Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Top Oss

Gestart door sunderland, april 01, 2013, 18:12:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Verwacht een dikke overwinning |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

De Gast

Zoals altijd zal het wel moeizaam gaan

Destroyer

Verwacht wat met steun, in aantallen  :scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

fc oss het wel 3 x op rij wonnen maar daar moet je thuis gewoon van winnen

en met dit programma kun je bij winst weer een slag slaan



sittard-graafschap
eagles-mvv
dordreg-sparta
emmen -Volendam


Lwdscc

1 na laatste thuiswedstrijd van de competitie alweer...

TM

#6
Inderdaad ongelooflijk dat van de 6 wedstrijden er maar 2 thuis zijn. Er vrijdag bovenop knallen en gaan! Alles is mogelijk!

SCCornjum


Vrijdag 5 April 2013 om 20 uur
SC Cambuur - FC Oss
en
Vrijdag 26 April 2013 om 20 uur
SC Cambuur - FC Emmen

Maak gebruik van het Ontknopingsarrangement en krijg 2 kaarten voor de prijs van 1!
Alleen verkrijgbaar in de voorverkoop via online kaartverkoop en de administratie tot uiterlijk vrijdag 5 april 17:00 uur

Het kassaplein gaat op de wedstrijddag open om 19:00 uur
Watching Football Is Not A Crime

Galdiano

Ik ben niet aanwezig dus dan gaan ze winnen ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dit is mien club

Tegen OSS moet je winnen. 3-1 ofzo.

Dordrecht uit 1-2
Graafschap uit 2-2
Emmen uit 1-3
Emmen thuis 2-1
Excelsior uit 1-4

|:)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Bernardo

WINNEN!

En aan het doelsaldo werken, kan nog wel is van belang worden!! |:)

Destroyer

Citaat van: dit is mien club op april 02, 2013, 16:00:57
Tegen OSS moet je winnen. 3-1 ofzo.

Dordrecht uit 1-2
Graafschap uit 2-2
Emmen uit 1-3
Emmen thuis 2-1
Excelsior uit 1-4

|:)

Als dit zou kunnen, zijn we ook kampioen denk ik  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

ik fluit zelf ff dus mut goed komen

d.otto oftewel denistel otto ,,KNVB maffia :_schater

richard

Ben er niet bij vrijdag zit in Barcelona......zaterdagavond 22.00 Barca - Mallorca!!

Ruppppert

word een lastig wedstrijdje, tegen dit soort ploegen heeft Cambuur het altied lastig, maar ondanks dat wel een overwinning en hopen dat de concurrentie punten laten liggen