Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur

Gestart door De Gast, maart 18, 2024, 09:27:23

Vorige topic - Volgende topic

oost

Citaat van: sunderland op maart 23, 2024, 15:31:26
gabi? Wat een onzin. Jij zit ook erg in het zwarte. Een geweldige speler die overigens uit de hoed van Reijnen kwam omdat hij hem kon van Zwolle

Tsja sorry dat ik niet de polonaise loop na Bijna 2 jaar bagger voetbal :hein.
Ik blijf altijd komen maar ik zou heel goed kunnen begrijpen dat mensen afhaken na dit seizoen en denken laat het eerst maar weer eens zien

papier

Citaat van: oost op maart 23, 2024, 15:33:51
Tsja maakt niet uit hoe je het bekijkt we staan gewoon 11e zonder enige perspectief op een ommekeer. Gabi leuk en aardig maar ook daar kwamen veel tegen goals vandaan. En de jong tsja als jij daar te vreden over bent ligt de lat niet zo heel hoog bij jou. Ik bekijk gewoon wat Ultee SAMENSPRAAK  met reijnen heeft gehaald is gewoon niet goed genoeg.

Dan hoef je niet weg te kijken voor de gasten die er allemaal instaan en er onder Henk al waren. Vd Water, Breij, Van Kaam, Sylla, Bergsma, Tol, Smand, Balk, Smit, Uldrikis, Vd Meer. En wie heeft hij later nog gehaald? Anello, Wormgoor. Dat is verdomd nog een slechter rijtje namen dan die jij zojuist postte.

Leovardia

Citaat van: oost op maart 23, 2024, 15:33:51
Tsja maakt niet uit hoe je het bekijkt we staan gewoon 11e zonder enige perspectief op een ommekeer. Gabi leuk en aardig maar ook daar kwamen veel tegen goals vandaan. En de jong tsja als jij daar te vreden over bent ligt de lat niet zo heel hoog bij jou. Ik bekijk gewoon wat Ultee SAMENSPRAAK  met reijnen heeft gehaald is gewoon niet goed genoeg.

Gabi veul tegengoals vandaan?:?
Met fifa bedoelst dan zeker?
Kent skele juh.

sunderland

Citaat van: oost op maart 23, 2024, 15:36:31
Tsja sorry dat ik niet de polonaise loop na Bijna 2 jaar bagger voetbal :hein.
Ik blijf altijd komen maar ik zou heel goed kunnen begrijpen dat mensen afhaken na dit seizoen en denken laat het eerst maar weer eens zien
die mensen moeten juist lekker thuisblijven. Dat zijn geen supporters. Hoe lang kom jij al bij Cambuur?

oost

Citaat van: papier op maart 23, 2024, 15:38:37
Dan hoef je niet weg te kijken voor de gasten die er allemaal instaan en er onder Henk al waren. Vd Water, Breij, Van Kaam, Sylla, Bergsma, Tol, Smand, Balk, Smit, Uldrikis, Vd Meer. En wie heeft hij later nog gehaald? Anello, Wormgoor. Dat is verdomd nog een slechter rijtje namen dan die jij zojuist postte.

Tsja Henk is dan ook geen TD maar een voetbaltrainer.
In FM kun je beiden idd goed combineren.
Als je het mij vraagt mag de volledige selectie gewoon vertrekken met 2 of 3 uitzonderingen  Er moet zo snel mogelijk een TD komen die een redelijk netwerk heeft.
Wormgoor heeft alles gespeeld laatste 2 jaar op voorhand had ik hem ook vast gelegd. Dat het zo uitpakt tsja

papier

Citaat van: oost op maart 23, 2024, 15:43:02
Tsja Henk is dan ook geen TD maar een voetbaltrainer.
In FM kun je beiden idd goed combineren.
Als je het mij vraagt mag de volledige selectie gewoon vertrekken met 2 of 3 uitzonderingen  Er moet zo snel mogelijk een TD komen die een redelijk netwerk heeft.
Wormgoor heeft alles gespeeld laatste 2 jaar op voorhand had ik hem ook vast gelegd. Dat het zo uitpakt tsja

Dat geldt dan toch ook voor Ultee? Dat is ook geen TD. Dus zowel Henk als Ultee niet verantwoordelijk houden voor die walgelijk slecht samengestelde selectie.

oost

Citaat van: sunderland op maart 23, 2024, 15:41:19
die mensen moeten juist lekker thuisblijven. Dat zijn geen supporters. Hoe lang kom jij al bij Cambuur?

Pfoe lastig te zeggen maar ik denk nu ongeveef 17 jaar en ja ik heb veel mindere selecties gezien maar die speelden dan  ook voor een modaal inkomen.

oost

Citaat van: papier op maart 23, 2024, 15:46:17
Dat geldt dan toch ook voor Ultee? Dat is ook geen TD. Dus zowel Henk als Ultee niet verantwoordelijk houden voor die walgelijk slecht samengestelde selectie.

Henk heeft samen met foeke goede resultaten neer gezet beste in de club historie.
Combinatie Ultee rijenen?
Nou ja laat ook maar. 1 ding zijn we het wel 100% eens er moet heel veel gebeuren ik de zomer :proost

papier

Citaat van: oost op maart 23, 2024, 15:48:44
Henk heeft samen met foeke goede resultaten neer gezet beste in de club historie.
Combinatie Ultee rijenen?
Nou ja laat ook maar. 1 ding zijn we het wel 100% eens er moet heel veel gebeuren ik de zomer :proost

Henk en Booy hebben ook een selectie neergezeet die kansloos degradeerde.

oost

Citaat van: papier op maart 23, 2024, 15:53:38
Henk en Booy hebben ook een selectie neergezeet die kansloos degradeerde.

Nee hoor eerste 5 maand onder Henk waren niet kansloos, eerder heel veel pech. Pas toen Jou favoriete trainer het overnam was het rap gebeurd.

denistel

Citaat van: papier op maart 23, 2024, 15:31:19
Nou, dat belooft wat.

kan ie nu dus niet uitwerken dus ja je weet het niet


papier

Citaat van: denistel op maart 23, 2024, 15:57:42
kan ie nu dus niet uitwerken dus ja je weet het niet

Eerlijk is eerlijk, ik beoordel hem enkel en alleen op de selectie en de samenstelling daarvan. Dat vind ik echt slecht, geen samenhang en niet compleet. Een TD moet natuurlijk meer doen, het opzetten van een structuur binnen de club voor opleiding/scouting. Dat kan ik niet beoordelen en wellicht heeft hij daar hele goede stappen in gezet daar geloof ik je op je woord.

oost

Citaat van: Leovardia op maart 23, 2024, 15:40:14


Gabi veul tegengoals vandaan?:?

Met fifa bedoelst dan zeker?

Helaas zit Cambuur niet meer in Fifaa :devil.
Maar klopt idd hij kiest vaak het verkeerde moment uit om mee op te komen. Of stapt in wanneer het juist niet moet. Maar goed hij is nog jong misschien dat het komt door gebrek aan ervaring


thankyou

Voor het eerst in jaren, ik ga vanavond bewust niet, geen zin! . Kom al sinds Wesseling tijd en +- 75 uitwedstrijden bezocht?. En dat met Henk de Jong. Succes vanavond !
Cambuur, Beer & Loyal Mates

SCC

Citaat van: oost op maart 23, 2024, 12:02:42
Vakman en ultee in 1 zin :_schater :_schater :_schater
100%. Vakidioot mag je het ook noemen. Maar over zijn inzet heb ik me nooit 1 minuut zorgen gemaakt.
Het was uiteraard mission impossible met die selectie in de Eredivisie en zeker met het krediet welke Henk had. Alle anderen werden hier ook vervloekt, lees het maar na (Haar, Bosschaart en in de vorige periode Keizer, Sipke).
Dus ik heb wel door dat jij niet objectief naar Ultee kan kijken. Hij durfde tenminste in te stappen. Dat is niet goed uitgepakt: c'est la Vie. Slikken en weer doorgaan.

Ik ben overigens groot voorstander van Henk, laat dat duidelijk zijn. Zolang maar zijn eigen spelopvatting blijft hanteren (maar w?l met een plan B welke imo altijd bij hem ontbreekt). Maar Henk wil zelf ook meer observeren en de veldtrainingen overlaten aan zijn staf. Dat is nu kennelijk niet mogelijk, getuige zijn onrust langs de lijn. Dus ik denk dat, voordat je naar de selectie van volgend seizoen kijkt, je eerst naar de samenstelling van de staf moet kijken. Wat willen we neerzetten en wie zijn daarvoor nodig/ geschikt. Van daaruit ga je je selectie samenstellen en mensen (en spelers) in hun kracht zetten.
Met een hele nieuwe selectie heb ik niet de illusie dat we volgend seizoen meedoen voor direct promotie, maar wel dat we herkenbaar en positief voetbal gaan zien. Met een gretige en energieke groep, waar we met elkaar groei (stijgende lijn) in zien en waarin we daarna doorgroeien naar stabiele Eredivisie club in ons nieuwe stadion.