Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Top Oss

Gestart door sunderland, april 01, 2013, 18:12:52

Vorige topic - Volgende topic

gobo

Na een vroege 1-0, de hele avond verkleumen op de tribune. En maar naar dat scorebord loeren......
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

denistel

sombere gelul allemaal,,we knallen er weer op en 4-1 of 5-1 hopsakee.

TM

Citaat van: denistel op april 05, 2013, 15:50:22
sombere gelul allemaal,,we knallen er weer op en 4-1 of 5-1 hopsakee.

JA!

Dokkumer

Vanavond er maar weer eens vol achter staan als publiek, dan kan het nog leuk worden..

Meld me vanavond wel even als nieuw lid van de kindercreche :D

Ruppppert


brambo3004

Ja heerlijk. Die laatste van vdHeide _O_

nepomuk

kom net thuis, zie ik dat Cambuur al met 2-0 voor staat. Gaat het nu eindelijk eens echt gebeuren?

zeewolde

Citaat van: nepomuk op april 05, 2013, 20:19:57
kom net thuis, zie ik dat Cambuur al met 2-0 voor staat. Gaat het nu eindelijk eens echt gebeuren?

Helaas veel te snel 2-1. Hoorde wel dat Cambuur heel sterk startte.

zeewolde

3-1 en Sparta 1-0 achter. Helaas staat Volendam wel voor tegen Emmen.

Galdiano

Prachtig on te ziendat het 3-1 staat! Ik bestel nog een pint of beer! :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Drumfather SCC

Mooie (terechte) 4-1 overwinning op de koploper in de periode  |:)
Vond Barto echt een goede pot spelen in tegenstelling tot El Makrini...
Domme gele kaart waardoor je hem mist tegen Dordt
Na de wissel van Rose zakte het even helemaal weg, Die man is toch wel van belang (Iemand een idee wat er was?)
Nienhuis is een verademing maar het moet verdedigend echt beter, wat een domme fouten soms
Verder werkte iedereen keihard maar was het vaak net niet, maar.... WAT EEN BAL VAN OEBELE  :D
Wat is hij goed op de 10! Mooi de vreuge bij Hiwat ook, Goede goal!
De scheids vond ik dit keer ook erg goed. Liet het spel veel voetballen!

Verder viel Noord me weer erg tegen... Wat een zootje is het daar geworden! Alles galmt en lalt maar wat dom door elkaar...
En waarom zingen ze nooit eens voor Tigha?

Goudvinger

Citaat van: Drumfather SCC op april 05, 2013, 22:22:30

De scheids vond ik dit keer ook erg goed. Liet het spel veel voetballen!

:? De beste man floot regelmatig voor overtredingen die niet in het reglementenboekje beschreven staan en vergat vaak voordeel te geven. In mijn beleving een miereneuker eersteklas, van wie ik mij afvraag of hij zelf wel eens gevoetbald heeft. Lopen er 22 afgetrainde mannen op het veld en dat fluit je bij het minste of geringste voor een overtreding. Neen, in mij beleving heeft hij niet goed gefloten.

Bernardo

Rose voelde steeds aan zijn hamstring

Sampdoria

Had na een kwartier al 5-0 kunnen en misschien wel  moeten staan. Dat Oss startte echt lachwekkend. Cambuur en vooral Bakens verdedigde veel te nonchalant, buitenkantje rechts terugspelen op de keeper bij een 2-1 stand.....Ging nergens over. Barto was goed, Bakker gretig en vraag me inderdaad ook wel af waarom Tighadouini en ook El Makrini nooit worden toegezongen. Verdienen het allebei.

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op april 05, 2013, 16:17:01
Vanavond er maar weer eens vol achter staan als publiek, dan kan het nog leuk worden..

Meld me vanavond wel even als nieuw lid van de kindercreche :D

Wel gelukt dacht ik
** Poolwinner 18/19 - 21/22