat we een ontzettend slecht samengestelde selectie hebben met dank aan weglopern Reijnen.

Van mullem
Gabi
De jong
Van osch
De koe

Ik vergeet misschien nog wat maar dit zijn wel speler ij in samenspraak met Ultee zijn gehaald, en ze falen allemaal. Maar goed ik ben blij dat ultee em reijnen weg zijn
Hopelijk grote renovatie in de zomer
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: papier op maart 23, 2024, 15:26:30
Citaat van: oost op maart 23, 2024, 15:19:07
Van mullem
Gabi
De jong
Van osch
De koe

Ik vergeet misschien nog wat maar dit zijn wel speler ij in samenspraak met Ultee zijn gehaald, en ze falen allemaal. Maar goed ik ben blij dat ultee em reijnen weg zijn
Hopelijk grote renovatie in de zomer

Ik vind De Jong en Gabi echt niet falen. Daarnaast vind ik De Koe nou niet een speler die je hierin mee hoeft te nemen, die is toch nooit voor de basis gehaald? Van Osch dat mag wel beter hoor, maar laten we nou niet doen alsof de keepers onder de vorige periode van Henk (na vertrek Stevens) zulke geweldige gasten waren, echt lood om oud ijzer met Ruiter/Virginia.  Idem dito met Reiziger trouwens. Dan heb je nog Poll, dat is natuurlijk ook niet best. Maar goed, los daarvan is dat niet de schuld van Ultee maar van Reijnen, hij moest als TD dit regelen en dat doe je in samenspraak met de trainer maar het besluit ligt bij de TD en niet bij de trainer.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: denistel op maart 23, 2024, 15:29:07
Citaat van: oost op maart 23, 2024, 15:19:07
Van mullem
Gabi
De jong
Van osch
De koe

Ik vergeet misschien nog wat maar dit zijn wel speler ij in samenspraak met Ultee zijn gehaald, en ze falen allemaal. Maar goed ik ben blij dat ultee em reijnen weg zijn
Hopelijk grote renovatie in de zomer

Reynen was binnen de club nou juist wel goed bezig hoor,,alleen triest dat ie
zp snel weer weg is gegaan.maar geloof me dat iedereen binnen de club hoog
opgeeft over hem.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: papier op maart 23, 2024, 15:31:19
Citaat van: denistel op maart 23, 2024, 15:29:07
Reynen was binnen de club nou juist wel goed bezig hoor,,alleen triest dat ie
zp snel weer weg is gegaan.maar geloof me dat iedereen binnen de club hoog
opgeeft over hem.

Nou, dat belooft wat.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 23, 2024, 15:31:26
Citaat van: oost op maart 23, 2024, 15:19:07
Van mullem
Gabi
De jong
Van osch
De koe

Ik vergeet misschien nog wat maar dit zijn wel speler ij in samenspraak met Ultee zijn gehaald, en ze falen allemaal. Maar goed ik ben blij dat ultee em reijnen weg zijn
Hopelijk grote renovatie in de zomer
gabi? Wat een onzin. Jij zit ook erg in het zwarte. Een geweldige speler die overigens uit de hoed van Reijnen kwam omdat hij hem kon van Zwolle
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: oost op maart 23, 2024, 15:33:51
Citaat van: papier op maart 23, 2024, 15:26:30
Ik vind De Jong en Gabi echt niet falen. Daarnaast vind ik De Koe nou niet een speler die je hierin mee hoeft te nemen, die is toch nooit voor de basis gehaald? Van Osch dat mag wel beter hoor, maar laten we nou niet doen alsof de keepers onder de vorige periode van Henk (na vertrek Stevens) zulke geweldige gasten waren, echt lood om oud ijzer met Ruiter/Virginia.  Idem dito met Reiziger trouwens. Dan heb je nog Poll, dat is natuurlijk ook niet best. Maar goed, los daarvan is dat niet de schuld van Ultee maar van Reijnen, hij moest als TD dit regelen en dat doe je in samenspraak met de trainer maar het besluit ligt bij de TD en niet bij de trainer.

Tsja maakt niet uit hoe je het bekijkt we staan gewoon 11e zonder enige perspectief op een ommekeer. Gabi leuk en aardig maar ook daar kwamen veel tegen goals vandaan. En de jong tsja als jij daar te vreden over bent ligt de lat niet zo heel hoog bij jou. Ik bekijk gewoon wat Ultee SAMENSPRAAK  met reijnen heeft gehaald is gewoon niet goed genoeg.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: oost op maart 23, 2024, 15:36:31
Citaat van: sunderland op maart 23, 2024, 15:31:26
gabi? Wat een onzin. Jij zit ook erg in het zwarte. Een geweldige speler die overigens uit de hoed van Reijnen kwam omdat hij hem kon van Zwolle

Tsja sorry dat ik niet de polonaise loop na Bijna 2 jaar bagger voetbal :hein.
Ik blijf altijd komen maar ik zou heel goed kunnen begrijpen dat mensen afhaken na dit seizoen en denken laat het eerst maar weer eens zien
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: papier op maart 23, 2024, 15:38:37
Citaat van: oost op maart 23, 2024, 15:33:51
Tsja maakt niet uit hoe je het bekijkt we staan gewoon 11e zonder enige perspectief op een ommekeer. Gabi leuk en aardig maar ook daar kwamen veel tegen goals vandaan. En de jong tsja als jij daar te vreden over bent ligt de lat niet zo heel hoog bij jou. Ik bekijk gewoon wat Ultee SAMENSPRAAK  met reijnen heeft gehaald is gewoon niet goed genoeg.

Dan hoef je niet weg te kijken voor de gasten die er allemaal instaan en er onder Henk al waren. Vd Water, Breij, Van Kaam, Sylla, Bergsma, Tol, Smand, Balk, Smit, Uldrikis, Vd Meer. En wie heeft hij later nog gehaald? Anello, Wormgoor. Dat is verdomd nog een slechter rijtje namen dan die jij zojuist postte.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Leovardia op maart 23, 2024, 15:40:14
Citaat van: oost op maart 23, 2024, 15:33:51
Tsja maakt niet uit hoe je het bekijkt we staan gewoon 11e zonder enige perspectief op een ommekeer. Gabi leuk en aardig maar ook daar kwamen veel tegen goals vandaan. En de jong tsja als jij daar te vreden over bent ligt de lat niet zo heel hoog bij jou. Ik bekijk gewoon wat Ultee SAMENSPRAAK  met reijnen heeft gehaald is gewoon niet goed genoeg.

Gabi veul tegengoals vandaan?:?
Met fifa bedoelst dan zeker?
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 23, 2024, 15:41:19
Citaat van: oost op maart 23, 2024, 15:36:31
Tsja sorry dat ik niet de polonaise loop na Bijna 2 jaar bagger voetbal :hein.
Ik blijf altijd komen maar ik zou heel goed kunnen begrijpen dat mensen afhaken na dit seizoen en denken laat het eerst maar weer eens zien
die mensen moeten juist lekker thuisblijven. Dat zijn geen supporters. Hoe lang kom jij al bij Cambuur?
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: oost op maart 23, 2024, 15:43:02
Citaat van: papier op maart 23, 2024, 15:38:37
Dan hoef je niet weg te kijken voor de gasten die er allemaal instaan en er onder Henk al waren. Vd Water, Breij, Van Kaam, Sylla, Bergsma, Tol, Smand, Balk, Smit, Uldrikis, Vd Meer. En wie heeft hij later nog gehaald? Anello, Wormgoor. Dat is verdomd nog een slechter rijtje namen dan die jij zojuist postte.

Tsja Henk is dan ook geen TD maar een voetbaltrainer.
In FM kun je beiden idd goed combineren.
Als je het mij vraagt mag de volledige selectie gewoon vertrekken met 2 of 3 uitzonderingen  Er moet zo snel mogelijk een TD komen die een redelijk netwerk heeft.
Wormgoor heeft alles gespeeld laatste 2 jaar op voorhand had ik hem ook vast gelegd. Dat het zo uitpakt tsja
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: papier op maart 23, 2024, 15:46:17
Citaat van: oost op maart 23, 2024, 15:43:02
Tsja Henk is dan ook geen TD maar een voetbaltrainer.
In FM kun je beiden idd goed combineren.
Als je het mij vraagt mag de volledige selectie gewoon vertrekken met 2 of 3 uitzonderingen  Er moet zo snel mogelijk een TD komen die een redelijk netwerk heeft.
Wormgoor heeft alles gespeeld laatste 2 jaar op voorhand had ik hem ook vast gelegd. Dat het zo uitpakt tsja

Dat geldt dan toch ook voor Ultee? Dat is ook geen TD. Dus zowel Henk als Ultee niet verantwoordelijk houden voor die walgelijk slecht samengestelde selectie.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: oost op maart 23, 2024, 15:46:30
Citaat van: sunderland op maart 23, 2024, 15:41:19
die mensen moeten juist lekker thuisblijven. Dat zijn geen supporters. Hoe lang kom jij al bij Cambuur?

Pfoe lastig te zeggen maar ik denk nu ongeveef 17 jaar en ja ik heb veel mindere selecties gezien maar die speelden dan  ook voor een modaal inkomen.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: oost op maart 23, 2024, 15:48:44
Citaat van: papier op maart 23, 2024, 15:46:17
Dat geldt dan toch ook voor Ultee? Dat is ook geen TD. Dus zowel Henk als Ultee niet verantwoordelijk houden voor die walgelijk slecht samengestelde selectie.

Henk heeft samen met foeke goede resultaten neer gezet beste in de club historie.
Combinatie Ultee rijenen?
Nou ja laat ook maar. 1 ding zijn we het wel 100% eens er moet heel veel gebeuren ik de zomer :proost
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: papier op maart 23, 2024, 15:53:38
Citaat van: oost op maart 23, 2024, 15:48:44
Henk heeft samen met foeke goede resultaten neer gezet beste in de club historie.
Combinatie Ultee rijenen?
Nou ja laat ook maar. 1 ding zijn we het wel 100% eens er moet heel veel gebeuren ik de zomer :proost

Henk en Booy hebben ook een selectie neergezeet die kansloos degradeerde.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: oost op maart 23, 2024, 15:56:22
Citaat van: papier op maart 23, 2024, 15:53:38
Henk en Booy hebben ook een selectie neergezeet die kansloos degradeerde.

Nee hoor eerste 5 maand onder Henk waren niet kansloos, eerder heel veel pech. Pas toen Jou favoriete trainer het overnam was het rap gebeurd.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: denistel op maart 23, 2024, 15:57:42
Citaat van: papier op maart 23, 2024, 15:31:19
Nou, dat belooft wat.

kan ie nu dus niet uitwerken dus ja je weet het niet

Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: papier op maart 23, 2024, 16:02:20
Citaat van: denistel op maart 23, 2024, 15:57:42
kan ie nu dus niet uitwerken dus ja je weet het niet

Eerlijk is eerlijk, ik beoordel hem enkel en alleen op de selectie en de samenstelling daarvan. Dat vind ik echt slecht, geen samenhang en niet compleet. Een TD moet natuurlijk meer doen, het opzetten van een structuur binnen de club voor opleiding/scouting. Dat kan ik niet beoordelen en wellicht heeft hij daar hele goede stappen in gezet daar geloof ik je op je woord.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: oost op maart 23, 2024, 16:10:40
Citaat van: Leovardia op maart 23, 2024, 15:40:14


Gabi veul tegengoals vandaan?:?

Met fifa bedoelst dan zeker?

Helaas zit Cambuur niet meer in Fifaa :devil.
Maar klopt idd hij kiest vaak het verkeerde moment uit om mee op te komen. Of stapt in wanneer het juist niet moet. Maar goed hij is nog jong misschien dat het komt door gebrek aan ervaring

Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: thankyou op maart 23, 2024, 16:47:00
Voor het eerst in jaren, ik ga vanavond bewust niet, geen zin! . Kom al sinds Wesseling tijd en +- 75 uitwedstrijden bezocht?. En dat met Henk de Jong. Succes vanavond !
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: SCC op maart 23, 2024, 16:59:42
Citaat van: oost op maart 23, 2024, 12:02:42
Vakman en ultee in 1 zin :_schater :_schater :_schater
100%. Vakidioot mag je het ook noemen. Maar over zijn inzet heb ik me nooit 1 minuut zorgen gemaakt.
Het was uiteraard mission impossible met die selectie in de Eredivisie en zeker met het krediet welke Henk had. Alle anderen werden hier ook vervloekt, lees het maar na (Haar, Bosschaart en in de vorige periode Keizer, Sipke).
Dus ik heb wel door dat jij niet objectief naar Ultee kan kijken. Hij durfde tenminste in te stappen. Dat is niet goed uitgepakt: c'est la Vie. Slikken en weer doorgaan.

Ik ben overigens groot voorstander van Henk, laat dat duidelijk zijn. Zolang maar zijn eigen spelopvatting blijft hanteren (maar w?l met een plan B welke imo altijd bij hem ontbreekt). Maar Henk wil zelf ook meer observeren en de veldtrainingen overlaten aan zijn staf. Dat is nu kennelijk niet mogelijk, getuige zijn onrust langs de lijn. Dus ik denk dat, voordat je naar de selectie van volgend seizoen kijkt, je eerst naar de samenstelling van de staf moet kijken. Wat willen we neerzetten en wie zijn daarvoor nodig/ geschikt. Van daaruit ga je je selectie samenstellen en mensen (en spelers) in hun kracht zetten.
Met een hele nieuwe selectie heb ik niet de illusie dat we volgend seizoen meedoen voor direct promotie, maar wel dat we herkenbaar en positief voetbal gaan zien. Met een gretige en energieke groep, waar we met elkaar groei (stijgende lijn) in zien en waarin we daarna doorgroeien naar stabiele Eredivisie club in ons nieuwe stadion.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: De Gast op maart 23, 2024, 17:47:56
Ze hadden al eerder met Foeke moeten breken. Dan hadden we een hele rits miskopen minder gehad en waarschijnlijk geen Ultee. Foeke zit nu lekker op het bankie bij Sparta, dat zegt al genoeg. Net zoals vd Vegt bij Zwolle. Hier cashen op belangrijke posities en daarna weer de anonimiteit in. Kun je het bestuur kwalijk nemen.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: denistel op maart 23, 2024, 17:58:13
Citaat van: papier op maart 23, 2024, 16:02:20
Eerlijk is eerlijk, ik beoordel hem enkel en alleen op de selectie en de samenstelling daarvan. Dat vind ik echt slecht, geen samenhang en niet compleet. Een TD moet natuurlijk meer doen, het opzetten van een structuur binnen de club voor opleiding/scouting. Dat kan ik niet beoordelen en wellicht heeft hij daar hele goede stappen in gezet daar geloof ik je op je woord.

goeie omschrijving idd.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 23, 2024, 18:53:18
(https://pbs.twimg.com/media/GJX3zdaWcAAzly8?format=jpg&name=large)
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: okkele op maart 23, 2024, 19:42:25
Citaat van: thankyou op maart 23, 2024, 16:47:00
Voor het eerst in jaren, ik ga vanavond bewust niet, geen zin! . Kom al sinds Wesseling tijd en +- 75 uitwedstrijden bezocht?. En dat met Henk de Jong. Succes vanavond !
ik ga ook niet met mijn gouden kaart.
heel lang geleden dat ik geen zin had maar ik laat me niet weer de gek aansteken door de dames op het veld en langs de kant.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Destroyer op maart 23, 2024, 19:44:19
Man man man, voor het eerst maar weer ff berichtje dan na die deceptie. Hopen dat ze winnen maar zit wel thuis op de bank!
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 23, 2024, 19:48:20
Citaat van: Destroyer op maart 23, 2024, 19:44:19
Man man man, voor het eerst maar weer ff berichtje dan na die deceptie. Hopen dat ze winnen maar zit wel thuis op de bank!
Citaat van: okkele op maart 23, 2024, 19:42:25
ik ga ook niet met mijn gouden kaart.
heel lang geleden dat ik geen zin had maar ik laat me niet weer de gek aansteken door de dames op het veld en langs de kant.
Citaat van: thankyou op maart 23, 2024, 16:47:00
Voor het eerst in jaren, ik ga vanavond bewust niet, geen zin! . Kom al sinds Wesseling tijd en +- 75 uitwedstrijden bezocht?. En dat met Henk de Jong. Succes vanavond !
Laat je club maar in de steek :zweep
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: okkele op maart 23, 2024, 19:52:01
t is eerder andersom ouwe grieze.
:proost
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 23, 2024, 19:53:55
Citaat van: okkele op maart 23, 2024, 19:52:01
t is eerder andersom ouwe grieze.
:proost
Als ze vanavond winnen kreie jum een stadionverbod de rest van het seizoen 8P :koffie |:)
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 23, 2024, 19:56:25
Ziek thuis, wie heeft een linkje voor mij
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: drg op maart 23, 2024, 19:57:37
Netwerkstreampje voor VLC:
rtmp://154.42.0.41:1935/live/Holland_SF2.stream

Deze werkt soms wel soms niet:
https://cdn.livetv769.me/webplayer.php?t=ifr&c=2370444&lang=en&eid=197924347&lid=2370444&ci=165&si=1
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 23, 2024, 19:58:46
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 23, 2024, 19:56:25
Ziek thuis, wie heeft een linkje voor mij
https://livetv769.me/enx/eventinfo/197924347_cambuur_telstar/
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 23, 2024, 20:02:06
Citaat van: drg op maart 23, 2024, 19:57:37
Netwerkstreampje voor VLC:
rtmp://154.42.0.41:1935/live/Holland_SF2.stream

Deze werkt soms wel soms niet:
https://cdn.livetv769.me/webplayer.php?t=ifr&c=2370444&lang=en&eid=197924347&lid=2370444&ci=165&si=1

Hoe doe je dit? ik heb VLC gedownload
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: okkele op maart 23, 2024, 20:07:59
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 23, 2024, 20:02:06
Hoe doe je dit? ik heb VLC gedownload
helaas.
beide links hier gepost werken niet.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 23, 2024, 20:08:56
Citaat van: okkele op maart 23, 2024, 20:07:59
helaas.
beide links hier gepost werken niet.

Bij mij doet ie het maar loopt steeds vast
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: drg op maart 23, 2024, 20:12:42
Het enige dat ik volgens mij aangepast heb is de caching bij 'meer opties' bij het starten van een netwerkstream op 1000ms te zetten. Maar ik denk dat het ook erg afhankelijk is van de kwaliteit van je internetverbinding. Die VLC streams werken bij mij vrijwel altijd vlekkeloos.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: okkele op maart 23, 2024, 20:13:42
michello niet online ?
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 23, 2024, 20:16:16
Citaat van: drg op maart 23, 2024, 20:12:42
Het enige dat ik volgens mij aangepast heb is de caching bij 'meer opties' bij het starten van een netwerkstream op 1000ms te zetten. Maar ik denk dat het ook erg afhankelijk is van de kwaliteit van je internetverbinding. Die VLC streams werken bij mij vrijwel altijd vlekkeloos.

Waar vind ik die caching of meer opties?
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: drg op maart 23, 2024, 20:18:38
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 23, 2024, 20:16:16
Waar vind ik die caching of meer opties?

In VLC linksboven Media > Open network stream, dan in tab network zou er optie moeten zijn voor meer opties, waaronder dan caching staat. In ieder geval in de desktop versie, weet niet hoe dit op andere apparaten zit.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 23, 2024, 20:18:50
Citaat van: okkele op maart 23, 2024, 20:13:42
michello niet online ?
zit in het stadion ;)
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Poetser op maart 23, 2024, 20:23:04
Wat enorm veel lege stoeltjes.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op maart 23, 2024, 20:24:12
Citaat van: Poetser op maart 23, 2024, 20:23:04
Wat enorm veel lege stoeltjes.
was tegen AZ ook al zo
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op maart 23, 2024, 20:24:34
Jeetje waar kijk ik na :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 23, 2024, 20:29:11
Citaat van: drg op maart 23, 2024, 20:18:38
In VLC linksboven Media > Open network stream, dan in tab network zou er optie moeten zijn voor meer opties, waaronder dan caching staat. In ieder geval in de desktop versie, weet niet hoe dit op andere apparaten zit.

Wifi hier slecht, dus nu maar even een hotspotje en hij doet het, kom maar op met dat fraaie wonderschone voetbal  _O_ _O_
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 23, 2024, 20:33:04
Die lui zijn zo slecht en wat denkje?  Anello owow dramatisch
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op maart 23, 2024, 20:33:28
We hebben al moeite tegen Telstar om het spel te maken :(
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 23, 2024, 20:45:15
Schreeuwen pizza maar hij is voetballend veel beter dan ons keeper. Legt ze overal neer waar ie wil. Wat een onthutsend nivo dit
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: EdsjeSCC op maart 23, 2024, 20:47:27
Positief: niks weggegeven

Negatief: niks gecreeerd

Wat een wedstrijd
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op maart 23, 2024, 20:48:47
Citaat van: EdsjeSCC op maart 23, 2024, 20:47:27
Positief: niks weggegeven

Negatief: niks gecreeerd

Wat een wedstrijd
de spelers vinden het wel goed zo lekker in mei op vakantie  :thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Trainert! op maart 23, 2024, 20:48:55
Sinds we tegen nac 1-5-3-2 spelen hebben we nog geen goal tegen. Het gaat geweldig!!!
Mooi hoeft het niet als het maar punten op gaat leveren.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Destroyer op maart 23, 2024, 20:48:58
Citaat van: Grijskijkert op maart 23, 2024, 19:48:20
Laat je club maar in de steek :zweep

Je kunt ook gewoon de griep hebben zwartkijker  :devil
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Tanjajeah op maart 23, 2024, 20:50:15
Citaat van: EdsjeSCC op maart 23, 2024, 20:47:27
Positief: niks weggegeven

Negatief: niks gecreeerd

Wat een wedstrijd

Wat kunnen 45 minuten dan lang duren  :O
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Destroyer op maart 23, 2024, 20:50:57
Citaat van: Trainert! op maart 23, 2024, 20:48:55
Sinds we tegen nac 1-5-3-2 spelen hebben we nog geen goal tegen. Het gaat geweldig!!!
Mooi hoeft het niet als het maar punten op gaat leveren.

Tsja wat moet ik er van zeggen. Als dit ons kinderhart al vult.... Ik herken helemaal geen thuis voetbal met onze hel.van Leeuwarden meer....

Tis armoede troef allemaal.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 23, 2024, 20:51:35
Citaat van: Destroyer op maart 23, 2024, 20:48:58
Je kunt ook gewoon de griep hebben zwartkijker  :devil
:_schater beterschap :thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Bankzitter op maart 23, 2024, 20:52:16
Van mij mag Kooistra of vVeen en bijv Nartney er wel in. Veel slechter kan het er niet van worden en die doen weer ervaring op.
Zo'n Anello is weer vertrokken straks.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Trainert! op maart 23, 2024, 20:53:03
Citaat van: Destroyer op maart 23, 2024, 20:50:57
Tsja wat moet ik er van zeggen. Als dit ons kinderhart al vult.... Ik herken helemaal geen thuis voetbal met onze hel.van Leeuwarden meer....

Tis armoede troef allemaal.


Altijd maar negatief en gezeur! Geef je positieve comment kleur!!  :devil
We gaan winnen. 1-0!
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 23, 2024, 20:53:55
Citaat van: EdsjeSCC op maart 23, 2024, 20:47:27
Positief: niks weggegeven

Negatief: niks gecreeerd

Wat een wedstrijd
Sylla :X
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sjaak op maart 23, 2024, 20:54:27
Oek nog 2 minuten extra tijd pfff
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: EdsjeSCC op maart 23, 2024, 20:56:27
Citaat van: Grijskijkert op maart 23, 2024, 20:53:55
Sylla :X

Nou vooruit, expected goal van 0.3 ;)
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: okkele op maart 23, 2024, 20:56:45
Citaat van: Destroyer op maart 23, 2024, 20:48:58
Je kunt ook gewoon de griep hebben zwartkijker  :devil

ik heb chouffe
:proost
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op maart 23, 2024, 20:58:38
Citaat van: Destroyer op maart 23, 2024, 20:48:58
Je kunt ook gewoon de griep hebben zwartkijker  :devil
beterschap kerel.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op maart 23, 2024, 21:00:22
 Geen spits geen doelpunten  :?
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: okkele op maart 23, 2024, 21:29:06
wie is sybrand veldhuis?  :_schater
iedere x als kooistra aan de bal komt noemt de commentator hem sybrand veldhuis.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op maart 23, 2024, 21:48:03
Citaat van: okkele op maart 23, 2024, 21:29:06
wie is sybrand veldhuis?  :_schater
iedere x als kooistra aan de bal komt noemt de commentator hem sybrand veldhuis.
wat een stumpers bij ESPN  :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Trainert! op maart 23, 2024, 21:52:09
Citaat van: Trainert! op maart 23, 2024, 20:53:03

Altijd maar negatief en gezeur! Geef je positieve comment kleur!!  :devil
We gaan winnen. 1-0!


Tjakka!!! Nog 7x winnen en we zijn er!!! :thumbsup |:)
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Bankzitter op maart 23, 2024, 21:56:04
Verdienstelijk debuut van Veldhuis, verder punten pakken en snel vergeten. :fant
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Mike SCC op maart 23, 2024, 22:00:09
Balkie  |:)

Verder was het vrij weinig vanavond. Maar goed, je mist behoorlijk scorend vermogen en wint weer eens een keer  :proost
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: EdsjeSCC op maart 23, 2024, 22:04:39
Nogmaals;

Positief; niks weggegeven (qua 100 procent kansen voor goeroekijkert weer langs komt)

Negatief; weinig gecreeerd (balk = goal, sylla gaat er 1 op de 3/4 in misschien)

Ik opteerde al voor deze formatie want ik denk dat er gewoon niet meer in zit bij deze selectie dus prima. Geen vermaak, wel de punten! Hatsaa
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 23, 2024, 22:08:12
Citaat van: EdsjeSCC op maart 23, 2024, 22:04:39
Nogmaals;

Positief; niks weggegeven (qua 100 procent kansen voor goeroekijkert weer langs komt)

Negatief; weinig gecreeerd (balk = goal, sylla gaat er 1 op de 3/4 in misschien)

Ik opteerde al voor deze formatie want ik denk dat er gewoon niet meer in zit bij deze selectie dus prima. Geen vermaak, wel de punten! Hatsaa
Eensch, ben benieuwd hoe het gaat als Breij, Smit en Uldrikis er weer bij zijn...
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Destroyer op maart 23, 2024, 22:14:01
Citaat van: Noordcambuur op maart 23, 2024, 20:58:38
beterschap kerel.
:thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Destroyer op maart 23, 2024, 22:16:24
Citaat van: Trainert! op maart 23, 2024, 20:53:03

Altijd maar negatief en gezeur! Geef je positieve comment kleur!!  :devil
We gaan winnen. 1-0!

Bullshit! De waarheid. Het is nu even niet anders, maar dit zijn geen wedstrijden waar je voor naar het stadion komt. Heb me positief opgesteld voor jouw beeldvorming kijk maar ff mijn voorspelling in de pool,.maar ben wel realistisch.

Blij met de overwinning  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op maart 23, 2024, 22:32:03
Citaat van: Destroyer op maart 23, 2024, 22:16:24
Bullshit! De waarheid. Het is nu even niet anders, maar dit zijn geen wedstrijden waar je voor naar het stadion komt. Heb me positief opgesteld voor jouw beeldvorming kijk maar ff mijn voorspelling in de pool,.maar ben wel realistisch.

Blij met de overwinning  |:)
zo zit het kerel :thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Trainert! op maart 23, 2024, 22:40:51
Citaat van: Destroyer op maart 23, 2024, 22:16:24
Bullshit! De waarheid. Het is nu even niet anders, maar dit zijn geen wedstrijden waar je voor naar het stadion komt. Heb me positief opgesteld voor jouw beeldvorming kijk maar ff mijn voorspelling in de pool,.maar ben wel realistisch.

Blij met de overwinning  |:)


Ik bedoel: als ik het had getypt kwam het negatief over. Vanaf wedstrijddag 1 heb ik als 1 van de weinigen hier geroepen dat het niet veel zou worden dit seizoen. Mooi om te zien dat het REALISME de overhand krijgt. Proost! :proost
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op maart 23, 2024, 22:42:54
De jeugdspelers maakte het verschil met een prachtige assist :thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: denistel op maart 23, 2024, 22:46:13
3 belangrijke punten en narty hoort gewoon in de basis te staan
feller bewegelijker en sterker aan de bal dan alle andere middenvelders
met de tikjes breed te hard te zacht pffff.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Tanjajeah op maart 23, 2024, 22:48:46
Citaat van: Noordcambuur op maart 23, 2024, 22:42:54
De jeugdspelers maakte het verschil met een prachtige assist :thumbsup

Heerlijk balletje van Nartey inderdaad. Toen hij en Kooistra er in kwamen zag je gelijk meer dreiging.
Ik zou gewoon eens starten met deze 2. Kooistra is een klasse beter dan Anello. Al is dat niet zo moeilijk. Anello heeft eigenlijk nog niets laten zien.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: EdsjeSCC op maart 23, 2024, 22:56:05
Nartey valt eigenlijk altijd wel goed in, die zou ik ook wel eens durven opstellen.

Dan tegen Eindhoven Smit - Balk in de spits, middenveld met Nartey, Van Kaam en Van Mullem. Middenvelders brengen allemaal niks maar De Jong zou toch goals en assists moeten brengen als de meest aanvallende
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: okkele op maart 23, 2024, 22:56:23
Citaat van: Trainert! op maart 23, 2024, 22:40:51

Ik bedoel: als ik het had getypt kwam het negatief over. Vanaf wedstrijddag 1 heb ik als 1 van de weinigen hier geroepen dat het niet veel zou worden dit seizoen. Mooi om te zien dat het REALISME de overhand krijgt. Proost! :proost
pffffffff
:_schater :_schater
dat blaat je ieder seizoen.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 23, 2024, 22:56:31
Moment van de wedstrijd ; Narthy simpele aanname en direct geweldige pass op Balk!!! # Kwaliteit!!!!      |:)  Verder niks te melden # Narthy basis beter dan de rest?..
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Bankzitter op maart 24, 2024, 07:31:20
Zo simpel kan voetbal zijn... aanname waarbij je de tegenstander kwijt bent en de bal op maat geven.

Genoeg momenten in de wedstrijd waarbij we eindelijk wat ruimte hebben en daar niks mee doen door met een verloren duel, verkeerde aanname of onzuivere passing.   

Verder zag ik maar weinig structuur in ons spel met de nieuwe speelwjze. Weinig lichtpuntjes. Balk deed het best knap als je bedenkt dat hij werkelijk helemaal niks aan zijn medespelers had.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: De Gast op maart 24, 2024, 08:11:31
Maximaal haalbare. Perfect gedaan dus.

Maar.. wat een treurnis op de zaterdagavond naar een wedstrijd op amateur niveau te kijken. Je kijkt naar de mensen en de sfeer om je heen en dan moet je toch constateren dat de ziel er zolangzamerhand uit is. Dit had niks met een avondje Cambuur van doen.

Over het voetbal; ik zie Anello stuntelen en dan word ik heel treurig. Bijna alles mislukt waarna een domme overtreding volgt om dat te maskeren. Van onze aanvoeder word ik ook heel triest. Een simpele pass lukt vaak al niet eens. Verdient het niet de band te dragen. Ik zie ook geen toekomst voor hem bij ons na de zomer.

Gelukkig zijn er ook lichtpuntjes in de vorm van Nartey. Die wil wel. Heel simpel. Een jongen die wil voetballen en ook nog eens wat kan. Daar kun je mee vooruit.

Voor de rest heel snel vergeten dit avondje.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Naastismis op maart 24, 2024, 08:14:33
Supporters worden al weggejaagd, gezien de vele lege plekken. Na deze wedstrijd zullen die ook wel miet snel terugkomen. Wat een verschrikkelijke wedstrijd
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: michello op maart 24, 2024, 08:26:20
Het is wel duidelijk dat het geen enkele zin meer heeft om Anello op te stellen. Die gozer brengt niks extra?s als huurspeler. Dan kun je in alle opzichten beter een Kooistra of Nartey opstellen. Die hebben wel meer gif in hun spel en bovendien je eigen kapitaal.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Bankzitter op maart 24, 2024, 09:02:31
Helemaal me eens. Altijd eigen jeugd kiezen boven spelers die hier niet blijven als ze niet echt meerwaarde hebben.
Anello heeft genoeg kansen gehad om zichzelf te laten zien.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: De Gast op maart 24, 2024, 09:07:28
Ze willen de eigen jeugd ook niet voor de leeuwen gooien. Niet onlogisch dat Anello speelt.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: papier op maart 24, 2024, 10:15:17
Citaat van: De Gast op maart 24, 2024, 09:07:28
Ze willen de eigen jeugd ook niet voor de leeuwen gooien. Niet onlogisch dat Anello speelt.

Is ook zo. Een zwaluw maakt ook nog geen zomer, soms verwachten we ook teveel en zorgt dat voor teveel (negatieve) druk op spelers. Boutzamar kan ik me ook nog wel herinneren, daar was ik best enthousiast over na z'n debuut.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Bankzitter op maart 24, 2024, 10:32:35
Je moet ook weer niet te lang wachten... de goeden komen echt wel bovendrijven zoals met Monteiro ,Bangura en Smidt.
Kooistra heeft een aantal kwaliteiten die missen in de selectie (oa een passeractie).
Nartney is fysiek ook sterk (1.85) en dat mist het middenveld nu.

Als je ze nu niet een kans geeft, wanneer dan wel?
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 24, 2024, 10:49:38
Je blijft kijken omdat het jou club is maar wat wou ik graag weg onder de wedstrijd omdat het zo waardeloos slecht was. Voor en na de wedstrijd was het weer ouderwets gezellig
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: sunderland op maart 24, 2024, 10:52:28
Citaat van: papier op maart 24, 2024, 10:15:17
Is ook zo. Een zwaluw maakt ook nog geen zomer, soms verwachten we ook teveel en zorgt dat voor teveel (negatieve) druk op spelers. Boutzamar kan ik me ook nog wel herinneren, daar was ik best enthousiast over na z'n debuut.
is ook zo maar de basis spelers maken al helemaal geen zomer. Zet de jonkies erin want het kan nooit minder en word veel meer gewaardeerd
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op maart 24, 2024, 11:51:36
Het is veelzeggend dat bv een Nartey meer weet te brengen dan De Jong of Van Kaam.
Wat mij betreft spelen we de komende wedstrijden met het inbrengen van meerdere jeugdspelers zodat de amusementswaarde gaat toenemen.
Vond van Osch dit keer een zeer betrouwbare indruk maken.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 24, 2024, 11:55:51
Citaat van: Vlampiep op maart 24, 2024, 11:51:36
Het is veelzeggend dat bv een Nartey meer weet te brengen dan De Jong of Van Kaam.
Wat mij betreft spelen we de komende wedstrijden met het inbrengen van meerdere jeugdspelers zodat de amusementswaarde gaat toenemen.
Vond van Osch dit keer een zeer betrouwbare indruk maken.
Een half uurtje mee doen tegen een vermoeide tegenstander, is natuurlijk veel zwaarder dan een hele wedstrijd bikkelen.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op maart 24, 2024, 12:20:42
Citaat van: Grijskijkert op maart 24, 2024, 11:55:51
Een half uurtje mee doen tegen een vermoeide tegenstander, is natuurlijk veel zwaarder dan een hele wedstrijd bikkelen.
Zie jij De Jong en Van Kaam wel eens bikkelen ? Maar je ziet al snel of een speler iets extra's weet te brengen en dat doet niets af of je nu invalt of vanaf de basis speelt.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 24, 2024, 12:26:14
Citaat van: Vlampiep op maart 24, 2024, 12:20:42
Zie jij De Jong en Van Kaam wel eens bikkelen ? Maar je ziet al snel of een speler iets extra's weet te brengen en dat doet niets af of je nu invalt of vanaf de basis speelt.
Met bikkelen bedoel ik meters maken. Je bent je roeping als TD/TM misgelopen als je zo hoor praten :X :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op maart 24, 2024, 12:41:18
Citaat van: Grijskijkert op maart 24, 2024, 12:26:14
Met bikkelen bedoel ik meters maken. Je bent je roeping als TD/TM misgelopen als je zo hoor praten :X :_schater
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat bij jou een chronische drang is om de wijsneus uit te hangen met dingen recht te lullen waarvan zelfs een blinde kan zien dat bepaalde spelers ernstig te kort komen.
Wat dat betreft zou jij uiterst geschikt zijn als bijvoorbeeld kabinetsvoorlichter oid.  :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: CambuurArnhem op maart 24, 2024, 12:44:02
Ik ben blij dat ik gegaan ben, al was het wel heel slecht. Ik zit er gek genoeg toch aan te denken om weer eens een SK te kopen. Het is wel een gedoe vanaf hier, maar ik mis het ook wel. Grappig genoeg zat ik naast een oud-Arnhemmer die al heel lang bij Cambuur komt. Wat een toeval. Goed dat Nartey werd ingebracht, hopelijk mag die vaker meedoen, die speler heeft iets.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: denistel op maart 24, 2024, 13:08:44
Citaat van: Naastismis op maart 24, 2024, 08:14:33
Supporters worden al weggejaagd, gezien de vele lege plekken. Na deze wedstrijd zullen die ook wel miet snel terugkomen. Wat een verschrikkelijke wedstrijd

heeft ook te maken met amateurvoetbal natuurlijk die soms ook
pas 17.00 of 18.00 uur spelen.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: denistel op maart 24, 2024, 13:13:16
Citaat van: Grijskijkert op maart 24, 2024, 11:55:51
Een half uurtje mee doen tegen een vermoeide tegenstander, is natuurlijk veel zwaarder dan een hele wedstrijd bikkelen.

is niet de 1e keer dat narty goed invalt en kooistra ook.narty is nou juist
het type speler die we nodig hebben ,,kun je wel zeggen een half uurthe
maar wat laten v kaam de jong en v mullem dan zien in een uur,,slappe
hap spe; geen diepgang geen duels winnen geen steek ballen.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 24, 2024, 13:14:30
Het was slecht; het was koud, maar het zijn 3 punten en die zien we thuis niet zoveel dit seizoen. Dus prima zo.

Sowieso zal ik nooit n?et heengaan als ik wel kan, maar al helemaal niet nu het einde van dit stadion nadert.
Ik merk dat ik de laatste thuiswedstrijden alles nog even n?t iets beter in me op probeer te nemen dan normaal.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 24, 2024, 13:17:53
Citaat van: denistel op maart 24, 2024, 13:13:16
geen steek ballen.

Toeval of niet: nadat Nartey in het veld was gekomen, gaf Van Kaam nog 2-3 hele mooie (steek-)balletjes!
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: Grijskijkert op maart 24, 2024, 13:21:36
Citaat van: denistel op maart 24, 2024, 13:13:16
is niet de 1e keer dat narty goed invalt en kooistra ook.narty is nou juist
het type speler die we nodig hebben ,,kun je wel zeggen een half uurthe
maar wat laten v kaam de jong en v mullem dan zien in een uur,,slappe
hap spe; geen diepgang geen duels winnen geen steek ballen.
Dat bedoel ik ook niet, wat ik bedoel is dat je die jongen niet kapot moet maken door hem van het begin te laten starten. Van Mullem is een 6 en daar hoef je geen diepgang van te verwachten, Toen Nartey er in kwam gingen Van Kaam en de Jong beide een stukje naar achteren.
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: denistel op maart 24, 2024, 13:29:22
Citaat van: Grijskijkert op maart 24, 2024, 13:21:36
Dat bedoel ik ook niet, wat ik bedoel is dat je die jongen niet kapot moet maken door hem van het begin te laten starten. Van Mullem is een 6 en daar hoef je geen diepgang van te verwachten, Toen Nartey er in kwam gingen Van Kaam en de Jong beide een stukje naar achteren.

de besten moeten toch spelen als hij vanaf het begin dat brengt is alleen maar beter toch
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: denistel op maart 24, 2024, 13:30:16
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 24, 2024, 13:14:30
Het was slecht; het was koud, maar het zijn 3 punten en die zien we thuis niet zoveel dit seizoen. Dus prima zo.

Sowieso zal ik nooit n?et heengaan als ik wel kan, maar al helemaal niet nu het einde van dit stadion nadert.
Ik merk dat ik de laatste thuiswedstrijden alles nog even n?t iets beter in me op probeer te nemen dan normaal.

goed zo het kan nu nog :proost
Titel: Re: SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur
Bericht door: V-man op maart 24, 2024, 22:54:52
Citaat van: denistel op maart 24, 2024, 13:30:16
goed zo het kan nu nog :proost
Dit heb ik ook met de wandeling en/of fietstocht naar het stadion!