Verwacht een dikke overwinning |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
:0= 1-0 IS GENOEG!
Zoals altijd zal het wel moeizaam gaan
Verwacht wat met steun, in aantallen :scc
fc oss het wel 3 x op rij wonnen maar daar moet je thuis gewoon van winnen
en met dit programma kun je bij winst weer een slag slaan
sittard-graafschap
eagles-mvv
dordreg-sparta
emmen -Volendam
1 na laatste thuiswedstrijd van de competitie alweer...
Inderdaad ongelooflijk dat van de 6 wedstrijden er maar 2 thuis zijn. Er vrijdag bovenop knallen en gaan! Alles is mogelijk!
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.cambuur.nl%2Fsites%2Fcambuur.nl%2Ffiles%2Fontknoping2_0.jpg&hash=900a20bcff6712bb6133f0a5580f0caef48c7be9)
Vrijdag 5 April 2013 om 20 uur
SC Cambuur - FC Oss
en
Vrijdag 26 April 2013 om 20 uur
SC Cambuur - FC Emmen
Maak gebruik van het Ontknopingsarrangement en krijg 2 kaarten voor de prijs van 1!
Alleen verkrijgbaar in de voorverkoop via online kaartverkoop en de administratie tot uiterlijk vrijdag 5 april 17:00 uur
Het kassaplein gaat op de wedstrijddag open om 19:00 uur
Ik ben niet aanwezig dus dan gaan ze winnen ;)
Tegen OSS moet je winnen. 3-1 ofzo.
Dordrecht uit 1-2
Graafschap uit 2-2
Emmen uit 1-3
Emmen thuis 2-1
Excelsior uit 1-4
|:)
WINNEN!
En aan het doelsaldo werken, kan nog wel is van belang worden!! |:)
Citaat van: dit is mien club op april 02, 2013, 16:00:57
Tegen OSS moet je winnen. 3-1 ofzo.
Dordrecht uit 1-2
Graafschap uit 2-2
Emmen uit 1-3
Emmen thuis 2-1
Excelsior uit 1-4
|:)
Als dit zou kunnen, zijn we ook kampioen denk ik |:)
ik fluit zelf ff dus mut goed komen
d.otto oftewel denistel otto ,,KNVB maffia :_schater
Ben er niet bij vrijdag zit in Barcelona......zaterdagavond 22.00 Barca - Mallorca!!
word een lastig wedstrijdje, tegen dit soort ploegen heeft Cambuur het altied lastig, maar ondanks dat wel een overwinning en hopen dat de concurrentie punten laten liggen
Citaat van: richard op april 02, 2013, 19:38:02
Ben er niet bij vrijdag zit in Barcelona......zaterdagavond 22.00 Barca - Mallorca!!
l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0lWat is nu belangerijker . :y
Citaat van: Ruppppert op april 02, 2013, 19:43:00
word een lastig wedstrijdje, tegen dit soort ploegen heeft Cambuur het altied lastig, maar ondanks dat wel een overwinning en hopen dat de concurrentie punten laten liggen
tuurlijk word het weer lastig maar als wij weer storen en ver druk zetten zal oss er niet onderuit kunnen voetballen .Eagels lukte dit ook niet vaak .
Citaat van: richard op april 02, 2013, 19:38:02
Ben er niet bij vrijdag zit in Barcelona......zaterdagavond 22.00 Barca - Mallorca!!
geweldig, ik wil ook erg graag een keer naar barcelona :)
Citaat van: marrumer op april 02, 2013, 19:48:52
Citaat van: richard op april 02, 2013, 19:38:02
Ben er niet bij vrijdag zit in Barcelona......zaterdagavond 22.00 Barca - Mallorca!!
geweldig, ik wil ook erg graag een keer naar barcelona :)
voetbalreizen.nl :devil
Citaat van: marrumer op april 02, 2013, 19:48:52
Citaat van: richard op april 02, 2013, 19:38:02
Ben er niet bij vrijdag zit in Barcelona......zaterdagavond 22.00 Barca - Mallorca!!
geweldig, ik wil ook erg graag een keer naar barcelona :)
niks aan juhh :zucht
Citaat van: sunderland op april 02, 2013, 19:43:10
Citaat van: richard op april 02, 2013, 19:38:02
Ben er niet bij vrijdag zit in Barcelona......zaterdagavond 22.00 Barca - Mallorca!!
l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0lWat is nu belangerijker . :y
Queens Park Rangers - Wigan Athletic ;)
Citaat van: Dokkumer op april 02, 2013, 20:11:35
Citaat van: marrumer op april 02, 2013, 19:48:52
Citaat van: richard op april 02, 2013, 19:38:02
Ben er niet bij vrijdag zit in Barcelona......zaterdagavond 22.00 Barca - Mallorca!!
geweldig, ik wil ook erg graag een keer naar barcelona :)
voetbalreizen.nl :devil
Kickoff voetbalreizen!!
met nog 6 wedstrijden voor de boeg lekker in de top 5 hangen en groeien na een supervorm in de play offs en dan 2 keer thuis volle bak spelen en voor een sensatie zorgen en laat de ts in de zomer maar eredivisiewaardig team in elkaar puzzelen. :scc
Citaat van: Galdiano op april 02, 2013, 21:12:44
Citaat van: sunderland op april 02, 2013, 19:43:10
Citaat van: richard op april 02, 2013, 19:38:02
Ben er niet bij vrijdag zit in Barcelona......zaterdagavond 22.00 Barca - Mallorca!!
l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0lWat is nu belangerijker . :y
Queens Park Rangers - Wigan Athletic ;)
Hopelijk een gelijkspel.
Villa, Sunderland, Newcastle en Southampton moeten er in blijven! :proost
Citaat van: richard op april 02, 2013, 19:38:02
Ben er niet bij vrijdag zit in Barcelona......zaterdagavond 22.00 Barca - Mallorca!!
Messi doet niet met hoor Richard. Het hoort dast dou komst en het een skaafplekje op de knie. Hij is bang voor die balkende geluid dat hij er niks van kan. :_schater :proost
Citaat van: richard op april 02, 2013, 21:40:44
Kickoff voetbalreizen!!
Waarom pak je dan niet een leuke Engelse wedstrijd? Alleen al voor de sfeer vooraf.
Citaat van: Sonnema op april 03, 2013, 08:52:53
Citaat van: richard op april 02, 2013, 19:38:02
Ben er niet bij vrijdag zit in Barcelona......zaterdagavond 22.00 Barca - Mallorca!!
Messi doet niet met hoor Richard. Het hoort dast dou komst en het een skaafplekje op de knie. Hij is bang voor die balkende geluid dat hij er niks van kan. :_schater :proost
Messi houdt niet van uitroeptekens.
Citaat van: clint op april 03, 2013, 09:51:18
Citaat van: richard op april 02, 2013, 21:40:44
Kickoff voetbalreizen!!
Waarom pak je dan niet een leuke Engelse wedstrijd? Alleen al voor de sfeer vooraf.
Hebben we al 3 jaar achter elkaar gedaan nu een x Spanje!!
Wil je serieus meedoen om de koppositie dient er gewonnen te worden!
Vol gas geven en de punten binnen halen!
Wil je serieus worden genomen op dit forum dan dien je een andere nickname te kiezen.
Citaat van: Viper op april 03, 2013, 16:14:00
Wil je serieus worden genomen op dit forum dan dien je een andere nickname te kiezen.
Helemaal mee eens!
Top 5 Jupiler League
Helmond sport 27 wedstrijden 51 punten
Volendam UIT
Sparta THUIS
Oss UIT
Volendam 25 wedstrijden 48 punten
Emmen UIT
Helmond sport THUIS
Excelsior UIT
MVV THUIS
Eagles UIT
Sparta 25 wedstrijden 46 punten
Dordrecht UIT
Fortuna THUIS
Helmond sport UIT
Excelsior THUIS
Telstar UIT
MVV 25 wedstrijden 45 punten
Eagles UIT
Dordrecht THUIS
Den Bosch UIT
Volendam UIT
Fortuna THUIS
Sc Cambuur 24 wedstrijden 43 punten
Oss THUIS
Dordrecht UIT
De Graafschap UIT
Emmen UIT
Emmen THUIS
Exelsior UIT
Zeg het maar mensen Excelsior uit kampioenswedstrijd? |:)
We hebben het natuurlijk niet in eigen hand, maar ik kan me haast niet voorstellen dat MVV en Volendam geen punten verspelen. Eigenlijk is er dit seizoen geen ploeg die er bovenuit steekt. Als wij in de uitwedstrijden beter gaan presteren dan kunnen wij zomaar eens naar de eerste plaats knallen. Moeilijk om dit te voorspellen.
als wij alle wedstrijden winnen zijn we kampioen...
maar ja...zodra er druk op komt verliezen we toch wel weer punten. :monk
Dat geldt ook voor de concurrenten, denk ik. Ik vind wel dat de kampioen over zoveel wedstrijden de terechte kampioen is, maar dit seizoen is flink verziekt door de inhaalwedstrijden en de faillissementen.
We hebben tot nog toe in alle periodes middelmatig gepresteerd, daar moeten we toch een keer bovenuit schieten?!
Een goede reeks van 6 wedstrijden winstpartijen neerzetten en eindelijk eens kampioen worden! |:)
Citaat van: Mp op april 03, 2013, 19:01:21
We hebben tot nog toe in alle periodes middelmatig gepresteerd, daar moeten we toch een keer bovenuit schieten?!
Een goede reeks van 6 wedstrijden winstpartijen neerzetten en eindelijk eens kampioen worden! |:)
+1 !! |:)
Citaat van: Mp op april 03, 2013, 19:01:21
We hebben tot nog toe in alle periodes middelmatig gepresteerd, daar moeten we toch een keer bovenuit schieten?!
Een goede reeks van 6 wedstrijden winstpartijen neerzetten en eindelijk eens kampioen worden! |:)
in de eerste periode eindigden we tweede , dat was niet middelmatig.
Citaat van: Galdiano op april 03, 2013, 16:19:53
Citaat van: Viper op april 03, 2013, 16:14:00
Wil je serieus worden genomen op dit forum dan dien je een andere nickname te kiezen.
Helemaal mee eens!
HELEMAAL MEE EENS !!!!!!!
Citaat van: Viper op april 03, 2013, 18:10:17
We hebben het natuurlijk niet in eigen hand, maar ik kan me haast niet voorstellen dat MVV en Volendam geen punten verspelen. Eigenlijk is er dit seizoen geen ploeg die er bovenuit steekt. Als wij in de uitwedstrijden beter gaan presteren dan kunnen wij zomaar eens naar de eerste plaats knallen. Moeilijk om dit te voorspellen.
Als helmond wint bij volendam worden dan word helmond kampioen .Niet te geloven eigenlijk .Zij hebben de pnt al he
Volgens mij is Cambuur gewoon kampioen als ze 6 keer winnen. Volendam heeft een veel lastiger programma. Hopelijk slaagt Cambuur er nu in om eens een goede serie neer te zetten.
Citaat van: Viper op april 03, 2013, 16:14:00
Wil je serieus worden genomen op dit forum dan dien je een andere nickname te kiezen.
:_schater
Komende 3 wedstrijden zijn cruciaal.
FC Oss Thuis
Dordt Uit
Graafschap Uit
Daarna krijgen we Emmen uit, waar we met veel fans naartoe zullen gaan bij een goede uitgangspositie. Dan speel je bijna een thuiswedstrijd want er zit geen drol daar.
FC Oss zal niet komen voor een punt want die staan bovenaan in de periode, hopelijk kan dat voor ons een voordeel zijn. |:)
oss is wel zon ploeg die anti-voetbal speelt.
Och wudt er weer over een titel sproken? Dan vul ik alvast 1-3 in de pool in :zweep
Citaat van: Dokkumer op april 03, 2013, 20:38:32
Och wudt er weer over een titel sproken? Dan vul ik alvast 1-3 in de pool in :zweep
Laat ons toch even lekker dromen!
We moeten niet gelijk naar de titel zien, we kunnen wel 2de of 3de worden dusja w:)
Citaat van: John Hiatt op april 03, 2013, 21:38:43
Citaat van: Dokkumer op april 03, 2013, 20:38:32
Och wudt er weer over een titel sproken? Dan vul ik alvast 1-3 in de pool in :zweep
Laat ons toch even lekker dromen!
Die droom heb ik al te vaak gehad en telkens weer schrik ik badend in het zweet wakker :devil
Natuurlijk hoop ik op een titelkansje, alleen ben ik wel zo realistisch om te zeggen dat we vorige week nog dachten dat we als 7e/8e zouden eindigen of zelfs de Po maar moesten missen...
De waan van de dag viert hier weer hoogtij :P
top 5 hek het hele seizoen niet over twijfeld hoor.
dat oss het trouwens een bus combi voor 40 euro,,,echt schandalig zeg.
:0=WIJ WINNEN
Citaat van: denistel op april 03, 2013, 22:57:03
top 5 hek het hele seizoen niet over twijfeld hoor.
dat oss het trouwens een bus combi voor 40 euro,,,echt schandalig zeg.
:0=WIJ WINNEN
Had niet verwacht dat die prijs nog hoger kon liggen dan bij ons :devil of is het een compleet weekend arrangement?
Schandalig hoog inderdaad en dan ook nog in een flut uitvak staan. Verwacht toch wel wat Ossenaren mee aangezien ze nog kans maken op de periode.
Citaat van: Viper op april 03, 2013, 16:14:00
Wil je serieus worden genomen op dit forum dan dien je een andere nickname te kiezen.
Wil jij serieus genomen worden op dit forum? Weet niet dat daar vrijwilligers voor zijn :_schater
Als we van OSS winnen is de periode zeker niet uitgesloten. Er zijn zes wedstrijden te spelen in deze periode i.v.m. faillissement Veendam.
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg829.imageshack.us%2Fimg829%2F9466%2Fp83002.gif&hash=5882962659b2edd6e86856d565f62e237b3799c0)
Busreis van Oss naar Leeuwarden gaat niet door volgens www.detrouweoss.nl (http://www.detrouweoss.nl)
Citaat van: denistel op april 03, 2013, 22:57:03
dat oss het trouwens een bus combi voor 40 euro,,,echt schandalig zeg.
Cambuur weet wat voor discussie's wij hierover hebben gehad. Ik had het een mooi gebaar gevonden wanneer Cambuur had gezegd dat de entree gratis is.
De Leeuw en Vd Heide ontbreken. Hemmen haakt zojuist af van groepstraining en loopt nu rondjes. #training #CAMBUUR #CAMOSS
Hemmen staakt training. #zieternietgoeduit #CAMBUUR #CAMOSS
bakker ipv de leeuw en barto voor hemmen zoals het nu lijkt
Spelen we weer zonder spits dus. Word zware avond.
Citaat van: denistel op april 04, 2013, 11:52:04
bakker ipv de leeuw en barto voor hemmen zoals het nu lijkt
Ach winnen toch wel! Jij fluit morgen!
Dhr Otto |:)
Citaat van: denistel op april 04, 2013, 11:52:04
bakker ipv de leeuw en barto voor hemmen zoals het nu lijkt
:|
Citaat van: Galdiano op april 04, 2013, 12:15:50
Citaat van: denistel op april 04, 2013, 11:52:04
bakker ipv de leeuw en barto voor hemmen zoals het nu lijkt
Ach winnen toch wel! Jij fluit morgen!
Dhr Otto |:)
D Otto nog wel :devil nu kan er niet veel meer mis gaan :D
Opstelling Cambuur: Nienhuis; Droste, Bakens, Van der Laan, Bijker; El Makrini, Bakker, Rose; Schokker, Barto, Tighadouini.
Citaat van: grijskijker op april 04, 2013, 13:38:38
Opstelling Cambuur: Nienhuis; Droste, Bakens, Van der Laan, Bijker; El Makrini, Bakker, Rose; Schokker, Barto, Tighadouini.
Jammer dat Hemmen er niet bij is maar ook met deze opstelling moeten we de 3 punten hier kunne houden :proost
De Leeuw is geen gemis na die wedstrijd van maandag, Hemmen zouden we eigenlijk moeten kunnen missen in deze wedstrijd.
Adje en Schokker maken 'm wel ;)
Citaat van: drg op april 04, 2013, 13:41:36
Hemmen zouden we eigenlijk moeten kunnen missen in deze wedstrijd.
Ach ja , Oss rollen we even op :zucht
1-0
Ben benieuwd wat het gaat worden zonder Hemmen :zucht ....
Heb het al eens vaker gezegd maar ik denk dat Rose prima in de punt zou kunnen spelen. Heeft hij dat in het verleden ook niet gedaan bij Heracles? Diemers op het middenveld erbij en klaar ist.
Edit
Hier het antwoord:
[Met name Yuri Rose was op schot met zes doelpunten. De inwoner van Purmerend werd door Aandewiel wederom als diepste spits opgesteld, iets waar zijn vorige clubs Heracles Almelo en SC Heerenveen geen heil in zagen. Alleen in zijn eerste jaren als prof, bij FC Volendam, was Rose een echte centrumspits. ,,Ik weet dat hij de afgelopen seizoenen vooral middenvelder was,'' zegt Aandewiel. ,,Maar op de trainingen doet hij het als spits naar behoren, al vond ik hem in de eerste helft absoluut niet balvast genoeg
Mee eens. Met Barto weet je zeker dat je geen duel wint en zeker niet een bal vasthoudt voorin.
Citaat van: Ronnie tng op april 04, 2013, 10:58:26
Citaat van: denistel op april 03, 2013, 22:57:03
dat oss het trouwens een bus combi voor 40 euro,,,echt schandalig zeg.
Cambuur weet wat voor discussie's wij hierover hebben gehad. Ik had het een mooi gebaar gevonden wanneer Cambuur had gezegd dat de entree gratis is.
Ja, want wij hevve geld genoeg!!!
Citaat van: drg op april 04, 2013, 13:41:36
De Leeuw is geen gemis na die wedstrijd van maandag, Hemmen zouden we eigenlijk moeten kunnen missen in deze wedstrijd.
Adje en Schokker maken 'm wel ;)
de leeuw speelde maandag een prima wedstr .Jammer dat hij der niet bij is .Henk raakt bij hem wel de juiste snaar .Hij kon op lekker zijn energie kwijt en mocht veel naar binnen trekken
Citaat van: brambo3004 op april 04, 2013, 16:42:01
Mee eens. Met Barto weet je zeker dat je geen duel wint en zeker niet een bal vasthoudt voorin.
nee idd .nu zijn we 30% minder en daarmee overdrijf ik niks .
Citaat van: Bernardo op april 04, 2013, 12:08:10
Spelen we weer zonder spits dus. Word zware avond.
ik gun hem het beste maar iedere keer als hij invalt zakken wij inelkaar
Citaat van: vialli op april 04, 2013, 18:00:49
Citaat van: Ronnie tng op april 04, 2013, 10:58:26
Cambuur weet wat voor discussie's wij hierover hebben gehad. Ik had het een mooi gebaar gevonden wanneer Cambuur had gezegd dat de entree gratis is.
Ja, want wij hevve geld genoeg!!!
:O
Rust 2-0
Eindstand 4-1
Barto 2x,schokker en Bakker
Citaat van: sytsa op april 04, 2013, 21:27:13
Rust 2-0
Eindstand 4-1
Barto 2x,schokker en Bakker
De pool is hier http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=183.0 (http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=183.0) te vinden sytsa :D
:0=MATCHDAY
Doe mij maar weer een 8-1tje
Citaat van: drg op april 05, 2013, 08:49:50
Doe mij maar weer een 8-1tje
:zucht
Komen weer een hoop mensen van een koude kermis thuis ben ik bang. Zonder Hemmen gaat het gewoon een stuk lastiger worden, en ook schokker weer op de buiten.
wordt een matig wedstrijd maar wij gaan wel winnen 1-0 of 2-1
Ploetervoetbal.. Ik vrees het ergste weer.
Dit elftal heeft nog nooit gelopen, en zeker niet met Barto in de spits.
Heb er wel vertrouwen in, met Barto hebben we ook wel goede wedstrijden gespeeld. Ik zeg:
Broez'n! Pom pom pom 3-0 |:)
Maak gebruik van het 'Ontknopingsarrangement' en krijg 2 kaarten voor de prijs van 1!
Alleen verkrijgbaar in de voorverkoop via online kaartverkoop en de administratie van het stadion tot uiterlijk vrijdag 5 april 17 uur.
:0= MATCHDAY EN T STADION MUT VOL |:) |:) |:)
:0=WIJ WINNEN!!!
iemand op basis van training oid ook een vermoedelijke opstelling?
Citaat van: veroen op april 05, 2013, 14:05:54
iemand op basis van training oid ook een vermoedelijke opstelling?
Staat op de vorige pagina..
Citaat van: grijskijker op april 04, 2013, 13:38:38
Opstelling Cambuur: Nienhuis; Droste, Bakens, Van der Laan, Bijker; El Makrini, Bakker, Rose; Schokker, Barto, Tighadouini.
Na een vroege 1-0, de hele avond verkleumen op de tribune. En maar naar dat scorebord loeren......
sombere gelul allemaal,,we knallen er weer op en 4-1 of 5-1 hopsakee.
Citaat van: denistel op april 05, 2013, 15:50:22
sombere gelul allemaal,,we knallen er weer op en 4-1 of 5-1 hopsakee.
JA!
Vanavond er maar weer eens vol achter staan als publiek, dan kan het nog leuk worden..
Meld me vanavond wel even als nieuw lid van de kindercreche :D
een opwarmer |:) |:) |:) |:) |:)
Ja heerlijk. Die laatste van vdHeide _O_
kom net thuis, zie ik dat Cambuur al met 2-0 voor staat. Gaat het nu eindelijk eens echt gebeuren?
Citaat van: nepomuk op april 05, 2013, 20:19:57
kom net thuis, zie ik dat Cambuur al met 2-0 voor staat. Gaat het nu eindelijk eens echt gebeuren?
Helaas veel te snel 2-1. Hoorde wel dat Cambuur heel sterk startte.
3-1 en Sparta 1-0 achter. Helaas staat Volendam wel voor tegen Emmen.
Prachtig on te ziendat het 3-1 staat! Ik bestel nog een pint of beer! :proost
Mooie (terechte) 4-1 overwinning op de koploper in de periode |:)
Vond Barto echt een goede pot spelen in tegenstelling tot El Makrini...
Domme gele kaart waardoor je hem mist tegen Dordt
Na de wissel van Rose zakte het even helemaal weg, Die man is toch wel van belang (Iemand een idee wat er was?)
Nienhuis is een verademing maar het moet verdedigend echt beter, wat een domme fouten soms
Verder werkte iedereen keihard maar was het vaak net niet, maar.... WAT EEN BAL VAN OEBELE :D
Wat is hij goed op de 10! Mooi de vreuge bij Hiwat ook, Goede goal!
De scheids vond ik dit keer ook erg goed. Liet het spel veel voetballen!
Verder viel Noord me weer erg tegen... Wat een zootje is het daar geworden! Alles galmt en lalt maar wat dom door elkaar...
En waarom zingen ze nooit eens voor Tigha?
Citaat van: Drumfather SCC op april 05, 2013, 22:22:30
De scheids vond ik dit keer ook erg goed. Liet het spel veel voetballen!
:? De beste man floot regelmatig voor overtredingen die niet in het reglementenboekje beschreven staan en vergat vaak voordeel te geven. In mijn beleving een miereneuker eersteklas, van wie ik mij afvraag of hij zelf wel eens gevoetbald heeft. Lopen er 22 afgetrainde mannen op het veld en dat fluit je bij het minste of geringste voor een overtreding. Neen, in mij beleving heeft hij niet goed gefloten.
Rose voelde steeds aan zijn hamstring
Had na een kwartier al 5-0 kunnen en misschien wel moeten staan. Dat Oss startte echt lachwekkend. Cambuur en vooral Bakens verdedigde veel te nonchalant, buitenkantje rechts terugspelen op de keeper bij een 2-1 stand.....Ging nergens over. Barto was goed, Bakker gretig en vraag me inderdaad ook wel af waarom Tighadouini en ook El Makrini nooit worden toegezongen. Verdienen het allebei.
Citaat van: Dokkumer op april 05, 2013, 16:17:01
Vanavond er maar weer eens vol achter staan als publiek, dan kan het nog leuk worden..
Meld me vanavond wel even als nieuw lid van de kindercreche :D
Wel gelukt dacht ik
Citaat van: denistel op april 05, 2013, 15:50:22
sombere gelul allemaal,,we knallen er weer op en 4-1 of 5-1 hopsakee.
Zo is het, weer zijn barcelona niet
fantastisch eerste kwartier! de rest van de eerste helft wel aardig. tweed helft niet goed, maar mooi een 4-1 overwinning |:). sfeer vond ik best goed.
Wat 'n takkescheids zeg, bij elke minste aanraking fluiten en zo snel mogelijk affluiten wanneer er ook voordeel had kunnen worden gegeven...
Maar goed, mooie doelpunten met een leuke uitslag. Jammer dat het alleen onderbroken werd door te veel nonchalant getrap, hebben wel geluk gehad dat die lui nooit op doel hebben leren richten.
In ieder geval 15 minuten leuk voetbal gezien!
Citaat van: marrumer op april 05, 2013, 22:30:47
fantastisch eerste kwartier! de rest van de eerste helft wel aardig. tweed helft niet goed, maar mooi een 4-1 overwinning |:). sfeer vond ik best goed.
Eens, er werd goed achter ploeg gestaan
Citaat van: Bernardo op april 05, 2013, 22:25:58
Rose voelde steeds aan zijn hamstring
Nee hij voelde of zijn zakken al genoeg waren gevuld. GRAPJE Grijskijker, morgen even met het goede beentje uit bed hé :proost
Citaat van: Destroyer op april 05, 2013, 22:29:45
Citaat van: Dokkumer op april 05, 2013, 16:17:01
Vanavond er maar weer eens vol achter staan als publiek, dan kan het nog leuk worden..
Meld me vanavond wel even als nieuw lid van de kindercreche :D
Wel gelukt dacht ik
Kostelijk vermaakt vanavond met "the Grey Mob", als iemand mijn stem vindt mag die hem in het Hertje neerleggen. Morgen in ieder geval lekker rustig in huize Dokkumer :devil
Leuke wedstrijd gezien over 90 minuten maar de 2e helft was weer drama hoor :(
Alleen waar heeft Top Oss leren trappen ? FC Knudde ??
Zaten een paar flinke afzwaaiers tussen waarmee Cambuur niet heeft te klagen.
Verdiende overwinning, tweede helft was stuk minder, maar toch nooit echt het gevoel gehad dat we het weg gingen geven. |:)
Snap ook wel dat het de tweede helft minder was. Je staat 3-1 voor en dan hoeft het allemaal niet meer zo nodig, al dan niet bewust...
Overigens weer genoten van Lucasinho, heerlijk hoe die zich ontwikkeld heeft. Nu nog wat Braziliaans gif en dan wordt het een monsterachtige verdediger :D
Leren vooruit te voetballen en neem een voorbeeld aan Bijker die wil vooruit voetballen. Sneller de diepe spits zoeken en dan onderkomen. Maar helaas een Barto heeft dat nog altijd niet door. Dit was het grote manco van vandaag. Domme kaart van Makrini en Hiwat blijft wel rustig voor de goal. Op naar maandag.
Mits iedereen fit dan doe je gewoon mee.. maar onze beste spelers hebben constant wel wat. Rose vd Heide Hemmen en nu weer Makrini geschorst..
Voor de rest prima overwinning. Met 4-1 hoef je niet te klagen. Ben benieuwd naar maandag. Dan kun je voor de zoveelste keer weer aanhaken.. Kan..
Citaat van: Drumfather SCC op april 05, 2013, 22:22:30
Mooie (terechte) 4-1 overwinning op de koploper in de periode |:)
Vond Barto echt een goede pot spelen in tegenstelling tot El Makrini...
Domme gele kaart waardoor je hem mist tegen Dordt
Na de wissel van Rose zakte het even helemaal weg, Die man is toch wel van belang (Iemand een idee wat er was?)
Nienhuis is een verademing maar het moet verdedigend echt beter, wat een domme fouten soms
Verder werkte iedereen keihard maar was het vaak net niet, maar.... WAT EEN BAL VAN OEBELE :D
Wat is hij goed op de 10! Mooi de vreuge bij Hiwat ook, Goede goal!
De scheids vond ik dit keer ook erg goed. Liet het spel veel voetballen!
Verder viel Noord me weer erg tegen... Wat een zootje is het daar geworden! Alles galmt en lalt maar wat dom door elkaar...
En waarom zingen ze nooit eens voor Tigha?
ben het niet eens met dit stuk .Vond Barto niet goed [hemmen had 3 gemaakt en gespeeld met hun]. Oebele speelde helemaal niet in de as .En 4-1 was geflatteerd wat voetbal betreft
Vond scheids ook zeikerd. Hun hadden 3 overtredingen voor geel ,en wij na 1 overtreding gelijk geel. Geef dan niemand geel net als gozbuluk maandag
1e helft gelijk gas geven en snel 2-0 voor .toen mindere fase maar wel kansen .2e helft niet best maar wel naar voren gevoebald [geprobeerd] verder niet al te best . 6 pnt in 5 dagen en 6 goals voor .prima . Denistel en vele anderen hebben hiet ook zo vaak aangegeven dat we vanaf minuut 1 gas moeten geven .Ik weet zeker dat je dan de helft van de jupiler leaque omver blaast en al voor staat .arts
Citaat van: Sonnema op april 05, 2013, 23:01:29
Leren vooruit te voetballen en neem een voorbeeld aan Bijker die wil vooruit voetballen. Sneller de diepe spits zoeken en dan onderkomen. Maar helaas een Barto heeft dat nog altijd niet door. Dit was het grote manco van vandaag. Domme kaart van Makrini en Hiwat blijft wel rustig voor de goal. Op naar maandag.
Zeg je goed ''leren''.Ze proberen dit nu sinds 2 weken [ henk ,jan en sandor]hameren hier steeds op .Je ziet dat dit voor sommigen nog steeds moeilijk is in de wedstr .Hadden ze hier maar het hele seiz op getraind. Je ziet zelfs dat oss de 2e helft meer voetbal in de ploeg had .Dit komt puur door het trainen
Keurige overwinning, alleen jammer dat ze de tweede helft niet even aanzetten.. anders win je hem gewoon met 8-1. Maar op naar maandag! Zonder Makrini en Rose wellicht?
ZONDER ARTS WAREN WE KAMPIOEN WUDDEN!!!
BIN ER NOG STEEDS ZIEK VAN DAT DIE MONGOOL HIER DE BOEL ZOLANG VERNEUKT HET!!!!
Citaat van: De Raaf op april 06, 2013, 01:09:16
ZONDER ARTS WAREN WE KAMPIOEN WUDDEN!!!
BIN ER NOG STEEDS ZIEK VAN DAT DIE MONGOOL HIER DE BOEL ZOLANG VERNEUKT HET!!!!
AMEN |:) |:) |:)
Citaat van: sunderland op april 06, 2013, 00:39:46
1e helft gelijk gas geven en snel 2-0 voor .toen mindere fase maar wel kansen .2e helft niet best maar wel naar voren gevoebald [geprobeerd] verder niet al te best . 6 pnt in 5 dagen en 6 goals voor .prima . Denistel en vele anderen hebben hiet ook zo vaak aangegeven dat we vanaf minuut 1 gas moeten geven .Ik weet zeker dat je dan de helft van de jupiler leaque omver blaast en al voor staat .arts
tuurlijk zo moet je altijd beginnen die lui wisten immers niet wat hun over kwam eigenlijk had je na 10 min de wedstrijd al inde pocket
Citaat van: Goudvinger op april 05, 2013, 22:25:42
Citaat van: Drumfather SCC op april 05, 2013, 22:22:30
De scheids vond ik dit keer ook erg goed. Liet het spel veel voetballen!
:? De beste man floot regelmatig voor overtredingen die niet in het reglementenboekje beschreven staan en vergat vaak voordeel te geven. In mijn beleving een miereneuker eersteklas, van wie ik mij afvraag of hij zelf wel eens gevoetbald heeft. Lopen er 22 afgetrainde mannen op het veld en dat fluit je bij het minste of geringste voor een overtreding. Neen, in mij beleving heeft hij niet goed gefloten.
die lui mutte in de leer bij serdar ..wat een slechte scheids ju ...voordeel nog nooit van hoort en bij de 1e de beste windvlaag floot ie al en liet vrije trappen soms op 10 meter van de overtreding nemen....en wie kregen de gele kaarten juist wij ja.
1e 15 minuten waren geweldig! Vol op de aanval en alle duels winnen.
Vond toen vooral Oebele en Barto erg goed spelen (die 2 vinden elkaar blindelings).
Na de 2-1 was het over en uit en vond ik Oss gewoon de betere ploeg met v.d Sloot als beste man op het veld.
Hoogtepunt was de fenomenale wipper van Oebele op Adnane waaruit de 3-1 viel.
Vond vooral Bakens en v.d Laan niet best. Veel onrust en foute passes en dat sloeg over op de rest van de ploeg.
Domme gele kaart van Makrini (zeker weer geschorst?).
Mooie moment voor Hiwat. Hij zette de aanval goed op en scoorde heel beheerst.
Citaat van: De Raaf op april 06, 2013, 01:09:36
Citaat van: De Raaf op april 06, 2013, 01:09:16
ZONDER ARTS WAREN WE KAMPIOEN WUDDEN!!!
BIN ER NOG STEEDS ZIEK VAN DAT DIE MONGOOL HIER DE BOEL ZOLANG VERNEUKT HET!!!!
AMEN |:) |:) |:)
Jij bent het wel heel erg met jezelf eens :y
Geflatteerde overwinning maar niet minder welkom.
Voor mij was de motm de keeper,hij speelde weer een zeer goede wedstrijd.
Wat een verademing,waar hadden wij nu gestaan als hij vanaf het begin had gespeeld :?
arts wederom bedankt ;(
De eerste 15 minuten waren heel leuk maar de rest van de wedstrijd was het niet best.
Citaat van: gewoon een fan op april 06, 2013, 08:34:11
Citaat van: De Raaf op april 06, 2013, 01:09:36
Citaat van: De Raaf op april 06, 2013, 01:09:16
ZONDER ARTS WAREN WE KAMPIOEN WUDDEN!!!
BIN ER NOG STEEDS ZIEK VAN DAT DIE MONGOOL HIER DE BOEL ZOLANG VERNEUKT HET!!!!
AMEN |:) |:) |:)
Jij bent het wel heel erg met jezelf eens :y
Geflatteerde overwinning maar niet minder welkom.
Voor mij was de motm de keeper,hij speelde weer een zeer goede wedstrijd.
Wat een verademing,waar hadden wij nu gestaan als hij vanaf het begin had gespeeld :?
arts wederom bedankt ;(
De eerste 15 minuten waren heel leuk maar de rest van de wedstrijd was het niet best.
Niet suh druk maken mannen, Maandag met zn allen naar dort...en Gewoon thuis kampioen worden 26 april !!!!
Citaat van: denistel op april 05, 2013, 15:50:22
sombere gelul allemaal,,we knallen er weer op en 4-1 of 5-1 hopsakee.
warvan akte haha
Dat als als als is allemaal achteraf gelul. Hoe denken sparta en Mvv dan wel niet? Precies hetzelfde. Die jaar springt er niemand bovenuit. Gewoon naar jezelf blijven kijken van wedstrijd tot wedstrijd. En misschien staan we aan het einde van de rit een groot feest te vieren bij de oldehove |:)
Mooi om te zien dat de spelers weer zin hebben in het spelletje. De eerste twintig minuten kosten kracht, maar daar kan je ipv 2-0 ook 3 of 4-0 voor staan, dan komt Oss niet meer in de wedstrijd, nu maken ze de 2-1, maar toch raakt men niet in paniek zoals voorheen met Arts in de dugout.
Qua keeper zijn we ook verbeterd, deze jongen pakt tenminste ook de makkelijke ballen :-).
Wat als men Arts in oktober had ontslagen? We hadden 15 los gestaan.
Citaat van: Destroyer op april 06, 2013, 09:44:30
Dat als als als is allemaal achteraf gelul. Hoe denken sparta en Mvv dan wel niet? Precies hetzelfde. Die jaar springt er niemand bovenuit. Gewoon naar jezelf blijven kijken van wedstrijd tot wedstrijd. En misschien staan we aan het einde van de rit een groot feest te vieren bij de oldehove |:)
Klopt, maar iedereen ziet het verschil in voetbal vergeleken bij drie wedstrijden geleden.
Citaat van: brambo3004 op april 05, 2013, 22:38:19
Citaat van: Bernardo op april 05, 2013, 22:25:58
Rose voelde steeds aan zijn hamstring
Nee hij voelde of zijn zakken al genoeg waren gevuld. GRAPJE Grijskijker, morgen even met het goede beentje uit bed hé :proost
Jaja het gelukt ;)