Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Welkom!

Gestart door Taurus Jr, januari 16, 2013, 11:33:49

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

:_schater We zijn alweer op niveau
:0= TROTS

punkman

Om nog even op niveau te blijven:
kan er nog een vraag bij ?
Als ik die ook goed heb dan heb ik een kwartet hehe  :devil.

Maar serieus, heb helemaal niks tot op heden aan te merken op de nieuwe site.
En nogmaals bedankt voor de inzet om Cambuur Online draaiende te houden !  :thumbsup

Taurus Jr

Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Bascambuur

Ziet er goed uit.  _O_

Clint


skaaf

Dit ziet er weer zeer goed en verzorgd uit! Bijna onCambuur  8) :devil !Complimenten aan taurus JR

De Taurus

Heeft verdomd veel weg van ons oude vertrouwde forum van voor alle ellende met hackerij begon. lay-out bedoel ik daarmee. Goeie zaak!

albert54



Mooi gedaan heren. :thumbsup

w:)

albert54

Heren, het is weer mooi voor elkaar hier. Mijn dank is groot. :thumbsup
w:)

denistel

mooi forum dit veel suc 6 allemaal en hou het leuk |:)

The king1

Nou ik ben er ook weer, heb alweer een paar bekenden gezien. w:)

poelie-lwd

Citaat van: clint op januari 18, 2013, 07:28:04
Ja leuk:  :clint

:clint......

Hilarisch!

:0= Zou ik de naam :richard willen meegeven  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Mooie avatar poelie  :_schater

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op januari 19, 2013, 11:53:02
Mooie avatar poelie  :_schater

Vakwerk  ;)

Cabaret, moet kunnen!   l8l
Iedereen heeft recht op mijn mening.