Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Top Oss

Gestart door sunderland, april 01, 2013, 18:12:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: richard op april 02, 2013, 19:38:02
Ben er niet bij vrijdag zit in Barcelona......zaterdagavond 22.00 Barca - Mallorca!!
l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0lWat is nu belangerijker .  :y

sunderland

Citaat van: Ruppppert op april 02, 2013, 19:43:00
word een lastig wedstrijdje, tegen dit soort ploegen heeft Cambuur het altied lastig, maar ondanks dat wel een overwinning en hopen dat de concurrentie punten laten liggen
tuurlijk word het weer lastig maar als wij weer storen en ver druk zetten zal oss er niet onderuit kunnen voetballen .Eagels lukte dit ook niet vaak .

marrumer

Citaat van: richard op april 02, 2013, 19:38:02
Ben er niet bij vrijdag zit in Barcelona......zaterdagavond 22.00 Barca - Mallorca!!
geweldig, ik wil ook erg graag een keer naar barcelona  :)

Dokkumer

Citaat van: marrumer op april 02, 2013, 19:48:52
Citaat van: richard op april 02, 2013, 19:38:02
Ben er niet bij vrijdag zit in Barcelona......zaterdagavond 22.00 Barca - Mallorca!!
geweldig, ik wil ook erg graag een keer naar barcelona  :)

voetbalreizen.nl :devil

sunderland

Citaat van: marrumer op april 02, 2013, 19:48:52
Citaat van: richard op april 02, 2013, 19:38:02
Ben er niet bij vrijdag zit in Barcelona......zaterdagavond 22.00 Barca - Mallorca!!
geweldig, ik wil ook erg graag een keer naar barcelona  :)
niks aan juhh :zucht

Galdiano

Citaat van: sunderland op april 02, 2013, 19:43:10
Citaat van: richard op april 02, 2013, 19:38:02
Ben er niet bij vrijdag zit in Barcelona......zaterdagavond 22.00 Barca - Mallorca!!
l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0lWat is nu belangerijker .  :y

Queens Park Rangers - Wigan Athletic ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

richard

Citaat van: Dokkumer op april 02, 2013, 20:11:35
Citaat van: marrumer op april 02, 2013, 19:48:52
Citaat van: richard op april 02, 2013, 19:38:02
Ben er niet bij vrijdag zit in Barcelona......zaterdagavond 22.00 Barca - Mallorca!!
geweldig, ik wil ook erg graag een keer naar barcelona  :)

voetbalreizen.nl :devil

Kickoff voetbalreizen!!

Baresi

met nog 6 wedstrijden voor de boeg lekker in de top 5 hangen en groeien na een supervorm in de play offs en dan 2 keer thuis volle bak spelen en voor een sensatie zorgen en laat de ts in de zomer maar eredivisiewaardig team in elkaar puzzelen. :scc

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op april 02, 2013, 21:12:44
Citaat van: sunderland op april 02, 2013, 19:43:10
Citaat van: richard op april 02, 2013, 19:38:02
Ben er niet bij vrijdag zit in Barcelona......zaterdagavond 22.00 Barca - Mallorca!!
l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0lWat is nu belangerijker .  :y

Queens Park Rangers - Wigan Athletic ;)

Hopelijk een gelijkspel.

Villa, Sunderland, Newcastle en Southampton moeten er in blijven! :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Sonnema

Citaat van: richard op april 02, 2013, 19:38:02
Ben er niet bij vrijdag zit in Barcelona......zaterdagavond 22.00 Barca - Mallorca!!

Messi doet niet met hoor Richard. Het hoort dast dou komst en het een skaafplekje op de knie. Hij is bang voor die balkende geluid dat hij er niks van kan. :_schater :proost

Clint

Citaat van: richard op april 02, 2013, 21:40:44
Kickoff voetbalreizen!!

Waarom pak je dan niet een leuke Engelse wedstrijd? Alleen al voor de sfeer vooraf.

De Taurus

Citaat van: Sonnema op april 03, 2013, 08:52:53
Citaat van: richard op april 02, 2013, 19:38:02
Ben er niet bij vrijdag zit in Barcelona......zaterdagavond 22.00 Barca - Mallorca!!

Messi doet niet met hoor Richard. Het hoort dast dou komst en het een skaafplekje op de knie. Hij is bang voor die balkende geluid dat hij er niks van kan. :_schater :proost

Messi houdt niet van uitroeptekens.

richard

Citaat van: clint op april 03, 2013, 09:51:18
Citaat van: richard op april 02, 2013, 21:40:44
Kickoff voetbalreizen!!

Waarom pak je dan niet een leuke Engelse wedstrijd? Alleen al voor de sfeer vooraf.

Hebben we al 3 jaar achter elkaar gedaan nu een x Spanje!!

Newcastle United

Wil je serieus meedoen om de koppositie dient er gewonnen te worden!

Vol gas geven en de punten binnen halen!

Viper

Wil je serieus worden genomen op dit forum dan dien je een andere nickname te kiezen.