Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Top Oss

Gestart door sunderland, april 01, 2013, 18:12:52

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: denistel op april 05, 2013, 15:50:22
sombere gelul allemaal,,we knallen er weer op en 4-1 of 5-1 hopsakee.

Zo is het, weer zijn barcelona niet
** Poolwinner 18/19 - 21/22

marrumer

fantastisch eerste kwartier! de rest van de eerste helft wel aardig. tweed helft niet goed, maar mooi een 4-1 overwinning  |:). sfeer vond ik best goed.

drg

Wat 'n takkescheids zeg, bij elke minste aanraking fluiten en zo snel mogelijk affluiten wanneer er ook voordeel had kunnen worden gegeven...

Maar goed, mooie doelpunten met een leuke uitslag. Jammer dat het alleen onderbroken werd door te veel nonchalant getrap, hebben wel geluk gehad dat die lui nooit op doel hebben leren richten.

In ieder geval 15 minuten leuk voetbal gezien!

Destroyer

Citaat van: marrumer op april 05, 2013, 22:30:47
fantastisch eerste kwartier! de rest van de eerste helft wel aardig. tweed helft niet goed, maar mooi een 4-1 overwinning  |:). sfeer vond ik best goed.

Eens, er werd goed achter ploeg gestaan
** Poolwinner 18/19 - 21/22

brambo3004

#109
Citaat van: Bernardo op april 05, 2013, 22:25:58
Rose voelde steeds aan zijn hamstring

Nee hij voelde of zijn zakken al genoeg waren gevuld. GRAPJE Grijskijker, morgen even met het goede beentje uit bed hé :proost

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op april 05, 2013, 22:29:45
Citaat van: Dokkumer op april 05, 2013, 16:17:01
Vanavond er maar weer eens vol achter staan als publiek, dan kan het nog leuk worden..

Meld me vanavond wel even als nieuw lid van de kindercreche :D

Wel gelukt dacht ik

Kostelijk vermaakt vanavond met "the Grey Mob", als iemand mijn stem vindt mag die hem in het Hertje neerleggen. Morgen in ieder geval lekker rustig in huize Dokkumer :devil

RotterdamLeeuwarden

Leuke wedstrijd gezien over 90 minuten maar de 2e helft was weer drama hoor :(

Alleen waar heeft Top Oss leren trappen ? FC Knudde ??
Zaten een paar flinke afzwaaiers tussen waarmee Cambuur niet heeft te klagen.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Bernardo

Verdiende overwinning, tweede helft was stuk minder, maar toch nooit echt het gevoel gehad dat we het weg gingen geven. |:)

Dokkumer

Snap ook wel dat het de tweede helft minder was. Je staat 3-1 voor en dan hoeft het allemaal niet meer zo nodig, al dan niet bewust...

Overigens weer genoten van Lucasinho, heerlijk hoe die zich ontwikkeld heeft. Nu nog wat Braziliaans gif en dan wordt het een monsterachtige verdediger :D

Sonnema

Leren vooruit te voetballen en neem een voorbeeld aan Bijker die wil vooruit voetballen. Sneller de diepe spits zoeken en dan onderkomen. Maar helaas een Barto heeft dat nog altijd niet door. Dit was het grote manco van vandaag. Domme kaart van Makrini en Hiwat blijft wel rustig voor de goal. Op naar maandag.

De Gast

Mits iedereen fit dan doe je gewoon mee.. maar onze beste spelers hebben constant wel wat. Rose vd Heide Hemmen en nu weer Makrini geschorst..

Voor de rest prima overwinning. Met 4-1 hoef je niet te klagen. Ben benieuwd naar maandag. Dan kun je voor de zoveelste keer weer aanhaken.. Kan..

sunderland

Citaat van: Drumfather SCC op april 05, 2013, 22:22:30
Mooie (terechte) 4-1 overwinning op de koploper in de periode  |:)
Vond Barto echt een goede pot spelen in tegenstelling tot El Makrini...
Domme gele kaart waardoor je hem mist tegen Dordt
Na de wissel van Rose zakte het even helemaal weg, Die man is toch wel van belang (Iemand een idee wat er was?)
Nienhuis is een verademing maar het moet verdedigend echt beter, wat een domme fouten soms
Verder werkte iedereen keihard maar was het vaak net niet, maar.... WAT EEN BAL VAN OEBELE  :D
Wat is hij goed op de 10! Mooi de vreuge bij Hiwat ook, Goede goal!
De scheids vond ik dit keer ook erg goed. Liet het spel veel voetballen!

Verder viel Noord me weer erg tegen... Wat een zootje is het daar geworden! Alles galmt en lalt maar wat dom door elkaar...
En waarom zingen ze nooit eens voor Tigha?
ben het niet eens met dit stuk .Vond Barto niet goed [hemmen had 3 gemaakt en gespeeld met hun]. Oebele speelde helemaal niet in de as .En 4-1 was geflatteerd wat voetbal betreft

sunderland

Vond scheids ook zeikerd. Hun hadden 3 overtredingen voor geel ,en wij na 1 overtreding gelijk geel. Geef dan niemand geel net als gozbuluk maandag

sunderland

1e helft gelijk gas geven en snel 2-0 voor .toen mindere fase maar wel kansen .2e helft niet best maar wel naar voren gevoebald [geprobeerd]  verder niet al te best . 6 pnt in 5 dagen en 6 goals voor .prima . Denistel en vele anderen hebben hiet ook zo vaak aangegeven dat we vanaf minuut 1 gas moeten geven .Ik weet zeker dat je dan de helft van de jupiler leaque omver blaast en al voor staat .arts

sunderland

Citaat van: Sonnema op april 05, 2013, 23:01:29
Leren vooruit te voetballen en neem een voorbeeld aan Bijker die wil vooruit voetballen. Sneller de diepe spits zoeken en dan onderkomen. Maar helaas een Barto heeft dat nog altijd niet door. Dit was het grote manco van vandaag. Domme kaart van Makrini en Hiwat blijft wel rustig voor de goal. Op naar maandag.
Zeg je goed ''leren''.Ze proberen dit nu sinds 2 weken [ henk ,jan en sandor]hameren hier steeds op .Je ziet dat dit voor sommigen nog steeds moeilijk is in de wedstr .Hadden ze hier maar het hele seiz op getraind. Je ziet zelfs dat oss de 2e helft meer voetbal in de ploeg had .Dit komt puur door het trainen