Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Welkom!

Gestart door Taurus Jr, januari 16, 2013, 11:33:49

Vorige topic - Volgende topic

Ronnie tng



Goblin

Ik doe nooit raar,.... dat zijn die anderen in mij.

Bugs

Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2013, 13:23:56
Pas maar op, straks zijn Bolle, Marc, Nijkerk en Bugs ook weer terug :devil
:0= :monk

Ik ben allang terug hoor, post alleen niet zoveel....
Ik vind dat iedereen recht heeft op een eigen mening, mits die niet afwijkt van de mijne....

Len Cantello

Citaat van: Bugs op juni 08, 2013, 14:04:38
:0= :monk

Ik ben allang terug hoor, post alleen niet zoveel....
:zweep
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

HilversumOnTour

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2013, 19:22:39
Die Huizen werd toch pas fan toen ene Martijn Gootjes hier kwam ballen? :devil

Geen idee wanneer ik eigenlijk precies ben begonnen met dom ouwehoeren. Heb iig ook het forum voor het "oude" forum nog meegemaakt :proost

Time flies.

Haha toen Martijn Gootjes hier kwam spelen gingen er inderdaad meer mensen uit Huizen mee! Kan me herinneren met 15 man bij Eindhoven uit?  :)
Ik heb in de periode 2002-2004 de meeste (uit)wedstrijden bezocht, in 2003 had ik ook een website huizenvoorcambuur.nl

Ik kan me vele namen van vroeger inderdaad wel herinneren.... sneu om te lezen dat Hans overleden is, hij was toch altijd die gast die overal tegenin ging?
Vorig jaar ben ik een aantal keer met de zwager van Nijkerk naar Cambuur gegaan, de echte Nijkerk heeft volgens mij niks meer met Cambuur.

Waar is The Voice eigenlijk gebleven op dit forum? Hoop dat ik veel oude bekenden weer terug kan zien het aankomend seizoen.

|:)

Clint

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 13, 2013, 10:28:49
de echte Nijkerk heeft volgens mij niks meer met Cambuur.
Waar is The Voice eigenlijk gebleven op dit forum? Hoop dat ik veel oude bekenden weer terug kan zien het aankomend seizoen.

Nijkerk volgt Cambuur nog wel, maar komt niet meer in het stadion. Woont ook niet meer in Leeuwarden.
Voice heb ik gisteren nog contact mee gehad. Die zit niet meer op het forum maar is nog elke thuiswedstrijd wel in het stadion te vinden. Hij staat met zijn grote kale broer in vak 14.

HilversumOnTour

Tof!! Ik had hem niet gezien in Rotterdam bij de kampioenswedstrijd. Doe hem de groeten als je hem spreekt!

Komt Chris de treinenman ook nog bij Cambuur?  :D :D

Vanuit Helmond

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 13, 2013, 10:44:45
Tof!! Ik had hem niet gezien in Rotterdam bij de kampioenswedstrijd. Doe hem de groeten als je hem spreekt!

Komt Chris de treinenman ook nog bij Cambuur?  :D :D
Chris de treinenman heb ik bij de huldiging nog gesproken, komt nog wel bij Cambuur.

Ronnie tng

Citaat van: clint op juni 13, 2013, 10:31:37
Nijkerk volgt Cambuur nog wel, maar komt niet meer in het stadion.

Hij is nu een fanatiek Ajax supporter en staat op vak 410.  :X

Len Cantello

Citaat van: Ronnie tng op juni 13, 2013, 12:39:17
Hij is nu een fanatiek Ajax supporter en staat op vak 410.  :X
Tussen de kleuters, dus.
:zweep
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Ronnie tng

Citaat van: Len Cantello op juni 13, 2013, 12:58:57
Tussen de kleuters, dus.
:zweep

Haha inderdaad, maar kan ook zo zijn dat hij aankomend seizoen voor Heracles is... het uitvak maar wat in de gaten houden  8)

Daddy T.

Citaat van: Ronnie tng op juni 13, 2013, 13:01:58
Haha inderdaad, maar kan ook zo zijn dat hij aankomend seizoen voor Heracles is... het uitvak maar wat in de gaten houden  8)

Als je hem nog kunt herkennen, hij heeft de lange haren van Van Rijswijk overgenomen toen ie kaal ging...  :P
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

poelie-lwd

Citaat van: Bugs op juni 08, 2013, 14:04:38
:0= :monk

Ik ben allang terug hoor, post alleen niet zoveel....

Vasthouden bugsie!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 13, 2013, 10:28:49
in 2003 had ik ook een website huizenvoorcambuur.nl

Met die interviews met oud-Cambuurmensen toch? Was erg leuk! :proost Heeft alleen niet zo lang geduurd volgens mij?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021