Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Go Ahead Eagles! 01-04-2013!

Gestart door Thieske, maart 15, 2013, 16:07:48

Vorige topic - Volgende topic

veroen

Je hoort en ziet toch op dit moment (en eigenlijk al vanaf het begin van het seizoen) de gelatenheid bij een velen?
Ik heb seizoenen lang op vrijdagochtend gewoon lekkere wedstrijdspanning gehad en zin om naar Cambuur te gaan, de laatste maanden is dat helemaal verdwenen en zeik ik zelfs dat ik weer naar Cambuur moet  :zweep

Beleving van supporters is nodig voor sfeer en die beleving word oa gecreeerd door het spel en dat word verneukt door TS en inzet van aantal spelers.....

Ik wil mijn oude club terug!

mario


gewoon een fan

Citaat van: veroen op maart 21, 2013, 12:27:25
Je hoort en ziet toch op dit moment (en eigenlijk al vanaf het begin van het seizoen) de gelatenheid bij een velen?
Ik heb seizoenen lang op vrijdagochtend gewoon lekkere wedstrijdspanning gehad en zin om naar Cambuur te gaan, de laatste maanden is dat helemaal verdwenen en zeik ik zelfs dat ik weer naar Cambuur moet  :zweep

Beleving van supporters is nodig voor sfeer en die beleving word oa gecreeerd door het spel en dat word verneukt door TS en inzet van aantal spelers.....

Ik wil mijn oude club terug!
Hier sluit ik mij helemaal bij aan,heel mooi geschreven  :proost
Ik schrik soms van mijzelf als ik denk aan Cambuur en soms blij ben dat ze uit spelen zodat ik even geen ergernis zal hebben,dit is geen gevoel wat ik fijn vind maar het gebeurt helaas wel  ;(

brambo3004

Klopt, maar je durft bijna niet te kijken naar txt829 om 10 uur als Cambuur uit heeft gespeeld, want dan raak je alsnog teleurgesteld van het resultaat.

gewoon een fan

Citaat van: brambo3004 op maart 21, 2013, 15:16:43
Klopt, maar je durft bijna niet te kijken naar txt829 om 10 uur als Cambuur uit heeft gespeeld, want dan raak je alsnog teleurgesteld van het resultaat.
Weet je wat ook zo erg is,normaal was ik het hele weekend stront chagrijnig als Cambuur verloren had maar nu is er zoveel berusting dat het mij niet eens meer zoveel doet  ;(
Ook dit vind ik niet leuk maar daar hebben de spelers en de technische staf wel voor gezorgd.

marrumer

ik ga altijd met plezier naar cambuur en vind het altijd erg spannend. er zijn wel mindere wedstrijden natuurlijk.

TM

Citaat van: marrumer op maart 21, 2013, 15:40:26
ik ga altijd met plezier naar cambuur en vind het altijd erg spannend. er zijn wel mindere wedstrijden natuurlijk.

Bedankt voor de informatie. :wall

Dokkumer

Citaat van: marrumer op maart 21, 2013, 15:40:26
ik ga altijd met plezier naar cambuur en vind het altijd erg spannend. er zijn wel mindere wedstrijden natuurlijk.
Ik blijf tegenwoordig met plezier thuis en heb wel aangenamer dingen te doen tijdens de wedstrijd.
Alleen die andere 85 minuten nog :devil

marrumer

Citaat van: Dokkumer op maart 21, 2013, 15:57:42
Citaat van: marrumer op maart 21, 2013, 15:40:26
ik ga altijd met plezier naar cambuur en vind het altijd erg spannend. er zijn wel mindere wedstrijden natuurlijk.
Ik blijf tegenwoordig met plezier thuis en heb wel aangenamer dingen te doen tijdens de wedstrijd.
Alleen die andere 85 minuten nog :devil
:_schater

veroen

Citaat van: Dokkumer op maart 21, 2013, 15:57:42
Citaat van: marrumer op maart 21, 2013, 15:40:26
ik ga altijd met plezier naar cambuur en vind het altijd erg spannend. er zijn wel mindere wedstrijden natuurlijk.
Ik blijf tegenwoordig met plezier thuis en heb wel aangenamer dingen te doen tijdens de wedstrijd.
Alleen die andere 85 minuten nog :devil

is dat een kwestie van vrijwillig thuis blijven of niet weg mogen  :zweep :zweep :zweep :zweep

l0l

Dokkumer


Destroyer

Citaat van: veroen op maart 21, 2013, 12:27:25
Je hoort en ziet toch op dit moment (en eigenlijk al vanaf het begin van het seizoen) de gelatenheid bij een velen?
Ik heb seizoenen lang op vrijdagochtend gewoon lekkere wedstrijdspanning gehad en zin om naar Cambuur te gaan, de laatste maanden is dat helemaal verdwenen en zeik ik zelfs dat ik weer naar Cambuur moet  :zweep

Beleving van supporters is nodig voor sfeer en die beleving word oa gecreeerd door het spel en dat word verneukt door TS en inzet van aantal spelers.....

Ik wil mijn oude club terug!

Niks aan toe te voegen. Vijf jaar geleden zat je maandags al weer af te tellen naar de vrijdag. vrijdag s ochtends was je al nerveus voor de avond. Nu? Moet me motiveren af en toe er heen te stappen waar eigenlijk verschrikkelijk is. het gevoel is weg.... Hoop dat het volgend jaar snel terug komt!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

#42
thuiswedstrijden zal ik er zeker altijd zijn en vind het ook niet erg er heen te gaan
want we staan altijd met een leuk ploegje en de 3e helft is altijd top winst of verlies.
en dat laat ik oek niet verknoeien door wat er op het veld gebeurd.en thuis gaat
dat oek nog wel redelijk.
het gevoel bij uitwedstrijden is wel helemaal weg om daar naar toe te gaan en
als je voor de radio zitte en het verslag horen dan zit je heel vaak op een 1-0 te
wachten en nooit eens dat je denken zo ze knallen er lekker op dit wut em vanavond.

snap het oek totaal niet we spelen in een competitie waar in je niet kenne degraderen
en bij een beetje normaal spel haal je altijd play offs.
dus ga lekker voetballen en zeker uit daar lijken we wel helemaal verstijfd te zijn.
10 x uit en 12 pt en slecht spel dus waarom niet super aanvallend en een beetje op zien
engels af en toe dan ga je oek wel eens plat maar dan win je oek vaker is mijn mening
en neem je meer supporters mee.

denistel

at we op vrijdag winnen bij almere dan magge ze wel op zaterdag kaartjes verkopen want maandags magge de kassa,s niet open.

Ronnie tng

Citaat van: denistel op maart 23, 2013, 23:38:57
at we op vrijdag winnen bij almere dan magge ze wel op zaterdag kaartjes verkopen want maandags magge de kassa,s niet open.

Goed idee, en dan groots verkondigen dat er een extra kaartverkoop is op de zaterdag en op de wedstrijddag de kassa's dus dicht zijn  :thumbsup