Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Engelse Premier League

Gestart door Holwerd voor Cambuur, april 16, 2013, 23:00:07

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: TM op april 17, 2013, 13:46:30
Hull staat 6 punten los van de nummer 3, met nog 3 wedstrijden te gaan. De kans is erg groot dus dat ze volgend jaar in de premier league spelen. Dan zullen we maar weer eens een wedstrijdje bezoeken daar!

Pruters verliezen alles. Laatste pot tegen nummer 1 Cardiff. Als ze niet winnen en watford wint staan ze gewoon 3de!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Nightmarelwd

Cardiff is kampioen, die gaan er niet vol voor.
MI-Sider for Life

Cambuur Liwwadden

Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

Len Cantello

Gefeliciteerd Hull City!!!!!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Wolves is aan een vrije val bezig. Weer gedegradeerd  :wall
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer


Clint

Citaat van: Len Cantello op mei 05, 2013, 08:33:57
Gefeliciteerd Hull City!!!!!

Wat een ontknoping daar in the championsship. Niet te filmen. Ging tussen Watford en Hull. In de laatste minuten mist Hull de penalty op de 3-1 en krijgt Cardiff ook een penalty daarna, 2-2. Dan lijkt het over voor Hull. Maar op het andere veld maakt de keeper van Watford in de laatste minuut een enorme blunder en die verliezen met 1-2. En feest in Hull.

Met deze promotie ontvangt Hull effe 120 miljoen pond. Kassa.

Galdiano

Een goede reden om er weer eens heen te gaan!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

raaf bij liverpool -everton ....0-0

Clint

Ach, wat heeft die arme jongen wat gemist.

Kreeg al een sms van hem dat één of andere ouwe milf van 66 aan zijn broek had gezeten.
:_schater :_schater

John Hiatt

Citaat van: clint op mei 06, 2013, 07:50:03
Ach, wat heeft die arme jongen wat gemist.

Kreeg al een sms van hem dat één of andere ouwe milf van 66 aan zijn broek had gezeten.
:_schater :_schater

Heeft ie zich daar wel gedragen in de wc's?

Chipke

Wat ik trouwens laatst op EL zag is een absolute aanrader: De documentaire over de langzame vooruitgang van Queens Park Rangers. Wel leuk om zo'n relatief kleine club voor Premier League begrippen met rijke investeerders te zien groeien. Hier het filmpje:  http://www.youtube.com/watch?v=EVUC2suxsdI

Yellow Army

Citaat van: Chipke op mei 08, 2013, 23:52:28
Wat ik trouwens laatst op EL zag is een absolute aanrader: De documentaire over de langzame vooruitgang van Queens Park Rangers. Wel leuk om zo'n relatief kleine club voor Premier League begrippen met rijke investeerders te zien groeien. Hier het filmpje:  http://www.youtube.com/watch?v=EVUC2suxsdI

Kunnen ze gelijk deel 2 maken over de ondergang van qpr. Die vette meerjarige contracten zullen straks als een molensteen om de nek hangen na degradatie.
Area 58

Holwerd voor Cambuur

Het is toch niet te geloven hoe sommige passanten met tradities/logo's/wapens ed omgaan:

Everton biedt excuses aan na klachtenregen over nieuw clublogo
Dinsdag, 28 mei 2013 om 22:14

Everton, opgericht in 1878, is een traditieclub. Het viel de supporters dan ook niet goed dat het embleem van de club werd gemoderniseerd. Op Twitter en diverse internetfora regende het klachten en een handtekeningenactie leverde meer dan 20.000 steunbetuigingen op. Via de officiële kanalen biedt de clubleiding excuses aan. Men zoekt een compromis: het nieuwe logo zal slechts een seizoen gebruikt worden, daarna krijgen de fans inspraak over een nieuw logo.

"Het spijt ons", begint het statement op het digitale thuis. "Het is duidelijk dat de supporters inspraak wilden in het nieuwe logo. Daar zijn we het mee eens. We blijven erbij dat het logo aan vernieuwing toe was." Vooral het verdwijnen van de Latijnse tekst 'Nil statis nisi optimum', oftewel 'alleen het beste is goed genoeg', viel niet goed bij de supporters. "Maar 'Nil Satis' zal altijd voortleven bij de club", countert het bestuur.

Algemeen directeur Robert Elstone laat optekenen dat het nieuwe logo na het seizoen 2013/14 een nieuwe metamorfose ondergaat. "We willen het rechtzetten, maar voor komend seizoen kunnen we het niet meer veranderen. Voorafgaand aan het seizoen 2014/15 vragen we aan jullie, de fans, om samen met ons een nieuw embleem te ontwerpen. Evertonians krijgen het voor het zeggen." De club zal een groep supporters selecteren die een panel vormen om met de clubleiding om tafel te gaan.

Oude en "nieuwe" logo hieronder:

https://twitter.com/voetbalzonenl/status/339474149913288705

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Westerpark

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 28, 2013, 22:20:07
Het is toch niet te geloven hoe sommige passanten met tradities/logo's/wapens ed omgaan:

Belachelijk inderdaad.
Maar houd wel in het achterhoofd dat het logo door de jaren heen al meerdere malen aangepast is, dus van traditie en een 'oorspronkelijk' logo is ook niet echt sprake. Dat was de insteek van het bestuur ook, om als het ware voor de gulden middenweg te kiezen.