Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Top Oss

Gestart door sunderland, april 01, 2013, 18:12:52

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Citaat van: Dokkumer op april 03, 2013, 20:38:32
Och wudt er weer over een titel sproken? Dan vul ik alvast 1-3 in de pool in  :zweep

Laat ons toch even lekker dromen!

rtscc

We moeten niet gelijk naar de titel zien, we kunnen wel 2de of 3de worden dusja w:)

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op april 03, 2013, 21:38:43
Citaat van: Dokkumer op april 03, 2013, 20:38:32
Och wudt er weer over een titel sproken? Dan vul ik alvast 1-3 in de pool in  :zweep

Laat ons toch even lekker dromen!
Die droom heb ik al te vaak gehad en telkens weer schrik ik badend in het zweet wakker :devil
Natuurlijk hoop ik op een titelkansje, alleen ben ik wel zo realistisch om te zeggen dat we vorige week nog dachten dat we als 7e/8e zouden eindigen of zelfs de Po maar moesten missen...

De waan van de dag viert hier weer hoogtij :P

denistel

top 5 hek het hele seizoen niet over twijfeld hoor.

dat oss het trouwens een bus combi voor 40 euro,,,echt schandalig zeg.


:0=WIJ WINNEN

Destroyer

Citaat van: denistel op april 03, 2013, 22:57:03
top 5 hek het hele seizoen niet over twijfeld hoor.

dat oss het trouwens een bus combi voor 40 euro,,,echt schandalig zeg.


:0=WIJ WINNEN

Had niet verwacht dat die prijs nog hoger kon liggen dan bij ons  :devil of is het een compleet weekend arrangement?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

michello

Schandalig hoog inderdaad en dan ook nog in een flut uitvak staan. Verwacht toch wel wat Ossenaren mee aangezien ze nog kans maken op de periode.

Grijskijkert

#51
Citaat van: Viper op april 03, 2013, 16:14:00
Wil je serieus worden genomen op dit forum dan dien je een andere nickname te kiezen.
Wil jij serieus genomen worden op dit forum? Weet niet dat daar vrijwilligers voor zijn :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op april 03, 2013, 19:59:06
Citaat van: Galdiano op april 03, 2013, 16:19:53
Citaat van: Viper op april 03, 2013, 16:14:00
Wil je serieus worden genomen op dit forum dan dien je een andere nickname te kiezen.

Helemaal mee eens!
HELEMAAL MEE EENS !!!!!!!

_O_
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Chipke

#53
Als we van OSS winnen is de periode zeker niet uitgesloten. Er zijn zes wedstrijden te spelen in deze periode i.v.m. faillissement Veendam.

Chipke

Busreis van Oss naar Leeuwarden gaat niet door volgens www.detrouweoss.nl

Ronnie tng

Citaat van: denistel op april 03, 2013, 22:57:03
dat oss het trouwens een bus combi voor 40 euro,,,echt schandalig zeg.

Cambuur weet wat voor discussie's wij hierover hebben gehad. Ik had het een mooi gebaar gevonden wanneer Cambuur had gezegd dat de entree gratis is.

Bernardo

De Leeuw en Vd Heide ontbreken. Hemmen haakt zojuist af van groepstraining en loopt nu rondjes. #training #CAMBUUR #CAMOSS

Bernardo

Hemmen staakt training. #zieternietgoeduit #CAMBUUR #CAMOSS

denistel

bakker ipv de leeuw en barto voor hemmen zoals het nu lijkt

Bernardo

Spelen we weer zonder spits dus. Word zware avond.