Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Go Ahead Eagles! 01-04-2013!

Gestart door Thieske, maart 15, 2013, 16:07:48

Vorige topic - Volgende topic

PePe


De Raaf


Grijskijkert

Citaat van: De Raaf op maart 24, 2013, 19:56:52
Goh, ik krij er weer zin in  |:) |:) |:)
Maar wiekie, ik hoorde dat je altijd zin had :koffie
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: PePe op maart 24, 2013, 16:12:43
Citaat van: Dokkumer op maart 21, 2013, 18:31:04
Vrijwillig SV veroen :devil

Misschien wel een enkelbandje?
Afgelopen vrijdag is mijn SV per direct opgeheven :devil

John Hiatt

Citaat van: grijskijker op maart 24, 2013, 20:09:53
Citaat van: De Raaf op maart 24, 2013, 19:56:52
Goh, ik krij er weer zin in  |:) |:) |:)
Maar wiekie, ik hoorde dat je altijd zin had :koffie

Ah, de raaf is pseudoniem voor Wiekie!  :wall

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op maart 24, 2013, 20:43:36
Citaat van: PePe op maart 24, 2013, 16:12:43
Citaat van: Dokkumer op maart 21, 2013, 18:31:04
Vrijwillig SV veroen :devil

Misschien wel een enkelbandje?
Afgelopen vrijdag is mijn SV per direct opgeheven :devil
Hoe kom jij aan een stadion verbod, dat is toch niet weggelegd voor normale mensen :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

sunderland


Dokkumer

Citaat van: grijskijker op maart 24, 2013, 20:51:00
Citaat van: Dokkumer op maart 24, 2013, 20:43:36
Citaat van: PePe op maart 24, 2013, 16:12:43
Citaat van: Dokkumer op maart 21, 2013, 18:31:04
Vrijwillig SV veroen :devil

Misschien wel een enkelbandje?
Afgelopen vrijdag is mijn SV per direct opgeheven :devil
Hoe kom jij aan een stadion verbod, dat is toch niet weggelegd voor normale mensen :zweep
Mwoah, normaal? Eigenlijk hoor ik in een witte jas met hele lange mouwen te zitten :devil
Echter, je gaat compleet voorbij aan het kleine maar zeer cruciale detail "vrijwillig" :D

De Raaf

@he grijskijkertje,
als men naar wiekie en raaf luusterd had, was die krentenmik 2 jaar eerder al weg weest en waren we nu kampioen wudden.
:0= DUS TERUG IN JE MANDJE!!!!

sunderland

Citaat van: De Raaf op maart 24, 2013, 23:48:13
@he grijskijkertje,
als men naar wiekie en raaf luusterd had, was die krentenmik 2 jaar eerder al weg weest en waren we nu kampioen wudden.
:0= DUS TERUG IN JE MANDJE!!!!
ik denk ook dat we met een goede trainer kampioen waren geworden .Het had heel goed gekund .Met name de 11 uitwedstr hebben geen goed gedaan .Menzo was hier een kei in .

denistel

voor deze wedstrijd kan je ook op donderdag tot 20.00 uur

en op zaterdag tussen 10 en 14.00 uur kaarten halen bij de
administratie.

op maandag zijn de kassa,s gesloten

Grijskijkert

Citaat van: De Raaf op maart 24, 2013, 23:48:13
@he grijskijkertje,
als men naar wiekie en raaf luusterd had, was die krentenmik 2 jaar eerder al weg weest en waren we nu kampioen wudden.
:0= DUS TERUG IN JE MANDJE!!!!
Misschien ben je niet duidelijk geweest,of onverstaanbaar :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Ronnie tng

Citaat van: denistel op maart 25, 2013, 09:56:55
voor deze wedstrijd kan je ook op donderdag tot 20.00 uur

en op zaterdag tussen 10 en 14.00 uur kaarten halen bij de
administratie.

op maandag zijn de kassa,s gesloten

Goede zaak, en nu volop via social media verspreiden. Ik ben alleen nog maar een bericht tegengekomen over gezinskorting. Nog niet over de extra ingelaste verkooptijden

denistel

wordt getwitterd en komt oek op de site,,zal het oek nog wel ff op fb zetten