Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Go Ahead Eagles! 01-04-2013!

Gestart door Thieske, maart 15, 2013, 16:07:48

Vorige topic - Volgende topic

Paulientjuhh

komt er maandag nog een corteo en voor de mensen die het willen een bierontbijt??
ik kan het nergens vinden en ik had van een vriend van mij gehoord dat het wel zo zou zijn kan iemand mij er aan helpen |:)

TM

Citaat van: Paulientjuhh op maart 27, 2013, 18:54:55
komt er maandag nog een corteo en voor de mensen die het willen een bierontbijt??
ik kan het nergens vinden en ik had van een vriend van mij gehoord dat het wel zo zou zijn kan iemand mij er aan helpen |:)

Nee

Kunstgras

Citaat van: Paulientjuhh op maart 27, 2013, 18:54:55
komt er maandag nog een corteo en voor de mensen die het willen een bierontbijt??
ik kan het nergens vinden en ik had van een vriend van mij gehoord dat het wel zo zou zijn kan iemand mij er aan helpen |:)

Nee

De Jager

Dag mevrouw,
De wedstrijd is al afgelast.  Helaas!

mscc

Bierontbijt in het hertje gaat wel door

SCC-J

Citaat van: mscc op maart 27, 2013, 19:13:55
Bierontbijt in het hertje gaat wel door
Hertje???

Bierontbijt in de kleine leeuwarder.

Bernardo

SC Cambuur - Go Ahead Eagles, 14.30 uur. Scheidsrechter: Gözöbüyük. Assistent-scheidsrechters: Langkamp en Vandeursen. Vierde official: Oostrom.

Dokkumer


De Jager

Citaat van: Dokkumer op maart 27, 2013, 20:49:18
Citaat van: mscc op maart 27, 2013, 19:13:55
Bierontbijt in het hertje gaat wel door
Voor of na de gangbang? :devil

Bierontbijt in het hertje is speciaal voor de dames die niet welkom zijn bij het echte Bierontbijt, wel zo netjes toch?
Echter wordt je wel vriendelijk toch dringend verzocht op te hoepelen voor de wedstrijd is begonnen!  :zweep

mscc

Citaat van: De Jager op maart 27, 2013, 21:34:47

Bierontbijt in het hertje is speciaal voor de dames die niet welkom zijn bij het echte Bierontbijt, wel zo netjes toch?
Echter wordt je wel vriendelijk toch dringend verzocht op te hoepelen voor de wedstrijd is begonnen!  :zweep

_O_

Nightmarelwd

 Alfons Arts neemt aankomende maandag officieel afscheid van de Cambuursupporters. Voor de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles zal hij het publiek toespreken.
MI-Sider for Life

Goudvinger

Citaat van: Nightmarelwd op maart 28, 2013, 17:26:49
Alfons Arts neemt aankomende maandag officieel afscheid van de Cambuursupporters. Voor de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles zal hij het publiek toespreken.

Keurig dat hij hier in ieder geval de gelegenheid toe krijgt, het zou zonde wezen om zonder concreet afscheid na 6/7 seizoenen de club te moeten verlaten.

gewoon een fan

Citaat van: Goudvinger op maart 28, 2013, 18:06:14
Citaat van: Nightmarelwd op maart 28, 2013, 17:26:49
Alfons Arts neemt aankomende maandag officieel afscheid van de Cambuursupporters. Voor de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles zal hij het publiek toespreken.

Keurig dat hij hier in ieder geval de gelegenheid toe krijgt, het zou zonde wezen om zonder concreet afscheid na 6/7 seizoenen de club te moeten verlaten.
Jij gaat er vanuit dat hij serieus afscheid neemt maandag  :?
Ik kan mij niet voorstellen dat dit echt is  :proost

Don

Citaat van: gewoon een fan op maart 28, 2013, 18:17:23
Citaat van: Goudvinger op maart 28, 2013, 18:06:14
Citaat van: Nightmarelwd op maart 28, 2013, 17:26:49
Alfons Arts neemt aankomende maandag officieel afscheid van de Cambuursupporters. Voor de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles zal hij het publiek toespreken.

Keurig dat hij hier in ieder geval de gelegenheid toe krijgt, het zou zonde wezen om zonder concreet afscheid na 6/7 seizoenen de club te moeten verlaten.
Jij gaat er vanuit dat hij serieus afscheid neemt maandag  :?
Ik kan mij niet voorstellen dat dit echt is  :proost
Ik ook niet hahaha... wat zullen de spelers wel niet denken. Kan alleen maar slecht uitpakken. Hij kan een fluitconcert krijgen >:D
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Dokkumer

Ik blijf erbij dat we als supporters een passend afscheidskado moeten geven.