Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Welkom!

Gestart door Taurus Jr, januari 16, 2013, 11:33:49

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: richard op juni 02, 2013, 13:38:01
Hij leest nog wel mee hoor;)
Dat sterkt me alleen maar in mijn mening hierover :D En meelezen mag altijd natuurlijk :P

brambo3004

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2013, 13:30:04
Het merendeel hier denkt nu: waar hébben ze t over  :_spank

Ja, het ouwe-jongens-krentebrood-gehalte is hier aan de hoge kant :_schater

Daddy T.

Citaat van: richard op juni 02, 2013, 13:38:01
Hij leest nog wel mee hoor;)
Zijn denk ik nog heleboel die dat nog wel doen. Om nog wat namen naar voren te halen: P-leeuwarden, Psycho, M. , F. , HVC (geen holwerd ;) ) , Cambuur Fanatics, Synea.

Hoe lang bestaat het forum eigenlijk al? Kan me vanaf 2000/2001 nog herinneren.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Dokkumer

HVC,  dat was toch Hylaard voor Cambuur? Weten we ook allemaal wel welke kop daarachter zit :P

Heb even gezocht, de oudste versie van Cambuur.com kon ik op 18 oktober 2000 traceren http://web.archive.org/web/20001018114332/http://www.cambuur.com/

Cambuur.net zelfs nog verder terug, december 1998. Alleen heb ik daar geen pagina meer van kunnen vinden...

Daddy T.

Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2013, 16:14:16
HVC,  dat was toch Hylaard voor Cambuur? Weten we ook allemaal wel welke kop daarachter zit :P
:y

Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2013, 16:14:16
Cambuur.net zelfs nog verder terug, december 1998. Alleen heb ik daar geen pagina meer van kunnen vinden...
Al 15 jaar forum, vraagt om een reünie in december..  :proost
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Holwerd voor Cambuur

Er postte geen V.A.B. op het oude forum. Heb je een andere naam? :P
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2013, 17:56:41
Er postte geen V.A.B. op het oude forum. Heb je een andere naam? :P
Zal wel iets met Huizum te maken hebben 8P

Holwerd voor Cambuur

Holwerd voor Cambuur
Hijlaard voor Cambuur
Huizen/Hilversum voor Cambuur
Huizum voor Cambuur

:? :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2013, 18:49:31
Holwerd voor Cambuur
Hijlaard voor Cambuur
Huizen/Hilversum voor Cambuur
Huizum voor Cambuur

:? :_schater

Sluit jij even achteraan in de rij? Die anderen waren al actief op het forum toen in Holwerd de computer nog uitgevonden moest worden :devil

Holwerd voor Cambuur

Die Huizen werd toch pas fan toen ene Martijn Gootjes hier kwam ballen? :devil

Geen idee wanneer ik eigenlijk precies ben begonnen met dom ouwehoeren. Heb iig ook het forum voor het "oude" forum nog meegemaakt :proost

Time flies.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Dat was in 2002, dus ook iets voor mijn tijd :P

Daddy T.

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2013, 17:56:41
Er postte geen V.A.B. op het oude forum. Heb je een andere naam? :P
Klopt, kreeg mijn vorige nickname (Daddy T.) niet meer geregistreerd op dit nieuwe forum dus daarom nieuwe aan moeten maken.

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2013, 19:22:39
Die Huizen werd toch pas fan toen ene Martijn Gootjes hier kwam ballen? :devil
Haha, toen was Huizen weer terug en nam ie soms het halve dorp mee naar een uitwedstrijd, staat me bij dat ie in '99/'00 er ook al wel was bij uitwedstrijden.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Dokkumer

Citaat van: V.A.B. op juni 02, 2013, 20:52:58
Klopt, kreeg mijn vorige nickname (Daddy T.) niet meer geregistreerd op dit nieuwe forum dus daarom nieuwe aan moeten maken.
Haha, toen was Huizen weer terug en nam ie soms het halve dorp mee naar een uitwedstrijd, staat me bij dat ie in '99/'00 er ook al wel was bij uitwedstrijden.
Hmmm, wil je dat ik de naam voor je ga aanpassen? Dat is hier mogelijk namelijk ;)

Oh ja, je hebt gelijk. Dankzij de rode "handbagage" was ik dat alweer vergeten..

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: Daddy T. op juni 02, 2013, 20:52:58
Klopt, kreeg mijn vorige nickname (Daddy T.) niet meer geregistreerd op dit nieuwe forum dus daarom nieuwe aan moeten maken.

Gefixt.. En mocht je niet meer kunnen inloggen contact me dan even via FB of via de mail. elharkati.s@gmail.com