Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Welkom!

Gestart door Taurus Jr, januari 16, 2013, 11:33:49

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Nogmaals keurig. Krijgen we ook weer een poule? Was toch wel leuk altijd. En zoals het oude forum (niet deze voorganger) een mooie achtergrond (foto kampioen)? Wat ben ik ook een zeurzak  :y :X
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Taurus Jr

Citaat van: Destroyer op januari 23, 2013, 19:51:00
Nogmaals keurig. Krijgen we ook weer een poule? Was toch wel leuk altijd. En zoals het oude forum (niet deze voorganger) een mooie achtergrond (foto kampioen)? Wat ben ik ook een zeurzak  :y :X

Voor de poule moet nog iets komen, en een achtergrond is mogelijk alleen de vraag is waar die zou moeten komen en of het de site niet "sloopt" en onoverzichtelijk maakt.
De website is nu volledig te bezoeken op alle resoluties en apparaten maar een achtergrond waar het nu geel is zou zeer waarschijnlijk problemen opleveren of het onoverzichtelijk maken.
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Destroyer

Citaat van: Taurus Jr op januari 23, 2013, 19:53:01
Citaat van: Destroyer op januari 23, 2013, 19:51:00
Nogmaals keurig. Krijgen we ook weer een poule? Was toch wel leuk altijd. En zoals het oude forum (niet deze voorganger) een mooie achtergrond (foto kampioen)? Wat ben ik ook een zeurzak  :y :X

Voor de poule moet nog iets komen, en een achtergrond is mogelijk alleen de vraag is waar die zou moeten komen en of het de site niet "sloopt" en onoverzichtelijk maakt.
De website is nu volledig te bezoeken op alle resoluties en apparaten maar een achtergrond waar het nu geel is zou zeer waarschijnlijk problemen opleveren of het onoverzichtelijk maken.

Ik dacht meer in de blauwe banner als je de site betreedt. Ofwel HOME. In het gele zou ik dit niet projecteren inderdaad. Het is nu wel mooi geel/blauw, maar mis gewoon wat cambuur dingetjes...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Taurus Jr

Het zou kunnen maar dan zou ik moeten zien hoe het op mobiele telefoons/tablets eruit ziet en kleine beeldschermen.
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Destroyer

Citaat van: Taurus Jr op januari 23, 2013, 20:09:06
Het zou kunnen maar dan zou ik moeten zien hoe het op mobiele telefoons/tablets eruit ziet en kleine beeldschermen.

Kijk maar, zoiets valt te proberen, lukt het niet is het jammer.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lwdscc

Site is top hoor, alleen het doorbladeren van tabs is wennen. Normaal keek en klikte je rechtsboven... maar als je dat nu doet ga je naar een ander topic... Je moet nu links kiezen...

Taurus Jr

Citaat van: Destroyer op januari 23, 2013, 20:13:55
Citaat van: Taurus Jr op januari 23, 2013, 20:09:06
Het zou kunnen maar dan zou ik moeten zien hoe het op mobiele telefoons/tablets eruit ziet en kleine beeldschermen.

Kijk maar, zoiets valt te proberen, lukt het niet is het jammer.

Zal eens kijken als ik de tijd heb.


Citaat van: Lwdscc op januari 23, 2013, 20:53:01
Site is top hoor, alleen het doorbladeren van tabs is wennen. Normaal keek en klikte je rechtsboven... maar als je dat nu doet ga je naar een ander topic... Je moet nu links kiezen...

Dat klopt, maar als je eenmaal gewend bent vlieg je door het forum heen en kan je ook alles makkelijk bijhouden en volgen :)
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Chipke

Vind het echt top! Nog iets meer leden en dan gaat het echt lopen hier, want hoe meer bericten hoe leuker natuurlijk.

brambo3004

Citaat van: Chipke op januari 23, 2013, 23:34:49
Vind het echt top! Nog iets meer leden en dan gaat het echt lopen hier, want hoe meer bericten hoe leuker natuurlijk.

Inderdaad! (weer een bericht erbij 8P)

Chipke

Meeste bezoekers online vandaag om 15:08 als ik het goed heb  :proost  :proost

Lwdscc

Bij de test versie van de site waren er toch ook meer smileys? Kan me nog een smiley herinneren waarbij deze sjaal  |:) van links naar rechts bewoog  _O_

Taurus Jr

Citaat van: Lwdscc op januari 26, 2013, 20:45:41
Bij de test versie van de site waren er toch ook meer smileys? Kan me nog een smiley herinneren waarbij deze sjaal  |:) van links naar rechts bewoog  _O_
Die was er niet maar het kan wel van rechts naar link.s
Zo?|:)
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik


Dokkumer

Het klopt inderdaad dat er een bewegende smiley bij zat. Ik heb echter alleen de smileyset van de oude COL overgenomen. Er zullen t.z.t. nog wel een paar aanvullingen komen |:)

Holwerd voor Cambuur

Ziet er goed uit hier! Well done! _O_
SC Cambuur Kampioen 2019-2021