Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur

Gestart door De Gast, maart 18, 2024, 09:27:23

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: janou op maart 18, 2024, 20:30:15
Stevens is ook gekomen onder Van der Vlag, dus dat klopt al niet. En ik zou het heel goed vinden als Van der Vlag dat bepaald, die is dagelijks het meest met alle keepers bezig en kent de kwaliteiten van alle keepers.

jammer dat je in zwolle woont en dan helaas geen trainingen kan bekijken dan
signaleer je meer.

Vlampiep

#31
Citaat van: janou op maart 18, 2024, 20:27:20
/
Met alle respect, waarop baseer je dit verhaal? Met een aanname die jij doet?  Wat heeft een technische staf aan doormodderen? Wat valt er voor hen te winnen?

Helemaal niets. Henk stelt gewoon de spelers op waarvan hij denkt dat het de meeste kans maakt om te winnen. De spelers die op de bank zitten zijn of minder goed, of passen niet in het wedstrijdplan van de trainer. Zo simpel is het.
Ik verwoord wat ik zie, hoor en denk,.
Maar jij spreekt jezelf wel enigsinds tegen met te stellen dat de spelers die opgesteld worden de meeste kans op winnen geeft. Nou dat hebben we de afgelopen gezien. Dat spelers op de bank zitten die niet in het wedstrijdplan horen is ook niet logisch, want dan behoren ze op de tribune te zitten.
Dus zo simpel is het blijkbaar ook weer niet.
Ik heb Henk heel hoog zitten en hoop dat hij hier een contract voor het leven krijgt, maar hij is het momenteel wel  even kwijt.

janou

Citaat van: Vlampiep op maart 18, 2024, 20:59:27
Ik verwoord wat ik zie, hoor en denk,.
Maar jij spreekt jezelf wel enigsinds tegen met te stellen dat de spelers die opgesteld worden de meeste kans op winnen geeft. Nou dat hebben we de afgelopen gezien. Dat spelers op de bank zitten die niet in het wedstrijdplan horen is ook niet logisch, want dan behoren ze op de tribune te zitten.
Dus zo simpel is het blijkbaar ook weer niet.
Ik heb Henk heel hoog zitten en hoop dat hij hier een contract voor het leven krijgt, maar hij is het momenteel wel  even kwijt.

Dat er toevallig niet gewonnen wordt heeft niets te maken met het feit dat Henk de in zijn ogen beste 11 in het veld zet.Spelers zitten niet voor de lol op de bank of omdat ze zoveel beter zijn. En spelers die vanwege een wedstrijdplan niet in de basis starten kunnen prima invallen. Bijvoorbeeld tegen NEC voor v Mullem kiezen ipv Van Kaam. Zo simpel is het dus wel.

Als je Henk hoog hebt zitten, dan zou je tot de conclusie moeten komen dat het gebrek aan kwaliteit is in de selectie.

sunderland

Citaat van: janou op maart 18, 2024, 21:55:05
Dat er toevallig niet gewonnen wordt heeft niets te maken met het feit dat Henk de in zijn ogen beste 11 in het veld zet.Spelers zitten niet voor de lol op de bank of omdat ze zoveel beter zijn. En spelers die vanwege een wedstrijdplan niet in de basis starten kunnen prima invallen. Bijvoorbeeld tegen NEC voor v Mullem kiezen ipv Van Kaam. Zo simpel is het dus wel.

Als je Henk hoog hebt zitten, dan zou je tot de conclusie moeten komen dat het gebrek aan kwaliteit is in de selectie.
nou dat is niet toevallig want je word compleet voor lul gezet de laatste tijd. Wat Denistel schreef kom eens trainingen kijken dan signaleer je meer.

nee,wel?

misschien heeft van osch iets in zijn contract staan waardoor hij altijd onder de lat staat en alleen als ie ziek zwak of misselijk is word vervangen door de tweede keeper  (misschien weet grijskijkert dat)

als ik minnema was ging ik elders heen waar ik wel minuten kon maken,dat bankje warm houden als derde man.........

sunderland

Je kunt je toch niet voorstellen dat wij bij ADO ,Graafschap, VVV winnen met prima voetbal en er nu niks meer van kunnen. Het lijkt er idd wel op maar ik hou de moed erin. 3 punten met goed voetbal verwacht ik.  |:)

janou

Citaat van: sunderland op maart 18, 2024, 23:24:37
nou dat is niet toevallig want je word compleet voor lul gezet de laatste tijd. Wat Denistel schreef kom eens trainingen kijken dan signaleer je meer.

Dat het niet goed is, is zeker een feit en ook dat het zeker niet toevallig is ook. En ik geloof inderdaad dat je met trainingen ook wel meer kan signaleren inderdaad m.b.t. vorm van een ploeg en hoe spelers zich verhouden.

Maar wat zou dan de reden zijn dat er minder gepresteerd wordt? Dat is toch gebrek aan zelfvertrouwen en het maken van persoonlijke fouten vooral? Zou een andere verhouding in de staf ervoor zorgen dat bijv. De Jong de bal niet op zo'n plek verspeelt of V Osch een bal wel of niet tegenhoudt?

janou

Citaat van: sunderland op maart 20, 2024, 11:20:18
Je kunt je toch niet voorstellen dat wij bij ADO ,Graafschap, VVV winnen met prima voetbal en er nu niks meer van kunnen. Het lijkt er idd wel op maar ik hou de moed erin. 3 punten met goed voetbal verwacht ik.  |:)

Eens! Manier waarop maakt mij voor nu eigenlijk niet eens uit. 3 punten MOET.

Grijskijkert

Citaat van: nee,wel? op maart 19, 2024, 00:25:12
misschien heeft van osch iets in zijn contract staan waardoor hij altijd onder de lat staat en alleen als ie ziek zwak of misselijk is word vervangen door de tweede keeper  (misschien weet grijskijkert dat)

als ik minnema was ging ik elders heen waar ik wel minuten kon maken,dat bankje warm houden als derde man.........
Zoiets heb ik begrepen, en is gebeurde op voorspraak van Ultee. Daarom gaf ik ook aan dat er met hem gesproken zal worden.
IN HENK WE TRUST!!!

janou

Citaat van: Grijskijkert op maart 20, 2024, 11:43:05
Zoiets heb ik begrepen, en is gebeurde op voorspraak van Ultee. Daarom gaf ik ook aan dat er met hem gesproken zal worden.

Los van dat ik denk dat hij wel potentie heeft om een goede keeper te zijn voor Cambuur is dit natuurlijk een debiele regel in het contract als dit waar is. Als iemand niet presteert moet hij gewoon gewisseld kunnen worden.

Grijskijkert

Citaat van: janou op maart 20, 2024, 11:53:22
Los van dat ik denk dat hij wel potentie heeft om een goede keeper te zijn voor Cambuur is dit natuurlijk een debiele regel in het contract als dit waar is. Als iemand niet presteert moet hij gewoon gewisseld kunnen worden.
Eensch!
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Citaat van: janou op maart 20, 2024, 11:53:22
Los van dat ik denk dat hij wel potentie heeft om een goede keeper te zijn voor Cambuur is dit natuurlijk een debiele regel in het contract als dit waar is. Als iemand niet presteert moet hij gewoon gewisseld kunnen worden.

Ik kan me dat echt niet voorstellen. En mocht dat zo zijn dan hoeven we niet Ultee daar de schuld van te geven maar de TD van dienst. Die is verantwoordelijk voor de contracten en als de coach wil dat de betreffende spelers ook iedere dag z'n schoenen poetst dan is dat ontzettend leuk en fijn voor de coach maar daar hoeft een TD natuurlijk geen invulling aan te geven.

V-man

Laat a.u.b Zaterdag de ommekeer zijn naar een mooi slotoffensief!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op maart 20, 2024, 11:43:05
Zoiets heb ik begrepen, en is gebeurde op voorspraak van Ultee. Daarom gaf ik ook aan dat er met hem gesproken zal worden.
dat kan toch niet waar zijn? Als dat zo is moeten ze iedereen ontslaan die daar ook maar iets vanaf wist! Dat hij via Ultee kwam is zeer duidelijk. Dat er nu word gezegd dat er potentie inzit kan ik totaal niet bij, zal hij dan nog groeien in de lengte? Los van zijn fouten is dat natuurlijk een groot probleem voor een keeper. We hebben nu al een aantal doelpunten tegen gehad omdat ie simpelweg te klein was. Kan nu ook niet echt iets noemen waar hij wel goed in is.

Mike SCC

Citaat van: V-man op maart 21, 2024, 00:07:19
Laat a.u.b Zaterdag de ommekeer zijn naar een mooi slotoffensief!

De allerlaatste strohalm. Hopelijk voelen ze nu de urgentie wel  |:)