Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Go Ahead Eagles! 01-04-2013!

Gestart door Thieske, maart 15, 2013, 16:07:48

Vorige topic - Volgende topic

richard

Hemmen in lc is ee ook wat veranderd na trainerswissel.........ja we zijn nu meer met ons zelf bezig dan met de tegenstander..........!!

denistel

daar zit niet een woord spaans bij,,,

vooral bij droste viel het heel erg op vond ik.

gewoon een fan

Dit is iets dat een aantal leden al maanden zo niet jaren al zeggen.
Misschien moeten sommige leden die dit niet zagen nu maar eens inzien dat ze het wel goed hadden al die tijd  :proost
Ik was trouwens voor zover ik het weet niet iemand die het al een hele tijd schreef hier op het forum  :P

Baresi

Trouwens mooi om te zien hoe de beleving was op de bank bij de ts  Henk,Jan en Sandor,,Prachtig,je ziet het resultaat terug op het veld.De jongens kunnen allemaal wel voetballen maar je moet ze wel het vertrouwen geven en dan zie je nu.Trots op  :scc

papagaaiensoep

Zwak GAE, had meer verwacht van Antonia, Kolder en Promes. Houtkoop op wissel?!
Nienhuis en Bijker prima!
Hemmuuhhhh
Rose maakt helaas nog steeds geen verschil
Wat een idioot aantal petten/helmen in de stad en rond het stadion, voor 10 man en 2 stewards
Komaan nu eens boys, met failliet Veendam ineens weer kort achter de top 3!

Chipke

#170
Genoten maandag!

dit is mien club

staan er ook ergens foto of filmpjes van het bierontbijt bij de kleine?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it