Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Welkom!

Gestart door Taurus Jr, januari 16, 2013, 11:33:49

Vorige topic - Volgende topic

Goblin

Nou ik ben ook weer eens wezen kijken hier, zit er mooi uit al was het zo'n gedoe om weer binnen te komen  :insane, dat ik overweeg om maar niet meer weg te gaan. :thumbsup
Wie weet begin ik ooit ook weer eens met posten  :P
Ik doe nooit raar,.... dat zijn die anderen in mij.

Taurus Jr

Citaat van: Goblin op mei 31, 2013, 23:58:29
Nou ik ben ook weer eens wezen kijken hier, zit er mooi uit al was het zo'n gedoe om weer binnen te komen  :insane, dat ik overweeg om maar niet meer weg te gaan. :thumbsup
Wie weet begin ik ooit ook weer eens met posten  :P

Gedoe om weer binnen te komen? Haha
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

John Hiatt

Citaat van: Goblin op mei 31, 2013, 23:58:29
Nou ik ben ook weer eens wezen kijken hier, zit er mooi uit al was het zo'n gedoe om weer binnen te komen  :insane, dat ik overweeg om maar niet meer weg te gaan. :thumbsup
Wie weet begin ik ooit ook weer eens met posten  :P

Dat laatste hoeft echt niet hoor!  l8l

poelie-lwd

Welkom terug Goblin!

Wie volgt?

Pjotter? Always SCC? MarK ?  l0l
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Viper


Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Viper op juni 01, 2013, 16:54:08
Hans!?!?

Volgens mij heb ik een tijd terug hier (vorig forum ofzo) ergens gelezen dat die nooit meer terug komt..... :|

Was dacht ik al ziek toen hij hier nog wel postte.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: poelie-lwd op juni 01, 2013, 16:52:48
Welkom terug Goblin!

Wie volgt?

Pjotter? Always SCC? MarK ?  l0l

Pjotter :_schater Soms heb ik t idee dat die hier nog genoeg post (onder de naam marrumer? :X)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 01, 2013, 17:13:26
Volgens mij heb ik een tijd terug hier (vorig forum ofzo) ergens gelezen dat die nooit meer terug komt..... :|

Was dacht ik al ziek toen hij hier nog wel postte.

KLopt, Hans is een paar jaar geleden overleden.

poelie-lwd

Tja, triest man. Heb het vaak met hem aan de stok gehad maar zelfs hans wordt gemist wmb.

Agy en the voice, kleurrijke figuren. Met name agy zijn inbreng zou het nivo alhier danig opschalen  :zweep
Iedereen heeft recht op mijn mening.

richard

Citaat van: poelie-lwd op juni 02, 2013, 09:00:59
Tja, triest man. Heb het vaak met hem aan de stok gehad maar zelfs hans wordt gemist wmb.

Agy en the voice, kleurrijke figuren. Met name agy zijn inbreng zou het nivo alhier danig opschalen  :zweep

Laatst was Agy in hertje en hij was heel duidelijk........NEE!! _O_ _O_

Dokkumer

Citaat van: richard op juni 02, 2013, 09:30:28
Laatst was Agy in hertje en hij was heel duidelijk........NEE!! _O_ _O_
Blijft zonde dat een jongen als Agy niet meer terugkomt.. Eigen schuld van ons, wij hebben ons te lang als een stel ouwe wijven gedragen :devil

Galdiano

Toch mooi dat er langzaam weer oude bekenden terug komen. Goblin, Huizen voor Cambuur (Hilversum)!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op juni 02, 2013, 12:50:12
Toch mooi dat er langzaam weer oude bekenden terug komen. Goblin, Huizen voor Cambuur (Hilversum)!
Pas maar op, straks zijn Bolle, Marc, Nijkerk en Bugs ook weer terug :devil

Holwerd voor Cambuur

Het merendeel hier denkt nu: waar hĂ©bben ze t over  :_spank
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

richard

Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2013, 12:35:06
Blijft zonde dat een jongen als Agy niet meer terugkomt.. Eigen schuld van ons, wij hebben ons te lang als een stel ouwe wijven gedragen :devil

Hij leest nog wel mee hoor;)