Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Engelse Premier League

Gestart door Holwerd voor Cambuur, april 16, 2013, 23:00:07

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Galavoorstelling van Liverpool! Grappig om te zien dat sommige spelers bij zo'n voorsprong Lukoki trekjes krijgen...

Leovardia


Citaat van: John Hiatt op februari 08, 2014, 15:53:55
Galavoorstelling van Liverpool! Grappig om te zien dat sommige spelers bij zo'n voorsprong Lukoki trekjes krijgen...

Haha inderdaad. Altijd jammer. Zo'n tweede helft valt dan snel tegen. Zou mooi zijn als ze doorbeuken naar 8 of 9-0.
Kent skele juh.

EastSide058

Gaat niet zo goed daar bij manchester united.

MUFC 0-3 Liverpool

'Moyes get out'
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Holwerd voor Cambuur

In de hekken:

Zojuist komt het bericht door dat het ledencomité van de Engelse voetbalbond (FA) de voorgenomen naamswijziging die Assem Allem voor Hull City voor ogen had heeft afgewezen. De beslissing zou volgens The Football Supporters Federation (FSF) een direct gevolg zijn van de prachtige supporterscampagne 'City Till We Die'. Helemaal definitief is de beslissing nog niet, maar het heeft er alle schijn van dat de FA Council akkoord zal gaan met het advies van de leden.

Allam, die mensen die het niet met hem eens zijn gewoon ijskoud dood wenst krijgt nu dus de deksel heerlijk op zijn neus en het is maar de vraag of zijn ego deze klap kan verwerken. Eerder gaf de Egyptische dictator al aan dat hij de prijzen van seizoenkaarten met 50% zou verhogen als de naamswijziging niet door zou gaan, dus we denken zomaar dat de strijd nog niet helemaal gestreden is.

Voorzitter Kevin Miles van de FSF laat weten dat andere clubeigenaren bij deze gewaarschuwd zijn: "Het besluit van de FA laat zien dat ingrijpende beslissingen over de clubidentiteit niet genomen kunnen worden door de steun van de supporters."

Dikke vinger voor Assem Allam dus!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Clint

Je ziet dus wel weer: buiten de deur houden deze misbaksels. Bij Cardiff City ook gezeik nog steeds over de kleuren van het shirt die die Aziaat heeft veranderd van blauw in rood.

Snap overigens niet waarom Hull in zee is gegaan met zo'n mafklapper. Het lliep en loopt in de competitie redelijk (in de FA Cup zelfs zeer goed) en met een bonus van meer dan 100 miljoen (bij de promotie vorige seizoen) zal het financieel toch ook wel redelijk behoren te gaan.

gobo


Hull City mag naam waarschijnlijk niet veranderen
HULL TIGERS
Hull City mag naam waarschijnlijk niet veranderen
Gepubliceerd: 18 maart 2014 08:10 | Laatst gewijzigd: 18 maart 2014 09:05

Hull City mag zijn naam niet veranderen in Hull Tigers. Dat is het advies dat de FA krijgt van zijn eigen ledenraad.

Het is de verwachting dat het bestuur van de Engelse voetbalbond het advies opvolgt, zo meldt de BBC.

Eigenaar Assem Allam wil de 110 jaar oude naam van de club veranderen voor een betere internationale uitstraling. De supporters van Hull City voeren al maanden campagne tegen het plan.

"De ledenraad doet een unanieme aanbeveling om het voorstel om de naam van Hull City te veranderen in Hull Tigers te weigeren", meldt de FA. "Op 9 april zal het bestuur hierover stemmen."

Allam heeft gedreigd op te stappen als hij zijn zin niet krijgt. Onder het bewind van de Egyptenaar promoveerde Hull City afgelopen seizoen naar de Premier League, waarin het momenteel de dertiende plaats bezet.

Door: NU.nl
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Holwerd voor Cambuur

OPROEP: Stuur je sjaal op!
19 maart 2014 |  door Pitchhitter  |  Actueel

Over precies vier weken is het alweer 25 jaar geleden dat zich in het Hillsborough stadion in Sheffield een groot drama afspeelde. Tijdens de halve finale van de FA Cup tussen Liverpool en Nottingham Forest vonden precies 96 mensen hun dood. 96 supporters, waaronder kinderen van tien jaar oud, werden verdrukt en zouden nooit meer bij hun geliefden terugkeren. 15 april 1989 werd daarmee een van de zwartste dagen van de geschiedenis van het Engelse voetbal, en van Liverpool in het bijzonder.

Het Hillsborough Memorial bij Anfield Road is iedere twee weken dan ook de meest bezochte plek van Liverpool. Duizenden Liverpudlians, maar ook fans van andere voetbalclubs, brengen iedere keer weer een ode aan al die Liverpool-supporters die in Sheffield hun laatste adem uitbliezen. Enerverend is het, iedere keer weer, hoe massaal het herdenkingsbeeld wordt bezocht en aangekleed met bloemen, kaarsjes, vlaggen en sjaals.

Liverpool Hillsborough

Omdat de ramp in Sheffield volgende maand precies 25 jaar geleden plaatsvond, heeft Liverpool nu iets veel groters in gedachten om de overledenen te eren. De club roept mensen van over de hele wereld op om sjaals op te sturen richting Anfield Road, waarmee op 15 april op het veld het cijfer '96′ zal worden neergelegd om de achtergebleven familieleden nog maar eens te laten zien dat zij nooit alleen zullen zijn.

Vanuit In de Hekken kunnen we dit natuurlijk niet aan ons voorbij laten gaan en daarom willen we heel voetbalminnend Nederland en België via deze weg oproepen mee te doen aan deze actie. Stuur ruim voor 8 april je sjaal naar onderstaand adres en weet zeker dat-ie onderdeel wordt van de actie.

Hillsborough Scarves
20 Chapel Street, Liverpool
L3 9AG

Opdat wij nooit vergeten!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Clint

Goeie actie. Denk dat dat heel wat gaat opleveren.

marrumer

poeh... chelsea - arsenal staat 4-0 bij rust en arsenal is ook nog met 10 man. maar voor die rode kaart stond het ook al 2-0.

marrumer

eindstand is zelfs 6-0 bij chelsea - arsenal.

Dokkumer

Grappig, veel mensen zijn AMF maar kijken wel Premier League... Voor een groot deel bestaande uit clubs die het beleid voeren wat wij verfoeien :_schater

Clint

Op een gegeven moment wil je toch naar het mooiste en leukste voetbal kijken (buiten Leeuwarden dan), en dan kom je toch in Engeland terecht.

Holwerd voor Cambuur

Zelfs in Engeland gaat t mis ;(

Norwich City-supporters klapperen ook al met die kutklappers zoals AZ :X
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Citaat van: clint op maart 24, 2014, 07:17:39
Op een gegeven moment wil je toch naar het mooiste en leukste voetbal kijken (buiten Leeuwarden dan), en dan kom je toch in Engeland terecht.
Lions is ook leuk en mooi voetbal :devil

Treb

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 06, 2014, 00:29:25
Zelfs in Engeland gaat t mis ;(

Norwich City-supporters klapperen ook al met die kutklappers zoals AZ :X

Ik zag het ja.  ;(
Ik heb grote sympathie voor Norwich dit seizoen, dat is alweer aardig gedaald nu.