Cambuur Online

Algemene Discussie => Overig Voetbal => Topic gestart door: Holwerd voor Cambuur op april 16, 2013, 23:00:07

Titel: Engelse Premier League
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 16, 2013, 23:00:07

Twee ploegen uit Wales in Premier League na promotie Cardiff City
Dinsdag, 16 april 2013 om 22:52

Van 1992 tot 2011 speelde er geen enkel team uit Wales in de Premier League, maar de kans is groot dat er volgend seizoen twee teams uit dit land op het hoogste Engelse niveau uitkomen. Swansea City speelt al in de Premier League en krijgt bij handhaving, iets wat vrijwel zeker is, gezelschap van Cardiff City. The Bluebirds verzekerden zich dinsdagavond van promotie.

Nummer drie van de ranglijst Watford ging dinsdag met 1-0 onderuit bij Milwall en daarom had Cardiff City aan een punt in de thuiswedstrijd tegen Charlton Athletic genoeg om te promoveren. Dat punt werd ook gehaald: Cardiff en Charlton scoorden niet (0-0) en daarom barstte na het laatste fluitsignaal een groot feest los in Wales. De ploeg van Malky Mackay is nog niet honderd procent zeker van het kampioenschap in de Championship, maar eindigt zeker bij de eerste twee en promoveert dus.

Cardiff speelde in het seizoen 1961/62 voor het laatst op het hoogste niveau van Engeland en deed in de jaren hierna diverse pogingen om terug te keren. In 2010 waren the Bluebirds er al erg dichtbij, maar toen werd de finale van de play-offs verloren van Blackpool. Met nog drie duels te gaan heeft Cardiff negen punten meer dan Hull City, de nummer twee van de ranglijst, en zodoende is het kampioenschap ook al zo goed als zeker.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Clint op april 17, 2013, 07:24:21
Toch weer knap van dat Hull dat het weer bovenin meedraait na enkele slechte seizoenen. Zou dat nu komen door Steve Bruce?
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Galdiano op april 17, 2013, 07:44:41
Nick Barmby ;)
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: sunderland op april 17, 2013, 10:02:24
Citaat van: clint op april 17, 2013, 07:24:21
Toch weer knap van dat Hull dat het weer bovenin meedraait na enkele slechte seizoenen. Zou dat nu komen door Steve Bruce?
ja zeker weten
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: TM op april 17, 2013, 13:46:30
Hull staat 6 punten los van de nummer 3, met nog 3 wedstrijden te gaan. De kans is erg groot dus dat ze volgend jaar in de premier league spelen. Dan zullen we maar weer eens een wedstrijdje bezoeken daar!
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: sunderland op april 17, 2013, 21:01:54
Cardiff city erbij volgend seiz .Als dat maar goed komt .Lui hebben keiharde aanhang
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: John Hiatt op april 21, 2013, 23:10:05
Die Suarez is echt gek. Weer iemand gebeten. Denk niet dat hij ooit nog voor Liverpool speelt. Maar snel naar Noordpool sturen.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: okkele op april 21, 2013, 23:20:31
helemaal gelijk,het is een simpele ziel die alleen maar kan voetballen.
als ie niet zo goed was zat ie waarschijnlijk allang vast voor het doodbijten van een baby ofzo.
achterlijk figuur.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Clint op april 22, 2013, 07:16:13
Die vent is een psychopaat juh. Die heeft echt wat draadjes los in sien harses.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Destroyer op april 23, 2013, 07:26:50
Wtf van Persie maakte een van zijn mooiste goals uit zijn en misschien in de geschiedenis en dan in zo'n wedstrijd.  Onvoorstelbaar?
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Clint op april 23, 2013, 07:52:21
Die tweede zat er best in idd. Strak op de pantoffel.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Cambuur Liwwadden op april 24, 2013, 19:29:52
Citaat van: John Hiatt op april 21, 2013, 23:10:05
Die Suarez is echt gek. Weer iemand gebeten. Denk niet dat hij ooit nog voor Liverpool speelt. Maar snel naar Noordpool sturen.

FA schorst Suárez tien duels voor beet in arm Ivanovic     bron: voetbalzone

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=186496 

Geen enkele wedstrijd te lang om mij voor de 'cannibal of Anfield'.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: marrumer op april 24, 2013, 20:06:45
van persie heeft wel zijn beste tijd nu bij manchester united. ook bij oranje doet hij het nu een stukje beter   :)
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Yellow Army op april 24, 2013, 20:25:41
haha suarez  :rodekaart
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: SCC-J op april 28, 2013, 12:57:14
http://www.youtube.com/watch?v=5pBWwUdmn5g   (96min) 0-0 wie wint is kampioen



Even during his years working in television, Greg Dyke hardly saw drama like this. In the space of an incredible few seconds at the end of suspense-filled contest, the Brentford chairman, who will soon leave his post to become the new head of the FA, watched his club swing from delirium to despair as Doncaster relished the reverse.

Brentford seemed set to leapfrog their opponents into League One's second automatic promotion place but the substitute Marcello Trotta crashed a last-minute penalty against the crossbar and Doncaster hurtled straight down the other end for Jamie Coppinger to score with the last kick of the game. Suddenly, from looking certain to be shunted into the play-offs, Doncaster were champions, their last-gasp victory enabling them to overtake Bournemouth, who were held to a draw at Tranmere.

As Doncaster fans danced maniacally and lit flares in celebration, the majority of the 12,300 crowd – Brentford's highest in 20 years – stared in disbelief. Their players collapsed to the turf and Trotta no doubt wished he had let someone else take the kick – several team-mates had pleaded with him to leave it to someone else after Toumani Diagouraga was fouled in the dying seconds to give Brentford the opportunity to reach the second tier of English football for just the second time since World War II, but Trotta, on loan from Fulham, refused to relinquish the ball.

"When I saw what was happening I was not so sure we were going to score," admitted their manager, Uwe Rösler, whose anger turned to agony when the rebound found its way to the Doncaster substitute Billy Paynter, who ran all the way into the Brentford box before rolling the ball across for Coppinger to tap into the net in front of 1,000 travelling fans.

As the Doncaster manager, Bryan Flynn, rejoiced with the players who he took charge of in January after Dean Saunders left for a supposed step upwards to Wolves, Rosler sought to deflect flak from Trotta. "We are not a club that hangs people out," he said, struggling manfully to conceal his fury. "He [Trotta] was not the first-choice penalty-taker. It is very important for me that we be responsible as a group of players ... we have to keep a cool head and follow the instructions. We'll deal with it internally. That is all I am going to say about it."

Until the explosive conclusion this eagerly anticipated clash was something of a damp squib. Brentford had the best home record in the league and Doncaster the best away one but the magnitude of the occasion seemed to inhibit them both. The scrappiness of proceedings suited Doncaster, who only needed a draw to secure promotion. Brentford, considered one of the best passing sides in the division, could not find any fluency and their attacks seldom looked like infiltrating the well-drilled visiting defence. Surprisingly, their one clear chance in the first half came from a punt upfield by keeper Simon Moore and a flick-on from Clayton Donaldson. Bradley Wright-Phillips latched on to it and guided his shot past Neil Sullivan but against the post.

Doncaster threatened on the counterattack, David Cotterill coming closest with an 18-yard drive that flew just wide. Such counterattacks became rare in the second half as Brentford forced the visitors on to the back foot without ever looking likely to penetrate. Their best chance fell to Jonathan Douglas 16 yards out but, symptomatic of Brentford's nervousness, the midfielder ballooned his shot over the bar.

The match seemed to be petering out for a 0-0, which would have sent Doncaster up in second. "I would have been happy with that, to be honest," said Flynn, whose day was about to get a lot better. The Welshman had not been following the Bournemouth score and did not initially know that Coppinger's strike sealed the title. Now he wants to know whether he will be in charge of this team in the Championship – his contract expires on Monday. "I definitely want the job," he said. He will do well to experience another day like this.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Galdiano op april 28, 2013, 14:18:48
Citaat van: TM op april 17, 2013, 13:46:30
Hull staat 6 punten los van de nummer 3, met nog 3 wedstrijden te gaan. De kans is erg groot dus dat ze volgend jaar in de premier league spelen. Dan zullen we maar weer eens een wedstrijdje bezoeken daar!

Pruters verliezen alles. Laatste pot tegen nummer 1 Cardiff. Als ze niet winnen en watford wint staan ze gewoon 3de!
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Nightmarelwd op april 28, 2013, 14:26:08
Cardiff is kampioen, die gaan er niet vol voor.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Cambuur Liwwadden op mei 04, 2013, 21:46:38
Hull City keert terug in Premier League.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=187169
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Len Cantello op mei 05, 2013, 08:33:57
Gefeliciteerd Hull City!!!!!
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: poelie-lwd op mei 05, 2013, 10:39:23
Wolves is aan een vrije val bezig. Weer gedegradeerd  :wall
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Dokkumer op mei 05, 2013, 10:43:20
Derde divisie nu?
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Clint op mei 05, 2013, 11:50:48
Citaat van: Len Cantello op mei 05, 2013, 08:33:57
Gefeliciteerd Hull City!!!!!

Wat een ontknoping daar in the championsship. Niet te filmen. Ging tussen Watford en Hull. In de laatste minuten mist Hull de penalty op de 3-1 en krijgt Cardiff ook een penalty daarna, 2-2. Dan lijkt het over voor Hull. Maar op het andere veld maakt de keeper van Watford in de laatste minuut een enorme blunder en die verliezen met 1-2. En feest in Hull.

Met deze promotie ontvangt Hull effe 120 miljoen pond. Kassa.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Galdiano op mei 05, 2013, 12:02:37
Een goede reden om er weer eens heen te gaan!  |:)
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: sunderland op mei 05, 2013, 21:45:01
raaf bij liverpool -everton ....0-0
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Clint op mei 06, 2013, 07:50:03
Ach, wat heeft die arme jongen wat gemist.

Kreeg al een sms van hem dat één of andere ouwe milf van 66 aan zijn broek had gezeten.
:_schater :_schater
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: John Hiatt op mei 06, 2013, 07:54:59
Citaat van: clint op mei 06, 2013, 07:50:03
Ach, wat heeft die arme jongen wat gemist.

Kreeg al een sms van hem dat één of andere ouwe milf van 66 aan zijn broek had gezeten.
:_schater :_schater

Heeft ie zich daar wel gedragen in de wc's?
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Chipke op mei 08, 2013, 23:52:28
Wat ik trouwens laatst op EL zag is een absolute aanrader: De documentaire over de langzame vooruitgang van Queens Park Rangers. Wel leuk om zo'n relatief kleine club voor Premier League begrippen met rijke investeerders te zien groeien. Hier het filmpje:  http://www.youtube.com/watch?v=EVUC2suxsdI
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Yellow Army op mei 09, 2013, 12:09:00
Citaat van: Chipke op mei 08, 2013, 23:52:28
Wat ik trouwens laatst op EL zag is een absolute aanrader: De documentaire over de langzame vooruitgang van Queens Park Rangers. Wel leuk om zo'n relatief kleine club voor Premier League begrippen met rijke investeerders te zien groeien. Hier het filmpje:  http://www.youtube.com/watch?v=EVUC2suxsdI

Kunnen ze gelijk deel 2 maken over de ondergang van qpr. Die vette meerjarige contracten zullen straks als een molensteen om de nek hangen na degradatie.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 28, 2013, 22:20:07
Het is toch niet te geloven hoe sommige passanten met tradities/logo's/wapens ed omgaan:

Everton biedt excuses aan na klachtenregen over nieuw clublogo
Dinsdag, 28 mei 2013 om 22:14

Everton, opgericht in 1878, is een traditieclub. Het viel de supporters dan ook niet goed dat het embleem van de club werd gemoderniseerd. Op Twitter en diverse internetfora regende het klachten en een handtekeningenactie leverde meer dan 20.000 steunbetuigingen op. Via de officiële kanalen biedt de clubleiding excuses aan. Men zoekt een compromis: het nieuwe logo zal slechts een seizoen gebruikt worden, daarna krijgen de fans inspraak over een nieuw logo.

"Het spijt ons", begint het statement op het digitale thuis. "Het is duidelijk dat de supporters inspraak wilden in het nieuwe logo. Daar zijn we het mee eens. We blijven erbij dat het logo aan vernieuwing toe was." Vooral het verdwijnen van de Latijnse tekst 'Nil statis nisi optimum', oftewel 'alleen het beste is goed genoeg', viel niet goed bij de supporters. "Maar 'Nil Satis' zal altijd voortleven bij de club", countert het bestuur.

Algemeen directeur Robert Elstone laat optekenen dat het nieuwe logo na het seizoen 2013/14 een nieuwe metamorfose ondergaat. "We willen het rechtzetten, maar voor komend seizoen kunnen we het niet meer veranderen. Voorafgaand aan het seizoen 2014/15 vragen we aan jullie, de fans, om samen met ons een nieuw embleem te ontwerpen. Evertonians krijgen het voor het zeggen." De club zal een groep supporters selecteren die een panel vormen om met de clubleiding om tafel te gaan.

Oude en "nieuwe" logo hieronder:

https://twitter.com/voetbalzonenl/status/339474149913288705 (https://twitter.com/voetbalzonenl/status/339474149913288705)

Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Westerpark op mei 29, 2013, 00:36:41
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 28, 2013, 22:20:07
Het is toch niet te geloven hoe sommige passanten met tradities/logo's/wapens ed omgaan:

Belachelijk inderdaad.
Maar houd wel in het achterhoofd dat het logo door de jaren heen al meerdere malen aangepast is, dus van traditie en een 'oorspronkelijk' logo is ook niet echt sprake. Dat was de insteek van het bestuur ook, om als het ware voor de gulden middenweg te kiezen.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: SCCRulez op mei 31, 2013, 21:36:01
Promovendus in Engeland heeft zo'n 167 miljoen euro extra inkomsten door promotie; tv gelden, sponsors, seizoenkaarten etc. Wat een bedragen!  8P
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: HilversumOnTour op juni 15, 2013, 14:56:34
Hoe zat die connectie Hull City / Cambuur Leeuwarden ook alweer?
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Galdiano op juni 15, 2013, 16:01:09
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 15, 2013, 14:56:34
Hoe zat die connectie Hull City / Cambuur Leeuwarden ook alweer?

Qua bestuur niets.

Ieder jaar is er wel een groep die naar Hull gaat, en anders om ook af en toe.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: SCCRulez op juni 17, 2013, 00:25:02
Citaat van: Galdiano op juni 15, 2013, 16:01:09
Qua bestuur niets.

Ieder jaar is er wel een groep die naar Hull gaat, en anders om ook af en toe.
Leuk uitje, maar levert weinig rendement. Dan nog beter flink in topklasse scouten. Henkie maakt er wel kampioenen van!
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Clint op juni 17, 2013, 07:14:42
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 15, 2013, 14:56:34
Hoe zat die connectie Hull City / Cambuur Leeuwarden ook alweer?

Is begonnen met een oefenwedstrijd die Cambuur daar heeft gespeeld in de jaren 70. Zo is Cambuur dan ook aan Rob McDonald gekomen. Die speelde voor Hull en ging daarna naar Cambuur.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Len Cantello op augustus 14, 2013, 20:24:58
Hull City  heeft alle uitkaartjes naar Chelski in recordtempo uitverkocht. En dat voor maar 45 pond / kaartje.....
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: denistel op augustus 14, 2013, 22:29:00
oek een hele belevenis voor die lui toch
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: sunderland op augustus 14, 2013, 22:42:20
nee dat is normaal denistel.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Len Cantello op augustus 15, 2013, 13:11:48
Citaat van: sunderland op augustus 14, 2013, 22:42:20
nee dat is normaal denistel.
Da's niet normaal. Zo hoort het.
;)
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: denistel op augustus 15, 2013, 14:52:40
ik bedoel dat ze niet elk jaar in dat stadion komen en engeland is niet te vergelijken
met nederland len
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Len Cantello op augustus 15, 2013, 20:28:40
Citaat van: denistel op augustus 15, 2013, 14:52:40
ik bedoel dat ze niet elk jaar in dat stadion komen en engeland is niet te vergelijken
met nederland len
Overal is wel weer een excuus voor op te maken.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: denistel op augustus 15, 2013, 20:54:14
excuus???? wij hevve sun 5000 vasten en nou 8 a 9 .000

in engeland hevve ze 30 40 50 60 of 70 duizend is toch oek logsch
dat ze meer mee nemen naar uitwedstrijden.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Len Cantello op augustus 25, 2013, 16:11:54
Hull heeft de eerste 3 punten ook kunnen bijschrijven :y
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Clint op augustus 26, 2013, 15:35:27
Dat ging met de hakken over de sloot. Maar mooi, 3 puntjes.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Galdiano op augustus 26, 2013, 16:12:10
Zou mooi zijn als ze erin kunnen blijven!
Zeker op mijn verlanglijstje om weer eens naar Hull te gaan!  :proost
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Nightmarelwd op augustus 26, 2013, 16:19:34
Verrassing van het weekend was toch wel de 3-2 winst van Cardiff op Man City.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Clint op augustus 27, 2013, 14:34:46
En ook nog wel terecht. Vind het trouwens een vreemde zaak dat ze bij Cardiff nu (zal wel met die Maleisiër te maken hebben) in een keer in het rood spelen. Die blauwe shirts vond ik veel mooier. Zal wel zo zijn: wie betaalt, die bepaalt.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Inglorious Bastard op augustus 27, 2013, 16:07:53
Dat ze in het rood spelen komt inderdaad door die Maleisiër, hij had nog veel wildere plannen zo wou hij de naam van de club veranderen in de Cardiff Red Dragons dit om beter voor de dag te komen op de Aziatische markt. Zal me niets verbazen dat dat alsnog word doorgezet.

Zo zit er nu ook zo´n nasibal bij Hull City, die werkelijk de naam van de club heeft veranderd. Hull City AFC heet per volgend seizoen Hull City Tigers. 
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Dokkumer op augustus 27, 2013, 16:25:40
En dan in de kiosken met Maleisisch vreten staan in plaats van Fish en Chips :R

Fuck modern Football..
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Len Cantello op augustus 27, 2013, 20:02:04
Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2013, 16:25:40
En dan in de kiosken met Maleisisch vreten staan in plaats van Fish en Chips :R

Fuck modern Football..
Ten eerste, als er lekkere Maleisische wijven staan te koken in die kiosken, dan hoor ik je zeker weer nergens over? Ten tweede, eensch.
:)

Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Dokkumer op augustus 27, 2013, 20:34:26
Uiteraard is dat beter te pruimen dan de gemiddelde Engelse koe die vrouw genoemd wordt.. Dus dat is dan het enige voordeel :devil
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: kgscc op augustus 27, 2013, 20:45:32
Stukje over Cardiff van vi.nl

http://www.vi.nl/nieuws/column-engels-voetbal-dwaze-plannen-van-cardiff-city.htm (http://www.vi.nl/nieuws/column-engels-voetbal-dwaze-plannen-van-cardiff-city.htm)
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Nightmarelwd op augustus 28, 2013, 10:41:27
Citaat van: clint op augustus 27, 2013, 14:34:46
En ook nog wel terecht. Vind het trouwens een vreemde zaak dat ze bij Cardiff nu (zal wel met die Maleisiër te maken hebben) in een keer in het rood spelen. Die blauwe shirts vond ik veel mooier. Zal wel zo zijn: wie betaalt, die bepaalt.

http://www.indehekken.net/news/against-modern-football/keep-cardiff-city-blue/ (http://www.indehekken.net/news/against-modern-football/keep-cardiff-city-blue/)
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Clint op augustus 28, 2013, 11:04:34
Tja......niet best. ;(
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: sunderland op oktober 27, 2013, 21:23:12
Sunderland-Newcastle 2-1. :thumbsup
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: HilversumOnTour op oktober 28, 2013, 09:21:05
Citaat van: sunderland op oktober 27, 2013, 21:23:12
Sunderland-Newcastle 2-1. :thumbsup

Je naam doet al iets vermoeden, maar Sunderland is jouw cluppie in Engeland? Ben vorig jaar bij Sunderland - Man UTD geweest, wat een bizarre kroeg zit daar naast het stadion  :D
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: misideoldskool op oktober 28, 2013, 10:14:30
Een mackem :R..2e seizoenshelft weer naar een echte club in Engeland :thumbsup!
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: HilversumOnTour op oktober 28, 2013, 11:02:02
Citaat van: misideoldskool op oktober 28, 2013, 10:14:30
Een mackem :R..2e seizoenshelft weer naar een echte club in Engeland :thumbsup!

Haha Stadium of Shite  ;)
Naar welke club ga je?
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: misideoldskool op oktober 28, 2013, 12:14:55
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op oktober 28, 2013, 11:02:02
Haha Stadium of Shite  ;)
Naar welke club ga je?
Haha lijkt me duidelijk Newcastle echt een slapende gigant! Zal de 6x worden sinds 2009 helemaal top daar!
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: sunderland op oktober 31, 2013, 21:56:44
Hoe heet het stadion van Newcastle nu eigenlijk? Een club die de naam van hun stadion verkoopt  :rodekaart
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: misideoldskool op november 02, 2013, 14:12:58
 :O hoe dan ook... Geordies :thumbsup en Mackems  :R.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 25, 2013, 17:05:26
http://www.indehekken.net/news/against-modern-football/city-till-we-die/ (http://www.indehekken.net/news/against-modern-football/city-till-we-die/)
Titel: Engelse Premier League
Bericht door: Leovardia op november 25, 2013, 21:54:07
West Brom - Villa oek een lekker potsje hoor. The Midlands derby op fox 4


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Len Cantello op december 03, 2013, 06:36:06
http://www.citytillwedie.com/


Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Cambuur058 op december 04, 2013, 21:40:45
jezus suarez
1e helft voorbij en 3-0 liverpool, 3x suarez, 2 wereld goals
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Cambuur058 op december 08, 2013, 18:08:26
wat is het niveau en tempo toch akelig hoog bij Arsenal - Everton
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: papier op januari 05, 2014, 15:40:19
Citaat van: Len Cantello op december 03, 2013, 06:36:06
http://www.citytillwedie.com/

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 25, 2013, 17:05:26
http://www.indehekken.net/news/against-modern-football/city-till-we-die/ (http://www.indehekken.net/news/against-modern-football/city-till-we-die/)

Ook al geliked? Waardeloze bende natuurlijk, net als bij Cardiff.
https://www.facebook.com/NoToHullTigers
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 01, 2014, 15:24:20
Beetje aan het genieten voor de tv Sunderland?  :proost :proost
Titel: Engelse Premier League
Bericht door: Leovardia op februari 01, 2014, 15:41:41

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 01, 2014, 15:24:20
Beetje aan het genieten voor de tv Sunderland?  :proost :proost

Machtige pot he. Ha'way the lads


Sent from my iPhone using Tapatalk
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: sunderland op februari 01, 2014, 17:04:09
 :proost
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 01, 2014, 15:24:20
Beetje aan het genieten voor de tv Sunderland?  :proost :proost
:proost :proost :proost :proost :proost :proost :proost :proost :proost :proost
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: sunderland op februari 01, 2014, 17:05:26
uit de dood herrezen .nu 12e .Onvoorstelbaar
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Cambuur058 op februari 08, 2014, 14:24:59
Oeioeioei Liverpool - Arsenal...... 4-0  :zucht
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: marrumer op februari 08, 2014, 14:34:52
Citaat van: Cambuur058 op februari 08, 2014, 14:24:59
Oeioeioei Liverpool - Arsenal...... 4-0  :zucht
na 20 minuten al  :_schater hoe is dat toch mogelijk tegen de koploper  :?
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Cambuur058 op februari 08, 2014, 15:00:53
Citaat van: marrumer op februari 08, 2014, 14:34:52
na 20 minuten al  :_schater hoe is dat toch mogelijk tegen de koploper  :?
5-0.. hoe diep kan je zinken arsenal, word 9-0 op dit schema  :zucht :zucht ???
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Bernardo op februari 08, 2014, 15:39:38
Hehe, mooi.  :proost
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: John Hiatt op februari 08, 2014, 15:53:55
Galavoorstelling van Liverpool! Grappig om te zien dat sommige spelers bij zo'n voorsprong Lukoki trekjes krijgen...
Titel: Engelse Premier League
Bericht door: Leovardia op februari 08, 2014, 15:55:54

Citaat van: John Hiatt op februari 08, 2014, 15:53:55
Galavoorstelling van Liverpool! Grappig om te zien dat sommige spelers bij zo'n voorsprong Lukoki trekjes krijgen...

Haha inderdaad. Altijd jammer. Zo'n tweede helft valt dan snel tegen. Zou mooi zijn als ze doorbeuken naar 8 of 9-0.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: EastSide058 op maart 16, 2014, 17:34:09
Gaat niet zo goed daar bij manchester united.

MUFC 0-3 Liverpool

'Moyes get out'
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 18, 2014, 00:14:19
In de hekken:

Zojuist komt het bericht door dat het ledencomité van de Engelse voetbalbond (FA) de voorgenomen naamswijziging die Assem Allem voor Hull City voor ogen had heeft afgewezen. De beslissing zou volgens The Football Supporters Federation (FSF) een direct gevolg zijn van de prachtige supporterscampagne 'City Till We Die'. Helemaal definitief is de beslissing nog niet, maar het heeft er alle schijn van dat de FA Council akkoord zal gaan met het advies van de leden.

Allam, die mensen die het niet met hem eens zijn gewoon ijskoud dood wenst krijgt nu dus de deksel heerlijk op zijn neus en het is maar de vraag of zijn ego deze klap kan verwerken. Eerder gaf de Egyptische dictator al aan dat hij de prijzen van seizoenkaarten met 50% zou verhogen als de naamswijziging niet door zou gaan, dus we denken zomaar dat de strijd nog niet helemaal gestreden is.

Voorzitter Kevin Miles van de FSF laat weten dat andere clubeigenaren bij deze gewaarschuwd zijn: "Het besluit van de FA laat zien dat ingrijpende beslissingen over de clubidentiteit niet genomen kunnen worden door de steun van de supporters."

Dikke vinger voor Assem Allam dus!
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Clint op maart 18, 2014, 07:11:28
Je ziet dus wel weer: buiten de deur houden deze misbaksels. Bij Cardiff City ook gezeik nog steeds over de kleuren van het shirt die die Aziaat heeft veranderd van blauw in rood.

Snap overigens niet waarom Hull in zee is gegaan met zo'n mafklapper. Het lliep en loopt in de competitie redelijk (in de FA Cup zelfs zeer goed) en met een bonus van meer dan 100 miljoen (bij de promotie vorige seizoen) zal het financieel toch ook wel redelijk behoren te gaan.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: gobo op maart 18, 2014, 11:42:39

Hull City mag naam waarschijnlijk niet veranderen
HULL TIGERS
Hull City mag naam waarschijnlijk niet veranderen
Gepubliceerd: 18 maart 2014 08:10 | Laatst gewijzigd: 18 maart 2014 09:05

Hull City mag zijn naam niet veranderen in Hull Tigers. Dat is het advies dat de FA krijgt van zijn eigen ledenraad.

Het is de verwachting dat het bestuur van de Engelse voetbalbond het advies opvolgt, zo meldt de BBC.

Eigenaar Assem Allam wil de 110 jaar oude naam van de club veranderen voor een betere internationale uitstraling. De supporters van Hull City voeren al maanden campagne tegen het plan.

"De ledenraad doet een unanieme aanbeveling om het voorstel om de naam van Hull City te veranderen in Hull Tigers te weigeren", meldt de FA. "Op 9 april zal het bestuur hierover stemmen."

Allam heeft gedreigd op te stappen als hij zijn zin niet krijgt. Onder het bewind van de Egyptenaar promoveerde Hull City afgelopen seizoen naar de Premier League, waarin het momenteel de dertiende plaats bezet.

Door: NU.nl
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 19, 2014, 18:52:00
OPROEP: Stuur je sjaal op!
19 maart 2014 |  door Pitchhitter  |  Actueel

Over precies vier weken is het alweer 25 jaar geleden dat zich in het Hillsborough stadion in Sheffield een groot drama afspeelde. Tijdens de halve finale van de FA Cup tussen Liverpool en Nottingham Forest vonden precies 96 mensen hun dood. 96 supporters, waaronder kinderen van tien jaar oud, werden verdrukt en zouden nooit meer bij hun geliefden terugkeren. 15 april 1989 werd daarmee een van de zwartste dagen van de geschiedenis van het Engelse voetbal, en van Liverpool in het bijzonder.

Het Hillsborough Memorial bij Anfield Road is iedere twee weken dan ook de meest bezochte plek van Liverpool. Duizenden Liverpudlians, maar ook fans van andere voetbalclubs, brengen iedere keer weer een ode aan al die Liverpool-supporters die in Sheffield hun laatste adem uitbliezen. Enerverend is het, iedere keer weer, hoe massaal het herdenkingsbeeld wordt bezocht en aangekleed met bloemen, kaarsjes, vlaggen en sjaals.

Liverpool Hillsborough

Omdat de ramp in Sheffield volgende maand precies 25 jaar geleden plaatsvond, heeft Liverpool nu iets veel groters in gedachten om de overledenen te eren. De club roept mensen van over de hele wereld op om sjaals op te sturen richting Anfield Road, waarmee op 15 april op het veld het cijfer '96′ zal worden neergelegd om de achtergebleven familieleden nog maar eens te laten zien dat zij nooit alleen zullen zijn.

Vanuit In de Hekken kunnen we dit natuurlijk niet aan ons voorbij laten gaan en daarom willen we heel voetbalminnend Nederland en België via deze weg oproepen mee te doen aan deze actie. Stuur ruim voor 8 april je sjaal naar onderstaand adres en weet zeker dat-ie onderdeel wordt van de actie.

Hillsborough Scarves
20 Chapel Street, Liverpool
L3 9AG

Opdat wij nooit vergeten!
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Clint op maart 20, 2014, 07:35:48
Goeie actie. Denk dat dat heel wat gaat opleveren.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: marrumer op maart 22, 2014, 14:34:18
poeh... chelsea - arsenal staat 4-0 bij rust en arsenal is ook nog met 10 man. maar voor die rode kaart stond het ook al 2-0.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: marrumer op maart 22, 2014, 15:36:55
eindstand is zelfs 6-0 bij chelsea - arsenal.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Dokkumer op maart 22, 2014, 15:45:41
Grappig, veel mensen zijn AMF maar kijken wel Premier League... Voor een groot deel bestaande uit clubs die het beleid voeren wat wij verfoeien :_schater
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Clint op maart 24, 2014, 07:17:39
Op een gegeven moment wil je toch naar het mooiste en leukste voetbal kijken (buiten Leeuwarden dan), en dan kom je toch in Engeland terecht.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 06, 2014, 00:29:25
Zelfs in Engeland gaat t mis ;(

Norwich City-supporters klapperen ook al met die kutklappers zoals AZ :X
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Dokkumer op april 06, 2014, 08:38:20
Citaat van: clint op maart 24, 2014, 07:17:39
Op een gegeven moment wil je toch naar het mooiste en leukste voetbal kijken (buiten Leeuwarden dan), en dan kom je toch in Engeland terecht.
Lions is ook leuk en mooi voetbal :devil
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Treb op april 06, 2014, 08:57:49
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 06, 2014, 00:29:25
Zelfs in Engeland gaat t mis ;(

Norwich City-supporters klapperen ook al met die kutklappers zoals AZ :X

Ik zag het ja.  ;(
Ik heb grote sympathie voor Norwich dit seizoen, dat is alweer aardig gedaald nu.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: pvanbuijtene op april 06, 2014, 18:55:44
Volg week!!!!

Liverpool - manchester city!

Ik kijk er naar uit..
Hoop echt dat liverpool wint en kampioen word!!
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Clint op april 07, 2014, 07:14:59
Mag van mij ook wel. Gun het De Raaf ook wel. Die jongen wacht er al zo lang op. 8)
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Whoestemen op april 07, 2014, 11:15:24
City Till I Die
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Galdiano op april 07, 2014, 11:25:06
Citaat van: Whoestemen op april 07, 2014, 11:15:24
City Till I Die

Welke?

Enige club die ik redelijk volg is Hull City
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 07, 2014, 20:17:33
Seizoenkaarthouders Hull City stemmen voor naamsverandering
Maandag, 7 april 2014 om 19:49

Assem Allam is sinds december 2010 de clubeigenaar van Hull City en is van plan om de clubnaam te veranderen in Hull Tigers, omdat City volgens hem 'nietszeggend' en 'te gewoon' is. Supporters kwamen direct in opstand, maar er blijken ook heel wat fans te zijn die een naamsverandering geen slecht plan vinden, zo blijkt uit een stemming.
/

De 15.033 seizoenkaarthouders van Hull konden laten weten of zij voor of tegen een naamsverandering zijn. In totaal brachten 5.874 fans hun stem uit en een kleine meerderheid (2.565 fans) koos voor de optie 'Ja voor Hull Tigers, met de familie Allam aan het roer van de club'. 2.517 fans kozen voor de optie 'Nee tegen Hull Tigers', het restant (792 fans) koos voor de optie 'Het maakt mij niet uit, ik blijf de club toch wel steunen'.

De 74-jarige Allam heeft al aangekondigd dat hij zal vertrekken als de clubnaam niet wordt veranderd en blijkbaar zijn er nog heel wat seizoenkaarthouders die willen dat de Egyptische zakenman bij de club blijft: ook al betekent dat een naamsverandering. Hull City werd in 1904 opgericht en staat momenteel keurig twaalfde in de Premier League.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Clint op april 08, 2014, 07:41:28
Triest. Wie betaalt, bepaalt.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Len Cantello op april 08, 2014, 12:38:23
Citaat van: Clint op april 08, 2014, 07:41:28
Triest. Wie betaalt, bepaalt.
Die gast is niet goed bij z'n hoofd. Snap ook niet dat er een nipte meerderheid voor die naamsverandering kan zijn. Ruikt naar fraude. 
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: gobo op april 08, 2014, 15:34:33
Zat vanochtend nog even de samenvattingen van het Engelse voetbal te kijken op FOX. Het valt op dat in Engeland lang niet meer alle stadions gevuld zijn. Southampton, Aston villa, Manchester city en meer clubs hebben erg veel lege plekken op hun tribunes.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Clint op april 09, 2014, 07:41:03
Klopt. Daarentegen zitten in verhouding in the Championship de stadions over het algemeen wel aardig vol. Zoals het nu staat volgend seizoen Leicester City en Burnley naar de Premier League. En nota bene Millwall staat op degraderen.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: John Hiatt op april 09, 2014, 07:52:58
Citaat van: Clint op april 09, 2014, 07:41:03
Klopt. Daarentegen zitten in verhouding in the Championship de stadions over het algemeen wel aardig vol. Zoals het nu staat volgend seizoen Leicester City en Burnley naar de Premier League. En nota bene Millwall staat op degraderen.

Ook daar zit het lang niet overal vol. Recessie heeft grote invloed op de kaartverkoop.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Clint op april 09, 2014, 08:06:19
Ik zei daarom ook 'in verhouding'. Bournemouth (om maar een voorbeeld te noemen) zit altijd vol. Middenmootje. Yeovil (onderaan) ook aardig druk daar altijd. En zo zijn er nog wel een aantal.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Whoestemen op april 09, 2014, 11:52:58
Citaat van: Clint op april 09, 2014, 08:06:19
Ik zei daarom ook 'in verhouding'. Bournemouth (om maar een voorbeeld te noemen) zit altijd vol. Middenmootje. Yeovil (onderaan) ook aardig druk daar altijd. En zo zijn er nog wel een aantal.

Heeft ook te maken met identiteit. Veel Engelse clubs gaan de verkeerde kant op. Hull bijvoorbeeld lijkt te zwichten voor het dreigement: anders trek ik de stekker eruit! Tsja, wat doe je dan? Die stemming gaat daarin ook net echt over de naamsverandering. Totale afhankelijkheid is gewoon slecht, zie Vitesse.

Sfeer wordt ook vaak minder, ik heb een zwak voor City sinds mid jaren 90. Een prachtige stadclub met heerlijk zeikende supporters. Altijd de potentie gehad, maar nooit gered. Dat geeft karakter. Op lagere niveaus prachtige sfeer. Manchester City heeft ook een prachtige historie. Nu is de club wereldwijd 'in de markt gezet'. Fanclubs in Azië (ook door de eerder eigenaar) en de rest van de wereld. Perfecte social media en andere zaken, maar de sfeer wordt wel minder. Dan is de vraag natuurlijk of je uiteindelijk een 'Wiekens in je centrum wilt of een 'Kompany'. Wil je het laatste dan is het commerciële de (bijna) enige optie. De tijd met Wiekens was prachtig. Nu merk je pas weer dat het leeft als de derby op het programma staat. Toeristen in je stadion helpt nooit. Pas over een jaar of 10 a 20 gaan we zien of de premier league ooit weer van de lokale supporters wordt of dat alles een speeltje is geworden voor eigenaren.

Hoe dan ook :
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: TM op april 09, 2014, 11:58:03
Citaat van: John Hiatt op april 09, 2014, 07:52:58
Ook daar zit het lang niet overal vol. Recessie heeft grote invloed op de kaartverkoop.

Niet alleen de recessie heeft er invloed op. Ook de enorme kaartprijzen die tegenwoordig gevraagd worden in de PL zijn belachelijk en houden veel mensen tegen. Ik ga over twee weken naar een kleine week Bournemouth. Wedstrijd van Bournemouth (championship), Portsmouth(second division) en Yeovil(championshion) bezoeken. Ik ben benieuwd hoe de sfeer daar is.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Whoestemen op april 09, 2014, 12:00:43
We never win at home
and we never win away
We lost last week
and we lost today
We don't give a fuck
'Cos we're all pissed up
MCFC OK
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: CJ058 op april 09, 2014, 12:14:06
Citaat van: Whoestemen op april 09, 2014, 12:00:43
We never win at home
and we never win away
We lost last week
and we lost today
We don't give a fuck
'Cos we're all pissed up
MCFC OK
U wordt bedankt voor de bijdrage, tot ziens  :rodekaart
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 10, 2014, 00:34:11
Citaat van: TM op april 09, 2014, 11:58:03
Niet alleen de recessie heeft er invloed op. Ook de enorme kaartprijzen die tegenwoordig gevraagd worden in de PL zijn belachelijk en houden veel mensen tegen. Ik ga over twee weken naar een kleine week Bournemouth. Wedstrijd van Bournemouth (championship), Portsmouth(second division) en Yeovil(championshion) bezoeken. Ik ben benieuwd hoe de sfeer daar is.

Verslag aub! Ik ben erg benieuwd naar Bournemouth. Regelmatig kijk ik naar The Football League Show en dit clubje valt me vaak op.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 10, 2014, 00:34:50
Update 9 april 16.17 uur -
FA verbiedt naamswijziging Hull City en beëindigt discussie
Hull City gaat onder dezelfde naam verder. Clubeigenaar Assem Allam wilde de 'City' vervangen door 'Tigers', maar de adviesraad van de Engelse voetbalbond (FA) stemde woensdag tegen. 63.5 procent van de stemmers vindt dat Hull City, dat als bijnaam the Tigers draagt, onder dezelfde naam verder moet gaan. Daarmee is de discussie over de naamswijziging voorlopig ten einde.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Len Cantello op april 10, 2014, 06:17:13
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 10, 2014, 00:34:50
Update 9 april 16.17 uur -
FA verbiedt naamswijziging Hull City en beëindigt discussie
Hull City gaat onder dezelfde naam verder. Clubeigenaar Assem Allam wilde de 'City' vervangen door 'Tigers', maar de adviesraad van de Engelse voetbalbond (FA) stemde woensdag tegen. 63.5 procent van de stemmers vindt dat Hull City, dat als bijnaam the Tigers draagt, onder dezelfde naam verder moet gaan. Daarmee is de discussie over de naamswijziging voorlopig ten einde.
:thumbsup
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Whoestemen op april 13, 2014, 22:01:10
Liverpool gefeliciteerd.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: SCCornjum op april 15, 2014, 20:30:15
(https://pbs.twimg.com/media/BlR8BJgIAAAYtCi.jpg:large)
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Cambuur058 op april 22, 2014, 09:33:58
David Moyes ontslagen bij ManU

schandalig beleid
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: dizzhead op april 22, 2014, 09:48:29
Citaat van: Cambuur058 op april 22, 2014, 09:33:58
David Moyes ontslagen bij ManU

schandalig beleid

Als je als trainer niks laat zien en de selectie is ook nog eens niet echt te spreken over je trainingsmethode, dan moet je gewoon weg. Daar is geen beleid op te voeren.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: TM op april 25, 2014, 02:06:54
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 10, 2014, 00:34:11
Verslag aub! Ik ben erg benieuwd naar Bournemouth. Regelmatig kijk ik naar The Football League Show en dit clubje valt me vaak op.

Had je graag een verslag gegeven Holwerd, maar moest helaas deze wedstrijd missen door een erg lange vertraging met het vliegtuig. We zouden rond 10 uur NL tijd vliegen, maar dat werd pas 17:15 NL tijd waardoor we de wedstrijd op goede vrijdag gemist hebben. Gelukkig wel Portsmouth bezocht. Wat een geweldig stadion en wat een geweldige voetbalsfeer hangt daar. Puur en puur voetbal.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 25, 2014, 18:52:48
Ai, balen van Bournemouth.. Maar Pompey maakte veel goed dus.
Wat zijn die ver afgezakt. Maar 10 punten voor op degradatie naar non-league football! Weet je in ieder geval zeker dat je tussen de échte fans zat ;)
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Whoestemen op april 27, 2014, 17:08:33
Zie je toch dat Liverpool er blijkbaar nog niet klaar voor is. Manchester City gaat het hopelijk gewoon weer doen.

In 1963 when we fell to Division Two
The Stretford End cried out aloud
'It's the end for you Sky Blue'
Joe Mercer came
We played the game
We went to Rotherham
And won 1 0
And we were back into Division One
We've won the League we've won the Cup
We've been to Europe too
And when we win the League again
We'll sing this song to you
City City City City City
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 28, 2014, 00:53:47
Citaat van: Whoestemen op april 27, 2014, 17:08:33
Zie je toch dat Liverpool er blijkbaar nog niet klaar voor is. Manchester City gaat het hopelijk gewoon weer doen.

In 1963 when we fell to Division Two

Toen was t (waarschijnlijk, want voor mijn tijd :insane ) nog een mooi puur Engels clubje. Had daar lekker blijven ballen, opboksend tegen de stadsgenoot en eeuwige rivaal. Maar dat geld voor veel Engelse clubs...

Ik gun het Gerrard en ik denk met mij de halve wereld.
Kan maar zo snel 1 minpunt verzinnen van Liverpool en dat is Schwalbarez :R



Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: sunderland op mei 07, 2014, 21:32:48
de houdini act is bij gepleegd |:)
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Clint op mei 08, 2014, 07:17:43
Echt knap. Een aantal weken terug nog stijf onderaan.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Dokkumer op mei 08, 2014, 07:55:40
Citaat van: sunderland op mei 07, 2014, 21:32:48
de houdini act is bij gepleegd |:)
Bijzonder knap.. Ook een paar hele moeilijke wedstrijden gewoon gewonnen!
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: HilversumOnTour op mei 08, 2014, 11:24:01
Citaat van: sunderland op mei 07, 2014, 21:32:48
de houdini act is bij gepleegd |:)

Gisteren MotD gekeken, chapeau! Volgend jaar maar weer een mooi reisje die kant op met de boot  |:)
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: gobo op augustus 12, 2014, 08:25:02

Manchester United weert iPads uit stadion
BRIEF AAN FANS
Manchester United weert iPads uit stadion
Gepubliceerd: 12 augustus 2014 07:53 | Laatst gewijzigd: 12 augustus 2014 08:02

Supporters van Manchester United mogen dit seizoen geen iPads, laptops of andere devices die groter zijn dan 150 millimeter bij 100 millimeter meenemen naar thuiswedstrijden.

Dat heeft de clubleiding van de topclub in een brief laten weten aan de seizoenkaarthouders.

United zou vrezen dat supporters grote delen van de wedstrijd opnemen met bijvoorbeeld een iPad en deze beelden verspreiden via internet. Ook kunnen deze mensen het zicht van andere supporters belemmeren.

De beslissing van United is niet uniek: in 2010 waren iPads taboe voor bezoekers van thuisduels van de New York Yankees. De honkbalclub kwam in 2012 terug op dit besluit.

Manchester United werkt dinsdagavond de laatste wedstrijd in de voorbereiding af. Op Old Trafford is Valencia de tegenstander voor de ploeg van manager Louis van Gaal.

Door: NU.nl

Beeld: ANP
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Dokkumer op augustus 12, 2014, 11:04:28
Fuck het moderne voetbal! Stel je voor dat ze 3 pond mislopen :R
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: CJ058 op augustus 12, 2014, 11:27:27
Of fuck de moderne fans, welke idioot neemt er een ipad mee  :?
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Bernardo op augustus 12, 2014, 11:28:25
Wat moet je ook met een ipad bij het voetbal. :|
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Dokkumer op augustus 12, 2014, 11:35:45
Citaat van: CJ058 op augustus 12, 2014, 11:27:27
Of fuck de moderne fans, welke idioot neemt er een ipad mee  :?
Voor de sfeerfilmpjes?  Want daar willen we dan wel weer van genieten. EN met zo'n telefoon met draaischijf gaat dat nogal moeilijk :devil
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: jeff op augustus 12, 2014, 16:13:04
Citaat van: Dokkumer op augustus 12, 2014, 11:35:45
Voor de sfeerfilmpjes?  Want daar willen we dan wel weer van genieten. EN met zo'n telefoon met draaischijf gaat dat nogal moeilijk :devil
lang leve een go-pro. Ruppert een helm op met zo'n ding er op :_schater
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Eewal op augustus 12, 2014, 17:10:01
Citaat van: Dokkumer op augustus 12, 2014, 11:04:28
Fuck het moderne voetbal! Stel je voor dat ze 3 pond mislopen :R

een sjaaltje, 50 pond en een kaartje lijkt me meer dan voldoende om bij je te hebben bij een wedstrijd. fuck idd het moderne voetbal, wegwezen met die Ipads! prima regel dus lijkt me :)
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Dokkumer op augustus 23, 2014, 18:44:46
Citaat van: Eewal op augustus 12, 2014, 17:10:01
een sjaaltje, 50 pond en een kaartje lijkt me meer dan voldoende om bij je te hebben bij een wedstrijd. fuck idd het moderne voetbal, wegwezen met die Ipads! prima regel dus lijkt me :)
Voor Cambuur geldt dan, een sjaaltje, 50 biermunten en je (s)kaart? :P
I-pads zelf hoeven wat mij betreft ook niet, alleen de reden hiervan is in mijn ogen gewoon te zielig voor woorden.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 21, 2014, 16:26:35
Sunderland AFC |:)

Voor het 3e jaar op rij de uitwedstrijd bij Newcastle gewonnen :proost
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: sunderland op december 21, 2014, 16:42:51
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 21, 2014, 16:26:35
Sunderland AFC |:)

Voor het 3e jaar op rij de uitwedstrijd bij Newcastle gewonnen :proost
mooi ,gekkenhuis daar in 2e ring
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Lore op december 21, 2014, 20:11:52
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 21, 2014, 16:26:35
Sunderland AFC |:)

Voor het 3e jaar op rij de uitwedstrijd bij Newcastle gewonnen :proost

Ik was erg toevallig het jaar ervoor. 5 - 1 volgens mij. Fantastisch wedstrijd, volgend weekend morgen wij naar Newcastle - everton
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 21, 2014, 20:30:43
Citaat van: Lore op december 21, 2014, 20:11:52
volgend weekend morgen wij naar Newcastle - everton

Met het bootje?
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Lore op december 21, 2014, 23:12:01
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 21, 2014, 20:30:43
Met het bootje?

Zeker, ben nu al langzaam aan het wennen aan de alcoholconsumptie
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 21, 2014, 23:46:11
Citaat van: Lore op december 21, 2014, 23:12:01
Zeker, ben nu al langzaam aan het wennen aan de alcoholconsumptie

Zo, zo, weekje indrinken, niet slecht  :proost :proost :proost :y
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Lore op december 22, 2014, 10:24:44
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 21, 2014, 23:46:11
Zo, zo, weekje indrinken, niet slecht  :proost :proost :proost :y

Ik bouw het langzaam op! Ik ben niet zoveel gewend!
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Galdiano op december 22, 2014, 10:30:56
Citaat van: Lore op december 21, 2014, 20:11:52
volgend weekend morgen wij naar Newcastle - everton

Ik kan je gerust zeggen, dat ik jaloers ben! Die paar weken dat ik Cambuur moet missen zijn altijd vreselijk.
Beetje afleiding zou niet verkeerd zijn.  :proost
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Lore op december 22, 2014, 10:54:13
Citaat van: Galdiano op december 22, 2014, 10:30:56
Ik kan je gerust zeggen, dat ik jaloers ben! Die paar weken dat ik Cambuur moet missen zijn altijd vreselijk.
Beetje afleiding zou niet verkeerd zijn.  :proost

Dat was eigenlijk ook ons idee. En tussen kerst en oud- en nieuw past prima.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 22, 2014, 11:45:11
Citaat van: Lore op december 22, 2014, 10:24:44
Ik bouw het langzaam op! Ik ben niet zoveel gewend!

RESPECT, dit is de beste smoes om onbeperkt in de vakantie te zuipen: ik ben het niet meer gewend :_schater :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Len Cantello op december 22, 2014, 11:47:39
Citaat van: Lore op december 21, 2014, 23:12:01
Zeker, ben nu al langzaam aan het wennen aan de alcoholconsumptie
Heb je nog tips nodig?  :grolsch
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: michello op december 22, 2014, 11:59:23
Citaat van: Lore op december 21, 2014, 20:11:52
volgend weekend morgen wij naar Newcastle - everton

Wij gaan komend  weekend richting Londen:

Vrijdag: Crystal Palace - Southampton
Zondag: West Ham - Arsenal

:proost
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Galdiano op december 22, 2014, 12:06:50
Citaat van: Len Cantello op december 22, 2014, 11:47:39
Heb je nog tips nodig?  :grolsch

Heb jij die überhaupt nodig?  :D
Als je gaat kijken naar de "cambiertours groep" is een ieder hier op dit forum een rookie.
één keer met de cambiertours meegeweest naar Emmen of Veendam (ik weet het al niet eens meer :proost) Ik heb het geweten  :_schater
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Lore op december 22, 2014, 12:07:58
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 22, 2014, 11:45:11
RESPECT, dit is de beste smoes om onbeperkt in de vakantie te zuipen: ik ben het niet meer gewend :_schater :_schater :_schater :_schater

Yep, heb er ook nog bij gezegd tegen de vriendin dat zij beter met de kleine thuis kon blijven, omdat ik niet zo goed tegen drank kan. Was zij het helemaal mee eens!

Citaat van: Len Cantello op december 22, 2014, 11:47:39
Heb je nog tips nodig?  :grolsch

Nou, ik heb begrepen dat "dronken zijn" onderdeel is van de Noord Engelse traditie als Zwarte Piet onderdeel is van de Nederlandse. Dus moet goed komen!

Citaat van: michello op december 22, 2014, 11:59:23
Wij gaan komend  weekend richting Londen:

Vrijdag: Crystal Palace - Southampton
Zondag: West Ham - Arsenal

:proost

Beide Oost-London. Ik had in 2007 een seizoenkaart bij West Ham. Echt super mooie club en het een na laatste seizoen in het huidige stadion, daarna ga ze naar Stratford. Over het verhuizen van een stadion gesproken. Die gaan gewoon naar een volledig nieuwe wijk.

Heel veel plezier en keep blowing bubbles!
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: HilversumOnTour op december 22, 2014, 12:14:06
Citaat van: michello op december 22, 2014, 11:59:23
Wij gaan komend  weekend richting Londen:

Vrijdag: Crystal Palace - Southampton
Zondag: West Ham - Arsenal

:proost

Lekker vooruitzicht! 2x bij WHU geweest, top stadion, dito club!  |:)
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: michello op december 22, 2014, 12:34:56
Klopt! En doen het nog goed ook! Gaat een mooi weekend worden.. Als er nog gezellige supporters pubs/cafe's in de buurt stadions zitten.. Tips zijn welkom  :proost
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Lore op december 22, 2014, 12:52:55
Citaat van: michello op december 22, 2014, 12:34:56
Klopt! En doen het nog goed ook! Gaat een mooi weekend worden.. Als er nog gezellige supporters pubs/cafe's in de buurt stadions zitten.. Tips zijn welkom  :proost

Nou, de supporterskroeg zit op de hoek van Green Street en Barking Road. Kan je niet missen, want is echt stamp en stamp vol.

Wat ook echt heel gaaf is, maar weet niet of je daar tijd voor hebt, is om 's avonds naar de Dogtrack te gaan in Romford of Catford. Daar komen eigenlijk geen toeristen meer en zit je in de echte Engelse volkswijken.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: TM op december 22, 2014, 13:01:22
Citaat van: michello op december 22, 2014, 11:59:23
Wij gaan komend  weekend richting Londen:

Vrijdag: Crystal Palace - Southampton
Zondag: West Ham - Arsenal

:proost

Als we dan toch onze engelse tripjes gaan aankondigen. Wij gaan aankomend weekend ook naar London, maar dan naar het PDC Wolrd Championship of Darts! We hebben kaarten voor as zondagavond! :proost :proost :proost

Victoria Tavern (west ham pub) in Paistow is ook een aanrader, vooral na de match
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Galdiano op december 22, 2014, 13:04:46
Citaat van: TM op december 22, 2014, 13:01:22
Als we dan toch onze engelse tripjes gaan aankondigen. Wij gaan aankomend weekend ook naar London, maar dan naar het PDC Wolrd Championship of Darts! We hebben kaarten voor as zondagavond! :proost :proost :proost

Victoria Tavern (west ham pub) in Paistow is ook een aanrader, vooral na de match

Hebben jullie btw geen tijd voor een wedstrijdje ergens?
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: TM op december 22, 2014, 13:06:34
Citaat van: Galdiano op december 22, 2014, 13:04:46
Hebben jullie btw geen tijd voor een wedstrijdje ergens?

Zou kunnen, maar 3 uur match en dan om 6 uur in Alaxandra Palace te zijn is niet te doen. 12 uur match zou kunnen (Spurs - Man United) maar die kaartjes waren vanaf 80 euro. Dat is een beetje te veel van het goede.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: NRG op december 22, 2014, 13:07:31
Afgelopen weekend weer een tripje naar London gemaakt. Blijft voor mij toch de voetbalhoofdstad van de wereld.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Lore op december 22, 2014, 13:14:05
Citaat van: TM op december 22, 2014, 13:06:34
Zou kunnen, maar 3 uur match en dan om 6 uur in Alaxandra Palace te zijn is niet te doen. 12 uur match zou kunnen (Spurs - Man United) maar die kaartjes waren vanaf 80 euro. Dat is een beetje te veel van het goede.

Weet niet hoe duur die kaarten zijn, maar ik probeerde nog wel eens in het uitvak terecht te komen. Over het algemeen makkelijk om aan kaarten te komen en ook wat goedkoper.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: TM op december 22, 2014, 13:23:49
Citaat van: Lore op december 22, 2014, 13:14:05
Weet niet hoe duur die kaarten zijn, maar ik probeerde nog wel eens in het uitvak terecht te komen. Over het algemeen makkelijk om aan kaarten te komen en ook wat goedkoper.

Iets goedkoper inderdaad. Rond de 60 euro pp. Maar uitvak Man United vaak aardig snel uitverkocht helaas.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Lore op december 22, 2014, 13:33:32
Citaat van: TM op december 22, 2014, 13:23:49
Iets goedkoper inderdaad. Rond de 60 euro pp. Maar uitvak Man United vaak aardig snel uitverkocht helaas.

Dat zal inderdaad wel. Ik zat dan tussen Sunderland, Sheffield, Burnley, daar was het nooit een probleem
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: michello op december 22, 2014, 14:40:18
Citaat van: TM op december 22, 2014, 13:01:22
Als we dan toch onze engelse tripjes gaan aankondigen. Wij gaan aankomend weekend ook naar London, maar dan naar het PDC Wolrd Championship of Darts! We hebben kaarten voor as zondagavond! :proost :proost :proost

Victoria Tavern (west ham pub) in Paistow is ook een aanrader, vooral na de match


Wij hebben via de clubs zelf kaarten besteld. Account aanmaken betalen per creditcard en klaar. Bij elkaar 400 eurie hotel/vliegticket en 2 potjes pp.... Zijn overigens ook nog aan het kijken voor de zaterdagavondsessie WK darts...Komen dan ook 3 NL'rs in actie... via Viagogo zijn nog wel kaarten maar max 2 naast elkaar en geen idee of we die kaarten nog tijdig zullen krijgen...
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Lore op januari 07, 2015, 12:55:48
Los van de discussie of je een veroordeeld verkrachter bij je club wilt hebben. Moet je dat salaris zien, meer dan 150.000 euro in League One.

Oldham Athletic heeft de veroordeelde verkrachter Ched Evans toch een contract voorgeschoteld. Dat meldt Daily Mail. De aanvaller kan naar verluidt voor 2,5 jaar tekenen bij de Engelse League One-ploeg.




© ANP.

Volgens de Britse tabloid maken de 'Latics' morgen bekend dat ze Evans (26) hebben gestrikt. De oud-speler van Sheffield United en de nationale ploeg van Wales werd in 2012 veroordeeld tot een fikse celstraf, omdat hij een dronken vrouw zou hebben verkracht.

Tienduizenden mensen hebben petities ondertekend om te voorkomen dat Evans een nieuwe kans in de voetballerij krijgt. Het stuit hen vooral tegen de borst dat de spits nog steeds beweert dat er sprake was van wederzijdse instemming en dat hij geen berouw toont.

Diverse pogingen om een nieuwe werkgever te vinden liepen op niks uit. Het leek erop dat ook Oldham Athletic niet met Evans in zee wilde gaan, mede omdat twee belangrijke sponsors dreigden dat ze geen geld meer zouden overmaken als de club hem zou strikken.

Manager Lee Johnson zette ook al zijn vraagtekens bij de komst van Evans, maar blijkbaar heeft de club nu toch besloten om hem vast te leggen. Hij zou bij Oldham Athletic een weeksalaris van zo'n 2500 pond tegemoet kunnen zien. Dat is omgerekend ruim 3100 euro
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Cambuur058 op januari 07, 2015, 18:54:31
Is dan ook wel gelijk veruit de beste speler van de L1, als hij z'n oude niveau haalt.
er is trouwens nooit bewijs gevonden van de verkrachting, daarom korte celstraf.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: SCC-J op januari 07, 2015, 18:58:54
Citaat van: Cambuur058 op januari 07, 2015, 18:54:31
Is dan ook wel gelijk veruit de beste speler van de L1, als hij z'n oude niveau haalt.
er is trouwens nooit bewijs gevonden van de verkrachting, daarom korte celstraf.
waar is hij dan voor veroordeeld?
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Cambuur058 op januari 07, 2015, 19:17:39
Citaat van: SCC-J op januari 07, 2015, 18:58:54
waar is hij dan voor veroordeeld?
het verhaal van die vrouw is geloofd. dubieus verhaas http://www.bbc.com/news/uk-wales-17781842
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 09, 2015, 19:33:44
Megalomane clubeigenaar Cardiff City zwicht voor supporters
Vrijdag, 9 januari 2015 om 15:26

Goed nieuws voor de voetbalpuristen: Cardiff City gaat weer spelen in het blauw. De uit de Premier League gedegradeerde club werd overgenomen door de Maleisische rijkaard Vincent Tan en Tan voerde rigoureuze veranderingen door. In juni 2012 werd het traditionele blauwe shirt ingeruild voor een rood shirt, tot grote woede van de fans. De club keert echter weer terug naar het blauwe tenue.

De fans mochten stemmen over de kleur van het thuisshirt en de overgrote meerderheid gaf aan terug te willen keren naar blauw. Tan, die onlangs nog zei dat het rood zou blijven, is gezwicht voor de druk van de supporters. "Dit is een fantastische kans om de club weer opnieuw op te bouwen", zegt manager Russell Slade van the Bluebirds.

"Het is mijn taak om me te richten op het sportieve aspect, maar soms kunnen dingen zorgen voor afleiding. Het is een enorme stap voorwaarts dat we weer in het blauw gaan spelen. De eigenaar en ik hebben gepraat over het shirt en hij had weet van de situatie", aldus Slade. Cardiff City speelt zaterdag alweer in het blauw. "Ik verwacht een fantastische atmosfeer. Wij zoeken altijd naar het momentum om de vonk tot ontbranding te brengen. We willen naar de play-offs."
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Casuals-lwd op januari 09, 2015, 20:51:00
Dat is goed nieuws, Against Modern Football!
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: LWD vak 7 op mei 29, 2017, 21:52:11
Huddersfield Town promoveert als nummer 6 van het Championship naar de premier league en speelt na 45 jaar weer op het hoogste niveau en mag en passant 200 miljoen bijschrijven
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Bankzitter op mei 29, 2017, 22:21:46
Ach , wij krijgen 50.000 voor en Bronzen Stier , ook mooi. :P
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Dokkumer op mei 29, 2017, 22:47:26
Citaat van: LWD vak 7 op mei 29, 2017, 21:52:11
Huddersfield Town promoveert als nummer 6 van het Championship naar de premier league en speelt na 45 jaar weer op het hoogste niveau en mag en passant 200 miljoen bijschrijven
Twee penalties die Reading gewoon 97,5 miljoen per stuk kosten. Mogen we met terugwerkende kracht dat voor elke penalty van Bakker vangen? :_schater
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Lore op mei 30, 2017, 11:45:04
Citaat van: Dokkumer op mei 29, 2017, 22:47:26
Twee penalties die Reading gewoon 97,5 miljoen per stuk kosten. Mogen we met terugwerkende kracht dat voor elke penalty van Bakker vangen? :_schater


Zouden ze dat inhouden op het salaris van degene die hem gemist hebben?
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: michello op mei 24, 2026, 19:54:54
Sunderland, van harte man. Wat een prestatie! Gelijk Europa in na de promotie.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Inferno-058 op mei 24, 2026, 22:15:14
Jammer het grote West Ham eruit. Hull City dan weer terug, dat is wel weer mooi
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: waldkip op mei 24, 2026, 22:50:21
Citaat van: Inferno-058 op mei 24, 2026, 22:15:14
Jammer het grote West Ham eruit. Hull City dan weer terug, dat is wel weer mooi
Is er nog wel eens contact met Hull?
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Galdiano op mei 24, 2026, 23:54:50
Citaat van: waldkip op mei 24, 2026, 22:50:21
Is er nog wel eens contact met Hull?

Jaarlijks gaan er nog wel eens supporters heen.
Titel: Re: Engelse Premier League
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 25, 2026, 01:09:12
Jammer dat Millwall het niet heeft gered, als "kleinduimpje".
Hull City lijkt mij een doodsaaie nikszeggende club..

Nog nooit in Engeland geweest, maar als ik nu zou moeten kiezen waar ik heen zou willen, is dat in de PL Bournemouth. Geen idee waarom, maar dat lijkt me een heel sympathieke club.

Om het af te maken is dat in het Championship Portsmouth; in de L1 Plymouth of Mansfield Town vanwege het geelblauw en het hert in het logo :D en in de L2 Tranmere Rovers.