Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Engelse Premier League

Gestart door Holwerd voor Cambuur, april 16, 2013, 23:00:07

Vorige topic - Volgende topic

gobo


Manchester United weert iPads uit stadion
BRIEF AAN FANS
Manchester United weert iPads uit stadion
Gepubliceerd: 12 augustus 2014 07:53 | Laatst gewijzigd: 12 augustus 2014 08:02

Supporters van Manchester United mogen dit seizoen geen iPads, laptops of andere devices die groter zijn dan 150 millimeter bij 100 millimeter meenemen naar thuiswedstrijden.

Dat heeft de clubleiding van de topclub in een brief laten weten aan de seizoenkaarthouders.

United zou vrezen dat supporters grote delen van de wedstrijd opnemen met bijvoorbeeld een iPad en deze beelden verspreiden via internet. Ook kunnen deze mensen het zicht van andere supporters belemmeren.

De beslissing van United is niet uniek: in 2010 waren iPads taboe voor bezoekers van thuisduels van de New York Yankees. De honkbalclub kwam in 2012 terug op dit besluit.

Manchester United werkt dinsdagavond de laatste wedstrijd in de voorbereiding af. Op Old Trafford is Valencia de tegenstander voor de ploeg van manager Louis van Gaal.

Door: NU.nl

Beeld: ANP
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Dokkumer

Fuck het moderne voetbal! Stel je voor dat ze 3 pond mislopen :R

CJ058

Of fuck de moderne fans, welke idioot neemt er een ipad mee  :?

Bernardo

Wat moet je ook met een ipad bij het voetbal. :|

Dokkumer

Citaat van: CJ058 op augustus 12, 2014, 11:27:27
Of fuck de moderne fans, welke idioot neemt er een ipad mee  :?
Voor de sfeerfilmpjes?  Want daar willen we dan wel weer van genieten. EN met zo'n telefoon met draaischijf gaat dat nogal moeilijk :devil

jeff

Citaat van: Dokkumer op augustus 12, 2014, 11:35:45
Voor de sfeerfilmpjes?  Want daar willen we dan wel weer van genieten. EN met zo'n telefoon met draaischijf gaat dat nogal moeilijk :devil
lang leve een go-pro. Ruppert een helm op met zo'n ding er op :_schater

Eewal

Citaat van: Dokkumer op augustus 12, 2014, 11:04:28
Fuck het moderne voetbal! Stel je voor dat ze 3 pond mislopen :R

een sjaaltje, 50 pond en een kaartje lijkt me meer dan voldoende om bij je te hebben bij een wedstrijd. fuck idd het moderne voetbal, wegwezen met die Ipads! prima regel dus lijkt me :)

Dokkumer

Citaat van: Eewal op augustus 12, 2014, 17:10:01
een sjaaltje, 50 pond en een kaartje lijkt me meer dan voldoende om bij je te hebben bij een wedstrijd. fuck idd het moderne voetbal, wegwezen met die Ipads! prima regel dus lijkt me :)
Voor Cambuur geldt dan, een sjaaltje, 50 biermunten en je (s)kaart? :P
I-pads zelf hoeven wat mij betreft ook niet, alleen de reden hiervan is in mijn ogen gewoon te zielig voor woorden.

Holwerd voor Cambuur

Sunderland AFC |:)

Voor het 3e jaar op rij de uitwedstrijd bij Newcastle gewonnen :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 21, 2014, 16:26:35
Sunderland AFC |:)

Voor het 3e jaar op rij de uitwedstrijd bij Newcastle gewonnen :proost
mooi ,gekkenhuis daar in 2e ring

Lore

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 21, 2014, 16:26:35
Sunderland AFC |:)

Voor het 3e jaar op rij de uitwedstrijd bij Newcastle gewonnen :proost

Ik was erg toevallig het jaar ervoor. 5 - 1 volgens mij. Fantastisch wedstrijd, volgend weekend morgen wij naar Newcastle - everton

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op december 21, 2014, 20:11:52
volgend weekend morgen wij naar Newcastle - everton

Met het bootje?
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 21, 2014, 20:30:43
Met het bootje?

Zeker, ben nu al langzaam aan het wennen aan de alcoholconsumptie

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op december 21, 2014, 23:12:01
Zeker, ben nu al langzaam aan het wennen aan de alcoholconsumptie

Zo, zo, weekje indrinken, niet slecht  :proost :proost :proost :y
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 21, 2014, 23:46:11
Zo, zo, weekje indrinken, niet slecht  :proost :proost :proost :y

Ik bouw het langzaam op! Ik ben niet zoveel gewend!