Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Top Oss

Gestart door sunderland, april 01, 2013, 18:12:52

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Viper op april 03, 2013, 16:14:00
Wil je serieus worden genomen op dit forum dan dien je een andere nickname te kiezen.

Helemaal mee eens!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

rtscc

Top 5 Jupiler League

Helmond sport 27 wedstrijden 51 punten

Volendam UIT   
Sparta THUIS
Oss UIT

Volendam 25 wedstrijden 48 punten

Emmen UIT
Helmond sport THUIS
Excelsior UIT
MVV THUIS   
Eagles UIT

Sparta 25 wedstrijden 46 punten

Dordrecht UIT
Fortuna THUIS
Helmond sport UIT
Excelsior THUIS
Telstar UIT

MVV 25 wedstrijden 45 punten

Eagles UIT
Dordrecht THUIS
Den Bosch UIT
Volendam UIT
Fortuna THUIS

Sc Cambuur 24 wedstrijden 43 punten

Oss THUIS
Dordrecht UIT
De Graafschap UIT
Emmen UIT
Emmen THUIS
Exelsior UIT

Zeg het maar mensen Excelsior uit kampioenswedstrijd? |:)

Viper

We hebben het natuurlijk niet in eigen hand, maar ik kan me haast niet voorstellen dat MVV en Volendam geen punten verspelen. Eigenlijk is er dit seizoen geen ploeg die er bovenuit steekt. Als wij in de uitwedstrijden beter gaan presteren dan kunnen wij zomaar eens naar de eerste plaats knallen. Moeilijk om dit te voorspellen.

roepieh

als wij alle wedstrijden winnen zijn we kampioen...

maar ja...zodra er druk op komt verliezen we toch wel weer punten.  :monk

Viper

Dat geldt ook voor de concurrenten, denk ik. Ik vind wel dat de kampioen over zoveel wedstrijden de terechte kampioen is, maar dit seizoen is flink verziekt door de inhaalwedstrijden en de faillissementen.

Mp

We hebben tot nog toe in alle periodes middelmatig gepresteerd, daar moeten we toch een keer bovenuit schieten?!

Een goede reeks van 6 wedstrijden winstpartijen neerzetten en eindelijk eens kampioen worden!  |:)

GerardFraneker

Citaat van: Mp op april 03, 2013, 19:01:21
We hebben tot nog toe in alle periodes middelmatig gepresteerd, daar moeten we toch een keer bovenuit schieten?!

Een goede reeks van 6 wedstrijden winstpartijen neerzetten en eindelijk eens kampioen worden!  |:)

+1 !!  |:)

marrumer

Citaat van: Mp op april 03, 2013, 19:01:21
We hebben tot nog toe in alle periodes middelmatig gepresteerd, daar moeten we toch een keer bovenuit schieten?!

Een goede reeks van 6 wedstrijden winstpartijen neerzetten en eindelijk eens kampioen worden!  |:)
in de eerste periode eindigden we tweede , dat was niet middelmatig.

sunderland

Citaat van: Galdiano op april 03, 2013, 16:19:53
Citaat van: Viper op april 03, 2013, 16:14:00
Wil je serieus worden genomen op dit forum dan dien je een andere nickname te kiezen.

Helemaal mee eens!
HELEMAAL MEE EENS !!!!!!!

sunderland

Citaat van: Viper op april 03, 2013, 18:10:17
We hebben het natuurlijk niet in eigen hand, maar ik kan me haast niet voorstellen dat MVV en Volendam geen punten verspelen. Eigenlijk is er dit seizoen geen ploeg die er bovenuit steekt. Als wij in de uitwedstrijden beter gaan presteren dan kunnen wij zomaar eens naar de eerste plaats knallen. Moeilijk om dit te voorspellen.
Als helmond wint bij volendam worden dan word helmond kampioen .Niet te geloven eigenlijk .Zij hebben de pnt al he

John Hiatt

Volgens mij is Cambuur gewoon kampioen als ze 6 keer winnen. Volendam heeft een veel lastiger programma. Hopelijk slaagt Cambuur er nu in om eens een goede serie neer te zetten.

Destroyer

Citaat van: Viper op april 03, 2013, 16:14:00
Wil je serieus worden genomen op dit forum dan dien je een andere nickname te kiezen.
:_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

michello

Komende 3 wedstrijden zijn cruciaal. 

FC Oss Thuis
Dordt Uit
Graafschap Uit

Daarna krijgen we Emmen uit, waar we met veel fans naartoe zullen gaan bij een goede uitgangspositie.  Dan speel je bijna een thuiswedstrijd want er zit geen drol daar.

FC Oss zal niet komen voor een punt want die staan bovenaan in de periode, hopelijk kan dat voor ons een voordeel zijn.  |:)

marrumer

oss is wel zon ploeg die anti-voetbal speelt.

Dokkumer

Och wudt er weer over een titel sproken? Dan vul ik alvast 1-3 in de pool in  :zweep