Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Go Ahead Eagles! 01-04-2013!

Gestart door Thieske, maart 15, 2013, 16:07:48

Vorige topic - Volgende topic

denistel

#150
genoten van een enthousiast spelend cambuur...nienhuis zeer overtuigend optreden

droste weer meer opkomend zoals het hoort

bijker die wordt steeds beter

makrini grote klasse

oepie op 10 een genot om te zien.

hemmen deed weer van zich spreken

maar boven al stond er een team en dat is het belangrijkste
lekker toe werken naar vrijdag en er weer op kletsen.

drg

Citaat van: sunderland op april 01, 2013, 17:51:03
Citaat van: drg op april 01, 2013, 17:46:34
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 01, 2013, 17:23:38
Citaat van: drg op maart 31, 2013, 00:24:27
Mooi op Eredivisie kijken, dan kan ik tenminste direct wat anders doen zodra de eerste dramatische actie voorkomt...

Bekijk 't maar, ga niet weer in de kou lopen ergeren om vervolgens van de rest van een kutweek te genieten.

Heb je genoten kerel?? :proost

Jazeker, en velen met mij.

Maar goed, 1x winnen zegt op dit moment nog even niks, er zaten leuke combinaties en acties tussen maar ik vond de tegenstander nou ook niet bepaald op topniveau spelen.
och och nu is de tegenstander opeens weer niet goed .Cambuur zat er boven op ,2e goal zei genoeg over inzet .En Bijkertje wat bist dou goed bezig

Jij wou zeggen dat GAE nu goed speelde dan? ;)

gewoon een fan

Citaat van: drg op april 01, 2013, 21:50:00




Jij wou zeggen dat GAE nu goed speelde dan? ;)
Misschien kwam dit ook wel door Cambuur  :proost

Dokkumer

Citaat van: gewoon een fan op april 01, 2013, 21:57:25
Citaat van: drg op april 01, 2013, 21:50:00




Jij wou zeggen dat GAE nu goed speelde dan? ;)
Misschien kwam dit ook wel door Cambuur  :proost
_O_ _O_
Eagles zijn voetballend een hele aardige ploeg, maar als je met het mes tussen de tanden speelt en de scheidsrechter het toelaat zijn ze nergens.
Zag je in Deventer immers ook, eerste helft waren wij makke lammetjes en tikten zij ons weg. Tweede helft kwam het gif erin door vd Heide en dicteerden wij.

drg

Ik hoop alleen dat die vlam geen eendagsvlieg was en dat bij de eerstvolgende uitwedstrijd -ondanks vele meereizende supporters- het team weer totaal overlopen wordt

Dokkumer

Vrijdag zijn we -naar wat ik gehoord en gelezen heb- ook niet overlopen, maar dat 3 fouten ons de wedstrijd kosten. Eerst die enorme kans voor Adje en daarna de momenten dat hij de tegengoals inluidt. Dan win je met het al flink gedeukte vertrouwen zelfs niet van Dokkum 3... Er werd in ieder geval getracht te voetballen, in plaats van in te zakken. Daarmee pak je op langere termijn de punten echt wel.

denistel

klopt dokkie al1 inde fase na de goals hadden we het lastig maar 70 min lang waren we daar de betere.

als je speelt zoals vandaag dan kun je nog ver komen.maar ik kijk eerst naar vrijdag

met dit programma

sittard-graafschap
eagles-mvv
dordreg-sparta
emmen -Volendam

dus zelf winnen van fc oss en dan kun je weer een slag slaan.

Lwdscc

Altijd lekker dat winnen van de eagles  |:) |:) |:)
Helemaal als je ziet dat ze bij een 2-0 achterstand Antionia (rechtsbuiten) wisselen voor een middenvelder Pot  :_schater :_schater :_schater

De Raaf


Clint

Citaat van: denistel op april 01, 2013, 21:14:43
nienhuis zeer overtuigend optreden

Die vond ik ook zeer overtuigend. Hoge ballen allemaal klemvast en over de grond ook prima, alhoewel de zwaartekracht wel enorm sterk trekt aan die grote poeperd van hem.

:thumbsup

gewoon een fan

Ik zat een stuk rustiger op de tribune met deze keeper in het doel  :proost

veroen

Citaat van: gewoon een fan op april 02, 2013, 07:27:48
Ik zat een stuk rustiger op de tribune met deze keeper in het doel  :proost

Zitten?  :zweep

gewoon een fan

Citaat van: veroen op april 02, 2013, 12:37:09
Citaat van: gewoon een fan op april 02, 2013, 07:27:48
Ik zat een stuk rustiger op de tribune met deze keeper in het doel  :proost

Zitten?  :zweep
Hahaha vergeet niet dat ik een stoel op West heb,maar als we moeten staan voor Cambuur ben ik de eerste en soms de enige die staat  :P

denistel

Citaat van: gewoon een fan op april 02, 2013, 07:27:48
Ik zat een stuk rustiger op de tribune met deze keeper in het doel  :proost

vast vroren zeker haha ,,op noord was het heerlijk toeven

gewoon een fan

Citaat van: denistel op april 02, 2013, 13:49:50
Citaat van: gewoon een fan op april 02, 2013, 07:27:48
Ik zat een stuk rustiger op de tribune met deze keeper in het doel  :proost

vast vroren zeker haha ,,op noord was het heerlijk toeven
Hahaha het was inderdaad echt enorm koud op west  ;(
Ik zag mensen lekker in hun t-shirtje zitten op noord en wij zaten te blauwbekken  :y