Altijd een leuke pot. Bierontbijt in de Kleine Leeuwarder. Maar ook een optocht(Corteo) richting het stadion? Dit werkt ook altijd sfeer-verhogend.
Is paasmaandag dus
de wedstrijd zal wel afgelast worden wegens een 1 april grap van de knvb :P
Ik denk ook dat het afgelast wordt, Paulus pietersma voorspeld een 11-stedentocht in het paasweekend. 8)
Eerst verliezen we van Almere. Hierna word bekend dat Arts vertrekt en door het aanjagen van De Jong winnen we van de eagles met aanvallend voetbal 5-2!
Anders 1-1!
Wie moet dat regelen. VdBelt is een boekhouder en kijkt alleen of de cijfer in orde zijn. Smit is niet bezig met voetbaltechnisch beleid, dus Arts blijft gewoon zitten.
Wij als supporters zijn allemaal internethooligans, en reageren alleen nog op forum.
Bovendien is management al bezig met volgend seizoen, waar Lodeweges doelstelling heeft meegekregen volgend seizoen weer bovenin mee te draaien, het interesseert ze dus niet hoe het dit seizoen eindigt.
Hoop wel dat ze budgetteren met max 3000 toeschouwers gemiddeld volgend seizoen, want ze hebben er al aardig wat weggejaagd.
Citaat van: zeewolde op maart 20, 2013, 09:55:29
Wie moet dat regelen. VdBelt is een boekhouder en kijkt alleen of de cijfer in orde zijn. Smit is niet bezig met voetbaltechnisch beleid, dus Arts blijft gewoon zitten.
Wij als supporters zijn allemaal internethooligans, en reageren alleen nog op forum.
Bovendien is management al bezig met volgend seizoen, waar Lodeweges doelstelling heeft meegekregen volgend seizoen weer bovenin mee te draaien, het interesseert ze dus niet hoe het dit seizoen eindigt.
Hoop wel dat ze budgetteren met max 3000 toeschouwers gemiddeld volgend seizoen, want ze hebben er al aardig wat weggejaagd.
Dat vind ik dus ook zo erg,ze luisteren helemaal niet naar de roep nee SCHREEUW van vele supporters voor het aftreden van Arts.
Maar straks ons wel allemaal oproepen om onze club te steunen in de nacompetitie,ik weet niet of ik wel zin heb om nog zoveel geld uit te geven aan dit team ;(
Dit is echt wel triest vind ik,normaal kwam het niet eens in mijn hoofd op om niet te gaan ongeacht wat het koste.
Het plezier om naar Cambuur toe te gaan ben ik al een tijdje kwijt helaas.
Een wedstrijd van Cambuur is een hinderlijke onderbreking van een gezellig sodom en gomorra-avondje.
:clint
Citaat van: zeewolde op maart 20, 2013, 09:55:29
Wij als supporters zijn allemaal internethooligans
Praat aub voor je zelf! Bij weer een teleurstellend resultaat vrijdag kan je rekenen op actie.
Citaat van: Ronnie tng op maart 20, 2013, 10:15:16
Citaat van: zeewolde op maart 20, 2013, 09:55:29
Wij als supporters zijn allemaal internethooligans
Praat aub voor je zelf! Bij weer een teleurstellend resultaat vrijdag kan je rekenen op actie.
Zeewolde snapt er niks van!
Als ze volgende week verliezen of gelijk spelen, dan kun je er vanuit gaan dat de supporters verhaal gaan halen!
Citaat van: Galdiano op maart 20, 2013, 10:37:05
Citaat van: Ronnie tng op maart 20, 2013, 10:15:16
Citaat van: zeewolde op maart 20, 2013, 09:55:29
Wij als supporters zijn allemaal internethooligans
Praat aub voor je zelf! Bij weer een teleurstellend resultaat vrijdag kan je rekenen op actie.
Zeewolde snapt er niks van!
Als ze volgende week verliezen of gelijk spelen, dan kun je er vanuit gaan dat de supporters verhaal gaan halen!
Ook dit kan de directie voorkomen door Arts op non actief te stellen,als er dan alsnog verloren of gelijk gespeeld wordt ben ik er van overtuigd dat er geen acties komen.
De directie is aan zet nu :proost
Citaat van: Ronnie tng op maart 20, 2013, 10:15:16
Citaat van: zeewolde op maart 20, 2013, 09:55:29
Wij als supporters zijn allemaal internethooligans
Praat aub voor je zelf! Bij weer een teleurstellend resultaat vrijdag kan je rekenen op actie.
Was met een knipoog bedoeld ;)
Vind wel dat het heel rustig is. De beleving richting club van de supporters is wel eens anders geweest. Lijkt ook veel verdeeeldheid te zijn. Maar heb het vermoeden dat management het allemaal wel goed vindt en weinig druk vanuit de achterban ervaart.
Onder een Pama had Arts veel meer onder druk gestaan.
Citaat van: Galdiano op maart 20, 2013, 10:37:05
Citaat van: Ronnie tng op maart 20, 2013, 10:15:16
Citaat van: zeewolde op maart 20, 2013, 09:55:29
Wij als supporters zijn allemaal internethooligans
Praat aub voor je zelf! Bij weer een teleurstellend resultaat vrijdag kan je rekenen op actie.
Zeewolde snapt er niks van!
Als ze volgende week verliezen of gelijk spelen, dan kun je er vanuit gaan dat de supporters verhaal gaan halen!
Waarom snap ik er niks van, vind gewoon dat het allemaal rijkelijk laat is ( vooral van de kant van Cambuur) 3 weken geleden viel er nog wat te maken van het seizoen, dat gaat nu gewoon lastig worden.
Citaat van: zeewolde op maart 20, 2013, 11:59:49
Was met een knipoog bedoeld ;)
Vind wel dat het heel rustig is. De beleving richting club van de supporters is wel eens anders geweest. Lijkt ook veel verdeeeldheid te zijn. Maar heb het vermoeden dat management het allemaal wel goed vindt en weinig druk vanuit de achterban ervaart.
Onder een Pama had Arts veel meer onder druk gestaan.
Oke ;)
Acties vallen of staan met timing. Vorige keer hadden we gewoon een hele reeks slechte resultaten waardoor de actie op een goed moment kwam. Nu heb je tussentijds toch gewonnen bij MVV en gewonnen van Helmond waardoor supporters weer wat hoopvoller waren. Wanneer er nu verloren word van Almere dan komt er actie, en daar ben jij dus bij heb ik wel in de gaten? ;)
Citaat van: Ronnie tng op maart 20, 2013, 12:31:18
Citaat van: zeewolde op maart 20, 2013, 11:59:49
Was met een knipoog bedoeld ;)
Vind wel dat het heel rustig is. De beleving richting club van de supporters is wel eens anders geweest. Lijkt ook veel verdeeeldheid te zijn. Maar heb het vermoeden dat management het allemaal wel goed vindt en weinig druk vanuit de achterban ervaart.
Onder een Pama had Arts veel meer onder druk gestaan.
Oke ;)
Acties vallen of staan met timing. Vorige keer hadden we gewoon een hele reeks slechte resultaten waardoor de actie op een goed moment kwam. Nu heb je tussentijds toch gewonnen bij MVV en gewonnen van Helmond waardoor supporters weer wat hoopvoller waren. Wanneer er nu verloren word van Almere dan komt er actie, en daar ben jij dus bij heb ik wel in de gaten? ;)
Nope. heb ook eigenlijk geen recht van spreken. Bij dergelijke acties moet je opa's zoals ik niet meer er bij willen hebben. Wens jullie wel heel veel succes.
Hoop alleen wel dat een actie dan in Leeuwarden zal zijn en niet in Almere, dan word je ver teruggeworpen in je strijd tegen de uitkaart.
Citaat van: gewoon een fan op maart 20, 2013, 10:08:57
Citaat van: zeewolde op maart 20, 2013, 09:55:29
Wie moet dat regelen. VdBelt is een boekhouder en kijkt alleen of de cijfer in orde zijn. Smit is niet bezig met voetbaltechnisch beleid, dus Arts blijft gewoon zitten.
Wij als supporters zijn allemaal internethooligans, en reageren alleen nog op forum.
Bovendien is management al bezig met volgend seizoen, waar Lodeweges doelstelling heeft meegekregen volgend seizoen weer bovenin mee te draaien, het interesseert ze dus niet hoe het dit seizoen eindigt.
Hoop wel dat ze budgetteren met max 3000 toeschouwers gemiddeld volgend seizoen, want ze hebben er al aardig wat weggejaagd.
Dat vind ik dus ook zo erg,ze luisteren helemaal niet naar de roep nee SCHREEUW van vele supporters voor het aftreden van Arts.
Maar straks ons wel allemaal oproepen om onze club te steunen in de nacompetitie,ik weet niet of ik wel zin heb om nog zoveel geld uit te geven aan dit team ;(
Dit is echt wel triest vind ik,normaal kwam het niet eens in mijn hoofd op om niet te gaan ongeacht wat het koste.
Het plezier om naar Cambuur toe te gaan ben ik al een tijdje kwijt helaas.
ze maken zich er volgens mij wel degelijk zorgen om hoor.en daar zal ook vast over gesproken worden.
als je arts er uit wil gooien moet je wel kijken of we dan verder kunnen omdat er niemand
met de juiste papieren is dan.
we moeten gewoon zien dat we er de komende 2 maanden nog wat van maken
en ik snap sommige supporters wel maar ik blijf zeker niet weg bij thuis wedstrijden.
een signaal afgeven kan nooit geen kwaad volgens mij.
Citaat van: zeewolde op maart 20, 2013, 12:49:04
Hoop alleen wel dat een actie dan in Leeuwarden zal zijn en niet in Almere, dan word je ver teruggeworpen in je strijd tegen de uitkaart.
Maak je daar maar geen zorgen over! ;)
CiteerHoop wel dat ze budgetteren met max 3000 toeschouwers gemiddeld volgend seizoen, want ze hebben er al aardig wat weggejaagd.
Ik denk inderdaad dat we enorm achteruit gaan wb toeschouwersaantal volgend seizoen, nieuwe trainer en/of spelers maakt niks uit, supporters zijn er wel ff klaar mee denk ik. Cambuur is niet "hot" meer zoals dat onder Pama wel was, geen sfeer meer in het stadion, dan zien en horen andere spelers ook, ben benieuwd of ze wel "toppers" kunnen halen voor volgend seizoen. Cambuur is een grijze muis geworden, gewoon 1 van de clubs uit de JP.
Citaat van: Andre-Lwd op maart 20, 2013, 14:33:37
CiteerHoop wel dat ze budgetteren met max 3000 toeschouwers gemiddeld volgend seizoen, want ze hebben er al aardig wat weggejaagd.
Ik denk inderdaad dat we enorm achteruit gaan wb toeschouwersaantal volgend seizoen, nieuwe trainer en/of spelers maakt niks uit, supporters zijn er wel ff klaar mee denk ik. Cambuur is niet "hot" meer zoals dat onder Pama wel was, geen sfeer meer in het stadion, dan zien en horen andere spelers ook, ben benieuwd of ze wel "toppers" kunnen halen voor volgend seizoen. Cambuur is een grijze muis geworden, gewoon 1 van de clubs uit de JP.
En dan te bedenken dat we ooit een SLAPENDE REUS waren.
En die leit nu in een coma.
Citaat van: Andre-Lwd op maart 20, 2013, 14:33:37
Ik denk inderdaad dat we enorm achteruit gaan wb toeschouwersaantal volgend seizoen, nieuwe trainer en/of spelers maakt niks uit, supporters zijn er wel ff klaar mee denk ik. Cambuur is niet "hot" meer zoals dat onder Pama wel was, geen sfeer meer in het stadion, dan zien en horen andere spelers ook, ben benieuwd of ze wel "toppers" kunnen halen voor volgend seizoen. Cambuur is een grijze muis geworden, gewoon 1 van de clubs uit de JP.
Dat het niet meer zo hot is zoals dat onder Pama was ben ik met je eens. Toch moet je niet vergeten dat we voor de Pama tijd hele magere jaren hebben gehad. Toch zie ik het volgende seizoen weer met vertrouwen tegemoed. We maken een nieuwe frisse start en als je dat als "supporter" niet kan dan vraag ik me hardop af wat voor soort supporter je dan bent. De sfeer komt echt wel weer terug, we hebben alleen momenteel te maken met 2 vakken. Dat komt wel weer goed.
WIJ zijn Cambuur! Niet Arts, v/d Belt, Pama of welke speler dan ook!
Citaat van: zeewolde op maart 20, 2013, 12:49:04
Nope. heb ook eigenlijk geen recht van spreken. Bij dergelijke acties moet je opa's zoals ik niet meer er bij willen hebben. Wens jullie wel heel veel succes.
Natuurlijk heb je/heeft u recht van spreken. En bij dat soort acties zou het juist mooi zijn wanneer jong en oud aanwezig zijn om te laten zien hoe we er over denken. We zijn met z'n allen Cambuur!
Citaat van: clint op maart 20, 2013, 15:19:11
En die leit nu in een coma.
Knappe arts die de slapende reus in coma heeft gebracht.......voornaam.....Alfons!!
Jammer dat Cambuur dur telkes weer in slaagt om narcistische foeballers an te trekken. Die hewwe gien enkel respect foor de suppotters. Suppotters fliege foor grof geld naar uutwestryden en de speulers binne te beroerd om 2x 3 kwartier sich optimaal in te setten. Dat gaat un keer fout. Waarom gien sfeer meer, waarom dreigen suppotters af te fallen, wie gaan straks ast un bitsje regent niet meer naar t stadion? Suppotters mutte hard werke foor un seisoenkaart en de ts en speulers kenne ut niet opbrenge om 2 x 3 kwartier sich folledig in te setten. Suppotters pruime dit niet lang meer.
het club gevoel de trots enz wat bij cambuur hoort daar zal komend seizoen zeker wat mee gaan gebeuren.
ieder1 binnen de de club mut van sommige dingen doordrongen zijn sommige dingen
horen bij deze club en als je daar goed mee omgaat dan weet ik zeker dat er een veel
beter gevoel gaat komen dan er nu is.en dan denk ik aan
duidelijke speelwijze en deze blijven steunen en uitvoeren ook al verlies je eens
een spelersgroep die elke keer beter wordt en je spelers ziet groeien in spel, leiderschap
enz en die elkaar op dingen durft aan te spreken net als ze met de ts in dicussie
kunnen gaan of liever moeten gaan om het maximale uit een groep te halen.
open communicatie richting de trouwe aanhang waardoor je een betere sfeer
creeert en je meer begrip hebt voor elkaar.
ook zullen we er alles aan moeten doen om weer supporters mee naar uitwedstrijden
te krijgen want dit seizoen is een dieptepunt wat dat betreft is mijn mening.
ik ben er zelf in ieder geval klaar voor om daar wat van te gaan maken en ik denk
dat er wel meer supporters zijn die er wat mee willen gaan doen
Omtrent deze wedstrijd, in de trend van logica zullen we deze wel weer winnen, nadat we de vrijdag ervoor in almere weer aan de broek hewwe had :_schater
Citaat van: denistel op maart 20, 2013, 21:13:23
het club gevoel de trots enz wat bij cambuur hoort daar zal komend seizoen zeker wat mee gaan gebeuren.
ieder1 binnen de de club mut van sommige dingen doordrongen zijn sommige dingen
horen bij deze club en als je daar goed mee omgaat dan weet ik zeker dat er een veel
beter gevoel gaat komen dan er nu is.en dan denk ik aan
duidelijke speelwijze en deze blijven steunen en uitvoeren ook al verlies je eens
een spelersgroep die elke keer beter wordt en je spelers ziet groeien in spel, leiderschap
enz en die elkaar op dingen durft aan te spreken net als ze met de ts in dicussie
kunnen gaan of liever moeten gaan om het maximale uit een groep te halen.
open communicatie richting de trouwe aanhang waardoor je een betere sfeer
creeert en je meer begrip hebt voor elkaar.
ook zullen we er alles aan moeten doen om weer supporters mee naar uitwedstrijden
te krijgen want dit seizoen is een dieptepunt wat dat betreft is mijn mening.
ik ben er zelf in ieder geval klaar voor om daar wat van te gaan maken en ik denk
dat er wel meer supporters zijn die er wat mee willen gaan doen
Daar heb je gelijk in. De supporters maken immers de club, rest zijn passanten. Er zal alleen iemand met evt. initiatieven en ideeën moeten komen die breed gedragen worden. Echter heb ik het idee dat men momenteel te verdeelt is om gezamenlijk hier iets aan te doen.
gaat wel goed komen hoor |:)
Tis toch gien wonder dat ut aantal suppotters naar uutwetsryden afnimt. Je betale grof geld foor son wetstryd, wurre in un kooi stopt en de speulers ferpoffe ut om inset te tonen.
Citaat van: piene hassus op maart 21, 2013, 10:12:24
Tis toch gien wonder dat ut aantal suppotters naar uutwetsryden afnimt. Je betale grof geld foor son wetstryd, wurre in un kooi stopt en de speulers ferpoffe ut om inset te tonen.
Daar ligt het niet aan! Het ligt aan de uitkaart!
Eagles uit altijd aantal bussen nu nog geen eens 1. Rbc uit met man of 150/200 terwijl het voetbal niet om aan te zien was! Fortuna, Excelsior, Den Bosch en ga zo maar door!
Veendam bijna failiet
Je hoort en ziet toch op dit moment (en eigenlijk al vanaf het begin van het seizoen) de gelatenheid bij een velen?
Ik heb seizoenen lang op vrijdagochtend gewoon lekkere wedstrijdspanning gehad en zin om naar Cambuur te gaan, de laatste maanden is dat helemaal verdwenen en zeik ik zelfs dat ik weer naar Cambuur moet :zweep
Beleving van supporters is nodig voor sfeer en die beleving word oa gecreeerd door het spel en dat word verneukt door TS en inzet van aantal spelers.....
Ik wil mijn oude club terug!
Citaat van: denistel op maart 21, 2013, 08:57:32
gaat wel goed komen hoor |:)
Als ik dit iemand toevertrouw ......
Citaat van: veroen op maart 21, 2013, 12:27:25
Je hoort en ziet toch op dit moment (en eigenlijk al vanaf het begin van het seizoen) de gelatenheid bij een velen?
Ik heb seizoenen lang op vrijdagochtend gewoon lekkere wedstrijdspanning gehad en zin om naar Cambuur te gaan, de laatste maanden is dat helemaal verdwenen en zeik ik zelfs dat ik weer naar Cambuur moet :zweep
Beleving van supporters is nodig voor sfeer en die beleving word oa gecreeerd door het spel en dat word verneukt door TS en inzet van aantal spelers.....
Ik wil mijn oude club terug!
Hier sluit ik mij helemaal bij aan,heel mooi geschreven :proost
Ik schrik soms van mijzelf als ik denk aan Cambuur en soms blij ben dat ze uit spelen zodat ik even geen ergernis zal hebben,dit is geen gevoel wat ik fijn vind maar het gebeurt helaas wel ;(
Klopt, maar je durft bijna niet te kijken naar txt829 om 10 uur als Cambuur uit heeft gespeeld, want dan raak je alsnog teleurgesteld van het resultaat.
Citaat van: brambo3004 op maart 21, 2013, 15:16:43
Klopt, maar je durft bijna niet te kijken naar txt829 om 10 uur als Cambuur uit heeft gespeeld, want dan raak je alsnog teleurgesteld van het resultaat.
Weet je wat ook zo erg is,normaal was ik het hele weekend stront chagrijnig als Cambuur verloren had maar nu is er zoveel berusting dat het mij niet eens meer zoveel doet ;(
Ook dit vind ik niet leuk maar daar hebben de spelers en de technische staf wel voor gezorgd.
ik ga altijd met plezier naar cambuur en vind het altijd erg spannend. er zijn wel mindere wedstrijden natuurlijk.
Citaat van: marrumer op maart 21, 2013, 15:40:26
ik ga altijd met plezier naar cambuur en vind het altijd erg spannend. er zijn wel mindere wedstrijden natuurlijk.
Bedankt voor de informatie. :wall
Citaat van: marrumer op maart 21, 2013, 15:40:26
ik ga altijd met plezier naar cambuur en vind het altijd erg spannend. er zijn wel mindere wedstrijden natuurlijk.
Ik blijf tegenwoordig met plezier thuis en heb wel aangenamer dingen te doen tijdens de wedstrijd.
Alleen die andere 85 minuten nog :devil
Citaat van: Dokkumer op maart 21, 2013, 15:57:42
Citaat van: marrumer op maart 21, 2013, 15:40:26
ik ga altijd met plezier naar cambuur en vind het altijd erg spannend. er zijn wel mindere wedstrijden natuurlijk.
Ik blijf tegenwoordig met plezier thuis en heb wel aangenamer dingen te doen tijdens de wedstrijd.
Alleen die andere 85 minuten nog :devil
:_schater
Citaat van: Dokkumer op maart 21, 2013, 15:57:42
Citaat van: marrumer op maart 21, 2013, 15:40:26
ik ga altijd met plezier naar cambuur en vind het altijd erg spannend. er zijn wel mindere wedstrijden natuurlijk.
Ik blijf tegenwoordig met plezier thuis en heb wel aangenamer dingen te doen tijdens de wedstrijd.
Alleen die andere 85 minuten nog :devil
is dat een kwestie van vrijwillig thuis blijven of niet weg mogen :zweep :zweep :zweep :zweep
l0l
Vrijwillig SV veroen :devil
Citaat van: veroen op maart 21, 2013, 12:27:25
Je hoort en ziet toch op dit moment (en eigenlijk al vanaf het begin van het seizoen) de gelatenheid bij een velen?
Ik heb seizoenen lang op vrijdagochtend gewoon lekkere wedstrijdspanning gehad en zin om naar Cambuur te gaan, de laatste maanden is dat helemaal verdwenen en zeik ik zelfs dat ik weer naar Cambuur moet :zweep
Beleving van supporters is nodig voor sfeer en die beleving word oa gecreeerd door het spel en dat word verneukt door TS en inzet van aantal spelers.....
Ik wil mijn oude club terug!
Niks aan toe te voegen. Vijf jaar geleden zat je maandags al weer af te tellen naar de vrijdag. vrijdag s ochtends was je al nerveus voor de avond. Nu? Moet me motiveren af en toe er heen te stappen waar eigenlijk verschrikkelijk is. het gevoel is weg.... Hoop dat het volgend jaar snel terug komt!
thuiswedstrijden zal ik er zeker altijd zijn en vind het ook niet erg er heen te gaan
want we staan altijd met een leuk ploegje en de 3e helft is altijd top winst of verlies.
en dat laat ik oek niet verknoeien door wat er op het veld gebeurd.en thuis gaat
dat oek nog wel redelijk.
het gevoel bij uitwedstrijden is wel helemaal weg om daar naar toe te gaan en
als je voor de radio zitte en het verslag horen dan zit je heel vaak op een 1-0 te
wachten en nooit eens dat je denken zo ze knallen er lekker op dit wut em vanavond.
snap het oek totaal niet we spelen in een competitie waar in je niet kenne degraderen
en bij een beetje normaal spel haal je altijd play offs.
dus ga lekker voetballen en zeker uit daar lijken we wel helemaal verstijfd te zijn.
10 x uit en 12 pt en slecht spel dus waarom niet super aanvallend en een beetje op zien
engels af en toe dan ga je oek wel eens plat maar dan win je oek vaker is mijn mening
en neem je meer supporters mee.
at we op vrijdag winnen bij almere dan magge ze wel op zaterdag kaartjes verkopen want maandags magge de kassa,s niet open.
Citaat van: denistel op maart 23, 2013, 23:38:57
at we op vrijdag winnen bij almere dan magge ze wel op zaterdag kaartjes verkopen want maandags magge de kassa,s niet open.
Goed idee, en dan groots verkondigen dat er een extra kaartverkoop is op de zaterdag en op de wedstrijddag de kassa's dus dicht zijn :thumbsup
Citaat van: Dokkumer op maart 21, 2013, 18:31:04
Vrijwillig SV veroen :devil
Misschien wel een enkelbandje?
Goh, ik krij er weer zin in |:) |:) |:)
Citaat van: De Raaf op maart 24, 2013, 19:56:52
Goh, ik krij er weer zin in |:) |:) |:)
Maar wiekie, ik hoorde dat je altijd zin had :koffie
Citaat van: PePe op maart 24, 2013, 16:12:43
Citaat van: Dokkumer op maart 21, 2013, 18:31:04
Vrijwillig SV veroen :devil
Misschien wel een enkelbandje?
Afgelopen vrijdag is mijn SV per direct opgeheven :devil
Citaat van: grijskijker op maart 24, 2013, 20:09:53
Citaat van: De Raaf op maart 24, 2013, 19:56:52
Goh, ik krij er weer zin in |:) |:) |:)
Maar wiekie, ik hoorde dat je altijd zin had :koffie
Ah, de raaf is pseudoniem voor Wiekie! :wall
Citaat van: Dokkumer op maart 24, 2013, 20:43:36
Citaat van: PePe op maart 24, 2013, 16:12:43
Citaat van: Dokkumer op maart 21, 2013, 18:31:04
Vrijwillig SV veroen :devil
Misschien wel een enkelbandje?
Afgelopen vrijdag is mijn SV per direct opgeheven :devil
Hoe kom jij aan een stadion verbod, dat is toch niet weggelegd voor normale mensen :zweep
Citaat van: John Hiatt op maart 24, 2013, 20:50:16
Citaat van: grijskijker op maart 24, 2013, 20:09:53
Citaat van: De Raaf op maart 24, 2013, 19:56:52
Goh, ik krij er weer zin in |:) |:) |:)
Maar wiekie, ik hoorde dat je altijd zin had :koffie
Ah, de raaf is pseudoniem voor Wiekie! :wall
Wist je dat niet?
Citaat van: De Raaf op maart 24, 2013, 19:56:52
Goh, ik krij er weer zin in |:) |:) |:)
ik oek Raaf . Was su klaar met die....
Citaat van: grijskijker op maart 24, 2013, 20:51:00
Citaat van: Dokkumer op maart 24, 2013, 20:43:36
Citaat van: PePe op maart 24, 2013, 16:12:43
Citaat van: Dokkumer op maart 21, 2013, 18:31:04
Vrijwillig SV veroen :devil
Misschien wel een enkelbandje?
Afgelopen vrijdag is mijn SV per direct opgeheven :devil
Hoe kom jij aan een stadion verbod, dat is toch niet weggelegd voor normale mensen :zweep
Mwoah, normaal? Eigenlijk hoor ik in een witte jas met hele lange mouwen te zitten :devil
Echter, je gaat compleet voorbij aan het kleine maar zeer cruciale detail "vrijwillig" :D
@he grijskijkertje,
als men naar wiekie en raaf luusterd had, was die krentenmik 2 jaar eerder al weg weest en waren we nu kampioen wudden.
:0= DUS TERUG IN JE MANDJE!!!!
Citaat van: De Raaf op maart 24, 2013, 23:48:13
@he grijskijkertje,
als men naar wiekie en raaf luusterd had, was die krentenmik 2 jaar eerder al weg weest en waren we nu kampioen wudden.
:0= DUS TERUG IN JE MANDJE!!!!
ik denk ook dat we met een goede trainer kampioen waren geworden .Het had heel goed gekund .Met name de 11 uitwedstr hebben geen goed gedaan .Menzo was hier een kei in .
voor deze wedstrijd kan je ook op donderdag tot 20.00 uur
en op zaterdag tussen 10 en 14.00 uur kaarten halen bij de
administratie.
op maandag zijn de kassa,s gesloten
Citaat van: De Raaf op maart 24, 2013, 23:48:13
@he grijskijkertje,
als men naar wiekie en raaf luusterd had, was die krentenmik 2 jaar eerder al weg weest en waren we nu kampioen wudden.
:0= DUS TERUG IN JE MANDJE!!!!
Misschien ben je niet duidelijk geweest,of onverstaanbaar :_schater
Citaat van: denistel op maart 25, 2013, 09:56:55
voor deze wedstrijd kan je ook op donderdag tot 20.00 uur
en op zaterdag tussen 10 en 14.00 uur kaarten halen bij de
administratie.
op maandag zijn de kassa,s gesloten
Goede zaak, en nu volop via social media verspreiden. Ik ben alleen nog maar een bericht tegengekomen over gezinskorting. Nog niet over de extra ingelaste verkooptijden
wordt getwitterd en komt oek op de site,,zal het oek nog wel ff op fb zetten
komt er maandag nog een corteo en voor de mensen die het willen een bierontbijt??
ik kan het nergens vinden en ik had van een vriend van mij gehoord dat het wel zo zou zijn kan iemand mij er aan helpen |:)
Citaat van: Paulientjuhh op maart 27, 2013, 18:54:55
komt er maandag nog een corteo en voor de mensen die het willen een bierontbijt??
ik kan het nergens vinden en ik had van een vriend van mij gehoord dat het wel zo zou zijn kan iemand mij er aan helpen |:)
Nee
Citaat van: Paulientjuhh op maart 27, 2013, 18:54:55
komt er maandag nog een corteo en voor de mensen die het willen een bierontbijt??
ik kan het nergens vinden en ik had van een vriend van mij gehoord dat het wel zo zou zijn kan iemand mij er aan helpen |:)
Nee
Dag mevrouw,
De wedstrijd is al afgelast. Helaas!
Bierontbijt in het hertje gaat wel door
Citaat van: mscc op maart 27, 2013, 19:13:55
Bierontbijt in het hertje gaat wel door
Hertje???
Bierontbijt in de kleine leeuwarder.
SC Cambuur - Go Ahead Eagles, 14.30 uur. Scheidsrechter: Gözöbüyük. Assistent-scheidsrechters: Langkamp en Vandeursen. Vierde official: Oostrom.
Citaat van: mscc op maart 27, 2013, 19:13:55
Bierontbijt in het hertje gaat wel door
Voor of na de gangbang? :devil
Citaat van: Dokkumer op maart 27, 2013, 20:49:18
Citaat van: mscc op maart 27, 2013, 19:13:55
Bierontbijt in het hertje gaat wel door
Voor of na de gangbang? :devil
Bierontbijt in het hertje is speciaal voor de dames die niet welkom zijn bij het echte Bierontbijt, wel zo netjes toch?
Echter wordt je wel vriendelijk toch dringend verzocht op te hoepelen voor de wedstrijd is begonnen! :zweep
Citaat van: De Jager op maart 27, 2013, 21:34:47
Bierontbijt in het hertje is speciaal voor de dames die niet welkom zijn bij het echte Bierontbijt, wel zo netjes toch?
Echter wordt je wel vriendelijk toch dringend verzocht op te hoepelen voor de wedstrijd is begonnen! :zweep
_O_
Alfons Arts neemt aankomende maandag officieel afscheid van de Cambuursupporters. Voor de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles zal hij het publiek toespreken.
Citaat van: Nightmarelwd op maart 28, 2013, 17:26:49
Alfons Arts neemt aankomende maandag officieel afscheid van de Cambuursupporters. Voor de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles zal hij het publiek toespreken.
Keurig dat hij hier in ieder geval de gelegenheid toe krijgt, het zou zonde wezen om zonder concreet afscheid na 6/7 seizoenen de club te moeten verlaten.
Citaat van: Goudvinger op maart 28, 2013, 18:06:14
Citaat van: Nightmarelwd op maart 28, 2013, 17:26:49
Alfons Arts neemt aankomende maandag officieel afscheid van de Cambuursupporters. Voor de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles zal hij het publiek toespreken.
Keurig dat hij hier in ieder geval de gelegenheid toe krijgt, het zou zonde wezen om zonder concreet afscheid na 6/7 seizoenen de club te moeten verlaten.
Jij gaat er vanuit dat hij serieus afscheid neemt maandag :?
Ik kan mij niet voorstellen dat dit echt is :proost
Citaat van: gewoon een fan op maart 28, 2013, 18:17:23
Citaat van: Goudvinger op maart 28, 2013, 18:06:14
Citaat van: Nightmarelwd op maart 28, 2013, 17:26:49
Alfons Arts neemt aankomende maandag officieel afscheid van de Cambuursupporters. Voor de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles zal hij het publiek toespreken.
Keurig dat hij hier in ieder geval de gelegenheid toe krijgt, het zou zonde wezen om zonder concreet afscheid na 6/7 seizoenen de club te moeten verlaten.
Jij gaat er vanuit dat hij serieus afscheid neemt maandag :?
Ik kan mij niet voorstellen dat dit echt is :proost
Ik ook niet hahaha... wat zullen de spelers wel niet denken. Kan alleen maar slecht uitpakken. Hij kan een fluitconcert krijgen >:D
Ik blijf erbij dat we als supporters een passend afscheidskado moeten geven.
Citaat van: Dokkumer op maart 28, 2013, 19:43:48
Ik blijf erbij dat we als supporters een passend afscheidskado moeten geven.
hem een mooie wedstrijd laten zien :y
Ach die man verdient in elk geval geen fluit concert!
:rodekaart
Citaat van: Nightmarelwd op maart 28, 2013, 17:26:49
Alfons Arts neemt aankomende maandag officieel afscheid van de Cambuursupporters. Voor de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles zal hij het publiek toespreken.
tis 1 april he maandag :_schater
Citaat van: marrumer op maart 28, 2013, 19:59:37
Citaat van: Dokkumer op maart 28, 2013, 19:43:48
Ik blijf erbij dat we als supporters een passend afscheidskado moeten geven.
hem een mooie wedstrijd laten zien :y
:zweep
Nee, zoals al eerder aangegeven een spiegel en een fotolijst...
Rupppert, maak jij al een compilatie met de hoogtepunten van Arts? 8P
Hem sien late hoe ut oek kan
we kunnen maandag winnen als we met 12 man spelen!!kom op :scc publiek.competitie duurt nog ff en cambuur het de langste adem.heb vertrouwen erin
Spandoek: WIJ EISEN NACOMPETITIE, maar weer met dacht ik zo! :0=
Laat ze gvd een voorbeeld nemen aan de pompebleden. De presteren wel met een matig team.
Citaat van: De Gast op maart 30, 2013, 23:20:01
Laat ze gvd een voorbeeld nemen aan de pompebleden. De presteren wel met een matig team.
Wil jij wel eens ophouden met dit dom praat :? wij zullen nooit een voorbeeld aan dkv nemen vergeet dat nooit :proost
Mooi op Eredivisie kijken, dan kan ik tenminste direct wat anders doen zodra de eerste dramatische actie voorkomt...
Bekijk 't maar, ga niet weer in de kou lopen ergeren om vervolgens van de rest van een kutweek te genieten.
Citaat van: drg op maart 31, 2013, 00:24:27
Mooi op Eredivisie kijken, dan kan ik tenminste direct wat anders doen zodra de eerste dramatische actie voorkomt...
Bekijk 't maar, ga niet weer in de kou lopen ergeren om vervolgens van de rest van een kutweek te genieten.
Prutser! :R
Ja dat roep ik ook al een paar weken lang ;)
Citaat van: gewoon een fan op maart 31, 2013, 00:08:14
Citaat van: De Gast op maart 30, 2013, 23:20:01
Laat ze gvd een voorbeeld nemen aan de pompebleden. De presteren wel met een matig team.
Wil jij wel eens ophouden met dit dom praat :? wij zullen nooit een voorbeeld aan dkv nemen vergeet dat nooit :proost
Behalve dat het die stink boeren zijn, vind ik wel dat hij gelijk heeft. Ze winnen nu al de zoveelste op rij.
Citaat van: Dokkumer op maart 28, 2013, 21:12:36
Citaat van: marrumer op maart 28, 2013, 19:59:37
Citaat van: Dokkumer op maart 28, 2013, 19:43:48
Ik blijf erbij dat we als supporters een passend afscheidskado moeten geven.
hem een mooie wedstrijd laten zien :y
:zweep
Nee, zoals al eerder aangegeven een spiegel en een fotolijst...
Rupppert, maak jij al een compilatie met de hoogtepunten van Arts? 8P
Die spiegel barst meteen als hij er in kijkt :devil
Citaat van: Destroyer op maart 31, 2013, 09:42:27
Citaat van: gewoon een fan op maart 31, 2013, 00:08:14
Citaat van: De Gast op maart 30, 2013, 23:20:01
Laat ze gvd een voorbeeld nemen aan de pompebleden. De presteren wel met een matig team.
Wil jij wel eens ophouden met dit dom praat :? wij zullen nooit een voorbeeld aan dkv nemen vergeet dat nooit :proost
Behalve dat het die stink boeren zijn, vind ik wel dat hij gelijk heeft. Ze winnen nu al de zoveelste op rij.
5e pas hoor... Hier wordt nu gedaan alsof ze bovenaan staan met een matig team :?
Hebben we het hier nu over dat clubje uit het zuiden van Friesland of gaat het hier over de wedstrijd van morgen tegen Go Ahead?
Ik hoop dat de TS het team met dezelfde aanvallende opdracht als tegen Almere het veld instuurt. De effectiviteit moet dan wel wat beter, geraffineerder. Dus niet alles hoog voor de pot op Hemmen, maar meer over de vleugels en de opkomende backs. En verder wat schoten uit de tweede lijn.
Liever met 2-1 de boot in dan een zouteloze nul nul. ik verwacht zelf dat het een gelijkspel gaat worden. 2-2.
zelfde team als vrjdag inde basis....komen 12 man uit deventer hoorder ivm de hoge kosten van 35 euro
Dat is nou net het enige waar ik me op verheugd had... Een leuke opkomst van Egeltjes.
Nu die dus niet komen blijf ik ook maar thuis :|
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2013, 12:56:43
Nu die dus niet komen blijf ik ook maar thuis :|
Zullen we allemaal maar thuisblijven? Wordt het vast beter van.
Citaat van: denistel op maart 31, 2013, 12:47:51
zelfde team als vrjdag inde basis....komen 12 man uit deventer hoorder ivm de hoge kosten van 35 euro
En gelijk hebben ze. 35 euro voor een wedstrijd in de Jupiler League, dat is toch gekkenwerk.
Citaat van: Goudvinger op maart 31, 2013, 14:47:35
Citaat van: denistel op maart 31, 2013, 12:47:51
zelfde team als vrjdag inde basis....komen 12 man uit deventer hoorder ivm de hoge kosten van 35 euro
En gelijk hebben ze. 35 euro voor een wedstrijd in de Jupiler League, dat is toch gekkenwerk.
Het is 30 euro, maar dat is nog vrij prijzig. Wel jammer dat er zo weinig komen.
om ff in het sfeertje te komen :thumbsup
vorig jaar speelden we ek op 1 april toen tegen hun vriendjes uit olle
en dit deden we 2 jaar terug tegende egels
vorig jaar trouwens 1-1 thuis
Dat eerste filmpje: 1.03, Sandor! _O_
(https://pbs.twimg.com/media/BGr0Jv_CcAAgjqi.jpg:large)
Natuurlijk kom je naar het stadion............
maar anders.
http://www.firstrow1.eu/ (http://www.firstrow1.eu/)
MATCHDAY!!!!!
Wat heb ik er een zin in!!! :proost
:| Zin aan ook...
Henk probeert er tenminste iets van te maken. Respect.
Neemt niet weg dat ik uitkijk naar het einde van het seizoen.
ja en weer 2 maanden wachten tot we los gaan ,,,schiet oek niet op.
vlammen vanmiddag tis heerlijk voetbal weer aanpakken die koekvreters.
Zo richting Leeuwarden voor middagje topsport. Eerst Cambuur, dan Aris. Reken op volle winst!
Sommige supporters zijn nu al bezig met topsport ;)
:proost
heb er ook erg zin in! :)
Knallen |:)
Citaat van: denistel op april 01, 2013, 09:45:21
ja en weer 2 maanden wachten tot we los gaan ,,,schiet oek niet op.
vlammen vanmiddag tis heerlijk voetbal weer aanpakken die koekvreters.
|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
:0=AANVALLEN
:scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc
:proost :proost :proost :proost :proost :proost :proost :proost :proost :proost :proost :proost :proost :proost :proost :proost :proost :proost :proost :proost
Lekker weertje en 3 punten! 8)
|:) :hein
KomOp Cambuur !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|:) |:) |:) |:) |:)
Goed bezig, alleen jammer maar tien egels in het vak
Heel goed bezig: 2-0 inmiddels |:)
Kan er niet bijzijn, heb verjaardagsvisite :(
_O_ nu doorzetten!
Dik verdiende overwinning. :y
Yes! Dik verdiend!
Iemand een stand als Veendam er morgen uitgaat? Kan (toch!) nog interessant worden volgend mij!!
Veld van ons DRAMA . SCHANDALIG!
Citaat van: SCC-J op april 01, 2013, 17:02:20
Veld van ons DRAMA . SCHANDALIG!
Werd bij daglicht opeens pijnlijk duidelijk. En toch, hier zullen we het mee moeten doen.
Citaat van: SCC-J op april 01, 2013, 17:02:20
Veld van ons DRAMA . SCHANDALIG!
Vond het meevallen! Veel zand erop, maar dat hou je met deze tempraturen! Straks een graad of 15 af en toe een bui, en met de play offs hebben we een top mat!
mooie overwinning! |:)
Keurige overwinning; jammer dat het niveau inzakte na de wissel van Hemmen!
:0= Vrijdag weer drie punten |:) |:) |:)
Citaat van: Galdiano op april 01, 2013, 17:11:42
Citaat van: SCC-J op april 01, 2013, 17:02:20
Veld van ons DRAMA . SCHANDALIG!
Vond het meevallen! Veel zand erop, maar dat hou je met deze tempraturen! Straks een graad of 15 af en toe een bui, en met de play offs hebben we een top mat!
Dan verdampt het?
Citaat van: drg op maart 31, 2013, 00:24:27
Mooi op Eredivisie kijken, dan kan ik tenminste direct wat anders doen zodra de eerste dramatische actie voorkomt...
Bekijk 't maar, ga niet weer in de kou lopen ergeren om vervolgens van de rest van een kutweek te genieten.
Heb je genoten kerel?? :proost
Voetbal was niet echt mogelijk op zo'n schandalig slechte mat, maar wat een strijdlust en passie in het spel, heerlijk! Direct er bovenop. Gozubuyuk floot ook weer heerlijk. Niet kinderachtig, niet te snel kaarten trekken. Heerlijke overwinning.
Citaat van: SCC-J op april 01, 2013, 17:21:51
Citaat van: Galdiano op april 01, 2013, 17:11:42
Citaat van: SCC-J op april 01, 2013, 17:02:20
Veld van ons DRAMA . SCHANDALIG!
Vond het meevallen! Veel zand erop, maar dat hou je met deze tempraturen! Straks een graad of 15 af en toe een bui, en met de play offs hebben we een top mat!
Dan verdampt het?
Ophouden met dat domme praat, zand erover en klaar!
Je ziet wat je bereikt met 100% inzet en aanvallend willen voetballen!
Dat GAE ook wilde voetballen hielp natuurlijk ook mee.
Pracht pot gezien!
Complimenten aan het gehele team!
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 01, 2013, 17:23:38
Citaat van: drg op maart 31, 2013, 00:24:27
Mooi op Eredivisie kijken, dan kan ik tenminste direct wat anders doen zodra de eerste dramatische actie voorkomt...
Bekijk 't maar, ga niet weer in de kou lopen ergeren om vervolgens van de rest van een kutweek te genieten.
Heb je genoten kerel?? :proost
Jazeker, en velen met mij.
Maar goed, 1x winnen zegt op dit moment nog even niks, er zaten leuke combinaties en acties tussen maar ik vond de tegenstander nou ook niet bepaald op topniveau spelen.
Nienhuis al hoge ballen vast! Terwijl hij 1 van de kleinsten is!
En kunnen we deze scheidsrechter niet elke week krijgen? :thumbsup
Citaat van: drg op april 01, 2013, 17:46:34
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 01, 2013, 17:23:38
Citaat van: drg op maart 31, 2013, 00:24:27
Mooi op Eredivisie kijken, dan kan ik tenminste direct wat anders doen zodra de eerste dramatische actie voorkomt...
Bekijk 't maar, ga niet weer in de kou lopen ergeren om vervolgens van de rest van een kutweek te genieten.
Heb je genoten kerel?? :proost
Jazeker, en velen met mij.
Maar goed, 1x winnen zegt op dit moment nog even niks, er zaten leuke combinaties en acties tussen maar ik vond de tegenstander nou ook niet bepaald op topniveau spelen.
och och nu is de tegenstander opeens weer niet goed .Cambuur zat er boven op ,2e goal zei genoeg over inzet .En Bijkertje wat bist dou goed bezig
Leuke wedstr gezien waarin wij echt speelden om te winnen .Gelijk druk op de bal [lukt natuurlijk geen 90 min] .Dat is wat wij willen zien .Henkie en Sander die steeds aangaven om op te schuiven om verder naar voren te spelen .Je ziet nu al dat De leeuw en ook Droste beter worden .Bijker ,vd laan en Hemmen de besten .Oebele ook een dikke voldoende en 90 min hard gewerkt .Tighoudini ook heel hard gewerkt[ging ieder kopduel aan en won die ook vaak] .En Barto.....Doet zijn best maar ......En oh ja Makrini knokken voor iedere meter en weer belangerijk voor het team .Hij moet alleen niet de beslissende bal geven
Ben inderdaad benieuwd naar de stand zonder Veendam. Wanneer het team met de minste tegendoelpunten - net als in de eredivisie de afgelopen jaren- kampioen wordt zit er wellicht nog een verassing in dit seizoen. :proost
Leuke pot gezien, bijker hemmen vd laan en droste vond ik behoorlijk goed. Maar wat was er vandaag met bakens. Die heb ik dingen zien doen die behoorlijk gevaarlijk waren, net of arts er nog zat :devil een compliment voor het hele team.
Heerlijk potje voetbal gezien, had alleen het idee dat de supporters waren lam geslagen van de zon en het bier 8P
Lange tijd niet zo'n leuke wedstrijd gezien van cambuur. Nienhuis is positief opgevallen, niet bang om een bal te pakken. Lijkt totaal geen last van onzekerheid te hebben. Ik hoop dat deze lijn doorgezet wordt.
En nu zo doorgaan. Bakker op het middenveld, Schokker naar de buitenkant. En dit enthousiasme vasthouden! Dan worden het nog mooie maanden.
Je staat volgens mij gewoon op 2 verliespunten van volendam als veendam wegvalt. En je hebt er zelfs minder dan koploper helmond.
Theoretisch doen we nog mee maar dat zal in de praktijk wel tegenvallen.
Voor de rest: Prima pot. Heb voor het eerst in tijden weer genoten. Je hebt alleen wel een probleem als Hemmen wegvalt. Jammer dat je het zo hebt laten liggen tegen de mindere ploegen. Straks weer die akelige play offs.
Citaat van: De Gast op april 01, 2013, 19:17:17
Je staat volgens mij gewoon op 2 verliespunten van volendam als veendam wegvalt. En je hebt er zelfs minder dan koploper helmond.
Theoretisch doen we nog mee maar dat zal in de praktijk wel tegenvallen.
Voor de rest: Prima pot. Heb voor het eerst in tijden weer genoten. Je hebt alleen wel een probleem als Hemmen wegvalt. Jammer dat je het zo hebt laten liggen tegen de mindere ploegen. Straks weer die akelige play offs.
Mooi hoe in vijf jaar tijd de wereld is omgedraaid :koffie
Nog even genieten.......
De herhaling SC Cambuur-egels.
20:00 eredivisie Live 1
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fruppppert.webklik.nl%2Fuser_files%2F2010_11%2F190258%2Fphotos%2F62c55ff3d254b1bec8663807da7db4c6.jpg&hash=2260a50778d79820ce5349485a055397af9d5c01)
Beelden: S.C. Cambuur - Go Ahead Eagles
Sfeer + Goal:
Samenvatting:
Interviews:
de Jong voor de wedstrijd
http://eredivisielive.nl/video/125219-de-jong-we-gaan-iets-aanvallender-spelen.html
Hemmen en de Jong
http://www.omropfryslan.nl/nijs/ienfaldige-oerwinning-cambuur
Hemmen
http://www.jupilerleague.nl/video/1011757.php
De Jong
http://www.jupilerleague.nl/video/1011755.php
Foto's
http://ruppppert.webklik.nl/page/fotoalbum
Citaat van: scclwd op april 01, 2013, 18:39:38
Lange tijd niet zo'n leuke wedstrijd gezien van cambuur.
De eerste die je zag zonder Arts. Toeval?? :devil :proost
Beste pot van't seizoen op Sparta thuis na. Heb op de laatste 10 minuten na genoten. Kampioenschap komt steeds dichterbij in deze idiote competitie.
:0=YES WE CAN!!!
Zonder Veendam is de stand (volgens mij, kan anders zijn):
1 - Helmond Sport - 27 wedstrijden - 51 punten
2 - Volendam - 25 wedstrijden - 48 punten
3 - Spart - 25 wedstrijden - 46 punten
4 - MVV - 25 wedstrijden - 45 punten
5 - Cambuur - 24 wedstrijden - 43 punten
6 - G.A. Eagles - 27 wedstrijden - 43 punten
7 - Graafschap - 25 wedstrijden - 39 punten
Ik ben alleen uitgegaan van bovenstaande ploegen. Volgens mij verliest Volendam 3 punten, MVV 6 punten, Helmond Sport 0 punten, Sparta 3 punten, Cambuur 1 punt, Eagles 1 punt, De Graafschap 4 punten
Nog niet naar een kampioenschap kijken lijkt me. 1 zwaluw maakt absoluut nog geen zomer.
Ik kijk zelf van wedstrijd tot wedstrijd en ben na dit qua resultaat wisselvallige weekend toch zeker hoopvol gestemd. Een veel positievere instelling met enthousiasme en passie, daarmee kom je toch een stuk verder dan met schijtluisvoetbal...
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 01, 2013, 20:08:35
Citaat van: scclwd op april 01, 2013, 18:39:38
Lange tijd niet zo'n leuke wedstrijd gezien van cambuur.
De eerste die je zag zonder Arts. Toeval?? :devil :proost
;)
genoten van een enthousiast spelend cambuur...nienhuis zeer overtuigend optreden
droste weer meer opkomend zoals het hoort
bijker die wordt steeds beter
makrini grote klasse
oepie op 10 een genot om te zien.
hemmen deed weer van zich spreken
maar boven al stond er een team en dat is het belangrijkste
lekker toe werken naar vrijdag en er weer op kletsen.
Citaat van: sunderland op april 01, 2013, 17:51:03
Citaat van: drg op april 01, 2013, 17:46:34
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 01, 2013, 17:23:38
Citaat van: drg op maart 31, 2013, 00:24:27
Mooi op Eredivisie kijken, dan kan ik tenminste direct wat anders doen zodra de eerste dramatische actie voorkomt...
Bekijk 't maar, ga niet weer in de kou lopen ergeren om vervolgens van de rest van een kutweek te genieten.
Heb je genoten kerel?? :proost
Jazeker, en velen met mij.
Maar goed, 1x winnen zegt op dit moment nog even niks, er zaten leuke combinaties en acties tussen maar ik vond de tegenstander nou ook niet bepaald op topniveau spelen.
och och nu is de tegenstander opeens weer niet goed .Cambuur zat er boven op ,2e goal zei genoeg over inzet .En Bijkertje wat bist dou goed bezig
Jij wou zeggen dat GAE nu goed speelde dan? ;)
Citaat van: drg op april 01, 2013, 21:50:00
Jij wou zeggen dat GAE nu goed speelde dan? ;)
Misschien kwam dit ook wel door Cambuur :proost
Citaat van: gewoon een fan op april 01, 2013, 21:57:25
Citaat van: drg op april 01, 2013, 21:50:00
Jij wou zeggen dat GAE nu goed speelde dan? ;)
Misschien kwam dit ook wel door Cambuur :proost
_O_ _O_
Eagles zijn voetballend een hele aardige ploeg, maar als je met het mes tussen de tanden speelt en de scheidsrechter het toelaat zijn ze nergens.
Zag je in Deventer immers ook, eerste helft waren wij makke lammetjes en tikten zij ons weg. Tweede helft kwam het gif erin door vd Heide en dicteerden wij.
Ik hoop alleen dat die vlam geen eendagsvlieg was en dat bij de eerstvolgende uitwedstrijd -ondanks vele meereizende supporters- het team weer totaal overlopen wordt
Vrijdag zijn we -naar wat ik gehoord en gelezen heb- ook niet overlopen, maar dat 3 fouten ons de wedstrijd kosten. Eerst die enorme kans voor Adje en daarna de momenten dat hij de tegengoals inluidt. Dan win je met het al flink gedeukte vertrouwen zelfs niet van Dokkum 3... Er werd in ieder geval getracht te voetballen, in plaats van in te zakken. Daarmee pak je op langere termijn de punten echt wel.
klopt dokkie al1 inde fase na de goals hadden we het lastig maar 70 min lang waren we daar de betere.
als je speelt zoals vandaag dan kun je nog ver komen.maar ik kijk eerst naar vrijdag
met dit programma
sittard-graafschap
eagles-mvv
dordreg-sparta
emmen -Volendam
dus zelf winnen van fc oss en dan kun je weer een slag slaan.
Altijd lekker dat winnen van de eagles |:) |:) |:)
Helemaal als je ziet dat ze bij een 2-0 achterstand Antionia (rechtsbuiten) wisselen voor een middenvelder Pot :_schater :_schater :_schater
Cambuur bedankt!!!! | |:) |:) |:) |:) |:):)
Citaat van: denistel op april 01, 2013, 21:14:43
nienhuis zeer overtuigend optreden
Die vond ik ook zeer overtuigend. Hoge ballen allemaal klemvast en over de grond ook prima, alhoewel de zwaartekracht wel enorm sterk trekt aan die grote poeperd van hem.
:thumbsup
Ik zat een stuk rustiger op de tribune met deze keeper in het doel :proost
Citaat van: gewoon een fan op april 02, 2013, 07:27:48
Ik zat een stuk rustiger op de tribune met deze keeper in het doel :proost
Zitten? :zweep
Citaat van: veroen op april 02, 2013, 12:37:09
Citaat van: gewoon een fan op april 02, 2013, 07:27:48
Ik zat een stuk rustiger op de tribune met deze keeper in het doel :proost
Zitten? :zweep
Hahaha vergeet niet dat ik een stoel op West heb,maar als we moeten staan voor Cambuur ben ik de eerste en soms de enige die staat :P
Citaat van: gewoon een fan op april 02, 2013, 07:27:48
Ik zat een stuk rustiger op de tribune met deze keeper in het doel :proost
vast vroren zeker haha ,,op noord was het heerlijk toeven
Citaat van: denistel op april 02, 2013, 13:49:50
Citaat van: gewoon een fan op april 02, 2013, 07:27:48
Ik zat een stuk rustiger op de tribune met deze keeper in het doel :proost
vast vroren zeker haha ,,op noord was het heerlijk toeven
Hahaha het was inderdaad echt enorm koud op west ;(
Ik zag mensen lekker in hun t-shirtje zitten op noord en wij zaten te blauwbekken :y
Hemmen in lc is ee ook wat veranderd na trainerswissel.........ja we zijn nu meer met ons zelf bezig dan met de tegenstander..........!!
daar zit niet een woord spaans bij,,,
vooral bij droste viel het heel erg op vond ik.
Dit is iets dat een aantal leden al maanden zo niet jaren al zeggen.
Misschien moeten sommige leden die dit niet zagen nu maar eens inzien dat ze het wel goed hadden al die tijd :proost
Ik was trouwens voor zover ik het weet niet iemand die het al een hele tijd schreef hier op het forum :P
Trouwens mooi om te zien hoe de beleving was op de bank bij de ts Henk,Jan en Sandor,,Prachtig,je ziet het resultaat terug op het veld.De jongens kunnen allemaal wel voetballen maar je moet ze wel het vertrouwen geven en dan zie je nu.Trots op :scc
Zwak GAE, had meer verwacht van Antonia, Kolder en Promes. Houtkoop op wissel?!
Nienhuis en Bijker prima!
Hemmuuhhhh
Rose maakt helaas nog steeds geen verschil
Wat een idioot aantal petten/helmen in de stad en rond het stadion, voor 10 man en 2 stewards
Komaan nu eens boys, met failliet Veendam ineens weer kort achter de top 3!
Genoten maandag!
staan er ook ergens foto of filmpjes van het bierontbijt bij de kleine?