Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur

Gestart door De Gast, maart 18, 2024, 09:27:23

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Het voetbal is van weinig nivo maar hier wordt het nivo nog minder

sunderland

Dat trainert zo enthousiast was wat ik nog nooit had gezien geeft mij heelveel houvast.
Ga nu al van 3 punten uit

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op maart 23, 2024, 13:04:59
Het voetbal is van weinig nivo maar hier wordt het nivo nog minder
Wat seit Sjors? :zweep
IN HENK WE TRUST!!!


okkele

Citaat van: De Gast op maart 23, 2024, 12:31:48
Volkomen met dei eens. Henk was lyrisch over Ultee maar een samenwerking kon dan weer blijkbaar niet. En nu staat Henk er alleen voor en verzuipt hij.
misschien dat nu voor een ieder duidelijk is hoe de periode met arne slot was zoals het was.
de jong is een fantastische kerel maar dat maakt hem nog niet een fantastische trainer.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

oost

Citaat van: okkele op maart 23, 2024, 13:13:20
misschien dat nu voor een ieder duidelijk is hoe de periode met arne slot was zoals het was.
de jong is een fantastische kerel maar dat maakt hem nog niet een fantastische trainer.

Niet on Henk tot in ten treuren te verdedigen (zoals sommige ultee)

Maar Henk werkt met een selectie die door zijn voorganger zijn gehaald. Ook een paar eigen miskopen. Maar dit elftal is gewoon  zwak op alle vlakken. Geen 1 trainer gaat hier nog wat van maken. De goals voor camoufleren veel Maar nu die even achterwegen blijven zie je gelijk wat voor armoedig elftal/ selectie wij hebben.  1 ding is wel zeker, onder henk hebben wij de beste resultaten ooit behaald in de club historie. Dan ben je geen koekebakker,  En ja momenteel zijn er ook bij hem dingen die anders moeten of kunnen. Maar laten we eerlijk zijn wie van ons weer het wel? 5-3-2 of 4-4-2 of 4-2-3-1?
Deze selectie is gewoon  kut maakt niet meer uit hoe je speelt

denistel

5-3-2 is niet des henks en het puvliek houdt er ook niet van
us mijn mening, laatste weken gaat niet best dus wat hebben
we nog te verliezen ik zou gewooon volle bak voor uit spelen
en zet er maar wat jonge knapen in.

oost

Citaat van: denistel op maart 23, 2024, 13:26:48
5-3-2 is niet des henks en het puvliek houdt er ook niet van
us mijn mening, laatste weken gaat niet best dus wat hebben
we nog te verliezen ik zou gewooon volle bak voor uit spelen
en zet er maar wat jonge knapen in.

In theorie kun je nog de PO halen dus ik begrijp dat henk nog 1x wat wil proberen. Bij  weer een verlies zou ik zeggen komende duels maar met half onder 21 aantreden.  Maakt dan toch niks meer uit

papier

Citaat van: oost op maart 23, 2024, 13:22:12
Niet on Henk tot in ten treuren te verdedigen (zoals sommige ultee)

Maar Henk werkt met een selectie die door zijn voorganger zijn gehaald. Ook een paar eigen miskopen. Maar dit elftal is gewoon  zwak op alle vlakken. Geen 1 trainer gaat hier nog wat van maken. De goals voor camoufleren veel Maar nu die even achterwegen blijven zie je gelijk wat voor armoedig elftal/ selectie wij hebben.  1 ding is wel zeker, onder henk hebben wij de beste resultaten ooit behaald in de club historie. Dan ben je geen koekebakker,  En ja momenteel zijn er ook bij hem dingen die anders moeten of kunnen. Maar laten we eerlijk zijn wie van ons weer het wel? 5-3-2 of 4-4-2 of 4-2-3-1?
Deze selectie is gewoon  kut maakt niet meer uit hoe je speelt

Los van de keeper, wie zijn er dan door Ultee gehaald? Bijna iedere speler zat er al voordat Ultee kwam joh. Overigens zijn er dat niet zoveel meer omdat we een ontzettend slecht samengestelde selectie hebben met dank aan weglopern Reijnen.

oost

Citaat van: papier op maart 23, 2024, 15:01:35
Los van de keeper, wie zijn er dan door Ultee gehaald? Bijna iedere speler zat er al voordat Ultee kwam joh. Overigens zijn er dat niet zoveel meer omdat we een ontzettend slecht samengestelde selectie hebben met dank aan weglopern Reijnen.

Van mullem
Gabi
De jong
Van osch
De koe

Ik vergeet misschien nog wat maar dit zijn wel speler ij in samenspraak met Ultee zijn gehaald, en ze falen allemaal. Maar goed ik ben blij dat ultee em reijnen weg zijn
Hopelijk grote renovatie in de zomer

papier

Citaat van: oost op maart 23, 2024, 15:19:07
Van mullem
Gabi
De jong
Van osch
De koe

Ik vergeet misschien nog wat maar dit zijn wel speler ij in samenspraak met Ultee zijn gehaald, en ze falen allemaal. Maar goed ik ben blij dat ultee em reijnen weg zijn
Hopelijk grote renovatie in de zomer

Ik vind De Jong en Gabi echt niet falen. Daarnaast vind ik De Koe nou niet een speler die je hierin mee hoeft te nemen, die is toch nooit voor de basis gehaald? Van Osch dat mag wel beter hoor, maar laten we nou niet doen alsof de keepers onder de vorige periode van Henk (na vertrek Stevens) zulke geweldige gasten waren, echt lood om oud ijzer met Ruiter/Virginia.  Idem dito met Reiziger trouwens. Dan heb je nog Poll, dat is natuurlijk ook niet best. Maar goed, los daarvan is dat niet de schuld van Ultee maar van Reijnen, hij moest als TD dit regelen en dat doe je in samenspraak met de trainer maar het besluit ligt bij de TD en niet bij de trainer.

denistel

Citaat van: oost op maart 23, 2024, 15:19:07
Van mullem
Gabi
De jong
Van osch
De koe

Ik vergeet misschien nog wat maar dit zijn wel speler ij in samenspraak met Ultee zijn gehaald, en ze falen allemaal. Maar goed ik ben blij dat ultee em reijnen weg zijn
Hopelijk grote renovatie in de zomer

Reynen was binnen de club nou juist wel goed bezig hoor,,alleen triest dat ie
zp snel weer weg is gegaan.maar geloof me dat iedereen binnen de club hoog
opgeeft over hem.

papier

Citaat van: denistel op maart 23, 2024, 15:29:07
Reynen was binnen de club nou juist wel goed bezig hoor,,alleen triest dat ie
zp snel weer weg is gegaan.maar geloof me dat iedereen binnen de club hoog
opgeeft over hem.

Nou, dat belooft wat.

sunderland

Citaat van: oost op maart 23, 2024, 15:19:07
Van mullem
Gabi
De jong
Van osch
De koe

Ik vergeet misschien nog wat maar dit zijn wel speler ij in samenspraak met Ultee zijn gehaald, en ze falen allemaal. Maar goed ik ben blij dat ultee em reijnen weg zijn
Hopelijk grote renovatie in de zomer
gabi? Wat een onzin. Jij zit ook erg in het zwarte. Een geweldige speler die overigens uit de hoed van Reijnen kwam omdat hij hem kon van Zwolle

oost

Citaat van: papier op maart 23, 2024, 15:26:30
Ik vind De Jong en Gabi echt niet falen. Daarnaast vind ik De Koe nou niet een speler die je hierin mee hoeft te nemen, die is toch nooit voor de basis gehaald? Van Osch dat mag wel beter hoor, maar laten we nou niet doen alsof de keepers onder de vorige periode van Henk (na vertrek Stevens) zulke geweldige gasten waren, echt lood om oud ijzer met Ruiter/Virginia.  Idem dito met Reiziger trouwens. Dan heb je nog Poll, dat is natuurlijk ook niet best. Maar goed, los daarvan is dat niet de schuld van Ultee maar van Reijnen, hij moest als TD dit regelen en dat doe je in samenspraak met de trainer maar het besluit ligt bij de TD en niet bij de trainer.

Tsja maakt niet uit hoe je het bekijkt we staan gewoon 11e zonder enige perspectief op een ommekeer. Gabi leuk en aardig maar ook daar kwamen veel tegen goals vandaan. En de jong tsja als jij daar te vreden over bent ligt de lat niet zo heel hoog bij jou. Ik bekijk gewoon wat Ultee SAMENSPRAAK  met reijnen heeft gehaald is gewoon niet goed genoeg.