Welkom op de nieuwe website!
Haha, dank je wel.
Hoop dat dit een betere is dan het vorige ;)
Maare, heb ik mij opnieuw moeten registreren.
De website herkende mn naam niet terwijl ik toch al eerder hier ben geweest.
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op januari 16, 2013, 22:43:20
Haha, dank je wel.
Hoop dat dit een betere is dan het vorige ;)
Maare, heb ik mij opnieuw moeten registreren.
De website herkende mn naam niet terwijl ik toch al eerder hier ben geweest.
Alles staat los van het oude dus dat klopt. :)
Het is welles waar mogelijk om de oude databasis te importeren maar de vraag is of het dan werkt en de beveiliging is in het geding want nu zijn alle gegevens zoals wachtwoorden niet uit te lezen door niemand zelfs mij niet en als ik de oude databasis zou gebruiken dan zou dit kinderspel zijn en kunnen kwaadwillenden met de data aan de haal gaan.
Plus bots blijven hier buiten. :P
Citaat van: Taurus Jr op januari 16, 2013, 22:46:02
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op januari 16, 2013, 22:43:20
Haha, dank je wel.
Hoop dat dit een betere is dan het vorige ;)
Maare, heb ik mij opnieuw moeten registreren.
De website herkende mn naam niet terwijl ik toch al eerder hier ben geweest.
Alles staat los van het oude dus dat klopt. :)
Het is welles waar mogelijk om de oude databasis te importeren maar de vraag is of het dan werkt en de beveiliging is in het geding want nu zijn alle gegevens zoals wachtwoorden niet uit te lezen door niemand zelfs mij niet en als ik de oude databasis zou gebruiken dan zou dit kinderspel zijn en kunnen kwaadwillenden met de data aan de haal gaan.
Plus bots blijven hier buiten. :P
Oke, ik begrijp het.
:)
Het nieuwe forum ziet er goed uit. Nu is het een kwestie van hopen dat hij Koreaproof blijft ;)
Citaat van: Goudvinger op januari 17, 2013, 15:48:34
Het nieuwe forum ziet er goed uit. Nu is het een kwestie van hopen dat hij Koreaproof blijft ;)
Mooi dat het bevalt :)
En geen probleem ken dit systeem al door en door en het is zeer flexibel in allerlei opzichten dus dat komt wel goed ook op de test site is het tot op heden prima in orde dus no problem. :)
:-\
Ik mis een :omnimonk icoon!
Citaat van: poelie-lwd op januari 17, 2013, 16:50:20
:-\
Ik mis een :omnimonk icoon!
De icoontjes is een van de kleine dingen die nog moet gebeuren maar ze zijn er binnen no time :)
Citaat van: poelie-lwd op januari 17, 2013, 16:50:20
:-\
Ik mis een :omnimonk icoon!
Op speciaal verzoek is de :monk icoon wedergekeerd vanuit het aloude COL forum. We hebben de nagenoeg complete smileyset meegenomen. Er zijn een aantal smilies via een Popup beschikbaar, de ons welbekende hebben we boven het reactieveld neergezet. Noem het nostalgie :devil
Citaat van: poelie-lwd op januari 17, 2013, 16:50:20
:-\
Ik mis een :omnimonk icoon!
ik mis nog een aantal leden. het is nog zo rustig (netjes) hier. kan vannacht nog veranderen natuurlijk. 8)
Citaat van: Taurus Jr op januari 16, 2013, 11:33:49
Welkom op de nieuwe website!
Komt helemaal goed Zeewolde, iedereen heeft nog de tijd om rustig over te stappen naar de nieuwe site. Uiteraard is opnieuw registreren wel noodzakelijk omdat dit forum een andere database heeft.
Eerste indruk is top!
En met die icoontjes snel opgepakt :clint
De icoontjes stonden gelukkig nog op de PC van een administrator, dus die konden direct geupload worden.
Ziet er goed uit deze nieuwe site !
Bedankt iedereen die hard gewerkt heeft om deze nieuwe site te maken.
Baal er wel van dat ik nu weer begin als newbie. :devil
Maar zie hier, mijn eerste post ! |:)
Je kan ook net zo vaak een nieuwe site maken als je wilt, maar 1 ding blijft het zelfde: Dokkumer staat bovenaan met post. :devil
Nee nog niet, sta nu nog eervol tweede. Daar wordt vanavond verandering in gebracht :devil
Helaas ben ik het allereerste lid en top poster maar niet voor lang denk ik :P
Zorg vooral dat alles draait en werkt maar voor de rest ben ik niet heel erg actief. 8)
Ziet er in ieder geval goed uit dit nieuwe forum.
En als Dokkumer weer top poster is dan voelt het ook weer vertrouwd. :devil
En even of topic:
Taurus JR,
Jij doet toch pc reparaties enzo ?
Zit namelijk nog met een Aldi Medion PC die helemaal niks meer doet.
Zelfs het lampje van de netwerk kaart brand niet meer.
Denk zelf de voeding.
Maar de vraag is: doe je ook zulke dingen ?
Citaat van: punkman op januari 17, 2013, 21:55:24
Ziet er in ieder geval goed uit dit nieuwe forum.
En als Dokkumer weer top poster is dan voelt het ook weer vertrouwd. :devil
En even of topic:
Taurus JR,
Jij doet toch pc reparaties enzo ?
Zit namelijk nog met een Aldi Medion PC die helemaal niks meer doet.
Zelfs het lampje van de netwerk kaart brand niet meer.
Denk zelf de voeding.
Maar de vraag is: doe je ook zulke dingen ?
Mooi om te horen van alle kanten dat het bevalt :)
Daar doe ik inderdaad aan eigenlijks alles wel met technologie van laptops tot telefoons tot websites en televisies, in mijn handtekening (onder mijn posts) staat een stuk tekst die naar mijn website (www.ictdirect.net) leid daar staat al mijn contact informatie op maar het zou ook via dit forum kunnen via prive berichtjes maar ik denk dat het direct wat makkelijker is.
Het zou kunnen dat de voeding het heeft begeven maar daar kan ik maar op 1 manier achter komen met een volledige analyse die ik standaard doe. :P
Overigens is kritiek ook van harte welkom, met die input kunnen we de site alleen maar mooier en functioneler maken :y
Citaat van: Dokkumer op januari 17, 2013, 22:07:28
Overigens is kritiek ook van harte welkom, met die input kunnen we de site alleen maar mooier en functioneler maken :y
Dit ^
Super Taurus Jr, de site ziet er super straks uit! Complimenten, en bedankt!!!!!!! |:) |:)
Citaat van: GEEL-BLAUW-BLOED op januari 17, 2013, 22:16:40
Super Taurus Jr, de site ziet er super straks uit! Complimenten, en bedankt!!!!!!! |:) |:)
_O_ :proost
Citaat van: GEEL-BLAUW-BLOED op januari 17, 2013, 22:16:40
Super Taurus Jr, de site ziet er super straks uit! Complimenten, en bedankt!!!!!!! |:) |:)
Inderdaad, credits naar Junior _O_
Nou, heb toch wel 1 puntje van kritiek.
Met de verificatie vraag.
Dacht dat dat een standaard vraag was.
Zit ik mooi Cambuur in te vullen op de vraag, blijkt dat de vraag heel ergens anders over gaat.... :devil
Citaat van: punkman op januari 17, 2013, 22:42:35
Nou, heb toch wel 1 puntje van kritiek.
Met de verificatie vraag.
Dacht dat dat een standaard vraag was.
Zit ik mooi Cambuur in te vullen op de vraag, blijkt dat de vraag heel ergens anders over gaat.... :devil
Zijn 3 vragen over Leeuwarden/Cambuur maar iedereen krijgt een andere vraag, het zijn hele algemene dingen en anders met een refresh heb je een andere vraag hehe
Citaat van: Taurus Jr op januari 17, 2013, 22:44:45
Citaat van: punkman op januari 17, 2013, 22:42:35
Nou, heb toch wel 1 puntje van kritiek.
Met de verificatie vraag.
Dacht dat dat een standaard vraag was.
Zit ik mooi Cambuur in te vullen op de vraag, blijkt dat de vraag heel ergens anders over gaat.... :devil
Zijn 3 vragen over Leeuwarden/Cambuur maar iedereen krijgt een andere vraag, het zijn hele algemene dingen en anders met een refresh heb je een andere vraag hehe
In dat geval valt het mee, dan heb ik ze alle drie gehad.
Moet nu een makkie wezen dan, ik weet de antwoorden al. :devil
Citaat van: punkman op januari 17, 2013, 22:42:35
Nou, heb toch wel 1 puntje van kritiek.
Met de verificatie vraag.
Dacht dat dat een standaard vraag was.
Zit ik mooi Cambuur in te vullen op de vraag, blijkt dat de vraag heel ergens anders over gaat.... :devil
:0=
LE-ZEN :devil
Citaat van: Dokkumer op januari 17, 2013, 22:46:34
Citaat van: punkman op januari 17, 2013, 22:42:35
Nou, heb toch wel 1 puntje van kritiek.
Met de verificatie vraag.
Dacht dat dat een standaard vraag was.
Zit ik mooi Cambuur in te vullen op de vraag, blijkt dat de vraag heel ergens anders over gaat.... :devil
:0= LE-ZEN :devil
Niet mijn sterkste punt helaas .. :devil
Citaat van: punkman op januari 17, 2013, 22:50:57
Citaat van: Dokkumer op januari 17, 2013, 22:46:34
Citaat van: punkman op januari 17, 2013, 22:42:35
Nou, heb toch wel 1 puntje van kritiek.
Met de verificatie vraag.
Dacht dat dat een standaard vraag was.
Zit ik mooi Cambuur in te vullen op de vraag, blijkt dat de vraag heel ergens anders over gaat.... :devil
:0= LE-ZEN :devil
Niet mijn sterkste punt helaas .. :devil
Je bent in ieder geval geregistreerd en het is op zich wel wat standaard voor iemand die iets met Leeuwarden/Cambuur heeft te maken :)
:_schater We zijn alweer op niveau
:0= TROTS
Om nog even op niveau te blijven:
kan er nog een vraag bij ?
Als ik die ook goed heb dan heb ik een kwartet hehe :devil.
Maar serieus, heb helemaal niks tot op heden aan te merken op de nieuwe site.
En nogmaals bedankt voor de inzet om Cambuur Online draaiende te houden ! :thumbsup
No problem :thumbsup
Ziet er goed uit. _O_
Ja leuk: :clint
Dit ziet er weer zeer goed en verzorgd uit! Bijna onCambuur 8) :devil !Complimenten aan taurus JR
Heeft verdomd veel weg van ons oude vertrouwde forum van voor alle ellende met hackerij begon. lay-out bedoel ik daarmee. Goeie zaak!
Mooi gedaan heren. :thumbsup
w:)
Heren, het is weer mooi voor elkaar hier. Mijn dank is groot. :thumbsup
w:)
mooi forum dit veel suc 6 allemaal en hou het leuk |:)
Nou ik ben er ook weer, heb alweer een paar bekenden gezien. w:)
Citaat van: clint op januari 18, 2013, 07:28:04
Ja leuk: :clint
:clint......
Hilarisch!
:0= Zou ik de naam :richard willen meegeven :_schater
Mooie avatar poelie :_schater
:grolsch :clint
Citaat van: Dokkumer op januari 19, 2013, 11:53:02
Mooie avatar poelie :_schater
Vakwerk ;)
Cabaret, moet kunnen! l8l
Citaat van: Len Cantello op januari 19, 2013, 11:55:52
:grolsch :clint
Eindelijk iemand met inhoud.....
:monk
Ontopic: complimenten voor de makers van dit forum. Voelt als thuiskomen. _O_
Citaat van: poelie-lwd op januari 19, 2013, 12:29:55
Citaat van: Dokkumer op januari 19, 2013, 11:53:02
Mooie avatar poelie :_schater
Vakwerk ;)
Cabaret, moet kunnen! l8l
Zeker weten.. Ik mis alleen de elftalbegeleider nog als Robin de robot :devil
Citaat van: poelie-lwd op januari 19, 2013, 12:34:22
Citaat van: Len Cantello op januari 19, 2013, 11:55:52
:grolsch :clint
Eindelijk iemand met inhoud.....
:monk
Ontopic: complimenten voor de makers van dit forum. Voelt als thuiskomen. _O_
Je voelt je straks nog meer thuis, er komt dit weekend nog wat aan. Helaas nog geen pool, daarvoor moet echt nog een compleet nieuw script geschreven worden.
Je maakt me nieuwschierig....
:fant kan vanmiddag ook een bal hooghouden?
:clint krijgt de beschikking over een scootmobiel?
:ranzigewienuutpak icoontje?
Wiekie krijgt een permanente ban?
:0= Spannend!!
Het heeft niks met icoontjes te maken :P
Gelikte nieuwe website _O_
Ja, mooi!
Alleen maar positieve reacties :) :proost
Groot compliment ziet er goed uit !!
Top! ziet er netjes uit!!! |:)
Jammer dat de test accounts niet meer werken :clint
Citaat van: Lwdscc op januari 22, 2013, 15:13:36
Jammer dat de test accounts niet meer werken :clint
Dat was gehost op mijn bedrijfswebsite www.ictdirect.net en het was een test omgeving die los stond van deze omgeving, zou wel hadden gekund maar had wel bepaalde dingen aangepast om te testen en dergelijke en dat zou ik niet kunnen doen op de normale website :P
Wanneer gaat het oude forum dicht? Want dan komen er hier weer nieuwe gebruikers bij en dan heb je niet dat gedoe dat anderen nog op het oude forum gaan posten.
Citaat van: Chipke op januari 22, 2013, 15:22:35
Wanneer gaat het oude forum dicht? Want dan komen er hier weer nieuwe gebruikers bij en dan heb je niet dat gedoe dat anderen nog op het oude forum gaan posten.
Oude forum is nu aan het uitlopen zeg maar, registratie staat uit en zoekmachines kunnen ook niet meer op de website waardoor op den duur het oude forum van Google en dergelijke verdwijnt in de resultaten en alleen dit forum over blijft.
Over een tijdje gooi ik alles dicht en dan word het oude forum misschien een archief waar het nu eigenlijks ook al voor dient zodat mensen de discussie hier kunnen voortzetten en weten waar het over gaat/ging.
Mijn complimenten trouwens. Vind het erg professioneel overkomen |:)
Nogmaals keurig. Krijgen we ook weer een poule? Was toch wel leuk altijd. En zoals het oude forum (niet deze voorganger) een mooie achtergrond (foto kampioen)? Wat ben ik ook een zeurzak :y :X
Citaat van: Destroyer op januari 23, 2013, 19:51:00
Nogmaals keurig. Krijgen we ook weer een poule? Was toch wel leuk altijd. En zoals het oude forum (niet deze voorganger) een mooie achtergrond (foto kampioen)? Wat ben ik ook een zeurzak :y :X
Voor de poule moet nog iets komen, en een achtergrond is mogelijk alleen de vraag is waar die zou moeten komen en of het de site niet "sloopt" en onoverzichtelijk maakt.
De website is nu volledig te bezoeken op alle resoluties en apparaten maar een achtergrond waar het nu geel is zou zeer waarschijnlijk problemen opleveren of het onoverzichtelijk maken.
Citaat van: Taurus Jr op januari 23, 2013, 19:53:01
Citaat van: Destroyer op januari 23, 2013, 19:51:00
Nogmaals keurig. Krijgen we ook weer een poule? Was toch wel leuk altijd. En zoals het oude forum (niet deze voorganger) een mooie achtergrond (foto kampioen)? Wat ben ik ook een zeurzak :y :X
Voor de poule moet nog iets komen, en een achtergrond is mogelijk alleen de vraag is waar die zou moeten komen en of het de site niet "sloopt" en onoverzichtelijk maakt.
De website is nu volledig te bezoeken op alle resoluties en apparaten maar een achtergrond waar het nu geel is zou zeer waarschijnlijk problemen opleveren of het onoverzichtelijk maken.
Ik dacht meer in de blauwe banner als je de site betreedt. Ofwel HOME. In het gele zou ik dit niet projecteren inderdaad. Het is nu wel mooi geel/blauw, maar mis gewoon wat cambuur dingetjes...
Het zou kunnen maar dan zou ik moeten zien hoe het op mobiele telefoons/tablets eruit ziet en kleine beeldschermen.
Citaat van: Taurus Jr op januari 23, 2013, 20:09:06
Het zou kunnen maar dan zou ik moeten zien hoe het op mobiele telefoons/tablets eruit ziet en kleine beeldschermen.
Kijk maar, zoiets valt te proberen, lukt het niet is het jammer.
Site is top hoor, alleen het doorbladeren van tabs is wennen. Normaal keek en klikte je rechtsboven... maar als je dat nu doet ga je naar een ander topic... Je moet nu links kiezen...
Citaat van: Destroyer op januari 23, 2013, 20:13:55
Citaat van: Taurus Jr op januari 23, 2013, 20:09:06
Het zou kunnen maar dan zou ik moeten zien hoe het op mobiele telefoons/tablets eruit ziet en kleine beeldschermen.
Kijk maar, zoiets valt te proberen, lukt het niet is het jammer.
Zal eens kijken als ik de tijd heb.
Citaat van: Lwdscc op januari 23, 2013, 20:53:01
Site is top hoor, alleen het doorbladeren van tabs is wennen. Normaal keek en klikte je rechtsboven... maar als je dat nu doet ga je naar een ander topic... Je moet nu links kiezen...
Dat klopt, maar als je eenmaal gewend bent vlieg je door het forum heen en kan je ook alles makkelijk bijhouden en volgen :)
Vind het echt top! Nog iets meer leden en dan gaat het echt lopen hier, want hoe meer bericten hoe leuker natuurlijk.
Citaat van: Chipke op januari 23, 2013, 23:34:49
Vind het echt top! Nog iets meer leden en dan gaat het echt lopen hier, want hoe meer bericten hoe leuker natuurlijk.
Inderdaad! (weer een bericht erbij 8P)
Meeste bezoekers online vandaag om 15:08 als ik het goed heb :proost :proost
Bij de test versie van de site waren er toch ook meer smileys? Kan me nog een smiley herinneren waarbij deze sjaal |:) van links naar rechts bewoog _O_
Citaat van: Lwdscc op januari 26, 2013, 20:45:41
Bij de test versie van de site waren er toch ook meer smileys? Kan me nog een smiley herinneren waarbij deze sjaal |:) van links naar rechts bewoog _O_
Die was er niet maar het kan wel van rechts naar link.s
Zo?
|:)
Haha nee de smiley bleef staan maar hij bewoog de sjaal van links naar rechts
deze: http://www.google.nl/imgres?hl=nl&tbo=d&authuser=0&biw=1366&bih=665&tbm=isch&tbnid=S1fO9lmjTwySDM:&imgrefurl=http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/&docid=zUjq4hTkVy9lYM&imgurl=http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/Smilies/cambuur.gif&w=37&h=22&ei=kzUEUYi6IYST0QXJpYHoBg&zoom=1&iact=hc&vpx=12&vpy=221&dur=2185&hovh=22&hovw=37&tx=75&ty=13&sig=106993121675334102015&page=1&tbnh=22&tbnw=37&start=0&ndsp=36&ved=1t:429,r:0,s:0,i:79 (http://www.google.nl/imgres?hl=nl&tbo=d&authuser=0&biw=1366&bih=665&tbm=isch&tbnid=S1fO9lmjTwySDM:&imgrefurl=http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/&docid=zUjq4hTkVy9lYM&imgurl=http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/Smilies/cambuur.gif&w=37&h=22&ei=kzUEUYi6IYST0QXJpYHoBg&zoom=1&iact=hc&vpx=12&vpy=221&dur=2185&hovh=22&hovw=37&tx=75&ty=13&sig=106993121675334102015&page=1&tbnh=22&tbnw=37&start=0&ndsp=36&ved=1t:429,r:0,s:0,i:79)
Het klopt inderdaad dat er een bewegende smiley bij zat. Ik heb echter alleen de smileyset van de oude COL overgenomen. Er zullen t.z.t. nog wel een paar aanvullingen komen |:)
Ziet er goed uit hier! Well done! _O_
Nou ik ben ook weer eens wezen kijken hier, zit er mooi uit al was het zo'n gedoe om weer binnen te komen :insane, dat ik overweeg om maar niet meer weg te gaan. :thumbsup
Wie weet begin ik ooit ook weer eens met posten :P
Citaat van: Goblin op mei 31, 2013, 23:58:29
Nou ik ben ook weer eens wezen kijken hier, zit er mooi uit al was het zo'n gedoe om weer binnen te komen :insane, dat ik overweeg om maar niet meer weg te gaan. :thumbsup
Wie weet begin ik ooit ook weer eens met posten :P
Gedoe om weer binnen te komen? Haha
Citaat van: Goblin op mei 31, 2013, 23:58:29
Nou ik ben ook weer eens wezen kijken hier, zit er mooi uit al was het zo'n gedoe om weer binnen te komen :insane, dat ik overweeg om maar niet meer weg te gaan. :thumbsup
Wie weet begin ik ooit ook weer eens met posten :P
Dat laatste hoeft echt niet hoor! l8l
Welkom terug Goblin!
Wie volgt?
Pjotter? Always SCC? MarK ? l0l
Hans!?!?
Citaat van: Viper op juni 01, 2013, 16:54:08
Hans!?!?
Volgens mij heb ik een tijd terug hier (vorig forum ofzo) ergens gelezen dat die nooit meer terug komt..... :|
Was dacht ik al ziek toen hij hier nog wel postte.
Citaat van: poelie-lwd op juni 01, 2013, 16:52:48
Welkom terug Goblin!
Wie volgt?
Pjotter? Always SCC? MarK ? l0l
Pjotter :_schater Soms heb ik t idee dat die hier nog genoeg post (onder de naam marrumer? :X)
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 01, 2013, 17:13:26
Volgens mij heb ik een tijd terug hier (vorig forum ofzo) ergens gelezen dat die nooit meer terug komt..... :|
Was dacht ik al ziek toen hij hier nog wel postte.
KLopt, Hans is een paar jaar geleden overleden.
Tja, triest man. Heb het vaak met hem aan de stok gehad maar zelfs hans wordt gemist wmb.
Agy en the voice, kleurrijke figuren. Met name agy zijn inbreng zou het nivo alhier danig opschalen :zweep
Citaat van: poelie-lwd op juni 02, 2013, 09:00:59
Tja, triest man. Heb het vaak met hem aan de stok gehad maar zelfs hans wordt gemist wmb.
Agy en the voice, kleurrijke figuren. Met name agy zijn inbreng zou het nivo alhier danig opschalen :zweep
Laatst was Agy in hertje en hij was heel duidelijk........NEE!! _O_ _O_
Citaat van: richard op juni 02, 2013, 09:30:28
Laatst was Agy in hertje en hij was heel duidelijk........NEE!! _O_ _O_
Blijft zonde dat een jongen als Agy niet meer terugkomt.. Eigen schuld van ons, wij hebben ons te lang als een stel ouwe wijven gedragen :devil
Toch mooi dat er langzaam weer oude bekenden terug komen. Goblin, Huizen voor Cambuur (Hilversum)!
Citaat van: Galdiano op juni 02, 2013, 12:50:12
Toch mooi dat er langzaam weer oude bekenden terug komen. Goblin, Huizen voor Cambuur (Hilversum)!
Pas maar op, straks zijn Bolle, Marc, Nijkerk en Bugs ook weer terug :devil
Het merendeel hier denkt nu: waar hébben ze t over :_spank
Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2013, 12:35:06
Blijft zonde dat een jongen als Agy niet meer terugkomt.. Eigen schuld van ons, wij hebben ons te lang als een stel ouwe wijven gedragen :devil
Hij leest nog wel mee hoor;)
Citaat van: richard op juni 02, 2013, 13:38:01
Hij leest nog wel mee hoor;)
Dat sterkt me alleen maar in mijn mening hierover :D En meelezen mag altijd natuurlijk :P
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2013, 13:30:04
Het merendeel hier denkt nu: waar hébben ze t over :_spank
Ja, het ouwe-jongens-krentebrood-gehalte is hier aan de hoge kant :_schater
Citaat van: richard op juni 02, 2013, 13:38:01
Hij leest nog wel mee hoor;)
Zijn denk ik nog heleboel die dat nog wel doen. Om nog wat namen naar voren te halen: P-leeuwarden, Psycho, M. , F. , HVC (geen holwerd ;) ) , Cambuur Fanatics, Synea.
Hoe lang bestaat het forum eigenlijk al? Kan me vanaf 2000/2001 nog herinneren.
HVC, dat was toch Hylaard voor Cambuur? Weten we ook allemaal wel welke kop daarachter zit :P
Heb even gezocht, de oudste versie van Cambuur.com kon ik op 18 oktober 2000 traceren http://web.archive.org/web/20001018114332/http://www.cambuur.com/ (http://web.archive.org/web/20001018114332/http://www.cambuur.com/)
Cambuur.net zelfs nog verder terug, december 1998. Alleen heb ik daar geen pagina meer van kunnen vinden...
Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2013, 16:14:16
HVC, dat was toch Hylaard voor Cambuur? Weten we ook allemaal wel welke kop daarachter zit :P
:y
Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2013, 16:14:16
Cambuur.net zelfs nog verder terug, december 1998. Alleen heb ik daar geen pagina meer van kunnen vinden...
Al 15 jaar forum, vraagt om een reünie in december.. :proost
Er postte geen V.A.B. op het oude forum. Heb je een andere naam? :P
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2013, 17:56:41
Er postte geen V.A.B. op het oude forum. Heb je een andere naam? :P
Zal wel iets met Huizum te maken hebben 8P
Holwerd voor Cambuur
Hijlaard voor Cambuur
Huizen/Hilversum voor Cambuur
Huizum voor Cambuur
:? :_schater
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2013, 18:49:31
Holwerd voor Cambuur
Hijlaard voor Cambuur
Huizen/Hilversum voor Cambuur
Huizum voor Cambuur
:? :_schater
Sluit jij even achteraan in de rij? Die anderen waren al actief op het forum toen in Holwerd de computer nog uitgevonden moest worden :devil
Die Huizen werd toch pas fan toen ene Martijn Gootjes hier kwam ballen? :devil
Geen idee wanneer ik eigenlijk precies ben begonnen met dom ouwehoeren. Heb iig ook het forum voor het "oude" forum nog meegemaakt :proost
Time flies.
Dat was in 2002, dus ook iets voor mijn tijd :P
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2013, 17:56:41
Er postte geen V.A.B. op het oude forum. Heb je een andere naam? :P
Klopt, kreeg mijn vorige nickname (Daddy T.) niet meer geregistreerd op dit nieuwe forum dus daarom nieuwe aan moeten maken.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2013, 19:22:39
Die Huizen werd toch pas fan toen ene Martijn Gootjes hier kwam ballen? :devil
Haha, toen was Huizen weer terug en nam ie soms het halve dorp mee naar een uitwedstrijd, staat me bij dat ie in '99/'00 er ook al wel was bij uitwedstrijden.
Citaat van: V.A.B. op juni 02, 2013, 20:52:58
Klopt, kreeg mijn vorige nickname (Daddy T.) niet meer geregistreerd op dit nieuwe forum dus daarom nieuwe aan moeten maken.
Haha, toen was Huizen weer terug en nam ie soms het halve dorp mee naar een uitwedstrijd, staat me bij dat ie in '99/'00 er ook al wel was bij uitwedstrijden.
Hmmm, wil je dat ik de naam voor je ga aanpassen? Dat is hier mogelijk namelijk ;)
Oh ja, je hebt gelijk. Dankzij de rode "handbagage" was ik dat alweer vergeten..
Tomcat! :_schater
Citaat van: Daddy T. op juni 02, 2013, 20:52:58
Klopt, kreeg mijn vorige nickname (Daddy T.) niet meer geregistreerd op dit nieuwe forum dus daarom nieuwe aan moeten maken.
Gefixt.. En mocht je niet meer kunnen inloggen contact me dan even via FB of via de mail. elharkati.s@gmail.com
Citaat van: John Hiatt op juni 01, 2013, 16:38:55
Dat laatste hoeft echt niet hoor! l8l
l0l Te laat l0l
Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2013, 13:23:56
Pas maar op, straks zijn Bolle, Marc, Nijkerk en Bugs ook weer terug :devil
:0= :monk
Ik ben allang terug hoor, post alleen niet zoveel....
Citaat van: Bugs op juni 08, 2013, 14:04:38
:0= :monk
Ik ben allang terug hoor, post alleen niet zoveel....
:zweep
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2013, 19:22:39
Die Huizen werd toch pas fan toen ene Martijn Gootjes hier kwam ballen? :devil
Geen idee wanneer ik eigenlijk precies ben begonnen met dom ouwehoeren. Heb iig ook het forum voor het "oude" forum nog meegemaakt :proost
Time flies.
Haha toen Martijn Gootjes hier kwam spelen gingen er inderdaad meer mensen uit Huizen mee! Kan me herinneren met 15 man bij Eindhoven uit? :)
Ik heb in de periode 2002-2004 de meeste (uit)wedstrijden bezocht, in 2003 had ik ook een website huizenvoorcambuur.nl
Ik kan me vele namen van vroeger inderdaad wel herinneren.... sneu om te lezen dat Hans overleden is, hij was toch altijd die gast die overal tegenin ging?
Vorig jaar ben ik een aantal keer met de zwager van Nijkerk naar Cambuur gegaan, de echte Nijkerk heeft volgens mij niks meer met Cambuur.
Waar is The Voice eigenlijk gebleven op dit forum? Hoop dat ik veel oude bekenden weer terug kan zien het aankomend seizoen.
|:)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 13, 2013, 10:28:49
de echte Nijkerk heeft volgens mij niks meer met Cambuur.
Waar is The Voice eigenlijk gebleven op dit forum? Hoop dat ik veel oude bekenden weer terug kan zien het aankomend seizoen.
Nijkerk volgt Cambuur nog wel, maar komt niet meer in het stadion. Woont ook niet meer in Leeuwarden.
Voice heb ik gisteren nog contact mee gehad. Die zit niet meer op het forum maar is nog elke thuiswedstrijd wel in het stadion te vinden. Hij staat met zijn grote kale broer in vak 14.
Tof!! Ik had hem niet gezien in Rotterdam bij de kampioenswedstrijd. Doe hem de groeten als je hem spreekt!
Komt Chris de treinenman ook nog bij Cambuur? :D :D
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 13, 2013, 10:44:45
Tof!! Ik had hem niet gezien in Rotterdam bij de kampioenswedstrijd. Doe hem de groeten als je hem spreekt!
Komt Chris de treinenman ook nog bij Cambuur? :D :D
Chris de treinenman heb ik bij de huldiging nog gesproken, komt nog wel bij Cambuur.
Citaat van: clint op juni 13, 2013, 10:31:37
Nijkerk volgt Cambuur nog wel, maar komt niet meer in het stadion.
Hij is nu een fanatiek Ajax supporter en staat op vak 410. :X
Citaat van: Ronnie tng op juni 13, 2013, 12:39:17
Hij is nu een fanatiek Ajax supporter en staat op vak 410. :X
Tussen de kleuters, dus.
:zweep
Citaat van: Len Cantello op juni 13, 2013, 12:58:57
Tussen de kleuters, dus.
:zweep
Haha inderdaad, maar kan ook zo zijn dat hij aankomend seizoen voor Heracles is... het uitvak maar wat in de gaten houden 8)
Citaat van: Ronnie tng op juni 13, 2013, 13:01:58
Haha inderdaad, maar kan ook zo zijn dat hij aankomend seizoen voor Heracles is... het uitvak maar wat in de gaten houden 8)
Als je hem nog kunt herkennen, hij heeft de lange haren van Van Rijswijk overgenomen toen ie kaal ging... :P
Citaat van: Bugs op juni 08, 2013, 14:04:38
:0= :monk
Ik ben allang terug hoor, post alleen niet zoveel....
Vasthouden bugsie!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 13, 2013, 10:28:49
in 2003 had ik ook een website huizenvoorcambuur.nl
Met die interviews met oud-Cambuurmensen toch? Was erg leuk! :proost Heeft alleen niet zo lang geduurd volgens mij?
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 14, 2013, 00:21:01
Met die interviews met oud-Cambuurmensen toch? Was erg leuk! :proost Heeft alleen niet zo lang geduurd volgens mij?
Heb het eens teruggezocht:
Een nieuw onderdeel op Huizen voor Cambuur. Op deze pagina komen interviews met (ex) Cambuur spelers of andere mensen die op één of andere manier met Cambuur Leeuwarden verbonden zijn.
Klik hieronder voor de interviews:
1 Gregg Berhalter
2 Jack de Gier
3 Kenneth Goudmijn
4 Arno Arts
5 Bram Marbus
- to do:
Fred Grim
Jaap Stam
Michael Mols
Wilfred Genee
Johan Derksen
Johan Abma
Sandor van der Heide
Leo Beenhakker
Fritz Korbach
Robert Loontjens
Maickel Ferrier
Ben Haverkort
Han Berger
Foeke Booy
Robin Nelisse
Leonard van Utrecht
Mark Oosterhof
Marcel Keizer
Jan van Raalte
Oscar Zeilstra
Frank Berghuis
Fuat Usta
Jan Riedstra
Nico Jan Hoogma
Koko Hoekstra
Richard Elzinga
Harry van der Laan
Willem van der Ark
Ulrich Cruden
Bert Konterman
Heb nog wat te doen dus! ;-)
|:)
Wij hebben nog ruimte in het supportersmagazine het hertsje. Wij houden ons aanbevolen voor jou proza :y
Beloning,
Een bakje borrelnoten en een zuipsessie met clint op wedstrijddagen :clint
Citaat van: poelie-lwd op juni 14, 2013, 14:16:55
een zuipsessie met clint op wedstrijddagen :clint
Mag :clint tegenwoordig alleen nog maar op wedstrijddagen aan de pils?
:fant :fant
Yep. Zijn WMO scootmobiel is uitgerust met een alcoholslot. Op wedstrijddagen komt ie gelukkig op ut fietske :clint
Citaat van: poelie-lwd op juni 14, 2013, 14:16:55
Wij hebben nog ruimte in het supportersmagazine het hertsje. Wij houden ons aanbevolen voor jou proza :y
:devil :devil
Is die lange nog wel donateur?
Gheghe.
Citaat van: poelie-lwd op juni 14, 2013, 14:42:53
Yep. Zijn WMO scootmobiel is uitgerust met een alcoholslot. Op wedstrijddagen komt ie gelukkig op ut fietske :clint
Met of zonder lekke band?
:monk :_schater
Dat zal gezien zijn trapfrequentie weinig uitmaken :_schater
Het florintje oppe lip mut natuurlijk niet uutwaaien, stel je voor. :clint