Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Top Oss

Gestart door sunderland, april 01, 2013, 18:12:52

Vorige topic - Volgende topic

Ronnie tng

Citaat van: vialli op april 04, 2013, 18:00:49
Citaat van: Ronnie tng op april 04, 2013, 10:58:26
Cambuur weet wat voor discussie's wij hierover hebben gehad. Ik had het een mooi gebaar gevonden wanneer Cambuur had gezegd dat de entree gratis is.

Ja, want wij hevve geld genoeg!!!

:O

sytsa

Rust 2-0
Eindstand 4-1

Barto 2x,schokker en Bakker

Dokkumer


SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

drg

Doe mij maar weer een 8-1tje

Andre-Lwd

Citaat van: drg op april 05, 2013, 08:49:50
Doe mij maar weer een 8-1tje

:zucht

Komen weer een hoop mensen van een koude kermis thuis ben ik bang. Zonder Hemmen gaat het gewoon een stuk lastiger worden, en ook schokker weer op de buiten.

dit is mien club

wordt een matig wedstrijd maar wij gaan wel winnen 1-0 of 2-1



What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

De Gast

Ploetervoetbal.. Ik vrees het ergste weer.
Dit elftal heeft nog nooit gelopen, en zeker niet met Barto in de spits.

Goudvinger

Heb er wel vertrouwen in, met Barto hebben we ook wel goede wedstrijden gespeeld. Ik zeg:

Broez'n! Pom pom pom 3-0  |:)

Lwdscc

Maak gebruik van het 'Ontknopingsarrangement' en krijg 2 kaarten voor de prijs van 1!
Alleen verkrijgbaar in de voorverkoop via online kaartverkoop en de administratie van het stadion  tot uiterlijk vrijdag 5 april 17 uur.

:0= MATCHDAY EN T STADION MUT VOL  |:) |:) |:)

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

veroen

iemand op basis van training oid ook een vermoedelijke opstelling?

Grijskijkert

Citaat van: veroen op april 05, 2013, 14:05:54
iemand op basis van training oid ook een vermoedelijke opstelling?
Staat op de vorige pagina..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: grijskijker op april 04, 2013, 13:38:38
Opstelling Cambuur: Nienhuis; Droste, Bakens, Van der Laan, Bijker; El Makrini, Bakker, Rose; Schokker, Barto, Tighadouini.
IN HENK WE TRUST!!!