Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Telstar zaterdag 23 maart 20.00 uur

Gestart door De Gast, maart 18, 2024, 09:27:23

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Grijskijkert op maart 24, 2024, 11:55:51
Een half uurtje mee doen tegen een vermoeide tegenstander, is natuurlijk veel zwaarder dan een hele wedstrijd bikkelen.

is niet de 1e keer dat narty goed invalt en kooistra ook.narty is nou juist
het type speler die we nodig hebben ,,kun je wel zeggen een half uurthe
maar wat laten v kaam de jong en v mullem dan zien in een uur,,slappe
hap spe; geen diepgang geen duels winnen geen steek ballen.

Holwerd voor Cambuur

Het was slecht; het was koud, maar het zijn 3 punten en die zien we thuis niet zoveel dit seizoen. Dus prima zo.

Sowieso zal ik nooit n?et heengaan als ik wel kan, maar al helemaal niet nu het einde van dit stadion nadert.
Ik merk dat ik de laatste thuiswedstrijden alles nog even n?t iets beter in me op probeer te nemen dan normaal.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: denistel op maart 24, 2024, 13:13:16
geen steek ballen.

Toeval of niet: nadat Nartey in het veld was gekomen, gaf Van Kaam nog 2-3 hele mooie (steek-)balletjes!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Grijskijkert

Citaat van: denistel op maart 24, 2024, 13:13:16
is niet de 1e keer dat narty goed invalt en kooistra ook.narty is nou juist
het type speler die we nodig hebben ,,kun je wel zeggen een half uurthe
maar wat laten v kaam de jong en v mullem dan zien in een uur,,slappe
hap spe; geen diepgang geen duels winnen geen steek ballen.
Dat bedoel ik ook niet, wat ik bedoel is dat je die jongen niet kapot moet maken door hem van het begin te laten starten. Van Mullem is een 6 en daar hoef je geen diepgang van te verwachten, Toen Nartey er in kwam gingen Van Kaam en de Jong beide een stukje naar achteren.
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Citaat van: Grijskijkert op maart 24, 2024, 13:21:36
Dat bedoel ik ook niet, wat ik bedoel is dat je die jongen niet kapot moet maken door hem van het begin te laten starten. Van Mullem is een 6 en daar hoef je geen diepgang van te verwachten, Toen Nartey er in kwam gingen Van Kaam en de Jong beide een stukje naar achteren.

de besten moeten toch spelen als hij vanaf het begin dat brengt is alleen maar beter toch

denistel

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 24, 2024, 13:14:30
Het was slecht; het was koud, maar het zijn 3 punten en die zien we thuis niet zoveel dit seizoen. Dus prima zo.

Sowieso zal ik nooit n?et heengaan als ik wel kan, maar al helemaal niet nu het einde van dit stadion nadert.
Ik merk dat ik de laatste thuiswedstrijden alles nog even n?t iets beter in me op probeer te nemen dan normaal.

goed zo het kan nu nog :proost

V-man

Citaat van: denistel op maart 24, 2024, 13:30:16
goed zo het kan nu nog :proost
Dit heb ik ook met de wandeling en/of fietstocht naar het stadion!