Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Go Ahead Eagles! 01-04-2013!

Gestart door Thieske, maart 15, 2013, 16:07:48

Vorige topic - Volgende topic

marrumer

Citaat van: Dokkumer op maart 28, 2013, 19:43:48
Ik blijf erbij dat we als supporters een passend afscheidskado moeten geven.
hem een mooie wedstrijd laten zien  :y

Lwdscc

Ach die man verdient in elk geval geen fluit concert!


denistel

Citaat van: Nightmarelwd op maart 28, 2013, 17:26:49
Alfons Arts neemt aankomende maandag officieel afscheid van de Cambuursupporters. Voor de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles zal hij het publiek toespreken.

tis 1 april he maandag  :_schater

Dokkumer

Citaat van: marrumer op maart 28, 2013, 19:59:37
Citaat van: Dokkumer op maart 28, 2013, 19:43:48
Ik blijf erbij dat we als supporters een passend afscheidskado moeten geven.
hem een mooie wedstrijd laten zien  :y
:zweep
Nee, zoals al eerder aangegeven een spiegel en een fotolijst...
Rupppert, maak jij al een compilatie met de hoogtepunten van Arts? 8P

piene hassus


Baresi

we kunnen maandag winnen als we met 12 man spelen!!kom op  :scc publiek.competitie duurt nog ff en cambuur het de langste adem.heb vertrouwen erin

Cambuur123

Spandoek: WIJ EISEN NACOMPETITIE, maar weer met dacht ik zo!  :0=

De Gast

Laat ze gvd een voorbeeld nemen aan de pompebleden. De presteren wel met een matig team.

gewoon een fan

Citaat van: De Gast op maart 30, 2013, 23:20:01
Laat ze gvd een voorbeeld nemen aan de pompebleden. De presteren wel met een matig team.
Wil jij wel eens ophouden met dit dom praat  :? wij zullen nooit een voorbeeld aan dkv nemen vergeet dat nooit  :proost

drg

#85
Mooi op Eredivisie kijken, dan kan ik tenminste direct wat anders doen zodra de eerste dramatische actie voorkomt...

Bekijk 't maar, ga niet weer in de kou lopen ergeren om vervolgens van de rest van een kutweek te genieten.

Galdiano

Citaat van: drg op maart 31, 2013, 00:24:27
Mooi op Eredivisie kijken, dan kan ik tenminste direct wat anders doen zodra de eerste dramatische actie voorkomt...

Bekijk 't maar, ga niet weer in de kou lopen ergeren om vervolgens van de rest van een kutweek te genieten.

Prutser! :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

drg

Ja dat roep ik ook al een paar weken lang ;)

Destroyer

Citaat van: gewoon een fan op maart 31, 2013, 00:08:14
Citaat van: De Gast op maart 30, 2013, 23:20:01
Laat ze gvd een voorbeeld nemen aan de pompebleden. De presteren wel met een matig team.
Wil jij wel eens ophouden met dit dom praat  :? wij zullen nooit een voorbeeld aan dkv nemen vergeet dat nooit  :proost

Behalve dat het die stink boeren zijn, vind ik wel dat hij gelijk heeft. Ze winnen nu al de zoveelste op rij.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op maart 28, 2013, 21:12:36
Citaat van: marrumer op maart 28, 2013, 19:59:37
Citaat van: Dokkumer op maart 28, 2013, 19:43:48
Ik blijf erbij dat we als supporters een passend afscheidskado moeten geven.
hem een mooie wedstrijd laten zien  :y
:zweep
Nee, zoals al eerder aangegeven een spiegel en een fotolijst...
Rupppert, maak jij al een compilatie met de hoogtepunten van Arts? 8P

Die spiegel barst meteen als hij er in kijkt  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22