Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Welkom!

Gestart door Taurus Jr, januari 16, 2013, 11:33:49

Vorige topic - Volgende topic

Taurus Jr

Welkom op de nieuwe website!
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

RotterdamLeeuwarden

Haha, dank je wel.

Hoop dat dit een betere is dan het vorige  ;)

Maare, heb ik mij opnieuw moeten registreren.
De website herkende mn naam niet terwijl ik toch al eerder hier ben geweest.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Taurus Jr

#2
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op januari 16, 2013, 22:43:20
Haha, dank je wel.

Hoop dat dit een betere is dan het vorige  ;)

Maare, heb ik mij opnieuw moeten registreren.
De website herkende mn naam niet terwijl ik toch al eerder hier ben geweest.

Alles staat los van het oude dus dat klopt. :)

Het is welles waar mogelijk om de oude databasis te importeren maar de vraag is of het dan werkt en de beveiliging is in het geding want nu zijn alle gegevens zoals wachtwoorden niet uit te lezen door niemand zelfs mij niet en als ik de oude databasis zou gebruiken dan zou dit kinderspel zijn en kunnen kwaadwillenden met de data aan de haal gaan.


Plus bots blijven hier buiten. :P
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Taurus Jr op januari 16, 2013, 22:46:02
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op januari 16, 2013, 22:43:20
Haha, dank je wel.

Hoop dat dit een betere is dan het vorige  ;)

Maare, heb ik mij opnieuw moeten registreren.
De website herkende mn naam niet terwijl ik toch al eerder hier ben geweest.

Alles staat los van het oude dus dat klopt. :)

Het is welles waar mogelijk om de oude databasis te importeren maar de vraag is of het dan werkt en de beveiliging is in het geding want nu zijn alle gegevens zoals wachtwoorden niet uit te lezen door niemand zelfs mij niet en als ik de oude databasis zou gebruiken dan zou dit kinderspel zijn en kunnen kwaadwillenden met de data aan de haal gaan.


Plus bots blijven hier buiten. :P

Oke, ik begrijp het.

:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Goudvinger

Het nieuwe forum ziet er goed uit. Nu is het een kwestie van hopen dat hij Koreaproof blijft   ;)

Taurus Jr

Citaat van: Goudvinger op januari 17, 2013, 15:48:34
Het nieuwe forum ziet er goed uit. Nu is het een kwestie van hopen dat hij Koreaproof blijft   ;)

Mooi dat het bevalt :)
En geen probleem ken dit systeem al door en door en het is zeer flexibel in allerlei opzichten dus dat komt wel goed ook op de test site is het tot op heden prima in orde dus no problem. :)
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

poelie-lwd


:-\
Ik mis een :omnimonk icoon!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Taurus Jr

Citaat van: poelie-lwd op januari 17, 2013, 16:50:20

:-\
Ik mis een :omnimonk icoon!

De icoontjes is een van de kleine dingen die nog moet gebeuren maar ze zijn er binnen no time :)
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op januari 17, 2013, 16:50:20

:-\
Ik mis een :omnimonk icoon!
Op speciaal verzoek is de :monk icoon wedergekeerd vanuit het aloude COL forum. We hebben de nagenoeg complete smileyset meegenomen. Er zijn een aantal smilies via een Popup beschikbaar, de ons welbekende hebben we boven het reactieveld neergezet. Noem het nostalgie :devil

zeewolde

Citaat van: poelie-lwd op januari 17, 2013, 16:50:20

:-\
Ik mis een :omnimonk icoon!
ik mis nog een aantal leden. het is nog zo rustig (netjes) hier. kan vannacht nog veranderen natuurlijk. 8)
Citaat van: Taurus Jr op januari 16, 2013, 11:33:49
Welkom op de nieuwe website!

Dokkumer

Komt helemaal goed Zeewolde, iedereen heeft nog de tijd om rustig over te stappen naar de nieuwe site. Uiteraard is opnieuw registreren wel noodzakelijk omdat dit forum een andere database heeft.

reisbureau

Eerste indruk is top!

En met die icoontjes snel opgepakt  :clint

Dokkumer

De icoontjes stonden gelukkig nog op de PC van een administrator, dus die konden direct geupload worden.

punkman

Ziet er goed uit deze nieuwe site !
Bedankt iedereen die hard gewerkt heeft om deze nieuwe site te maken.
Baal er wel van dat ik nu weer begin als newbie.  :devil
Maar zie hier, mijn eerste post ! |:)

punkman

Je kan ook net zo vaak een nieuwe site maken als je wilt, maar 1 ding blijft het zelfde: Dokkumer staat bovenaan met post.  :devil