Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur

Gestart door De Gast, maart 18, 2024, 09:27:23

Vorige topic - Volgende topic

janou


janou

Citaat van: Beul B op maart 18, 2024, 15:08:08
geen van Osch hoop ik. Geef Minnema nu eens een echte kans. Zeg tegen hem dat hij in ieder geval het restant van deze competitie keept. Is de druk bij deze jongen er ook iets van af en kan hij rustig in het team groeien.

Op basis waarvan Minnema en bijv niet Reiziger?

Inferno-058

#17
Citaat van: janou op maart 18, 2024, 15:15:53
Op basis waarvan Minnema en bijv niet Reiziger?
Reiziger is nog slechter dan van Osch + Minnema is eigen jeugd en verdiend eens een eerlijke kans

Vlampiep

#18
Citaat van: janou op maart 18, 2024, 15:15:53
Op basis waarvan Minnema en bijv niet Reiziger?
Brett heeft de goede lichaamsbouw voor een keeper, heeft goede reflexen, kan een strafschop tegenhouden en komt van onze beloftes, met de potentie volgend seizoen 1e keeper te zijn. Maar dan moet de TS hem wel de kans bieden.
0

Inferno-058

#19
Telstar thuis, het clich? deze moet je winnen kan weer gebruikt worden. Ik heb er maar heel weinig vertrouwen in, en dat tegen de nummer 18. Wat betreft SCC, plaats 14 is niet ondenkbaar maar ook is er nog aansluiting mogelijk met de PO plekken. Bij puntverlies denk ik dat het ?cht klaar is.

janou

Citaat van: Vlampiep op maart 18, 2024, 15:45:20
Bretons heeft de goede lichaamsbouw voor een keeper, heeft goede reflexen, kan een strafschop tegenhouden en komt van onze beloftes, met de potentie volgend seizoen 1e keeper te zijn. Maar dan moet de TS hem wel de kans bieden.

Maar Henk en Vd Vlag werken dagelijks met hem. Dan mogen wij toch er vanuit gaan dat die hem laten spelen als zij echt potentie in hem zien als eerste keeper en als hij wekelijks uitblinkt op trainingen? Blijkbaar zien Henk etc het niet in hem zitten als eerste keeper, want toen V Osch er niet was, speelde Reiziger. Los van het emotionele sentiment, is er daarin dus vrij weinig aanleiding om te denken dat Minnema het beter gaat doen. En een keeper 90 minuten op goal zetten vanwege een goede lichaamsbouw en omdat hij in de jeugd penalties pakte is voor mij geen basis.

Ik vertrouw daarin gewoon op wat Henk kiest, die ziet die jongens dagelijks trainen. Alhoewel het voor het verhaal natuurlijk heel mooi zou zijn als hij uiteindelijk 1e keeper wordt. Dat is die jongen van harte gegund.

denistel

#21
Citaat van: janou op maart 18, 2024, 16:14:01
Maar Henk en Vd Vlag werken dagelijks met hem. Dan mogen wij toch er vanuit gaan dat die hem laten spelen als zij echt potentie in hem zien als eerste keeper en als hij wekelijks uitblinkt op trainingen? Blijkbaar zien Henk etc het niet in hem zitten als eerste keeper, want toen V Osch er niet was, speelde Reiziger. Los van het emotionele sentiment, is er daarin dus vrij weinig aanleiding om te denken dat Minnema het beter gaat doen. En een keeper 90 minuten op goal zetten vanwege een goede lichaamsbouw en omdat hij in de jeugd penalties pakte is voor mij geen basis.

Ik vertrouw daarin gewoon op wat Henk kiest, die ziet die jongens dagelijks trainen. Alhoewel het voor het verhaal natuurlijk heel mooi zou zijn als hij uiteindelijk 1e keeper wordt. Dat is die jongen van harte gegund.

zie je em wel eens keepen bij de o21? is meer dan alleen pingels stoppen toch.

v Osch keept voor mij alleen omdat ie meer ervaring heeft maar heeft ook elke wedstrijd
een paar fouten. zo lang je geen andere keeper probeerd kun je ook niet zeggen of
ie het beter zou doen

CambuurArnhem

Ik ga toch maar weer eens kijken... Wie weet valt het mee? Heb er wel zin in.

sunderland

Citaat van: janou op maart 18, 2024, 16:14:01
Maar Henk en Vd Vlag werken dagelijks met hem. Dan mogen wij toch er vanuit gaan dat die hem laten spelen als zij echt potentie in hem zien als eerste keeper en als hij wekelijks uitblinkt op trainingen? Blijkbaar zien Henk etc het niet in hem zitten als eerste keeper, want toen V Osch er niet was, speelde Reiziger. Los van het emotionele sentiment, is er daarin dus vrij weinig aanleiding om te denken dat Minnema het beter gaat doen. En een keeper 90 minuten op goal zetten vanwege een goede lichaamsbouw en omdat hij in de jeugd penalties pakte is voor mij geen basis.

Ik vertrouw daarin gewoon op wat Henk kiest, die ziet die jongens dagelijks trainen. Alhoewel het voor het verhaal natuurlijk heel mooi zou zijn als hij uiteindelijk 1e keeper wordt. Dat is die jongen van harte gegund.
volgens mij gaat Henk volledig op van de vlag af. Sinds van de Vlag ist nivo van de keepers slecht. Heb geen vertrouwen in hem. Prima vent overigens

sunderland

Citaat van: CambuurArnhem op maart 18, 2024, 17:08:37
Ik ga toch maar weer eens kijken... Wie weet valt het mee? Heb er wel zin in.
zaterdag avond 20 uur is wmb de mooiste tijd voor Cambuur. Ben benieuwd hoeveel er komen.

denistel

Citaat van: sunderland op maart 18, 2024, 17:11:09
zaterdag avond 20 uur is wmb de mooiste tijd voor Cambuur. Ben benieuwd hoeveel er komen.

op papier uitverkocht denk ik of ze allemaal komen is was anders

Vlampiep

#26
Citaat van: janou op maart 18, 2024, 16:14:01
Maar Henk en Vd Vlag werken dagelijks met hem. Dan mogen wij toch er vanuit gaan dat die hem laten spelen als zij echt potentie in hem zien als eerste keeper en als hij wekelijks uitblinkt op trainingen? Blijkbaar zien Henk etc het niet in hem zitten als eerste keeper, want toen V Osch er niet was, speelde Reiziger. Los van het emotionele sentiment, is er daarin dus vrij weinig aanleiding om te denken dat Minnema het beter gaat doen. En een keeper 90 minuten op goal zetten vanwege een goede lichaamsbouw en omdat hij in de jeugd penalties pakte is voor mij geen basis.
Ik vertrouw daarin gewoon op wat Henk kiest, die ziet die jongens dagelijks trainen. Alhoewel het voor het verhaal natuurlijk heel mooi zou zijn als hij uiteindelijk 1e keeper wordt. Dat is die jongen van harte gegund.
Van Osch en Reiziger hebben bewezen geen betrouwbaar sluitstuk te zijn.  Vanwege de onzekerheid binnen de TS is niet de durf aanwezig om de bezem door de deze selectie te halen. Dus doormodderen tot het einde is voor hun de veiligste weg.

janou

Citaat van: denistel op maart 18, 2024, 16:58:41
zie je em wel eens keepen bij de o21? is meer dan alleen pingels stoppen toch.

v Osch keept voor mij alleen omdat ie meer ervaring heeft maar heeft ook elke wedstrijd
een paar fouten. zo lang je geen andere keeper probeerd kun je ook niet zeggen of
ie het beter zou doen

Nee, woonachtig in Zwolle en voetbal zelf nog dus dat is lastig. Geloof direct dat hij het goed doet bij o21 hoor, maar dat is met alle respect toch heel wat anders dan een 1e elftal. Ook de schoten zijn een stuk harder. Daarom denk ik dat de technische staf dit het beste kan inschatten. Die zien hem overdag onder de weerstand van een 1e elftal.

Wel mee eens dat je niet kan zeggen of hij het beter doet, dat zul je niet weten. Trouwens vind ik dat V Osch ook wel goede momenten heeft. Maar pakt totaal nog geen punten nu, daar ben ik het mee eens. Het moet echt beter, maar dat zal hij zelf ook wel weten.

janou

Citaat van: Vlampiep op maart 18, 2024, 18:13:40
Van Osch en Reiziger hebben bewezen geen betrouwbaar sluitstuk te zijn.  Vanwege de onzekerheid binnen de TS is niet de durf aanwezig om de bezem door de deze selectie te halen. Dus doormodderen tot het einde is voor hun de veiligste weg.
/
Met alle respect, waarop baseer je dit verhaal? Met een aanname die jij doet?  Wat heeft een technische staf aan doormodderen? Wat valt er voor hen te winnen?

Helemaal niets. Henk stelt gewoon de spelers op waarvan hij denkt dat het de meeste kans maakt om te winnen. De spelers die op de bank zitten zijn of minder goed, of passen niet in het wedstrijdplan van de trainer. Zo simpel is het.


janou

Citaat van: sunderland op maart 18, 2024, 17:09:31
volgens mij gaat Henk volledig op van de vlag af. Sinds van de Vlag ist nivo van de keepers slecht. Heb geen vertrouwen in hem. Prima vent overigens

Stevens is ook gekomen onder Van der Vlag, dus dat klopt al niet. En ik zou het heel goed vinden als Van der Vlag dat bepaald, die is dagelijks het meest met alle keepers bezig en kent de kwaliteiten van alle keepers.