Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur

Gestart door De Gast, maart 18, 2024, 09:27:23

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: EdsjeSCC op maart 22, 2024, 21:43:56
En wie in de spits?
nee Anello en Balk zijn spitsen? Zou die jongen die bij Willem 2 in de spits kwam de laatste 10 min daar neerzetten

papier

Citaat van: sunderland op maart 23, 2024, 08:17:42
nee Anello en Balk zijn spitsen? Zou die jongen die bij Willem 2 in de spits kwam de laatste 10 min daar neerzetten

Dat is een verdediger toch?

De Gast

 |:) Matchday  |:)

Ik zou zeggen geef de mensen gratis entree of helft van de prijs. Alles meer riekt naar afzetterij op dit moment.

EdsjeSCC

Citaat van: sunderland op maart 23, 2024, 08:17:42
nee Anello en Balk zijn spitsen? Zou die jongen die bij Willem 2 in de spits kwam de laatste 10 min daar neerzetten

Hahahaha dat is een centrale verdediger.

Vandaar mijn vraag, wie zou je dan w?l in de spits zetten

SCC

Citaat van: Grijskijkert op maart 22, 2024, 15:00:06


?Ik wist vorige week al tijdens de wedstrijd tegen Jong AZ (2-0 verlies, red.) dat het anders moest?, zei De Jong vrijdag. ?Wat we ook doen, de doelpunten vliegen erin. We hebben deze tactiek lange tijd uitgesteld, maar het is nu echt noodzakelijk. De spelers doen wel degelijk hun best, maar dat is soms niet goed genoeg. Ik denk dat de supporters wel snappen dat er iets nodig is om het tijd te keren.?



Dat zijn exact de woorden waarmee Ultee ook begon.
Zo snel kan het omslaan. Wat waren we blij met Henk zn komst, eindelijk positief voetbal. Nu is dat alweer uitgewerkt met deze selectie en dus weer de realistische modus.

Om het voor de vakman Ultee op te nemen: hij probeerde ook het maximale eruit te halen, op zijn manier door een degelijke tactiek te creeeren. Dat is niet gelukt, dat zagen we allemaal. Maar het is dus Henk ook niet gelukt. Met Ultee hadden we qua punten wellicht niet lager gestaan.

Maar, vizier op volgend seizoen. Dan WEL des Henks voetballen, met een nieuwe, enegieke en gretige selectie. Wat mij betreft nu jongens en jeugd opstellen die er volgend seizoen ook bij zijn.

EdsjeSCC

Citaat van: SCC op maart 23, 2024, 09:17:16
Dat zijn exact de woorden waarmee Ultee ook begon.
Zo snel kan het omslaan. Wat waren we blij met Henk zn komst, eindelijk positief voetbal. Nu is dat alweer uitgewerkt met deze selectie en dus weer de realistische modus.

Om het voor de vakman Ultee op te nemen: hij probeerde ook het maximale eruit te halen, op zijn manier door een degelijke tactiek te creeeren. Dat is niet gelukt, dat zagen we allemaal. Maar het is dus Henk ook niet gelukt. Met Ultee hadden we qua punten wellicht niet lager gestaan.

Maar, vizier op volgend seizoen. Dan WEL des Henks voetballen, met een nieuwe, enegieke en gretige selectie. Wat mij betreft nu jongens en jeugd opstellen die er volgend seizoen ook bij zijn.

Tijdens de periode Ultee hoopte je dat er meer uit de groep te halen viel, nu is duidelijk dat dit het gewoon is. Achteraf gezien had een trainerswissel dus in die zin niet zoveel zin. Alleen dat weet je pas... achteraf. Op dat moment was het in mijn ogen een logische keuze. Ten eerste zoals ik al zei om meer uit de groep te halen, geen klik, wel klik, maar ook de negatieve en positieve sentimenten.
Ik twijfel niet aan de kwaliteiten van Ultee, maar het is vanaf moment 1 niet een gelukkig huwelijk geweest. Praatjes waren wel goed, er ginf van alles gebeuren en binnen 20 minuten sta je kansloos achter tegen Volendam. Spelers slachtofferen en geen vertrouwen, publiek afvallen etc.

Deze selectie is niet beter dan dit. Bezem erdoor en gerichte aankopen doen, qua Henk zijn voetbal maar ook karakters. Ik hoop echt dat Lambooij snel deze kant op komt zodat we snel echt bezig kunnen

Galdiano

Als ik heel eerlijk ben voelt het steeds meer als een verplichting.
Het is niet om aan te zien. Als je tenminste nog een leuke pot ziet en je verliest eens een keer dan kan dit gebeuren.
Maar dit seizoen? Het is totaal geen klantenbinding.

Uiteraard zal ik altijd blijven komen, maar kan me best voorstellen dat er ook een groep is die zegt. We slaan even over.

Het seizoen is toch al kut, dan moet je nu durven jong jongens te gebruiken. Nartey, Kooistra, Jonker etc.
Kijk eens naar Groningen, die gaan als de brandweer sinds er jeugd is ingepast.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op maart 23, 2024, 10:07:19
Tom van der Werff
Is toch een middenvelder? Volgens mij speelt Roan v/d Weij nu regelmatig bij O21 n de spits.(afgelopen week tenminste wel)
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Citaat van: EdsjeSCC op maart 23, 2024, 09:47:45
Tijdens de periode Ultee hoopte je dat er meer uit de groep te halen viel, nu is duidelijk dat dit het gewoon is. Achteraf gezien had een trainerswissel dus in die zin niet zoveel zin. Alleen dat weet je pas... achteraf. Op dat moment was het in mijn ogen een logische keuze. Ten eerste zoals ik al zei om meer uit de groep te halen, geen klik, wel klik, maar ook de negatieve en positieve sentimenten.
Ik twijfel niet aan de kwaliteiten van Ultee, maar het is vanaf moment 1 niet een gelukkig huwelijk geweest. Praatjes waren wel goed, er ginf van alles gebeuren en binnen 20 minuten sta je kansloos achter tegen Volendam. Spelers slachtofferen en geen vertrouwen, publiek afvallen etc.

Deze selectie is niet beter dan dit. Bezem erdoor en gerichte aankopen doen, qua Henk zijn voetbal maar ook karakters. Ik hoop echt dat Lambooij snel deze kant op komt zodat we snel echt bezig kunnen

Als we geen 2 coaches onder contract hadden gehad denk ik dat Ultee wel was blijven zitten. Gelukkig heeft Henk veel krediet en gaan we niet weer iemand de laan uitsturen, want anders kun je iedere week wel een nieuwe persoon aanstellen.

Bankzitter

Waarschijnlijk een van de weinigen, maar ergens vind ik het jammer dat Ultee en De Jong niet konden samenwerken. Betalen met je ze toch.
Daarna vertrok Reijnen ook nog en moest Henk alles in zijn eentje regelen want de rest is (terecht) bezig geweest met financiering van het stadion.

sunderland

Citaat van: papier op maart 23, 2024, 08:34:38
Dat is een verdediger toch?
ja en? Hij deed het toch best wel goed. Duels winnen dat moet daar voorin. Zoals het nu staat hebben we alleen iniminies voorop wb fysiek.

sunderland

Citaat van: EdsjeSCC op maart 23, 2024, 08:56:30
Hahahaha dat is een centrale verdediger.

Vandaar mijn vraag, wie zou je dan w?l in de spits zetten
die dus!

oost

Citaat van: SCC op maart 23, 2024, 09:17:16
Dat zijn exact de woorden waarmee Ultee ook begon.
Zo snel kan het omslaan. Wat waren we blij met Henk zn komst, eindelijk positief voetbal. Nu is dat alweer uitgewerkt met deze selectie en dus weer de realistische modus.

Om het voor de vakman Ultee op te nemen: hij probeerde ook het maximale eruit te halen, op zijn manier door een degelijke tactiek te creeeren. Dat is niet gelukt, dat zagen we allemaal. Maar het is dus Henk ook niet gelukt. Met Ultee hadden we qua punten wellicht niet lager gestaan.

Maar, vizier op volgend seizoen. Dan WEL des Henks voetballen, met een nieuwe, enegieke en gretige selectie. Wat mij betreft nu jongens en jeugd opstellen die er volgend seizoen ook bij zijn.
Vakman en ultee in 1 zin :_schater :_schater :_schater

De Gast

Citaat van: Bankzitter op maart 23, 2024, 10:52:58
Waarschijnlijk een van de weinigen, maar ergens vind ik het jammer dat Ultee en De Jong niet konden samenwerken. Betalen met je ze toch.
Daarna vertrok Reijnen ook nog en moest Henk alles in zijn eentje regelen want de rest is (terecht) bezig geweest met financiering van het stadion.

Volkomen met dei eens. Henk was lyrisch over Ultee maar een samenwerking kon dan weer blijkbaar niet. En nu staat Henk er alleen voor en verzuipt hij.