Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Top Oss

Gestart door sunderland, april 01, 2013, 18:12:52

Vorige topic - Volgende topic

Lwdscc

Keurige overwinning, alleen jammer dat ze de tweede helft niet even aanzetten.. anders win je hem gewoon met 8-1. Maar op naar maandag! Zonder Makrini en Rose wellicht?

De Raaf

ZONDER ARTS WAREN WE KAMPIOEN WUDDEN!!!
BIN ER NOG STEEDS ZIEK VAN DAT DIE MONGOOL HIER DE BOEL ZOLANG VERNEUKT HET!!!!

De Raaf

Citaat van: De Raaf op april 06, 2013, 01:09:16
ZONDER ARTS WAREN WE KAMPIOEN WUDDEN!!!
BIN ER NOG STEEDS ZIEK VAN DAT DIE MONGOOL HIER DE BOEL ZOLANG VERNEUKT HET!!!!

AMEN  |:) |:) |:)

denistel

Citaat van: sunderland op april 06, 2013, 00:39:46
1e helft gelijk gas geven en snel 2-0 voor .toen mindere fase maar wel kansen .2e helft niet best maar wel naar voren gevoebald [geprobeerd]  verder niet al te best . 6 pnt in 5 dagen en 6 goals voor .prima . Denistel en vele anderen hebben hiet ook zo vaak aangegeven dat we vanaf minuut 1 gas moeten geven .Ik weet zeker dat je dan de helft van de jupiler leaque omver blaast en al voor staat .arts

tuurlijk zo moet je altijd beginnen die lui wisten immers niet wat hun over kwam eigenlijk had je na 10 min de wedstrijd al inde pocket

denistel

Citaat van: Goudvinger op april 05, 2013, 22:25:42
Citaat van: Drumfather SCC op april 05, 2013, 22:22:30

De scheids vond ik dit keer ook erg goed. Liet het spel veel voetballen!

:? De beste man floot regelmatig voor overtredingen die niet in het reglementenboekje beschreven staan en vergat vaak voordeel te geven. In mijn beleving een miereneuker eersteklas, van wie ik mij afvraag of hij zelf wel eens gevoetbald heeft. Lopen er 22 afgetrainde mannen op het veld en dat fluit je bij het minste of geringste voor een overtreding. Neen, in mij beleving heeft hij niet goed gefloten.

die lui mutte in de leer bij serdar ..wat een slechte scheids ju ...voordeel nog nooit van hoort en bij de 1e de beste windvlaag floot ie al en liet vrije trappen soms op 10 meter van de overtreding nemen....en wie kregen de gele kaarten juist wij ja.

AL

1e 15 minuten waren geweldig! Vol op de aanval en alle duels winnen.
Vond toen vooral Oebele en Barto erg goed spelen (die 2 vinden elkaar blindelings).
Na de 2-1 was het over en uit en vond ik Oss gewoon de betere ploeg met v.d Sloot als beste man op het veld.
Hoogtepunt was de fenomenale wipper van Oebele op Adnane waaruit de 3-1 viel.

Vond vooral Bakens en v.d Laan niet best. Veel onrust en foute passes en dat sloeg over op de rest van de ploeg.
Domme gele kaart van Makrini (zeker weer geschorst?).
Mooie moment voor Hiwat. Hij zette de aanval goed op en scoorde heel beheerst.

gewoon een fan

Citaat van: De Raaf op april 06, 2013, 01:09:36
Citaat van: De Raaf op april 06, 2013, 01:09:16
ZONDER ARTS WAREN WE KAMPIOEN WUDDEN!!!
BIN ER NOG STEEDS ZIEK VAN DAT DIE MONGOOL HIER DE BOEL ZOLANG VERNEUKT HET!!!!

AMEN  |:) |:) |:)
Jij bent het wel heel erg met jezelf eens  :y

Geflatteerde overwinning maar niet minder welkom.

Voor mij was de motm de keeper,hij speelde weer een zeer goede wedstrijd.
Wat een verademing,waar hadden wij nu gestaan als hij vanaf het begin had gespeeld  :?
arts wederom bedankt  ;(

De eerste 15 minuten waren heel leuk maar de rest van de wedstrijd was het niet best.

SCCFRANEKER

Citaat van: gewoon een fan op april 06, 2013, 08:34:11
Citaat van: De Raaf op april 06, 2013, 01:09:36
Citaat van: De Raaf op april 06, 2013, 01:09:16
ZONDER ARTS WAREN WE KAMPIOEN WUDDEN!!!
BIN ER NOG STEEDS ZIEK VAN DAT DIE MONGOOL HIER DE BOEL ZOLANG VERNEUKT HET!!!!

AMEN  |:) |:) |:)
Jij bent het wel heel erg met jezelf eens  :y

Geflatteerde overwinning maar niet minder welkom.

Voor mij was de motm de keeper,hij speelde weer een zeer goede wedstrijd.
Wat een verademing,waar hadden wij nu gestaan als hij vanaf het begin had gespeeld  :?
arts wederom bedankt  ;(

De eerste 15 minuten waren heel leuk maar de rest van de wedstrijd was het niet best.

Niet suh druk maken mannen, Maandag met zn allen naar dort...en Gewoon thuis kampioen worden 26 april !!!!

denistel

Citaat van: denistel op april 05, 2013, 15:50:22
sombere gelul allemaal,,we knallen er weer op en 4-1 of 5-1 hopsakee.

warvan akte haha

Destroyer

Dat als als als is allemaal achteraf gelul. Hoe denken sparta en Mvv dan wel niet? Precies hetzelfde. Die jaar springt er niemand bovenuit. Gewoon naar jezelf blijven kijken van wedstrijd tot wedstrijd. En misschien staan we aan het einde van de rit een groot feest te vieren bij de oldehove  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Nightmarelwd

Mooi om te zien dat de spelers weer zin hebben in het spelletje. De eerste twintig minuten kosten kracht, maar daar kan je ipv 2-0 ook 3 of 4-0 voor staan, dan komt Oss niet meer in de wedstrijd, nu maken ze de 2-1, maar toch raakt men niet in paniek zoals voorheen met Arts in de dugout.

Qua keeper zijn we ook verbeterd, deze jongen pakt tenminste ook de makkelijke ballen :-).

Wat als men Arts in oktober had ontslagen? We hadden 15 los gestaan.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: Destroyer op april 06, 2013, 09:44:30
Dat als als als is allemaal achteraf gelul. Hoe denken sparta en Mvv dan wel niet? Precies hetzelfde. Die jaar springt er niemand bovenuit. Gewoon naar jezelf blijven kijken van wedstrijd tot wedstrijd. En misschien staan we aan het einde van de rit een groot feest te vieren bij de oldehove  |:)

Klopt, maar iedereen ziet het verschil in voetbal vergeleken bij drie wedstrijden geleden.
MI-Sider for Life

Grijskijkert

Citaat van: brambo3004 op april 05, 2013, 22:38:19
Citaat van: Bernardo op april 05, 2013, 22:25:58
Rose voelde steeds aan zijn hamstring

Nee hij voelde of zijn zakken al genoeg waren gevuld. GRAPJE Grijskijker, morgen even met het goede beentje uit bed hé :proost
Jaja het gelukt ;)
IN HENK WE TRUST!!!