Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Welkom!

Gestart door Taurus Jr, januari 16, 2013, 11:33:49

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Nee nog niet, sta nu nog eervol tweede. Daar wordt vanavond verandering in gebracht :devil

Taurus Jr

Helaas ben ik het allereerste lid en top poster maar niet voor lang denk ik :P
Zorg vooral dat alles draait en werkt maar voor de rest ben ik niet heel erg actief.  8)
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

punkman

Ziet er in ieder geval goed uit dit nieuwe forum.
En als Dokkumer weer top poster is dan voelt het ook weer vertrouwd.  :devil

En even of topic:
Taurus JR,
Jij doet toch pc reparaties enzo ?
Zit namelijk nog met een Aldi Medion PC die helemaal niks meer doet.
Zelfs het lampje van de netwerk kaart brand niet meer.
Denk zelf de voeding.
Maar de vraag is: doe je ook zulke dingen ?

Taurus Jr

#18
Citaat van: punkman op januari 17, 2013, 21:55:24
Ziet er in ieder geval goed uit dit nieuwe forum.
En als Dokkumer weer top poster is dan voelt het ook weer vertrouwd.  :devil

En even of topic:
Taurus JR,
Jij doet toch pc reparaties enzo ?
Zit namelijk nog met een Aldi Medion PC die helemaal niks meer doet.
Zelfs het lampje van de netwerk kaart brand niet meer.
Denk zelf de voeding.
Maar de vraag is: doe je ook zulke dingen ?

Mooi om te horen van alle kanten dat het bevalt :)


Daar doe ik inderdaad aan eigenlijks alles wel met technologie van laptops tot telefoons tot websites en televisies, in mijn handtekening (onder mijn posts) staat een stuk tekst die naar mijn website (www.ictdirect.net) leid daar staat al mijn contact informatie op maar het zou ook via dit forum kunnen via prive berichtjes maar ik denk dat het direct wat makkelijker is.
Het zou kunnen dat de voeding het heeft begeven maar daar kan ik maar op 1 manier achter komen met een volledige analyse die ik standaard doe. :P
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Dokkumer

Overigens is kritiek ook van harte welkom, met die input kunnen we de site alleen maar mooier en functioneler maken  :y

Taurus Jr

Citaat van: Dokkumer op januari 17, 2013, 22:07:28
Overigens is kritiek ook van harte welkom, met die input kunnen we de site alleen maar mooier en functioneler maken  :y

Dit ^
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

GEEL-BLAUW-BLOED

Super Taurus Jr, de site ziet er super straks uit! Complimenten, en bedankt!!!!!!!  |:) |:)

Taurus Jr

Citaat van: GEEL-BLAUW-BLOED op januari 17, 2013, 22:16:40
Super Taurus Jr, de site ziet er super straks uit! Complimenten, en bedankt!!!!!!!  |:) |:)

_O_ :proost
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Dokkumer

Citaat van: GEEL-BLAUW-BLOED op januari 17, 2013, 22:16:40
Super Taurus Jr, de site ziet er super straks uit! Complimenten, en bedankt!!!!!!!  |:) |:)
Inderdaad, credits naar Junior  _O_

punkman

Nou, heb toch wel 1 puntje van kritiek.
Met de verificatie vraag.
Dacht dat dat een standaard vraag was.
Zit ik mooi Cambuur in te vullen op de vraag, blijkt dat de vraag heel ergens anders over gaat....  :devil

Taurus Jr

Citaat van: punkman op januari 17, 2013, 22:42:35
Nou, heb toch wel 1 puntje van kritiek.
Met de verificatie vraag.
Dacht dat dat een standaard vraag was.
Zit ik mooi Cambuur in te vullen op de vraag, blijkt dat de vraag heel ergens anders over gaat....  :devil

Zijn 3 vragen over Leeuwarden/Cambuur maar iedereen krijgt een andere vraag, het zijn hele algemene dingen en anders met een refresh heb je een andere vraag hehe
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

punkman

Citaat van: Taurus Jr op januari 17, 2013, 22:44:45
Citaat van: punkman op januari 17, 2013, 22:42:35
Nou, heb toch wel 1 puntje van kritiek.
Met de verificatie vraag.
Dacht dat dat een standaard vraag was.
Zit ik mooi Cambuur in te vullen op de vraag, blijkt dat de vraag heel ergens anders over gaat....  :devil

Zijn 3 vragen over Leeuwarden/Cambuur maar iedereen krijgt een andere vraag, het zijn hele algemene dingen en anders met een refresh heb je een andere vraag hehe

In dat geval valt het mee, dan heb ik ze alle drie gehad.
Moet nu een makkie wezen dan, ik weet de antwoorden al. :devil

Dokkumer

Citaat van: punkman op januari 17, 2013, 22:42:35
Nou, heb toch wel 1 puntje van kritiek.
Met de verificatie vraag.
Dacht dat dat een standaard vraag was.
Zit ik mooi Cambuur in te vullen op de vraag, blijkt dat de vraag heel ergens anders over gaat....  :devil
:0= LE-ZEN :devil

punkman

Citaat van: Dokkumer op januari 17, 2013, 22:46:34
Citaat van: punkman op januari 17, 2013, 22:42:35
Nou, heb toch wel 1 puntje van kritiek.
Met de verificatie vraag.
Dacht dat dat een standaard vraag was.
Zit ik mooi Cambuur in te vullen op de vraag, blijkt dat de vraag heel ergens anders over gaat....  :devil
:0= LE-ZEN :devil

Niet mijn sterkste punt helaas ..  :devil

Taurus Jr

Citaat van: punkman op januari 17, 2013, 22:50:57
Citaat van: Dokkumer op januari 17, 2013, 22:46:34
Citaat van: punkman op januari 17, 2013, 22:42:35
Nou, heb toch wel 1 puntje van kritiek.
Met de verificatie vraag.
Dacht dat dat een standaard vraag was.
Zit ik mooi Cambuur in te vullen op de vraag, blijkt dat de vraag heel ergens anders over gaat....  :devil
:0= LE-ZEN :devil

Niet mijn sterkste punt helaas ..  :devil

Je bent in ieder geval geregistreerd en het is op zich wel wat standaard voor iemand die iets met Leeuwarden/Cambuur heeft te maken :)
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik