Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur

Gestart door De Gast, maart 18, 2024, 09:27:23

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Een ouderwets avondje Cambuur op de zaterdagavond. In theorie een heerlijk avondje.

Wegstrepen kunnen we ook nog eens Uldrikis al maakt het volgens mij niks uit wie je in de spits zet. Het is allemaal behelpen. Smit zal het de volle 90 minuten moeten doen. Op de buitens maar weer Anello en Balkie bij gebrek aan ook maar ??n andere serieuze optie. Het middenveld kunnen we wel invullen en achterin is het maar weer zien of Sylla er in staat of Poll.

Volgens Henk zitten we op het verkeerde spoor maar heb ook geen idee hoe je er weer af komt. Knal de suggesties er maar weer in.

EdsjeSCC

Ik zou een 532/352 maar eens proberen. Balk en Smit voorin als lopers, Sylla/Poll op de flanken, Smand, Tol en Bergsma achterin. Middenveld vind ik wel lastig

Vlampiep

Zoals het er nu voorstaat ga ik mijn vrijdagavond niet invullen met het kijken naar het programma knutselen met een kansloze spelers.
Als de TS besluit om een aantal posities van spelers die wekelijks door het ijszakken in te vullen met beloftes schakel ik over naar avondje Cambuur.
En ik ben mij bewust dat dit heel veel spelers betreft, maar slechter als nu kan het niet.

EdsjeSCC

Citaat van: Vlampiep op maart 18, 2024, 10:38:21
Zoals het er nu voorstaat ga ik mijn vrijdagavond niet invullen met het kijken naar het programma knutselen met een kansloze spelers.
Als de TS besluit om een aantal posities van spelers die wekelijks door het ijszakken in te vullen met beloftes schakel ik over naar avondje Cambuur.
En ik ben mij bewust dat dit heel veel spelers betreft, maar slechter als nu kan het niet.

Ze spelen zaterdag

De Gast

Citaat van: Vlampiep op maart 18, 2024, 10:38:21
Zoals het er nu voorstaat ga ik mijn vrijdagavond niet invullen met het kijken naar het programma knutselen met een kansloze spelers.
Als de TS besluit om een aantal posities van spelers die wekelijks door het ijszakken in te vullen met beloftes schakel ik over naar avondje Cambuur.
En ik ben mij bewust dat dit heel veel spelers betreft, maar slechter als nu kan het niet.

In goede en (aanhoudende) slechte tijden Vlampiep. Zolang we nog een kansje maken mutte we maar weer.

Noordcambuur

Ik reken er maar op dat we niet gaan winnen dan valt alles wel mee.

denistel

------------------------------------minnema------------------

  otessen------------tol-----------bergsma--------------pol


--------------------v kaam--------narty----------------------

----------------------------de jong-----------------------------

balk-----------------------smit------------------------sylla

Vlampiep


Vlampiep

Citaat van: De Gast op maart 18, 2024, 10:49:11
In goede en (aanhoudende) slechte tijden Vlampiep. Zolang we nog een kansje maken mutte we maar weer.
Must dei foorstelle, zaterdagavond kieke nar un Telstar wat warskienluk hier sie  beste westried van ut seizoen speult teugen un volledig uutbluste Cambuur selectie. Nou bin ik miskien toch wel un bitsje masochistisch krekt as die 9000 andere supporters en ken ut warskienluk niet late om toch stiekem te kommen.

SCC

Citaat van: denistel op maart 18, 2024, 11:55:34
------------------------------------minnema------------------

  otessen------------tol-----------bergsma--------------pol


--------------------v kaam--------narty----------------------

----------------------------de jong-----------------------------

balk-----------------------smit------------------------sylla

Eens. Zou zelf wel met Smand spelen nu (met het oog op volgend seizoen). Die heeft goede wedstrijden gespeeld en ik denk dat hij wel of een stabiele factor bij ons kan worden of nog wel transferwaarde gaat vertegenwoordigen.
Narty wel bij jong gevolgd een paar keer, te weinig bij 1 om daar iets over te kunnen zeggen. Dus stel hem maar op.
En als Jonker echt veel potentie heeft, dan die ook steeds langer en vaker.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Nog maar 3 punten achterstand he. VVV kun je nog wel acter je houden, maar Emmen heeft echt gemakkelijk programma. Ach..... laat ook maar
Henk, held, bedankt

janou

Ik zou toch gaan voor:

V Osch, Otessen, Van Mullem, Bergsma, Sylla, V kaam, De jong, Smit, Balk, Uldrikis, Anello.


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: janou op maart 18, 2024, 13:48:20
Ik zou toch gaan voor:

V Osch, Otessen, Van Mullem, Bergsma, Sylla, V kaam, De jong, Smit, Balk, Uldrikis, Anello.

Uldrikis is niet in NL
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Een aantal spelers heeft het keer op keer niet laten zien, met name qua instelling en taktisch inzicht.
Ik heb er geen vertrouwen meer in dat die zich nog kunnen opladen om alles te geven voor een plek in de PO.

Begin nu maar vast met doorselecteren en zet er spelers in waar we in de toekomst mee verder kunnen.

Beul B

geen van Osch hoop ik. Geef Minnema nu eens een echte kans. Zeg tegen hem dat hij in ieder geval het restant van deze competitie keept. Is de druk bij deze jongen er ook iets van af en kan hij rustig in het team groeien.