Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Engelse Premier League

Gestart door Holwerd voor Cambuur, april 16, 2013, 23:00:07

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Lore op december 21, 2014, 20:11:52
volgend weekend morgen wij naar Newcastle - everton

Ik kan je gerust zeggen, dat ik jaloers ben! Die paar weken dat ik Cambuur moet missen zijn altijd vreselijk.
Beetje afleiding zou niet verkeerd zijn.  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op december 22, 2014, 10:30:56
Ik kan je gerust zeggen, dat ik jaloers ben! Die paar weken dat ik Cambuur moet missen zijn altijd vreselijk.
Beetje afleiding zou niet verkeerd zijn.  :proost

Dat was eigenlijk ook ons idee. En tussen kerst en oud- en nieuw past prima.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op december 22, 2014, 10:24:44
Ik bouw het langzaam op! Ik ben niet zoveel gewend!

RESPECT, dit is de beste smoes om onbeperkt in de vakantie te zuipen: ik ben het niet meer gewend :_schater :_schater :_schater :_schater
Henk, held, bedankt

Len Cantello

Citaat van: Lore op december 21, 2014, 23:12:01
Zeker, ben nu al langzaam aan het wennen aan de alcoholconsumptie
Heb je nog tips nodig?  :grolsch
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

michello

Citaat van: Lore op december 21, 2014, 20:11:52
volgend weekend morgen wij naar Newcastle - everton

Wij gaan komend  weekend richting Londen:

Vrijdag: Crystal Palace - Southampton
Zondag: West Ham - Arsenal

:proost

Galdiano

Citaat van: Len Cantello op december 22, 2014, 11:47:39
Heb je nog tips nodig?  :grolsch

Heb jij die überhaupt nodig?  :D
Als je gaat kijken naar de "cambiertours groep" is een ieder hier op dit forum een rookie.
één keer met de cambiertours meegeweest naar Emmen of Veendam (ik weet het al niet eens meer :proost) Ik heb het geweten  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 22, 2014, 11:45:11
RESPECT, dit is de beste smoes om onbeperkt in de vakantie te zuipen: ik ben het niet meer gewend :_schater :_schater :_schater :_schater

Yep, heb er ook nog bij gezegd tegen de vriendin dat zij beter met de kleine thuis kon blijven, omdat ik niet zo goed tegen drank kan. Was zij het helemaal mee eens!

Citaat van: Len Cantello op december 22, 2014, 11:47:39
Heb je nog tips nodig?  :grolsch

Nou, ik heb begrepen dat "dronken zijn" onderdeel is van de Noord Engelse traditie als Zwarte Piet onderdeel is van de Nederlandse. Dus moet goed komen!

Citaat van: michello op december 22, 2014, 11:59:23
Wij gaan komend  weekend richting Londen:

Vrijdag: Crystal Palace - Southampton
Zondag: West Ham - Arsenal

:proost

Beide Oost-London. Ik had in 2007 een seizoenkaart bij West Ham. Echt super mooie club en het een na laatste seizoen in het huidige stadion, daarna ga ze naar Stratford. Over het verhuizen van een stadion gesproken. Die gaan gewoon naar een volledig nieuwe wijk.

Heel veel plezier en keep blowing bubbles!

HilversumOnTour

Citaat van: michello op december 22, 2014, 11:59:23
Wij gaan komend  weekend richting Londen:

Vrijdag: Crystal Palace - Southampton
Zondag: West Ham - Arsenal

:proost

Lekker vooruitzicht! 2x bij WHU geweest, top stadion, dito club!  |:)

michello

Klopt! En doen het nog goed ook! Gaat een mooi weekend worden.. Als er nog gezellige supporters pubs/cafe's in de buurt stadions zitten.. Tips zijn welkom  :proost

Lore

Citaat van: michello op december 22, 2014, 12:34:56
Klopt! En doen het nog goed ook! Gaat een mooi weekend worden.. Als er nog gezellige supporters pubs/cafe's in de buurt stadions zitten.. Tips zijn welkom  :proost

Nou, de supporterskroeg zit op de hoek van Green Street en Barking Road. Kan je niet missen, want is echt stamp en stamp vol.

Wat ook echt heel gaaf is, maar weet niet of je daar tijd voor hebt, is om 's avonds naar de Dogtrack te gaan in Romford of Catford. Daar komen eigenlijk geen toeristen meer en zit je in de echte Engelse volkswijken.

TM

#145
Citaat van: michello op december 22, 2014, 11:59:23
Wij gaan komend  weekend richting Londen:

Vrijdag: Crystal Palace - Southampton
Zondag: West Ham - Arsenal

:proost

Als we dan toch onze engelse tripjes gaan aankondigen. Wij gaan aankomend weekend ook naar London, maar dan naar het PDC Wolrd Championship of Darts! We hebben kaarten voor as zondagavond! :proost :proost :proost

Victoria Tavern (west ham pub) in Paistow is ook een aanrader, vooral na de match

Galdiano

Citaat van: TM op december 22, 2014, 13:01:22
Als we dan toch onze engelse tripjes gaan aankondigen. Wij gaan aankomend weekend ook naar London, maar dan naar het PDC Wolrd Championship of Darts! We hebben kaarten voor as zondagavond! :proost :proost :proost

Victoria Tavern (west ham pub) in Paistow is ook een aanrader, vooral na de match

Hebben jullie btw geen tijd voor een wedstrijdje ergens?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

TM

Citaat van: Galdiano op december 22, 2014, 13:04:46
Hebben jullie btw geen tijd voor een wedstrijdje ergens?

Zou kunnen, maar 3 uur match en dan om 6 uur in Alaxandra Palace te zijn is niet te doen. 12 uur match zou kunnen (Spurs - Man United) maar die kaartjes waren vanaf 80 euro. Dat is een beetje te veel van het goede.

NRG

Afgelopen weekend weer een tripje naar London gemaakt. Blijft voor mij toch de voetbalhoofdstad van de wereld.

Lore

Citaat van: TM op december 22, 2014, 13:06:34
Zou kunnen, maar 3 uur match en dan om 6 uur in Alaxandra Palace te zijn is niet te doen. 12 uur match zou kunnen (Spurs - Man United) maar die kaartjes waren vanaf 80 euro. Dat is een beetje te veel van het goede.

Weet niet hoe duur die kaarten zijn, maar ik probeerde nog wel eens in het uitvak terecht te komen. Over het algemeen makkelijk om aan kaarten te komen en ook wat goedkoper.