Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Engelse Premier League

Gestart door Holwerd voor Cambuur, april 16, 2013, 23:00:07

Vorige topic - Volgende topic

TM

Citaat van: Lore op december 22, 2014, 13:14:05
Weet niet hoe duur die kaarten zijn, maar ik probeerde nog wel eens in het uitvak terecht te komen. Over het algemeen makkelijk om aan kaarten te komen en ook wat goedkoper.

Iets goedkoper inderdaad. Rond de 60 euro pp. Maar uitvak Man United vaak aardig snel uitverkocht helaas.

Lore

Citaat van: TM op december 22, 2014, 13:23:49
Iets goedkoper inderdaad. Rond de 60 euro pp. Maar uitvak Man United vaak aardig snel uitverkocht helaas.

Dat zal inderdaad wel. Ik zat dan tussen Sunderland, Sheffield, Burnley, daar was het nooit een probleem

michello

Citaat van: TM op december 22, 2014, 13:01:22
Als we dan toch onze engelse tripjes gaan aankondigen. Wij gaan aankomend weekend ook naar London, maar dan naar het PDC Wolrd Championship of Darts! We hebben kaarten voor as zondagavond! :proost :proost :proost

Victoria Tavern (west ham pub) in Paistow is ook een aanrader, vooral na de match


Wij hebben via de clubs zelf kaarten besteld. Account aanmaken betalen per creditcard en klaar. Bij elkaar 400 eurie hotel/vliegticket en 2 potjes pp.... Zijn overigens ook nog aan het kijken voor de zaterdagavondsessie WK darts...Komen dan ook 3 NL'rs in actie... via Viagogo zijn nog wel kaarten maar max 2 naast elkaar en geen idee of we die kaarten nog tijdig zullen krijgen...

Lore

Los van de discussie of je een veroordeeld verkrachter bij je club wilt hebben. Moet je dat salaris zien, meer dan 150.000 euro in League One.

Oldham Athletic heeft de veroordeelde verkrachter Ched Evans toch een contract voorgeschoteld. Dat meldt Daily Mail. De aanvaller kan naar verluidt voor 2,5 jaar tekenen bij de Engelse League One-ploeg.




© ANP.

Volgens de Britse tabloid maken de 'Latics' morgen bekend dat ze Evans (26) hebben gestrikt. De oud-speler van Sheffield United en de nationale ploeg van Wales werd in 2012 veroordeeld tot een fikse celstraf, omdat hij een dronken vrouw zou hebben verkracht.

Tienduizenden mensen hebben petities ondertekend om te voorkomen dat Evans een nieuwe kans in de voetballerij krijgt. Het stuit hen vooral tegen de borst dat de spits nog steeds beweert dat er sprake was van wederzijdse instemming en dat hij geen berouw toont.

Diverse pogingen om een nieuwe werkgever te vinden liepen op niks uit. Het leek erop dat ook Oldham Athletic niet met Evans in zee wilde gaan, mede omdat twee belangrijke sponsors dreigden dat ze geen geld meer zouden overmaken als de club hem zou strikken.

Manager Lee Johnson zette ook al zijn vraagtekens bij de komst van Evans, maar blijkbaar heeft de club nu toch besloten om hem vast te leggen. Hij zou bij Oldham Athletic een weeksalaris van zo'n 2500 pond tegemoet kunnen zien. Dat is omgerekend ruim 3100 euro

Cambuur058

Is dan ook wel gelijk veruit de beste speler van de L1, als hij z'n oude niveau haalt.
er is trouwens nooit bewijs gevonden van de verkrachting, daarom korte celstraf.

SCC-J

Citaat van: Cambuur058 op januari 07, 2015, 18:54:31
Is dan ook wel gelijk veruit de beste speler van de L1, als hij z'n oude niveau haalt.
er is trouwens nooit bewijs gevonden van de verkrachting, daarom korte celstraf.
waar is hij dan voor veroordeeld?

Cambuur058

Citaat van: SCC-J op januari 07, 2015, 18:58:54
waar is hij dan voor veroordeeld?
het verhaal van die vrouw is geloofd. dubieus verhaas http://www.bbc.com/news/uk-wales-17781842

Holwerd voor Cambuur

Megalomane clubeigenaar Cardiff City zwicht voor supporters
Vrijdag, 9 januari 2015 om 15:26

Goed nieuws voor de voetbalpuristen: Cardiff City gaat weer spelen in het blauw. De uit de Premier League gedegradeerde club werd overgenomen door de Maleisische rijkaard Vincent Tan en Tan voerde rigoureuze veranderingen door. In juni 2012 werd het traditionele blauwe shirt ingeruild voor een rood shirt, tot grote woede van de fans. De club keert echter weer terug naar het blauwe tenue.

De fans mochten stemmen over de kleur van het thuisshirt en de overgrote meerderheid gaf aan terug te willen keren naar blauw. Tan, die onlangs nog zei dat het rood zou blijven, is gezwicht voor de druk van de supporters. "Dit is een fantastische kans om de club weer opnieuw op te bouwen", zegt manager Russell Slade van the Bluebirds.

"Het is mijn taak om me te richten op het sportieve aspect, maar soms kunnen dingen zorgen voor afleiding. Het is een enorme stap voorwaarts dat we weer in het blauw gaan spelen. De eigenaar en ik hebben gepraat over het shirt en hij had weet van de situatie", aldus Slade. Cardiff City speelt zaterdag alweer in het blauw. "Ik verwacht een fantastische atmosfeer. Wij zoeken altijd naar het momentum om de vonk tot ontbranding te brengen. We willen naar de play-offs."
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Casuals-lwd

Dat is goed nieuws, Against Modern Football!

LWD vak 7

Huddersfield Town promoveert als nummer 6 van het Championship naar de premier league en speelt na 45 jaar weer op het hoogste niveau en mag en passant 200 miljoen bijschrijven

Bankzitter

Ach , wij krijgen 50.000 voor en Bronzen Stier , ook mooi. :P

Dokkumer

Citaat van: LWD vak 7 op mei 29, 2017, 21:52:11
Huddersfield Town promoveert als nummer 6 van het Championship naar de premier league en speelt na 45 jaar weer op het hoogste niveau en mag en passant 200 miljoen bijschrijven
Twee penalties die Reading gewoon 97,5 miljoen per stuk kosten. Mogen we met terugwerkende kracht dat voor elke penalty van Bakker vangen? :_schater

Lore

Citaat van: Dokkumer op mei 29, 2017, 22:47:26
Twee penalties die Reading gewoon 97,5 miljoen per stuk kosten. Mogen we met terugwerkende kracht dat voor elke penalty van Bakker vangen? :_schater


Zouden ze dat inhouden op het salaris van degene die hem gemist hebben?

michello

Sunderland, van harte man. Wat een prestatie! Gelijk Europa in na de promotie.

Inferno-058

Jammer het grote West Ham eruit. Hull City dan weer terug, dat is wel weer mooi