Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Go Ahead Eagles! 01-04-2013!

Gestart door Thieske, maart 15, 2013, 16:07:48

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: gewoon een fan op maart 20, 2013, 10:08:57
Citaat van: zeewolde op maart 20, 2013, 09:55:29
Wie moet dat regelen. VdBelt is een boekhouder en kijkt alleen of de cijfer in orde zijn. Smit is niet bezig met voetbaltechnisch beleid, dus Arts blijft gewoon zitten.
Wij als supporters zijn allemaal internethooligans, en reageren alleen nog op forum.

Bovendien is management al bezig met volgend seizoen, waar Lodeweges doelstelling heeft meegekregen volgend seizoen weer bovenin mee te draaien, het interesseert ze dus niet hoe het dit seizoen eindigt.

Hoop wel dat ze budgetteren met max 3000 toeschouwers gemiddeld volgend seizoen, want ze hebben er al aardig wat weggejaagd.
Dat vind ik dus ook zo erg,ze luisteren helemaal niet naar de roep nee SCHREEUW van vele supporters voor het aftreden van Arts.
Maar straks ons wel allemaal oproepen om onze club te steunen in de nacompetitie,ik weet niet of ik wel zin heb om nog zoveel geld uit te geven aan dit team  ;(
Dit is echt wel triest vind ik,normaal kwam het niet eens in mijn hoofd op om niet te gaan ongeacht wat het koste.
Het plezier om naar Cambuur toe te gaan ben ik al een tijdje kwijt helaas.

ze maken zich er volgens mij wel degelijk zorgen om hoor.en daar zal ook vast over gesproken worden.
als je arts er uit wil gooien moet je wel kijken of we dan verder kunnen omdat er niemand
met de juiste papieren is dan.
we moeten gewoon zien dat we er de komende 2 maanden nog wat van maken
en ik snap sommige supporters wel maar ik blijf zeker niet weg bij thuis wedstrijden.

een signaal afgeven kan nooit geen kwaad volgens mij.

Galdiano

Citaat van: zeewolde op maart 20, 2013, 12:49:04

Hoop alleen wel dat een actie dan in Leeuwarden zal zijn en niet in Almere, dan word je ver teruggeworpen in je strijd tegen de uitkaart.

Maak je daar maar geen zorgen over! ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Andre-Lwd

CiteerHoop wel dat ze budgetteren met max 3000 toeschouwers gemiddeld volgend seizoen, want ze hebben er al aardig wat weggejaagd.

Ik denk inderdaad dat we enorm achteruit gaan wb toeschouwersaantal volgend seizoen, nieuwe trainer en/of spelers maakt niks uit, supporters zijn er wel ff klaar mee denk ik. Cambuur is niet "hot" meer zoals dat onder Pama wel was, geen sfeer meer in het stadion, dan zien en horen andere spelers ook, ben benieuwd of ze wel "toppers" kunnen halen voor volgend seizoen. Cambuur is een grijze muis geworden, gewoon 1 van de clubs uit de JP.

vialli

Citaat van: Andre-Lwd op maart 20, 2013, 14:33:37
CiteerHoop wel dat ze budgetteren met max 3000 toeschouwers gemiddeld volgend seizoen, want ze hebben er al aardig wat weggejaagd.

Ik denk inderdaad dat we enorm achteruit gaan wb toeschouwersaantal volgend seizoen, nieuwe trainer en/of spelers maakt niks uit, supporters zijn er wel ff klaar mee denk ik. Cambuur is niet "hot" meer zoals dat onder Pama wel was, geen sfeer meer in het stadion, dan zien en horen andere spelers ook, ben benieuwd of ze wel "toppers" kunnen halen voor volgend seizoen. Cambuur is een grijze muis geworden, gewoon 1 van de clubs uit de JP.

En dan te bedenken dat we ooit een SLAPENDE REUS waren.

Clint


Ronnie tng

Citaat van: Andre-Lwd op maart 20, 2013, 14:33:37
Ik denk inderdaad dat we enorm achteruit gaan wb toeschouwersaantal volgend seizoen, nieuwe trainer en/of spelers maakt niks uit, supporters zijn er wel ff klaar mee denk ik. Cambuur is niet "hot" meer zoals dat onder Pama wel was, geen sfeer meer in het stadion, dan zien en horen andere spelers ook, ben benieuwd of ze wel "toppers" kunnen halen voor volgend seizoen. Cambuur is een grijze muis geworden, gewoon 1 van de clubs uit de JP.

Dat het niet meer zo hot is zoals dat onder Pama was ben ik met je eens. Toch moet je niet vergeten dat we voor de Pama tijd hele magere jaren hebben gehad. Toch zie ik het volgende seizoen weer met vertrouwen tegemoed. We maken een nieuwe frisse start en als je dat als "supporter" niet kan dan vraag ik me hardop af wat voor soort supporter je dan bent. De sfeer komt echt wel weer terug, we hebben alleen momenteel te maken met 2 vakken. Dat komt wel weer goed.

WIJ zijn Cambuur! Niet Arts, v/d Belt, Pama of welke speler dan ook!

Citaat van: zeewolde op maart 20, 2013, 12:49:04
Nope. heb ook eigenlijk geen recht van spreken. Bij dergelijke acties moet je opa's zoals ik niet meer er bij willen hebben. Wens jullie wel heel veel succes.

Natuurlijk heb je/heeft u recht van spreken. En bij dat soort acties zou het juist mooi zijn wanneer jong en oud aanwezig zijn om te laten zien hoe we er over denken. We zijn met z'n allen Cambuur!

richard

Citaat van: clint op maart 20, 2013, 15:19:11
En die leit nu in een coma.

Knappe arts die de slapende reus in coma heeft gebracht.......voornaam.....Alfons!!

piene hassus

Jammer dat Cambuur dur telkes weer in slaagt om narcistische foeballers an te trekken. Die hewwe gien enkel respect foor de suppotters. Suppotters fliege foor grof geld naar uutwestryden en de speulers binne te beroerd om 2x 3 kwartier sich optimaal in te setten. Dat gaat un keer fout. Waarom gien sfeer meer, waarom dreigen suppotters af te fallen, wie gaan straks ast un bitsje regent niet meer naar t stadion? Suppotters mutte hard werke foor un seisoenkaart en de ts en speulers kenne ut niet opbrenge om 2 x 3 kwartier sich folledig in te setten. Suppotters pruime dit niet lang meer.

denistel

het club gevoel de trots enz wat bij cambuur hoort daar zal komend seizoen zeker wat mee gaan gebeuren.
ieder1 binnen de de club mut van sommige dingen doordrongen zijn sommige dingen
horen bij deze club en als je daar goed mee omgaat dan weet ik zeker dat er een veel
beter gevoel gaat komen dan er nu is.en dan denk ik aan

duidelijke speelwijze en deze blijven steunen en uitvoeren ook al verlies je eens
een spelersgroep die elke keer beter wordt en je spelers ziet groeien in spel, leiderschap
enz en die elkaar op dingen durft aan te spreken net als ze met de ts in dicussie
kunnen gaan of liever moeten gaan om het maximale uit een groep te halen.

open communicatie richting de trouwe aanhang waardoor je een betere sfeer
creeert en je meer begrip hebt voor elkaar.

ook zullen we er alles aan moeten doen om weer supporters mee naar uitwedstrijden
te krijgen want dit seizoen is een dieptepunt wat dat betreft is mijn mening.

ik ben er zelf in ieder geval klaar voor om daar wat van te gaan maken en ik denk
dat er wel meer supporters zijn die er wat mee willen gaan doen

Destroyer

Omtrent deze wedstrijd, in de trend van logica zullen we deze wel weer winnen, nadat we de vrijdag ervoor in almere weer aan de broek hewwe had  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

mario

Citaat van: denistel op maart 20, 2013, 21:13:23
het club gevoel de trots enz wat bij cambuur hoort daar zal komend seizoen zeker wat mee gaan gebeuren.
ieder1 binnen de de club mut van sommige dingen doordrongen zijn sommige dingen
horen bij deze club en als je daar goed mee omgaat dan weet ik zeker dat er een veel
beter gevoel gaat komen dan er nu is.en dan denk ik aan

duidelijke speelwijze en deze blijven steunen en uitvoeren ook al verlies je eens
een spelersgroep die elke keer beter wordt en je spelers ziet groeien in spel, leiderschap
enz en die elkaar op dingen durft aan te spreken net als ze met de ts in dicussie
kunnen gaan of liever moeten gaan om het maximale uit een groep te halen.

open communicatie richting de trouwe aanhang waardoor je een betere sfeer
creeert en je meer begrip hebt voor elkaar.

ook zullen we er alles aan moeten doen om weer supporters mee naar uitwedstrijden
te krijgen want dit seizoen is een dieptepunt wat dat betreft is mijn mening.

ik ben er zelf in ieder geval klaar voor om daar wat van te gaan maken en ik denk
dat er wel meer supporters zijn die er wat mee willen gaan doen

Daar heb je gelijk in. De supporters maken immers de club, rest zijn passanten. Er zal alleen iemand met evt. initiatieven en ideeën moeten komen die breed gedragen worden. Echter heb ik het idee dat men momenteel te verdeelt is om gezamenlijk hier iets aan te doen.


denistel


piene hassus

Tis toch gien wonder dat ut aantal suppotters naar uutwetsryden afnimt. Je betale grof geld foor son wetstryd, wurre in un kooi stopt en de speulers ferpoffe ut om inset te tonen.

Galdiano

Citaat van: piene hassus op maart 21, 2013, 10:12:24
Tis toch gien wonder dat ut aantal suppotters naar uutwetsryden afnimt. Je betale grof geld foor son wetstryd, wurre in un kooi stopt en de speulers ferpoffe ut om inset te tonen.

Daar ligt het niet aan! Het ligt aan de uitkaart!
Eagles uit altijd aantal bussen nu nog geen eens 1. Rbc uit met man of 150/200 terwijl het voetbal niet om aan te zien was! Fortuna, Excelsior, Den Bosch en ga zo maar door!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it