Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Engelse Premier League

Gestart door Holwerd voor Cambuur, april 16, 2013, 23:00:07

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

Verrassing van het weekend was toch wel de 3-2 winst van Cardiff op Man City.
MI-Sider for Life

Clint

En ook nog wel terecht. Vind het trouwens een vreemde zaak dat ze bij Cardiff nu (zal wel met die Maleisiër te maken hebben) in een keer in het rood spelen. Die blauwe shirts vond ik veel mooier. Zal wel zo zijn: wie betaalt, die bepaalt.

Inglorious Bastard

Dat ze in het rood spelen komt inderdaad door die Maleisiër, hij had nog veel wildere plannen zo wou hij de naam van de club veranderen in de Cardiff Red Dragons dit om beter voor de dag te komen op de Aziatische markt. Zal me niets verbazen dat dat alsnog word doorgezet.

Zo zit er nu ook zo´n nasibal bij Hull City, die werkelijk de naam van de club heeft veranderd. Hull City AFC heet per volgend seizoen Hull City Tigers. 

Dokkumer

En dan in de kiosken met Maleisisch vreten staan in plaats van Fish en Chips :R

Fuck modern Football..

Len Cantello

Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2013, 16:25:40
En dan in de kiosken met Maleisisch vreten staan in plaats van Fish en Chips :R

Fuck modern Football..
Ten eerste, als er lekkere Maleisische wijven staan te koken in die kiosken, dan hoor ik je zeker weer nergens over? Ten tweede, eensch.
:)

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Uiteraard is dat beter te pruimen dan de gemiddelde Engelse koe die vrouw genoemd wordt.. Dus dat is dan het enige voordeel :devil


Nightmarelwd

Citaat van: clint op augustus 27, 2013, 14:34:46
En ook nog wel terecht. Vind het trouwens een vreemde zaak dat ze bij Cardiff nu (zal wel met die Maleisiër te maken hebben) in een keer in het rood spelen. Die blauwe shirts vond ik veel mooier. Zal wel zo zijn: wie betaalt, die bepaalt.

http://www.indehekken.net/news/against-modern-football/keep-cardiff-city-blue/
MI-Sider for Life

Clint


sunderland


HilversumOnTour

Citaat van: sunderland op oktober 27, 2013, 21:23:12
Sunderland-Newcastle 2-1. :thumbsup

Je naam doet al iets vermoeden, maar Sunderland is jouw cluppie in Engeland? Ben vorig jaar bij Sunderland - Man UTD geweest, wat een bizarre kroeg zit daar naast het stadion  :D

misideoldskool

Een mackem :R..2e seizoenshelft weer naar een echte club in Engeland :thumbsup!

HilversumOnTour

Citaat van: misideoldskool op oktober 28, 2013, 10:14:30
Een mackem :R..2e seizoenshelft weer naar een echte club in Engeland :thumbsup!

Haha Stadium of Shite  ;)
Naar welke club ga je?

misideoldskool

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op oktober 28, 2013, 11:02:02
Haha Stadium of Shite  ;)
Naar welke club ga je?
Haha lijkt me duidelijk Newcastle echt een slapende gigant! Zal de 6x worden sinds 2009 helemaal top daar!

sunderland

Hoe heet het stadion van Newcastle nu eigenlijk? Een club die de naam van hun stadion verkoopt  :rodekaart