Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur

Gestart door De Gast, maart 18, 2024, 09:27:23

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Drumfather SCC op maart 22, 2024, 09:53:45
Onpopulaire mening; Ik heb er eigenlijk niet zo veel zin meer in om in dit minne weer naar ongemotiveerde spelers te kijken...

En dat voel ik al sinds Jong AZ; Voor mij voelt dit seizoen wel als over
dus bliefst zaterdag thus :devil

Grijskijkert

Citaat van: papier op maart 22, 2024, 10:23:36
Dat valt wel mee inderdaad.

Dit seizoen voor het eerst het rondje van de spelers niet afgewacht in pak hem beet 15 jaar. Los van dat het slecht is mis ik ook wel een bepaalde mate van inzet/wilskracht. Het afgelopen half jaar is wel het slechte half jaar dat ik ooit gezien heb, het is nog wel minder dan onder Hake denk ik. Maar wellicht verzacht de tijd die herinneringen.
Waar ik verder niemand over hoor is dat de waarde van de selectie van Jong AZ 15,80 miljoen is t.o.v die van Cambuur van 8,18 miljoen...
IN HENK WE TRUST!!!

PePe

Je gaat bijna denken, dat het intern al bekend is, van wie Cambuur afscheid gaat nemen? (afnemende motivatie?)

Bankzitter

Of spelers die zelf al wegwillen.
Een aantal hebben in hun koppie dat ze op een hoger niveau kunnen spelen dan 10e plek KKD.
Alleen zouden we daar niet staan als ze echt zo goed waren geweest als ze zelf denken.

Er zit weinig zelfreflectie bij sommige spelers.

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op maart 22, 2024, 10:49:26
Of spelers die zelf al wegwillen.
Een aantal hebben in hun koppie dat ze op een hoger niveau kunnen spelen dan 10e plek KKD.
Alleen zouden we daar niet staan als ze echt zo goed waren geweest als ze zelf denken.

Er zit weinig zelfreflectie bij sommige spelers.
Citaat van: PePe op maart 22, 2024, 10:42:54
Je gaat bijna denken, dat het intern al bekend is, van wie Cambuur afscheid gaat nemen? (afnemende motivatie?)
Dat is ook al bekend bij insiders....
IN HENK WE TRUST!!!

oost

In deze selectie zijn misschien 1 of 2 spelers die 1 of 2 stapjes omhoog kunnen zetten. Absoluut niet meer.
Sterker nog ik verwacht dat 75% van de selectie binnen nu en 2 a 3 jaar bij de amateurs speelt

Drumfather SCC

Citaat van: sunderland op maart 22, 2024, 10:29:51
dus bliefst zaterdag thus :devil

Komst mij even onder de bealig naar ons Woanskip skoppen dan?  :devil

Ik zal uiteraard mijn aanwezigheid houden maar het is toch niet zo gek dat het met een bitsje load inne skoen'n is?

Grijskijkert

Jonathan Ploeg
@JonathanPloeg
Opvallend: Henk de Jong kiest tegen Telstar voor vijf verdedigers. Ottesen, Tol, Bergsma, Smand, Sylla.

Voorin bij Cambuur het koppel Balk en Anello en op het middenveld Van Mullem, Van Kaam en De Jong.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Inferno-058

Citaat van: Grijskijkert op maart 22, 2024, 11:41:29
5-3-2 dus... Ik zou zeggen h?h?  :zweep
Tegen de nummer 18 van de KKD in eigen huis met 5 verdedigers spelen, wie had dat ooit verwacht?  :|

sunderland

Citaat van: Drumfather SCC op maart 22, 2024, 11:34:04
Komst mij even onder de bealig naar ons Woanskip skoppen dan?  :devil

Ik zal uiteraard mijn aanwezigheid houden maar het is toch niet zo gek dat het met een bitsje load inne skoen'n is?
zelfde hier. Gaan sowieso maar had even lief in de Cambuurbar bleven met mien maten  :proost

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op maart 22, 2024, 11:40:38
Jonathan Ploeg
@JonathanPloeg
Opvallend: Henk de Jong kiest tegen Telstar voor vijf verdedigers. Ottesen, Tol, Bergsma, Smand, Sylla.

Voorin bij Cambuur het koppel Balk en Anello en op het middenveld Van Mullem, Van Kaam en De Jong.
balk had toch geel tegen jong Az?

Bernardo

5 verdedigers. Voorspelling in de rust moeten ze het weer omzetten omdat het niet werkt.