Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Go Ahead Eagles! 01-04-2013!

Gestart door Thieske, maart 15, 2013, 16:07:48

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Leuke wedstr gezien waarin wij echt speelden om te winnen .Gelijk druk op de bal [lukt natuurlijk geen 90 min] .Dat is wat wij willen zien .Henkie en Sander die steeds aangaven om op te schuiven om verder naar voren te spelen .Je ziet nu al dat De leeuw en ook Droste beter worden .Bijker ,vd laan en Hemmen de besten .Oebele ook een dikke voldoende en 90 min hard gewerkt .Tighoudini ook heel hard gewerkt[ging ieder kopduel aan en won die ook vaak] .En Barto.....Doet zijn best maar ......En oh ja Makrini knokken voor iedere meter en weer belangerijk voor het team .Hij moet alleen niet de beslissende bal geven

Mp

Ben inderdaad benieuwd naar de stand zonder Veendam. Wanneer het team met de minste tegendoelpunten - net als in de eredivisie de afgelopen jaren- kampioen wordt zit er wellicht nog een verassing in dit seizoen. :proost

666

Leuke pot gezien, bijker hemmen vd laan en droste vond ik behoorlijk goed. Maar wat was er vandaag met bakens. Die heb ik dingen zien doen die behoorlijk gevaarlijk waren, net of arts er nog zat  :devil een compliment voor het hele team.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Destroyer

Heerlijk potje voetbal gezien, had alleen het idee dat de supporters waren lam geslagen van de zon en het bier  8P
** Poolwinner 18/19 - 21/22

scclwd

Lange tijd niet zo'n leuke wedstrijd gezien van cambuur. Nienhuis is positief opgevallen, niet bang om een bal te pakken. Lijkt totaal geen last van onzekerheid te hebben. Ik hoop dat deze lijn doorgezet wordt.

John Hiatt

En nu zo doorgaan. Bakker op het middenveld, Schokker naar de buitenkant. En dit enthousiasme vasthouden! Dan worden het nog mooie maanden.

De Gast

Je staat volgens mij gewoon op 2 verliespunten van volendam als veendam wegvalt. En je hebt er zelfs minder dan koploper helmond.

Theoretisch doen we nog mee maar dat zal in de praktijk wel tegenvallen.

Voor de rest: Prima pot. Heb voor het eerst in tijden weer genoten. Je hebt alleen wel een probleem als Hemmen wegvalt. Jammer dat je het zo hebt laten liggen tegen de mindere ploegen. Straks weer die akelige play offs.

Goudvinger

Citaat van: De Gast op april 01, 2013, 19:17:17
Je staat volgens mij gewoon op 2 verliespunten van volendam als veendam wegvalt. En je hebt er zelfs minder dan koploper helmond.

Theoretisch doen we nog mee maar dat zal in de praktijk wel tegenvallen.

Voor de rest: Prima pot. Heb voor het eerst in tijden weer genoten. Je hebt alleen wel een probleem als Hemmen wegvalt. Jammer dat je het zo hebt laten liggen tegen de mindere ploegen. Straks weer die akelige play offs.

Mooi hoe in vijf jaar tijd de wereld is omgedraaid  :koffie

SCCornjum

Nog even genieten.......
De herhaling SC Cambuur-egels.

20:00 eredivisie Live 1
Watching Football Is Not A Crime


Holwerd voor Cambuur

Citaat van: scclwd op april 01, 2013, 18:39:38
Lange tijd niet zo'n leuke wedstrijd gezien van cambuur.

De eerste die je zag zonder Arts. Toeval?? :devil :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Len Cantello

Beste pot van't seizoen op Sparta thuis na. Heb op de laatste 10 minuten na genoten. Kampioenschap komt steeds dichterbij in deze idiote competitie.
:0=YES WE CAN!!!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

kgscc

Zonder Veendam is de stand (volgens mij, kan anders zijn):

1 - Helmond Sport - 27 wedstrijden - 51 punten
2 - Volendam - 25 wedstrijden - 48 punten
3 - Spart - 25 wedstrijden - 46 punten
4 - MVV - 25 wedstrijden - 45 punten
5 - Cambuur - 24 wedstrijden - 43 punten
6 - G.A. Eagles - 27 wedstrijden - 43 punten
7 - Graafschap - 25 wedstrijden - 39 punten

Ik ben alleen uitgegaan van bovenstaande ploegen. Volgens mij verliest Volendam 3 punten, MVV 6 punten, Helmond Sport 0 punten, Sparta 3 punten, Cambuur 1 punt, Eagles 1 punt, De Graafschap 4 punten

Dokkumer

Nog niet naar een kampioenschap kijken lijkt me. 1 zwaluw maakt absoluut nog geen zomer.
Ik kijk zelf van wedstrijd tot wedstrijd en ben na dit qua resultaat wisselvallige weekend toch zeker hoopvol gestemd. Een veel positievere instelling met enthousiasme en passie, daarmee kom je toch een stuk verder dan met schijtluisvoetbal...

scclwd