Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Welkom!

Gestart door Taurus Jr, januari 16, 2013, 11:33:49

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 14, 2013, 00:21:01
Met die interviews met oud-Cambuurmensen toch? Was erg leuk! :proost Heeft alleen niet zo lang geduurd volgens mij?

Heb het eens teruggezocht:

Een nieuw onderdeel op Huizen voor Cambuur. Op deze pagina komen interviews met (ex) Cambuur spelers of andere mensen die op één of andere manier met Cambuur Leeuwarden verbonden zijn.

Klik hieronder voor de interviews:
1 Gregg Berhalter
2 Jack de Gier
3 Kenneth Goudmijn
4 Arno Arts
5 Bram Marbus

- to do:
Fred Grim
Jaap Stam
Michael Mols
Wilfred Genee
Johan Derksen
Johan Abma
Sandor van der Heide
Leo Beenhakker
Fritz Korbach
Robert Loontjens
Maickel Ferrier
Ben Haverkort
Han Berger
Foeke Booy
Robin Nelisse
Leonard van Utrecht
Mark Oosterhof
Marcel Keizer
Jan van Raalte
Oscar Zeilstra
Frank Berghuis
Fuat Usta
Jan Riedstra
Nico Jan Hoogma
Koko Hoekstra
Richard Elzinga
Harry van der Laan
Willem van der Ark
Ulrich Cruden
Bert Konterman

Heb nog wat te doen dus! ;-)

|:)

poelie-lwd

Wij hebben nog ruimte in het supportersmagazine het hertsje.  Wij houden ons aanbevolen voor jou proza  :y

Beloning,

Een bakje borrelnoten en een zuipsessie met clint op wedstrijddagen  :clint
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Len Cantello

Citaat van: poelie-lwd op juni 14, 2013, 14:16:55
een zuipsessie met clint op wedstrijddagen  :clint
Mag  :clint tegenwoordig alleen nog maar op wedstrijddagen aan de pils?
:fant :fant
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Yep. Zijn WMO scootmobiel is uitgerust met een alcoholslot. Op wedstrijddagen komt ie gelukkig op ut fietske   :clint
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Clint

Citaat van: poelie-lwd op juni 14, 2013, 14:16:55
Wij hebben nog ruimte in het supportersmagazine het hertsje.  Wij houden ons aanbevolen voor jou proza  :y
:devil :devil

Is die lange nog wel donateur?
Gheghe.

Len Cantello

Citaat van: poelie-lwd op juni 14, 2013, 14:42:53
Yep. Zijn WMO scootmobiel is uitgerust met een alcoholslot. Op wedstrijddagen komt ie gelukkig op ut fietske   :clint
Met of zonder lekke band?
:monk :_schater
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Dat zal gezien zijn trapfrequentie weinig uitmaken  :_schater

Het florintje oppe lip mut natuurlijk niet uutwaaien, stel je voor.  :clint
Iedereen heeft recht op mijn mening.