Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Engelse Premier League

Gestart door Holwerd voor Cambuur, april 16, 2013, 23:00:07

Vorige topic - Volgende topic

SCCRulez

Promovendus in Engeland heeft zo'n 167 miljoen euro extra inkomsten door promotie; tv gelden, sponsors, seizoenkaarten etc. Wat een bedragen!  8P

HilversumOnTour

Hoe zat die connectie Hull City / Cambuur Leeuwarden ook alweer?

Galdiano

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 15, 2013, 14:56:34
Hoe zat die connectie Hull City / Cambuur Leeuwarden ook alweer?

Qua bestuur niets.

Ieder jaar is er wel een groep die naar Hull gaat, en anders om ook af en toe.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCCRulez

Citaat van: Galdiano op juni 15, 2013, 16:01:09
Qua bestuur niets.

Ieder jaar is er wel een groep die naar Hull gaat, en anders om ook af en toe.
Leuk uitje, maar levert weinig rendement. Dan nog beter flink in topklasse scouten. Henkie maakt er wel kampioenen van!

Clint

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 15, 2013, 14:56:34
Hoe zat die connectie Hull City / Cambuur Leeuwarden ook alweer?

Is begonnen met een oefenwedstrijd die Cambuur daar heeft gespeeld in de jaren 70. Zo is Cambuur dan ook aan Rob McDonald gekomen. Die speelde voor Hull en ging daarna naar Cambuur.

Len Cantello

Hull City  heeft alle uitkaartjes naar Chelski in recordtempo uitverkocht. En dat voor maar 45 pond / kaartje.....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

denistel

oek een hele belevenis voor die lui toch

sunderland

nee dat is normaal denistel.

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

denistel

ik bedoel dat ze niet elk jaar in dat stadion komen en engeland is niet te vergelijken
met nederland len

Len Cantello

Citaat van: denistel op augustus 15, 2013, 14:52:40
ik bedoel dat ze niet elk jaar in dat stadion komen en engeland is niet te vergelijken
met nederland len
Overal is wel weer een excuus voor op te maken.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

denistel

excuus???? wij hevve sun 5000 vasten en nou 8 a 9 .000

in engeland hevve ze 30 40 50 60 of 70 duizend is toch oek logsch
dat ze meer mee nemen naar uitwedstrijden.

Len Cantello

Hull heeft de eerste 3 punten ook kunnen bijschrijven :y
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Clint

Dat ging met de hakken over de sloot. Maar mooi, 3 puntjes.

Galdiano

Zou mooi zijn als ze erin kunnen blijven!
Zeker op mijn verlanglijstje om weer eens naar Hull te gaan!  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets