Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Go Ahead Eagles! 01-04-2013!

Gestart door Thieske, maart 15, 2013, 16:07:48

Vorige topic - Volgende topic

Thieske

Altijd een leuke pot. Bierontbijt in de Kleine Leeuwarder. Maar ook een optocht(Corteo) richting het stadion? Dit werkt ook altijd sfeer-verhogend.

kgscc


marrumer

de wedstrijd zal wel afgelast worden wegens een 1 april grap van de knvb  :P

666

Ik denk ook dat het afgelast wordt, Paulus pietersma voorspeld een 11-stedentocht in het paasweekend. 8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Galdiano

Eerst verliezen we van Almere. Hierna word bekend dat Arts vertrekt en door het aanjagen van De Jong winnen we van de eagles met aanvallend voetbal 5-2!
Anders 1-1!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Wie moet dat regelen. VdBelt is een boekhouder en kijkt alleen of de cijfer in orde zijn. Smit is niet bezig met voetbaltechnisch beleid, dus Arts blijft gewoon zitten.
Wij als supporters zijn allemaal internethooligans, en reageren alleen nog op forum.

Bovendien is management al bezig met volgend seizoen, waar Lodeweges doelstelling heeft meegekregen volgend seizoen weer bovenin mee te draaien, het interesseert ze dus niet hoe het dit seizoen eindigt.

Hoop wel dat ze budgetteren met max 3000 toeschouwers gemiddeld volgend seizoen, want ze hebben er al aardig wat weggejaagd.

gewoon een fan

Citaat van: zeewolde op maart 20, 2013, 09:55:29
Wie moet dat regelen. VdBelt is een boekhouder en kijkt alleen of de cijfer in orde zijn. Smit is niet bezig met voetbaltechnisch beleid, dus Arts blijft gewoon zitten.
Wij als supporters zijn allemaal internethooligans, en reageren alleen nog op forum.

Bovendien is management al bezig met volgend seizoen, waar Lodeweges doelstelling heeft meegekregen volgend seizoen weer bovenin mee te draaien, het interesseert ze dus niet hoe het dit seizoen eindigt.

Hoop wel dat ze budgetteren met max 3000 toeschouwers gemiddeld volgend seizoen, want ze hebben er al aardig wat weggejaagd.
Dat vind ik dus ook zo erg,ze luisteren helemaal niet naar de roep nee SCHREEUW van vele supporters voor het aftreden van Arts.
Maar straks ons wel allemaal oproepen om onze club te steunen in de nacompetitie,ik weet niet of ik wel zin heb om nog zoveel geld uit te geven aan dit team  ;(
Dit is echt wel triest vind ik,normaal kwam het niet eens in mijn hoofd op om niet te gaan ongeacht wat het koste.
Het plezier om naar Cambuur toe te gaan ben ik al een tijdje kwijt helaas.

Clint

Een wedstrijd van Cambuur is een hinderlijke onderbreking van een gezellig sodom en gomorra-avondje.

:clint

Ronnie tng

Citaat van: zeewolde op maart 20, 2013, 09:55:29
Wij als supporters zijn allemaal internethooligans

Praat aub voor je zelf! Bij weer een teleurstellend resultaat vrijdag kan je rekenen op actie. 

Galdiano

Citaat van: Ronnie tng op maart 20, 2013, 10:15:16
Citaat van: zeewolde op maart 20, 2013, 09:55:29
Wij als supporters zijn allemaal internethooligans

Praat aub voor je zelf! Bij weer een teleurstellend resultaat vrijdag kan je rekenen op actie.

Zeewolde snapt er niks van!
Als ze volgende week verliezen of gelijk spelen, dan kun je er vanuit gaan dat de supporters verhaal gaan halen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

gewoon een fan

Citaat van: Galdiano op maart 20, 2013, 10:37:05
Citaat van: Ronnie tng op maart 20, 2013, 10:15:16
Citaat van: zeewolde op maart 20, 2013, 09:55:29
Wij als supporters zijn allemaal internethooligans

Praat aub voor je zelf! Bij weer een teleurstellend resultaat vrijdag kan je rekenen op actie.

Zeewolde snapt er niks van!
Als ze volgende week verliezen of gelijk spelen, dan kun je er vanuit gaan dat de supporters verhaal gaan halen!
Ook dit kan de directie voorkomen door Arts op non actief te stellen,als er dan alsnog verloren of gelijk gespeeld wordt ben ik er van overtuigd dat er geen acties komen.
De directie is aan zet nu  :proost

zeewolde

Citaat van: Ronnie tng op maart 20, 2013, 10:15:16
Citaat van: zeewolde op maart 20, 2013, 09:55:29
Wij als supporters zijn allemaal internethooligans

Praat aub voor je zelf! Bij weer een teleurstellend resultaat vrijdag kan je rekenen op actie.

Was met een knipoog bedoeld ;)

Vind wel dat het heel rustig is. De beleving richting club van de supporters is wel eens anders geweest. Lijkt ook veel verdeeeldheid te zijn. Maar heb het vermoeden dat management het allemaal wel goed vindt en weinig druk vanuit de achterban ervaart.

Onder een Pama had Arts veel meer onder druk gestaan.

zeewolde

Citaat van: Galdiano op maart 20, 2013, 10:37:05
Citaat van: Ronnie tng op maart 20, 2013, 10:15:16
Citaat van: zeewolde op maart 20, 2013, 09:55:29
Wij als supporters zijn allemaal internethooligans

Praat aub voor je zelf! Bij weer een teleurstellend resultaat vrijdag kan je rekenen op actie.

Zeewolde snapt er niks van!
Als ze volgende week verliezen of gelijk spelen, dan kun je er vanuit gaan dat de supporters verhaal gaan halen!

Waarom snap ik er niks van, vind gewoon dat het allemaal rijkelijk laat is ( vooral van de kant van Cambuur) 3 weken geleden viel er nog wat te maken van het seizoen, dat gaat nu gewoon lastig worden.

Ronnie tng

Citaat van: zeewolde op maart 20, 2013, 11:59:49
Was met een knipoog bedoeld ;)

Vind wel dat het heel rustig is. De beleving richting club van de supporters is wel eens anders geweest. Lijkt ook veel verdeeeldheid te zijn. Maar heb het vermoeden dat management het allemaal wel goed vindt en weinig druk vanuit de achterban ervaart.

Onder een Pama had Arts veel meer onder druk gestaan.

Oke   ;)

Acties vallen of staan met timing. Vorige keer hadden we gewoon een hele reeks slechte resultaten waardoor de actie op een goed moment kwam. Nu heb je tussentijds toch gewonnen bij MVV en gewonnen van Helmond waardoor supporters weer wat hoopvoller waren. Wanneer er nu verloren word van Almere dan komt er actie, en daar ben jij dus bij heb ik wel in de gaten?  ;)

zeewolde

Citaat van: Ronnie tng op maart 20, 2013, 12:31:18
Citaat van: zeewolde op maart 20, 2013, 11:59:49
Was met een knipoog bedoeld ;)

Vind wel dat het heel rustig is. De beleving richting club van de supporters is wel eens anders geweest. Lijkt ook veel verdeeeldheid te zijn. Maar heb het vermoeden dat management het allemaal wel goed vindt en weinig druk vanuit de achterban ervaart.

Onder een Pama had Arts veel meer onder druk gestaan.
Oke   ;)

Acties vallen of staan met timing. Vorige keer hadden we gewoon een hele reeks slechte resultaten waardoor de actie op een goed moment kwam. Nu heb je tussentijds toch gewonnen bij MVV en gewonnen van Helmond waardoor supporters weer wat hoopvoller waren. Wanneer er nu verloren word van Almere dan komt er actie, en daar ben jij dus bij heb ik wel in de gaten?  ;)

Nope. heb ook eigenlijk geen recht van spreken. Bij dergelijke acties moet je opa's zoals ik niet meer er bij willen hebben. Wens jullie wel heel veel succes.

Hoop alleen wel dat een actie dan in Leeuwarden zal zijn en niet in Almere, dan word je ver teruggeworpen in je strijd tegen de uitkaart.