Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Engelse Premier League

Gestart door Holwerd voor Cambuur, april 16, 2013, 23:00:07

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: TM op april 09, 2014, 11:58:03
Niet alleen de recessie heeft er invloed op. Ook de enorme kaartprijzen die tegenwoordig gevraagd worden in de PL zijn belachelijk en houden veel mensen tegen. Ik ga over twee weken naar een kleine week Bournemouth. Wedstrijd van Bournemouth (championship), Portsmouth(second division) en Yeovil(championshion) bezoeken. Ik ben benieuwd hoe de sfeer daar is.

Verslag aub! Ik ben erg benieuwd naar Bournemouth. Regelmatig kijk ik naar The Football League Show en dit clubje valt me vaak op.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Update 9 april 16.17 uur -
FA verbiedt naamswijziging Hull City en beëindigt discussie
Hull City gaat onder dezelfde naam verder. Clubeigenaar Assem Allam wilde de 'City' vervangen door 'Tigers', maar de adviesraad van de Engelse voetbalbond (FA) stemde woensdag tegen. 63.5 procent van de stemmers vindt dat Hull City, dat als bijnaam the Tigers draagt, onder dezelfde naam verder moet gaan. Daarmee is de discussie over de naamswijziging voorlopig ten einde.

Len Cantello

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 10, 2014, 00:34:50
Update 9 april 16.17 uur -
FA verbiedt naamswijziging Hull City en beëindigt discussie
Hull City gaat onder dezelfde naam verder. Clubeigenaar Assem Allam wilde de 'City' vervangen door 'Tigers', maar de adviesraad van de Engelse voetbalbond (FA) stemde woensdag tegen. 63.5 procent van de stemmers vindt dat Hull City, dat als bijnaam the Tigers draagt, onder dezelfde naam verder moet gaan. Daarmee is de discussie over de naamswijziging voorlopig ten einde.
:thumbsup
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Whoestemen

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Cambuur058

David Moyes ontslagen bij ManU

schandalig beleid

dizzhead

Citaat van: Cambuur058 op april 22, 2014, 09:33:58
David Moyes ontslagen bij ManU

schandalig beleid

Als je als trainer niks laat zien en de selectie is ook nog eens niet echt te spreken over je trainingsmethode, dan moet je gewoon weg. Daar is geen beleid op te voeren.

TM

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 10, 2014, 00:34:11
Verslag aub! Ik ben erg benieuwd naar Bournemouth. Regelmatig kijk ik naar The Football League Show en dit clubje valt me vaak op.

Had je graag een verslag gegeven Holwerd, maar moest helaas deze wedstrijd missen door een erg lange vertraging met het vliegtuig. We zouden rond 10 uur NL tijd vliegen, maar dat werd pas 17:15 NL tijd waardoor we de wedstrijd op goede vrijdag gemist hebben. Gelukkig wel Portsmouth bezocht. Wat een geweldig stadion en wat een geweldige voetbalsfeer hangt daar. Puur en puur voetbal.

Holwerd voor Cambuur

Ai, balen van Bournemouth.. Maar Pompey maakte veel goed dus.
Wat zijn die ver afgezakt. Maar 10 punten voor op degradatie naar non-league football! Weet je in ieder geval zeker dat je tussen de échte fans zat ;)

Whoestemen

Zie je toch dat Liverpool er blijkbaar nog niet klaar voor is. Manchester City gaat het hopelijk gewoon weer doen.

In 1963 when we fell to Division Two
The Stretford End cried out aloud
'It's the end for you Sky Blue'
Joe Mercer came
We played the game
We went to Rotherham
And won 1 0
And we were back into Division One
We've won the League we've won the Cup
We've been to Europe too
And when we win the League again
We'll sing this song to you
City City City City City

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Whoestemen op april 27, 2014, 17:08:33
Zie je toch dat Liverpool er blijkbaar nog niet klaar voor is. Manchester City gaat het hopelijk gewoon weer doen.

In 1963 when we fell to Division Two

Toen was t (waarschijnlijk, want voor mijn tijd :insane ) nog een mooi puur Engels clubje. Had daar lekker blijven ballen, opboksend tegen de stadsgenoot en eeuwige rivaal. Maar dat geld voor veel Engelse clubs...

Ik gun het Gerrard en ik denk met mij de halve wereld.
Kan maar zo snel 1 minpunt verzinnen van Liverpool en dat is Schwalbarez :R

sunderland

de houdini act is bij gepleegd |:)

Clint

Echt knap. Een aantal weken terug nog stijf onderaan.

Dokkumer

Citaat van: sunderland op mei 07, 2014, 21:32:48
Bijzonder knap.. Ook een paar hele moeilijke wedstrijden gewoon gewonnen!

HilversumOnTour

Citaat van: sunderland op mei 07, 2014, 21:32:48

Gisteren MotD gekeken, chapeau! Volgend jaar maar weer een mooi reisje die kant op met de boot  |:)