Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Top Oss

Gestart door sunderland, april 01, 2013, 18:12:52

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: denistel op april 04, 2013, 11:52:04
bakker ipv de leeuw en barto voor hemmen zoals het nu lijkt

Ach winnen toch wel! Jij fluit morgen!

Dhr Otto  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Andre-Lwd

Citaat van: denistel op april 04, 2013, 11:52:04
bakker ipv de leeuw en barto voor hemmen zoals het nu lijkt

:|

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op april 04, 2013, 12:15:50
Citaat van: denistel op april 04, 2013, 11:52:04
bakker ipv de leeuw en barto voor hemmen zoals het nu lijkt

Ach winnen toch wel! Jij fluit morgen!

Dhr Otto  |:)
D Otto nog wel :devil nu kan er niet veel meer mis gaan  :D
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Opstelling Cambuur: Nienhuis; Droste, Bakens, Van der Laan, Bijker; El Makrini, Bakker, Rose; Schokker, Barto, Tighadouini.
IN HENK WE TRUST!!!

Bas058

Citaat van: grijskijker op april 04, 2013, 13:38:38
Opstelling Cambuur: Nienhuis; Droste, Bakens, Van der Laan, Bijker; El Makrini, Bakker, Rose; Schokker, Barto, Tighadouini.

Jammer dat Hemmen er niet bij is maar ook met deze opstelling moeten we de 3 punten hier kunne houden  :proost
Het geel en blauw zit in mien bloed!

drg

De Leeuw is geen gemis na die wedstrijd van maandag, Hemmen zouden we eigenlijk moeten kunnen missen in deze wedstrijd.

Adje en Schokker maken 'm wel ;)

Andre-Lwd

Citaat van: drg op april 04, 2013, 13:41:36
Hemmen zouden we eigenlijk moeten kunnen missen in deze wedstrijd.

Ach ja , Oss rollen we even op  :zucht

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

GerardFraneker

Ben benieuwd wat het gaat worden zonder Hemmen :zucht ....

michello

#69
Heb het al eens vaker gezegd maar ik denk dat Rose prima in de punt zou kunnen spelen. Heeft hij dat in het verleden ook niet gedaan bij Heracles? Diemers op het middenveld erbij en klaar ist.

Edit

Hier het antwoord:
[Met name Yuri Rose was op schot met zes doelpunten. De inwoner van Purmerend werd door Aandewiel wederom als diepste spits opgesteld, iets waar zijn vorige clubs Heracles Almelo en SC Heerenveen geen heil in zagen. Alleen in zijn eerste jaren als prof, bij FC Volendam, was Rose een echte centrumspits. ,,Ik weet dat hij de afgelopen seizoenen vooral middenvelder was,'' zegt Aandewiel. ,,Maar op de trainingen doet hij het als spits naar behoren, al vond ik hem in de eerste helft absoluut niet balvast genoeg

brambo3004

Mee eens. Met Barto weet je zeker dat je geen duel wint en zeker niet een bal vasthoudt voorin.

vialli

Citaat van: Ronnie tng op april 04, 2013, 10:58:26
Citaat van: denistel op april 03, 2013, 22:57:03
dat oss het trouwens een bus combi voor 40 euro,,,echt schandalig zeg.

Cambuur weet wat voor discussie's wij hierover hebben gehad. Ik had het een mooi gebaar gevonden wanneer Cambuur had gezegd dat de entree gratis is.

Ja, want wij hevve geld genoeg!!!

sunderland

Citaat van: drg op april 04, 2013, 13:41:36
De Leeuw is geen gemis na die wedstrijd van maandag, Hemmen zouden we eigenlijk moeten kunnen missen in deze wedstrijd.

Adje en Schokker maken 'm wel ;)
de leeuw speelde maandag een prima wedstr .Jammer dat hij der niet bij is .Henk raakt bij hem wel de juiste snaar .Hij kon op lekker zijn energie kwijt en mocht veel naar binnen trekken

sunderland

Citaat van: brambo3004 op april 04, 2013, 16:42:01
Mee eens. Met Barto weet je zeker dat je geen duel wint en zeker niet een bal vasthoudt voorin.
nee idd .nu zijn we 30% minder en daarmee overdrijf ik niks .

sunderland

Citaat van: Bernardo op april 04, 2013, 12:08:10
Spelen we weer zonder spits dus. Word zware avond.
ik gun hem het beste maar iedere keer als hij invalt zakken wij inelkaar