Cambuur Online

Cambuur op het Internet => Nieuws => Topic gestart door: Taurus Jr op januari 16, 2013, 11:33:49

Titel: Welkom!
Bericht door: Taurus Jr op januari 16, 2013, 11:33:49
Welkom op de nieuwe website!
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op januari 16, 2013, 22:43:20
Haha, dank je wel.

Hoop dat dit een betere is dan het vorige  ;)

Maare, heb ik mij opnieuw moeten registreren.
De website herkende mn naam niet terwijl ik toch al eerder hier ben geweest.
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Taurus Jr op januari 16, 2013, 22:46:02
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op januari 16, 2013, 22:43:20
Haha, dank je wel.

Hoop dat dit een betere is dan het vorige  ;)

Maare, heb ik mij opnieuw moeten registreren.
De website herkende mn naam niet terwijl ik toch al eerder hier ben geweest.

Alles staat los van het oude dus dat klopt. :)

Het is welles waar mogelijk om de oude databasis te importeren maar de vraag is of het dan werkt en de beveiliging is in het geding want nu zijn alle gegevens zoals wachtwoorden niet uit te lezen door niemand zelfs mij niet en als ik de oude databasis zou gebruiken dan zou dit kinderspel zijn en kunnen kwaadwillenden met de data aan de haal gaan.


Plus bots blijven hier buiten. :P
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op januari 16, 2013, 22:50:39
Citaat van: Taurus Jr op januari 16, 2013, 22:46:02
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op januari 16, 2013, 22:43:20
Haha, dank je wel.

Hoop dat dit een betere is dan het vorige  ;)

Maare, heb ik mij opnieuw moeten registreren.
De website herkende mn naam niet terwijl ik toch al eerder hier ben geweest.

Alles staat los van het oude dus dat klopt. :)

Het is welles waar mogelijk om de oude databasis te importeren maar de vraag is of het dan werkt en de beveiliging is in het geding want nu zijn alle gegevens zoals wachtwoorden niet uit te lezen door niemand zelfs mij niet en als ik de oude databasis zou gebruiken dan zou dit kinderspel zijn en kunnen kwaadwillenden met de data aan de haal gaan.


Plus bots blijven hier buiten. :P

Oke, ik begrijp het.

:)
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Goudvinger op januari 17, 2013, 15:48:34
Het nieuwe forum ziet er goed uit. Nu is het een kwestie van hopen dat hij Koreaproof blijft   ;)
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Taurus Jr op januari 17, 2013, 15:51:57
Citaat van: Goudvinger op januari 17, 2013, 15:48:34
Het nieuwe forum ziet er goed uit. Nu is het een kwestie van hopen dat hij Koreaproof blijft   ;)

Mooi dat het bevalt :)
En geen probleem ken dit systeem al door en door en het is zeer flexibel in allerlei opzichten dus dat komt wel goed ook op de test site is het tot op heden prima in orde dus no problem. :)
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: poelie-lwd op januari 17, 2013, 16:50:20

:-\
Ik mis een :omnimonk icoon!
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Taurus Jr op januari 17, 2013, 16:51:55
Citaat van: poelie-lwd op januari 17, 2013, 16:50:20

:-\
Ik mis een :omnimonk icoon!

De icoontjes is een van de kleine dingen die nog moet gebeuren maar ze zijn er binnen no time :)
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Dokkumer op januari 17, 2013, 20:27:31
Citaat van: poelie-lwd op januari 17, 2013, 16:50:20

:-\
Ik mis een :omnimonk icoon!
Op speciaal verzoek is de :monk icoon wedergekeerd vanuit het aloude COL forum. We hebben de nagenoeg complete smileyset meegenomen. Er zijn een aantal smilies via een Popup beschikbaar, de ons welbekende hebben we boven het reactieveld neergezet. Noem het nostalgie :devil
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: zeewolde op januari 17, 2013, 20:28:13
Citaat van: poelie-lwd op januari 17, 2013, 16:50:20

:-\
Ik mis een :omnimonk icoon!
ik mis nog een aantal leden. het is nog zo rustig (netjes) hier. kan vannacht nog veranderen natuurlijk. 8)
Citaat van: Taurus Jr op januari 16, 2013, 11:33:49
Welkom op de nieuwe website!
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Dokkumer op januari 17, 2013, 20:42:33
Komt helemaal goed Zeewolde, iedereen heeft nog de tijd om rustig over te stappen naar de nieuwe site. Uiteraard is opnieuw registreren wel noodzakelijk omdat dit forum een andere database heeft.
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: reisbureau op januari 17, 2013, 20:51:13
Eerste indruk is top!

En met die icoontjes snel opgepakt  :clint
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Dokkumer op januari 17, 2013, 21:04:43
De icoontjes stonden gelukkig nog op de PC van een administrator, dus die konden direct geupload worden.
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: punkman op januari 17, 2013, 21:19:46
Ziet er goed uit deze nieuwe site !
Bedankt iedereen die hard gewerkt heeft om deze nieuwe site te maken.
Baal er wel van dat ik nu weer begin als newbie.  :devil
Maar zie hier, mijn eerste post ! |:)
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: punkman op januari 17, 2013, 21:33:35
Je kan ook net zo vaak een nieuwe site maken als je wilt, maar 1 ding blijft het zelfde: Dokkumer staat bovenaan met post.  :devil
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Dokkumer op januari 17, 2013, 21:45:15
Nee nog niet, sta nu nog eervol tweede. Daar wordt vanavond verandering in gebracht :devil
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Taurus Jr op januari 17, 2013, 21:46:56
Helaas ben ik het allereerste lid en top poster maar niet voor lang denk ik :P
Zorg vooral dat alles draait en werkt maar voor de rest ben ik niet heel erg actief.  8)
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: punkman op januari 17, 2013, 21:55:24
Ziet er in ieder geval goed uit dit nieuwe forum.
En als Dokkumer weer top poster is dan voelt het ook weer vertrouwd.  :devil

En even of topic:
Taurus JR,
Jij doet toch pc reparaties enzo ?
Zit namelijk nog met een Aldi Medion PC die helemaal niks meer doet.
Zelfs het lampje van de netwerk kaart brand niet meer.
Denk zelf de voeding.
Maar de vraag is: doe je ook zulke dingen ?
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Taurus Jr op januari 17, 2013, 21:58:34
Citaat van: punkman op januari 17, 2013, 21:55:24
Ziet er in ieder geval goed uit dit nieuwe forum.
En als Dokkumer weer top poster is dan voelt het ook weer vertrouwd.  :devil

En even of topic:
Taurus JR,
Jij doet toch pc reparaties enzo ?
Zit namelijk nog met een Aldi Medion PC die helemaal niks meer doet.
Zelfs het lampje van de netwerk kaart brand niet meer.
Denk zelf de voeding.
Maar de vraag is: doe je ook zulke dingen ?

Mooi om te horen van alle kanten dat het bevalt :)


Daar doe ik inderdaad aan eigenlijks alles wel met technologie van laptops tot telefoons tot websites en televisies, in mijn handtekening (onder mijn posts) staat een stuk tekst die naar mijn website (www.ictdirect.net) leid daar staat al mijn contact informatie op maar het zou ook via dit forum kunnen via prive berichtjes maar ik denk dat het direct wat makkelijker is.
Het zou kunnen dat de voeding het heeft begeven maar daar kan ik maar op 1 manier achter komen met een volledige analyse die ik standaard doe. :P
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Dokkumer op januari 17, 2013, 22:07:28
Overigens is kritiek ook van harte welkom, met die input kunnen we de site alleen maar mooier en functioneler maken  :y
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Taurus Jr op januari 17, 2013, 22:12:05
Citaat van: Dokkumer op januari 17, 2013, 22:07:28
Overigens is kritiek ook van harte welkom, met die input kunnen we de site alleen maar mooier en functioneler maken  :y

Dit ^
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: GEEL-BLAUW-BLOED op januari 17, 2013, 22:16:40
Super Taurus Jr, de site ziet er super straks uit! Complimenten, en bedankt!!!!!!!  |:) |:)
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Taurus Jr op januari 17, 2013, 22:17:38
Citaat van: GEEL-BLAUW-BLOED op januari 17, 2013, 22:16:40
Super Taurus Jr, de site ziet er super straks uit! Complimenten, en bedankt!!!!!!!  |:) |:)

_O_ :proost
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Dokkumer op januari 17, 2013, 22:18:36
Citaat van: GEEL-BLAUW-BLOED op januari 17, 2013, 22:16:40
Super Taurus Jr, de site ziet er super straks uit! Complimenten, en bedankt!!!!!!!  |:) |:)
Inderdaad, credits naar Junior  _O_
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: punkman op januari 17, 2013, 22:42:35
Nou, heb toch wel 1 puntje van kritiek.
Met de verificatie vraag.
Dacht dat dat een standaard vraag was.
Zit ik mooi Cambuur in te vullen op de vraag, blijkt dat de vraag heel ergens anders over gaat....  :devil
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Taurus Jr op januari 17, 2013, 22:44:45
Citaat van: punkman op januari 17, 2013, 22:42:35
Nou, heb toch wel 1 puntje van kritiek.
Met de verificatie vraag.
Dacht dat dat een standaard vraag was.
Zit ik mooi Cambuur in te vullen op de vraag, blijkt dat de vraag heel ergens anders over gaat....  :devil

Zijn 3 vragen over Leeuwarden/Cambuur maar iedereen krijgt een andere vraag, het zijn hele algemene dingen en anders met een refresh heb je een andere vraag hehe
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: punkman op januari 17, 2013, 22:46:21
Citaat van: Taurus Jr op januari 17, 2013, 22:44:45
Citaat van: punkman op januari 17, 2013, 22:42:35
Nou, heb toch wel 1 puntje van kritiek.
Met de verificatie vraag.
Dacht dat dat een standaard vraag was.
Zit ik mooi Cambuur in te vullen op de vraag, blijkt dat de vraag heel ergens anders over gaat....  :devil

Zijn 3 vragen over Leeuwarden/Cambuur maar iedereen krijgt een andere vraag, het zijn hele algemene dingen en anders met een refresh heb je een andere vraag hehe

In dat geval valt het mee, dan heb ik ze alle drie gehad.
Moet nu een makkie wezen dan, ik weet de antwoorden al. :devil
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Dokkumer op januari 17, 2013, 22:46:34
Citaat van: punkman op januari 17, 2013, 22:42:35
Nou, heb toch wel 1 puntje van kritiek.
Met de verificatie vraag.
Dacht dat dat een standaard vraag was.
Zit ik mooi Cambuur in te vullen op de vraag, blijkt dat de vraag heel ergens anders over gaat....  :devil
:0= LE-ZEN :devil
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: punkman op januari 17, 2013, 22:50:57
Citaat van: Dokkumer op januari 17, 2013, 22:46:34
Citaat van: punkman op januari 17, 2013, 22:42:35
Nou, heb toch wel 1 puntje van kritiek.
Met de verificatie vraag.
Dacht dat dat een standaard vraag was.
Zit ik mooi Cambuur in te vullen op de vraag, blijkt dat de vraag heel ergens anders over gaat....  :devil
:0= LE-ZEN :devil

Niet mijn sterkste punt helaas ..  :devil
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Taurus Jr op januari 17, 2013, 22:51:47
Citaat van: punkman op januari 17, 2013, 22:50:57
Citaat van: Dokkumer op januari 17, 2013, 22:46:34
Citaat van: punkman op januari 17, 2013, 22:42:35
Nou, heb toch wel 1 puntje van kritiek.
Met de verificatie vraag.
Dacht dat dat een standaard vraag was.
Zit ik mooi Cambuur in te vullen op de vraag, blijkt dat de vraag heel ergens anders over gaat....  :devil
:0= LE-ZEN :devil

Niet mijn sterkste punt helaas ..  :devil

Je bent in ieder geval geregistreerd en het is op zich wel wat standaard voor iemand die iets met Leeuwarden/Cambuur heeft te maken :)
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Dokkumer op januari 17, 2013, 23:02:23
:_schater We zijn alweer op niveau
:0= TROTS
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: punkman op januari 17, 2013, 23:18:14
Om nog even op niveau te blijven:
kan er nog een vraag bij ?
Als ik die ook goed heb dan heb ik een kwartet hehe  :devil.

Maar serieus, heb helemaal niks tot op heden aan te merken op de nieuwe site.
En nogmaals bedankt voor de inzet om Cambuur Online draaiende te houden !  :thumbsup
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Taurus Jr op januari 17, 2013, 23:25:18
No problem  :thumbsup
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Bascambuur op januari 18, 2013, 00:51:45
Ziet er goed uit.  _O_
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Clint op januari 18, 2013, 07:28:04
Ja leuk:  :clint
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: skaaf op januari 18, 2013, 11:30:22
Dit ziet er weer zeer goed en verzorgd uit! Bijna onCambuur  8) :devil !Complimenten aan taurus JR
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: De Taurus op januari 18, 2013, 12:19:39
Heeft verdomd veel weg van ons oude vertrouwde forum van voor alle ellende met hackerij begon. lay-out bedoel ik daarmee. Goeie zaak!
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: albert54 op januari 18, 2013, 12:40:08


Mooi gedaan heren. :thumbsup

w:)
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: albert54 op januari 18, 2013, 21:50:52
Heren, het is weer mooi voor elkaar hier. Mijn dank is groot. :thumbsup
w:)
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: denistel op januari 18, 2013, 23:43:08
mooi forum dit veel suc 6 allemaal en hou het leuk |:)
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: The king1 op januari 19, 2013, 00:06:54
Nou ik ben er ook weer, heb alweer een paar bekenden gezien. w:)
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: poelie-lwd op januari 19, 2013, 11:46:47
Citaat van: clint op januari 18, 2013, 07:28:04
Ja leuk:  :clint

:clint......

Hilarisch!

:0= Zou ik de naam :richard willen meegeven  :_schater
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Dokkumer op januari 19, 2013, 11:53:02
Mooie avatar poelie  :_schater
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Len Cantello op januari 19, 2013, 11:55:52
 :grolsch :clint
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: poelie-lwd op januari 19, 2013, 12:29:55
Citaat van: Dokkumer op januari 19, 2013, 11:53:02
Mooie avatar poelie  :_schater

Vakwerk  ;)

Cabaret, moet kunnen!   l8l
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: poelie-lwd op januari 19, 2013, 12:34:22
Citaat van: Len Cantello op januari 19, 2013, 11:55:52
:grolsch :clint

Eindelijk iemand met inhoud.....

:monk

Ontopic: complimenten voor de makers van dit forum. Voelt als thuiskomen.  _O_
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Dokkumer op januari 19, 2013, 12:35:17
Citaat van: poelie-lwd op januari 19, 2013, 12:29:55
Citaat van: Dokkumer op januari 19, 2013, 11:53:02
Mooie avatar poelie  :_schater

Vakwerk  ;)

Cabaret, moet kunnen!   l8l
Zeker weten.. Ik mis alleen de elftalbegeleider nog als Robin de robot :devil
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Dokkumer op januari 19, 2013, 12:36:03
Citaat van: poelie-lwd op januari 19, 2013, 12:34:22
Citaat van: Len Cantello op januari 19, 2013, 11:55:52
:grolsch :clint

Eindelijk iemand met inhoud.....

:monk

Ontopic: complimenten voor de makers van dit forum. Voelt als thuiskomen.  _O_
Je voelt je straks nog meer thuis, er komt dit weekend nog wat aan. Helaas nog geen pool, daarvoor moet echt nog een compleet nieuw script geschreven worden.
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: poelie-lwd op januari 19, 2013, 12:48:51
Je maakt me nieuwschierig....

:fant kan vanmiddag ook een bal hooghouden?

:clint krijgt de beschikking over een scootmobiel?

:ranzigewienuutpak icoontje?

Wiekie krijgt een permanente ban?

:0= Spannend!!
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Dokkumer op januari 19, 2013, 13:11:31
Het heeft niks met icoontjes te maken :P
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Destroyer op januari 19, 2013, 13:25:48
Gelikte  nieuwe website  _O_
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Viper op januari 19, 2013, 13:43:05
Ja, mooi!
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Taurus Jr op januari 19, 2013, 14:06:41
Alleen maar positieve reacties :)  :proost
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: SCCdrachten op januari 21, 2013, 11:12:50
Groot compliment ziet er goed uit !!
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Voor altijd cambuur op januari 21, 2013, 16:39:38
Top! ziet er netjes uit!!! |:)
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Lwdscc op januari 22, 2013, 15:13:36
Jammer dat de test accounts niet meer werken  :clint
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Taurus Jr op januari 22, 2013, 15:20:47
Citaat van: Lwdscc op januari 22, 2013, 15:13:36
Jammer dat de test accounts niet meer werken  :clint

Dat was gehost op mijn bedrijfswebsite www.ictdirect.net en het was een test omgeving die los stond van deze omgeving, zou wel hadden gekund maar had wel bepaalde dingen aangepast om te testen en dergelijke en dat zou ik niet kunnen doen op de normale website :P
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Chipke op januari 22, 2013, 15:22:35
Wanneer gaat het oude forum dicht? Want dan komen er hier weer nieuwe gebruikers bij en dan heb je niet dat gedoe dat anderen nog op het oude forum gaan posten.
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Taurus Jr op januari 22, 2013, 15:26:11
Citaat van: Chipke op januari 22, 2013, 15:22:35
Wanneer gaat het oude forum dicht? Want dan komen er hier weer nieuwe gebruikers bij en dan heb je niet dat gedoe dat anderen nog op het oude forum gaan posten.

Oude forum is nu aan het uitlopen zeg maar, registratie staat uit en zoekmachines kunnen ook niet meer op de website waardoor op den duur het oude forum van Google en dergelijke verdwijnt in de resultaten en alleen dit forum over blijft.
Over een tijdje gooi ik alles dicht en dan word het oude forum misschien een archief waar het nu eigenlijks ook al voor dient zodat mensen de discussie hier kunnen voortzetten en weten waar het over gaat/ging.
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Chipke op januari 22, 2013, 15:33:12
Mijn complimenten trouwens. Vind het erg professioneel overkomen |:)
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Destroyer op januari 23, 2013, 19:51:00
Nogmaals keurig. Krijgen we ook weer een poule? Was toch wel leuk altijd. En zoals het oude forum (niet deze voorganger) een mooie achtergrond (foto kampioen)? Wat ben ik ook een zeurzak  :y :X
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Taurus Jr op januari 23, 2013, 19:53:01
Citaat van: Destroyer op januari 23, 2013, 19:51:00
Nogmaals keurig. Krijgen we ook weer een poule? Was toch wel leuk altijd. En zoals het oude forum (niet deze voorganger) een mooie achtergrond (foto kampioen)? Wat ben ik ook een zeurzak  :y :X

Voor de poule moet nog iets komen, en een achtergrond is mogelijk alleen de vraag is waar die zou moeten komen en of het de site niet "sloopt" en onoverzichtelijk maakt.
De website is nu volledig te bezoeken op alle resoluties en apparaten maar een achtergrond waar het nu geel is zou zeer waarschijnlijk problemen opleveren of het onoverzichtelijk maken.
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Destroyer op januari 23, 2013, 20:01:38
Citaat van: Taurus Jr op januari 23, 2013, 19:53:01
Citaat van: Destroyer op januari 23, 2013, 19:51:00
Nogmaals keurig. Krijgen we ook weer een poule? Was toch wel leuk altijd. En zoals het oude forum (niet deze voorganger) een mooie achtergrond (foto kampioen)? Wat ben ik ook een zeurzak  :y :X

Voor de poule moet nog iets komen, en een achtergrond is mogelijk alleen de vraag is waar die zou moeten komen en of het de site niet "sloopt" en onoverzichtelijk maakt.
De website is nu volledig te bezoeken op alle resoluties en apparaten maar een achtergrond waar het nu geel is zou zeer waarschijnlijk problemen opleveren of het onoverzichtelijk maken.

Ik dacht meer in de blauwe banner als je de site betreedt. Ofwel HOME. In het gele zou ik dit niet projecteren inderdaad. Het is nu wel mooi geel/blauw, maar mis gewoon wat cambuur dingetjes...
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Taurus Jr op januari 23, 2013, 20:09:06
Het zou kunnen maar dan zou ik moeten zien hoe het op mobiele telefoons/tablets eruit ziet en kleine beeldschermen.
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Destroyer op januari 23, 2013, 20:13:55
Citaat van: Taurus Jr op januari 23, 2013, 20:09:06
Het zou kunnen maar dan zou ik moeten zien hoe het op mobiele telefoons/tablets eruit ziet en kleine beeldschermen.

Kijk maar, zoiets valt te proberen, lukt het niet is het jammer.
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Lwdscc op januari 23, 2013, 20:53:01
Site is top hoor, alleen het doorbladeren van tabs is wennen. Normaal keek en klikte je rechtsboven... maar als je dat nu doet ga je naar een ander topic... Je moet nu links kiezen...
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Taurus Jr op januari 23, 2013, 21:54:58
Citaat van: Destroyer op januari 23, 2013, 20:13:55
Citaat van: Taurus Jr op januari 23, 2013, 20:09:06
Het zou kunnen maar dan zou ik moeten zien hoe het op mobiele telefoons/tablets eruit ziet en kleine beeldschermen.

Kijk maar, zoiets valt te proberen, lukt het niet is het jammer.

Zal eens kijken als ik de tijd heb.


Citaat van: Lwdscc op januari 23, 2013, 20:53:01
Site is top hoor, alleen het doorbladeren van tabs is wennen. Normaal keek en klikte je rechtsboven... maar als je dat nu doet ga je naar een ander topic... Je moet nu links kiezen...

Dat klopt, maar als je eenmaal gewend bent vlieg je door het forum heen en kan je ook alles makkelijk bijhouden en volgen :)
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Chipke op januari 23, 2013, 23:34:49
Vind het echt top! Nog iets meer leden en dan gaat het echt lopen hier, want hoe meer bericten hoe leuker natuurlijk.
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: brambo3004 op januari 23, 2013, 23:42:40
Citaat van: Chipke op januari 23, 2013, 23:34:49
Vind het echt top! Nog iets meer leden en dan gaat het echt lopen hier, want hoe meer bericten hoe leuker natuurlijk.

Inderdaad! (weer een bericht erbij 8P)
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Chipke op januari 24, 2013, 15:18:43
Meeste bezoekers online vandaag om 15:08 als ik het goed heb  :proost  :proost
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Lwdscc op januari 26, 2013, 20:45:41
Bij de test versie van de site waren er toch ook meer smileys? Kan me nog een smiley herinneren waarbij deze sjaal  |:) van links naar rechts bewoog  _O_
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Taurus Jr op januari 26, 2013, 20:56:05
Citaat van: Lwdscc op januari 26, 2013, 20:45:41
Bij de test versie van de site waren er toch ook meer smileys? Kan me nog een smiley herinneren waarbij deze sjaal  |:) van links naar rechts bewoog  _O_
Die was er niet maar het kan wel van rechts naar link.s
Zo?
|:)
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Lwdscc op januari 26, 2013, 21:00:38
Haha nee de smiley bleef staan maar hij bewoog de sjaal van links naar rechts
deze: http://www.google.nl/imgres?hl=nl&tbo=d&authuser=0&biw=1366&bih=665&tbm=isch&tbnid=S1fO9lmjTwySDM:&imgrefurl=http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/&docid=zUjq4hTkVy9lYM&imgurl=http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/Smilies/cambuur.gif&w=37&h=22&ei=kzUEUYi6IYST0QXJpYHoBg&zoom=1&iact=hc&vpx=12&vpy=221&dur=2185&hovh=22&hovw=37&tx=75&ty=13&sig=106993121675334102015&page=1&tbnh=22&tbnw=37&start=0&ndsp=36&ved=1t:429,r:0,s:0,i:79 (http://www.google.nl/imgres?hl=nl&tbo=d&authuser=0&biw=1366&bih=665&tbm=isch&tbnid=S1fO9lmjTwySDM:&imgrefurl=http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/&docid=zUjq4hTkVy9lYM&imgurl=http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/Smilies/cambuur.gif&w=37&h=22&ei=kzUEUYi6IYST0QXJpYHoBg&zoom=1&iact=hc&vpx=12&vpy=221&dur=2185&hovh=22&hovw=37&tx=75&ty=13&sig=106993121675334102015&page=1&tbnh=22&tbnw=37&start=0&ndsp=36&ved=1t:429,r:0,s:0,i:79)
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Dokkumer op januari 26, 2013, 21:45:28
Het klopt inderdaad dat er een bewegende smiley bij zat. Ik heb echter alleen de smileyset van de oude COL overgenomen. Er zullen t.z.t. nog wel een paar aanvullingen komen |:)
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 27, 2013, 13:11:31
Ziet er goed uit hier! Well done! _O_
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Goblin op mei 31, 2013, 23:58:29
Nou ik ben ook weer eens wezen kijken hier, zit er mooi uit al was het zo'n gedoe om weer binnen te komen  :insane, dat ik overweeg om maar niet meer weg te gaan. :thumbsup
Wie weet begin ik ooit ook weer eens met posten  :P
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Taurus Jr op juni 01, 2013, 15:39:32
Citaat van: Goblin op mei 31, 2013, 23:58:29
Nou ik ben ook weer eens wezen kijken hier, zit er mooi uit al was het zo'n gedoe om weer binnen te komen  :insane, dat ik overweeg om maar niet meer weg te gaan. :thumbsup
Wie weet begin ik ooit ook weer eens met posten  :P

Gedoe om weer binnen te komen? Haha
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: John Hiatt op juni 01, 2013, 16:38:55
Citaat van: Goblin op mei 31, 2013, 23:58:29
Nou ik ben ook weer eens wezen kijken hier, zit er mooi uit al was het zo'n gedoe om weer binnen te komen  :insane, dat ik overweeg om maar niet meer weg te gaan. :thumbsup
Wie weet begin ik ooit ook weer eens met posten  :P

Dat laatste hoeft echt niet hoor!  l8l
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: poelie-lwd op juni 01, 2013, 16:52:48
Welkom terug Goblin!

Wie volgt?

Pjotter? Always SCC? MarK ?  l0l
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Viper op juni 01, 2013, 16:54:08
Hans!?!?
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 01, 2013, 17:13:26
Citaat van: Viper op juni 01, 2013, 16:54:08
Hans!?!?

Volgens mij heb ik een tijd terug hier (vorig forum ofzo) ergens gelezen dat die nooit meer terug komt..... :|

Was dacht ik al ziek toen hij hier nog wel postte.
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 01, 2013, 17:15:11
Citaat van: poelie-lwd op juni 01, 2013, 16:52:48
Welkom terug Goblin!

Wie volgt?

Pjotter? Always SCC? MarK ?  l0l

Pjotter :_schater Soms heb ik t idee dat die hier nog genoeg post (onder de naam marrumer? :X)
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Dokkumer op juni 01, 2013, 18:55:59
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 01, 2013, 17:13:26
Volgens mij heb ik een tijd terug hier (vorig forum ofzo) ergens gelezen dat die nooit meer terug komt..... :|

Was dacht ik al ziek toen hij hier nog wel postte.

KLopt, Hans is een paar jaar geleden overleden.
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: poelie-lwd op juni 02, 2013, 09:00:59
Tja, triest man. Heb het vaak met hem aan de stok gehad maar zelfs hans wordt gemist wmb.

Agy en the voice, kleurrijke figuren. Met name agy zijn inbreng zou het nivo alhier danig opschalen  :zweep
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: richard op juni 02, 2013, 09:30:28
Citaat van: poelie-lwd op juni 02, 2013, 09:00:59
Tja, triest man. Heb het vaak met hem aan de stok gehad maar zelfs hans wordt gemist wmb.

Agy en the voice, kleurrijke figuren. Met name agy zijn inbreng zou het nivo alhier danig opschalen  :zweep

Laatst was Agy in hertje en hij was heel duidelijk........NEE!! _O_ _O_
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Dokkumer op juni 02, 2013, 12:35:06
Citaat van: richard op juni 02, 2013, 09:30:28
Laatst was Agy in hertje en hij was heel duidelijk........NEE!! _O_ _O_
Blijft zonde dat een jongen als Agy niet meer terugkomt.. Eigen schuld van ons, wij hebben ons te lang als een stel ouwe wijven gedragen :devil
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Galdiano op juni 02, 2013, 12:50:12
Toch mooi dat er langzaam weer oude bekenden terug komen. Goblin, Huizen voor Cambuur (Hilversum)!
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Dokkumer op juni 02, 2013, 13:23:56
Citaat van: Galdiano op juni 02, 2013, 12:50:12
Toch mooi dat er langzaam weer oude bekenden terug komen. Goblin, Huizen voor Cambuur (Hilversum)!
Pas maar op, straks zijn Bolle, Marc, Nijkerk en Bugs ook weer terug :devil
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2013, 13:30:04
Het merendeel hier denkt nu: waar hébben ze t over  :_spank
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: richard op juni 02, 2013, 13:38:01
Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2013, 12:35:06
Blijft zonde dat een jongen als Agy niet meer terugkomt.. Eigen schuld van ons, wij hebben ons te lang als een stel ouwe wijven gedragen :devil

Hij leest nog wel mee hoor;)
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Dokkumer op juni 02, 2013, 14:40:26
Citaat van: richard op juni 02, 2013, 13:38:01
Hij leest nog wel mee hoor;)
Dat sterkt me alleen maar in mijn mening hierover :D En meelezen mag altijd natuurlijk :P
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: brambo3004 op juni 02, 2013, 14:43:08
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2013, 13:30:04
Het merendeel hier denkt nu: waar hébben ze t over  :_spank

Ja, het ouwe-jongens-krentebrood-gehalte is hier aan de hoge kant :_schater
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Daddy T. op juni 02, 2013, 15:35:51
Citaat van: richard op juni 02, 2013, 13:38:01
Hij leest nog wel mee hoor;)
Zijn denk ik nog heleboel die dat nog wel doen. Om nog wat namen naar voren te halen: P-leeuwarden, Psycho, M. , F. , HVC (geen holwerd ;) ) , Cambuur Fanatics, Synea.

Hoe lang bestaat het forum eigenlijk al? Kan me vanaf 2000/2001 nog herinneren.
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Dokkumer op juni 02, 2013, 16:14:16
HVC,  dat was toch Hylaard voor Cambuur? Weten we ook allemaal wel welke kop daarachter zit :P

Heb even gezocht, de oudste versie van Cambuur.com kon ik op 18 oktober 2000 traceren http://web.archive.org/web/20001018114332/http://www.cambuur.com/ (http://web.archive.org/web/20001018114332/http://www.cambuur.com/)

Cambuur.net zelfs nog verder terug, december 1998. Alleen heb ik daar geen pagina meer van kunnen vinden...
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Daddy T. op juni 02, 2013, 17:40:54
Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2013, 16:14:16
HVC,  dat was toch Hylaard voor Cambuur? Weten we ook allemaal wel welke kop daarachter zit :P
:y

Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2013, 16:14:16
Cambuur.net zelfs nog verder terug, december 1998. Alleen heb ik daar geen pagina meer van kunnen vinden...
Al 15 jaar forum, vraagt om een reünie in december..  :proost
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2013, 17:56:41
Er postte geen V.A.B. op het oude forum. Heb je een andere naam? :P
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Dokkumer op juni 02, 2013, 18:40:54
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2013, 17:56:41
Er postte geen V.A.B. op het oude forum. Heb je een andere naam? :P
Zal wel iets met Huizum te maken hebben 8P
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2013, 18:49:31
Holwerd voor Cambuur
Hijlaard voor Cambuur
Huizen/Hilversum voor Cambuur
Huizum voor Cambuur

:? :_schater
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Dokkumer op juni 02, 2013, 19:20:09
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2013, 18:49:31
Holwerd voor Cambuur
Hijlaard voor Cambuur
Huizen/Hilversum voor Cambuur
Huizum voor Cambuur

:? :_schater

Sluit jij even achteraan in de rij? Die anderen waren al actief op het forum toen in Holwerd de computer nog uitgevonden moest worden :devil
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2013, 19:22:39
Die Huizen werd toch pas fan toen ene Martijn Gootjes hier kwam ballen? :devil

Geen idee wanneer ik eigenlijk precies ben begonnen met dom ouwehoeren. Heb iig ook het forum voor het "oude" forum nog meegemaakt :proost

Time flies.
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Dokkumer op juni 02, 2013, 19:39:41
Dat was in 2002, dus ook iets voor mijn tijd :P
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Daddy T. op juni 02, 2013, 20:52:58
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2013, 17:56:41
Er postte geen V.A.B. op het oude forum. Heb je een andere naam? :P
Klopt, kreeg mijn vorige nickname (Daddy T.) niet meer geregistreerd op dit nieuwe forum dus daarom nieuwe aan moeten maken.

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2013, 19:22:39
Die Huizen werd toch pas fan toen ene Martijn Gootjes hier kwam ballen? :devil
Haha, toen was Huizen weer terug en nam ie soms het halve dorp mee naar een uitwedstrijd, staat me bij dat ie in '99/'00 er ook al wel was bij uitwedstrijden.
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Dokkumer op juni 03, 2013, 07:00:29
Citaat van: V.A.B. op juni 02, 2013, 20:52:58
Klopt, kreeg mijn vorige nickname (Daddy T.) niet meer geregistreerd op dit nieuwe forum dus daarom nieuwe aan moeten maken.
Haha, toen was Huizen weer terug en nam ie soms het halve dorp mee naar een uitwedstrijd, staat me bij dat ie in '99/'00 er ook al wel was bij uitwedstrijden.
Hmmm, wil je dat ik de naam voor je ga aanpassen? Dat is hier mogelijk namelijk ;)

Oh ja, je hebt gelijk. Dankzij de rode "handbagage" was ik dat alweer vergeten..
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: poelie-lwd op juni 03, 2013, 20:56:20
Tomcat!  :_schater
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Dokkumer op juni 03, 2013, 21:34:01
Citaat van: Daddy T. op juni 02, 2013, 20:52:58
Klopt, kreeg mijn vorige nickname (Daddy T.) niet meer geregistreerd op dit nieuwe forum dus daarom nieuwe aan moeten maken.

Gefixt.. En mocht je niet meer kunnen inloggen contact me dan even via FB of via de mail. elharkati.s@gmail.com
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Ronnie tng op juni 05, 2013, 14:00:23
Citaat van: Dokkumer op juni 03, 2013, 21:34:01
ali-elkatabie.s@gmail.com

:zweep
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Dokkumer op juni 05, 2013, 14:37:58
Citaat van: Ronnie tng op juni 05, 2013, 14:00:23
:zweep

:_schater
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Goblin op juni 08, 2013, 12:02:00
Citaat van: John Hiatt op juni 01, 2013, 16:38:55
Dat laatste hoeft echt niet hoor!  l8l


l0l Te laat  l0l
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Bugs op juni 08, 2013, 14:04:38
Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2013, 13:23:56
Pas maar op, straks zijn Bolle, Marc, Nijkerk en Bugs ook weer terug :devil
:0= :monk

Ik ben allang terug hoor, post alleen niet zoveel....
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Len Cantello op juni 08, 2013, 20:03:21
Citaat van: Bugs op juni 08, 2013, 14:04:38
:0= :monk

Ik ben allang terug hoor, post alleen niet zoveel....
:zweep
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: HilversumOnTour op juni 13, 2013, 10:28:49
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2013, 19:22:39
Die Huizen werd toch pas fan toen ene Martijn Gootjes hier kwam ballen? :devil

Geen idee wanneer ik eigenlijk precies ben begonnen met dom ouwehoeren. Heb iig ook het forum voor het "oude" forum nog meegemaakt :proost

Time flies.

Haha toen Martijn Gootjes hier kwam spelen gingen er inderdaad meer mensen uit Huizen mee! Kan me herinneren met 15 man bij Eindhoven uit?  :)
Ik heb in de periode 2002-2004 de meeste (uit)wedstrijden bezocht, in 2003 had ik ook een website huizenvoorcambuur.nl

Ik kan me vele namen van vroeger inderdaad wel herinneren.... sneu om te lezen dat Hans overleden is, hij was toch altijd die gast die overal tegenin ging?
Vorig jaar ben ik een aantal keer met de zwager van Nijkerk naar Cambuur gegaan, de echte Nijkerk heeft volgens mij niks meer met Cambuur.

Waar is The Voice eigenlijk gebleven op dit forum? Hoop dat ik veel oude bekenden weer terug kan zien het aankomend seizoen.

|:)
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Clint op juni 13, 2013, 10:31:37
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 13, 2013, 10:28:49
de echte Nijkerk heeft volgens mij niks meer met Cambuur.
Waar is The Voice eigenlijk gebleven op dit forum? Hoop dat ik veel oude bekenden weer terug kan zien het aankomend seizoen.

Nijkerk volgt Cambuur nog wel, maar komt niet meer in het stadion. Woont ook niet meer in Leeuwarden.
Voice heb ik gisteren nog contact mee gehad. Die zit niet meer op het forum maar is nog elke thuiswedstrijd wel in het stadion te vinden. Hij staat met zijn grote kale broer in vak 14.
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: HilversumOnTour op juni 13, 2013, 10:44:45
Tof!! Ik had hem niet gezien in Rotterdam bij de kampioenswedstrijd. Doe hem de groeten als je hem spreekt!

Komt Chris de treinenman ook nog bij Cambuur?  :D :D
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Vanuit Helmond op juni 13, 2013, 10:50:08
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 13, 2013, 10:44:45
Tof!! Ik had hem niet gezien in Rotterdam bij de kampioenswedstrijd. Doe hem de groeten als je hem spreekt!

Komt Chris de treinenman ook nog bij Cambuur?  :D :D
Chris de treinenman heb ik bij de huldiging nog gesproken, komt nog wel bij Cambuur.
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Ronnie tng op juni 13, 2013, 12:39:17
Citaat van: clint op juni 13, 2013, 10:31:37
Nijkerk volgt Cambuur nog wel, maar komt niet meer in het stadion.

Hij is nu een fanatiek Ajax supporter en staat op vak 410.  :X
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Len Cantello op juni 13, 2013, 12:58:57
Citaat van: Ronnie tng op juni 13, 2013, 12:39:17
Hij is nu een fanatiek Ajax supporter en staat op vak 410.  :X
Tussen de kleuters, dus.
:zweep
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Ronnie tng op juni 13, 2013, 13:01:58
Citaat van: Len Cantello op juni 13, 2013, 12:58:57
Tussen de kleuters, dus.
:zweep

Haha inderdaad, maar kan ook zo zijn dat hij aankomend seizoen voor Heracles is... het uitvak maar wat in de gaten houden  8)
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Daddy T. op juni 13, 2013, 22:45:15
Citaat van: Ronnie tng op juni 13, 2013, 13:01:58
Haha inderdaad, maar kan ook zo zijn dat hij aankomend seizoen voor Heracles is... het uitvak maar wat in de gaten houden  8)

Als je hem nog kunt herkennen, hij heeft de lange haren van Van Rijswijk overgenomen toen ie kaal ging...  :P
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: poelie-lwd op juni 13, 2013, 23:05:09
Citaat van: Bugs op juni 08, 2013, 14:04:38
:0= :monk

Ik ben allang terug hoor, post alleen niet zoveel....

Vasthouden bugsie!
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 14, 2013, 00:21:01
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 13, 2013, 10:28:49
in 2003 had ik ook een website huizenvoorcambuur.nl

Met die interviews met oud-Cambuurmensen toch? Was erg leuk! :proost Heeft alleen niet zo lang geduurd volgens mij?
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: HilversumOnTour op juni 14, 2013, 09:24:10
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 14, 2013, 00:21:01
Met die interviews met oud-Cambuurmensen toch? Was erg leuk! :proost Heeft alleen niet zo lang geduurd volgens mij?

Heb het eens teruggezocht:

Een nieuw onderdeel op Huizen voor Cambuur. Op deze pagina komen interviews met (ex) Cambuur spelers of andere mensen die op één of andere manier met Cambuur Leeuwarden verbonden zijn.

Klik hieronder voor de interviews:
1 Gregg Berhalter
2 Jack de Gier
3 Kenneth Goudmijn
4 Arno Arts
5 Bram Marbus

- to do:
Fred Grim
Jaap Stam
Michael Mols
Wilfred Genee
Johan Derksen
Johan Abma
Sandor van der Heide
Leo Beenhakker
Fritz Korbach
Robert Loontjens
Maickel Ferrier
Ben Haverkort
Han Berger
Foeke Booy
Robin Nelisse
Leonard van Utrecht
Mark Oosterhof
Marcel Keizer
Jan van Raalte
Oscar Zeilstra
Frank Berghuis
Fuat Usta
Jan Riedstra
Nico Jan Hoogma
Koko Hoekstra
Richard Elzinga
Harry van der Laan
Willem van der Ark
Ulrich Cruden
Bert Konterman

Heb nog wat te doen dus! ;-)

|:)
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: poelie-lwd op juni 14, 2013, 14:16:55
Wij hebben nog ruimte in het supportersmagazine het hertsje.  Wij houden ons aanbevolen voor jou proza  :y

Beloning,

Een bakje borrelnoten en een zuipsessie met clint op wedstrijddagen  :clint
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Len Cantello op juni 14, 2013, 14:37:07
Citaat van: poelie-lwd op juni 14, 2013, 14:16:55
een zuipsessie met clint op wedstrijddagen  :clint
Mag  :clint tegenwoordig alleen nog maar op wedstrijddagen aan de pils?
:fant :fant
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: poelie-lwd op juni 14, 2013, 14:42:53
Yep. Zijn WMO scootmobiel is uitgerust met een alcoholslot. Op wedstrijddagen komt ie gelukkig op ut fietske   :clint
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Clint op juni 14, 2013, 16:49:04
Citaat van: poelie-lwd op juni 14, 2013, 14:16:55
Wij hebben nog ruimte in het supportersmagazine het hertsje.  Wij houden ons aanbevolen voor jou proza  :y
:devil :devil

Is die lange nog wel donateur?
Gheghe.
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: Len Cantello op juni 15, 2013, 13:51:57
Citaat van: poelie-lwd op juni 14, 2013, 14:42:53
Yep. Zijn WMO scootmobiel is uitgerust met een alcoholslot. Op wedstrijddagen komt ie gelukkig op ut fietske   :clint
Met of zonder lekke band?
:monk :_schater
Titel: Re: Welkom!
Bericht door: poelie-lwd op juni 15, 2013, 16:45:27
Dat zal gezien zijn trapfrequentie weinig uitmaken  :_schater

Het florintje oppe lip mut natuurlijk niet uutwaaien, stel je voor.  :clint